Leden 13, 201015 r 17/40,41 39 Vyhodnocování stavu oleje 1 – zapnuto, 0 – vypnuto 40 Ujetá vzdálenost od poslední servisní prohlídky 41 Počet dnů od poslední servisní prohlídky 42 Minimální ujetá vzdálenost vymezující servisní interval 43 Maximální ujetá vzdálenost vymezující servisní interval 44 Maximální počet dnů, vymezující servisní interval 45 Kvalita oleje 1 - olej ve specifikaci pro QG2, 2 - olej ve specifikaci pro QG1 46 Množství paliva spotřebované od poslední prohlídky 47 Čítač kouřivosti oleje - jen pro vznětové motory 48Čítač termického zatížení oleje – pro vznětové motory 49 Minimální počet dnů, vymezující servisní interval Toto mi nejako nefunguje. Nastavim aj tie kilometre a stale pise servis nyni. Na 41 dam nulu, Spravne? a na 40 dam napr. 23 . Spravne? A nic mi to neurobi, stale pise servis nyni,, co robim zle?
Srpen 17, 20196 r Při nastartování a než ujedu pár stovek metrů mi bliká místo počítadla km napis service oil. Co to znamená, můžete mi prosím poradit?
Srpen 17, 20196 r Co bys tipoval? Že je při nejbližší přílěžitosti nutno se objednat na výměnu oleje do servisu (service oil)?
Srpen 17, 20196 r Kontrolka na hladinu oleje snad uprostřed palubovky, a je červená, a když je málo oleje tak zapipa. Za druhé, před měsícem jsem dělal generálku motoru, tak vím, že s olejem v motoru to nesouvisi. Měnili mi olej, a ujel jsem cca 6000.km.za třetí, kontroloval jsem hladinu oleje. Takže asi tvá rada ze mam jet do servisu je mi tak platná, jak psovi papuče. ?
Srpen 17, 20196 r To fakt? Sice ti vymenili olej ale neresetli ti servisny i terval. Vypni zapalovanie Stlac reset Zapni zapalovanie a pohladaj si to na nete, neviem v akej teme sa nachadzam som na mobile.... A s olejom to teda trochu suvisy.
Červenec 27Čvc 27 Zdravím a omlouvám se, protože vím, že se toto téma řeší na různých Škoda-fórech věčně a na YT je fůra videí. Jenže žádná nalezená rada mi ale nefunguje. Bohužel, škodovky moc neznám (poslední jsem měl Š105L před 30ti lety 🙂) a teď jsme zdědili po tchánovi voňavku Fabia 1.2 HTP, sedan, 40kW, r. 2007, najeto necelých 40 000 !!! Bude ji mít kluk, co si teď dělá řidičák, do té doby ji chci trošku poservisovat (olej, filtry, kapaliny, ....) - 2roky na to nikdo nesáhnul. S čím ale nemůžu hnout je, že nám svítí na počítadle kilometrů symbol klíče a po zapnutí klíčku k tomu ještě INSP. Pro reset všude radí stisknout tlačítko, zapnout klíček a po objevení INSP pootočit tlačítkem doprava. Jenže nám to nefunguje. Když stisknu tlačítko a zapnu klíček, tak se tam objeví jen samotný symbol klíče (nezobrazí se ani INSP, ani OIL, dokonce ani kilometry, jen ten symbol klíče). Když držím dál, tak asi po 10s se tam objeví ještě hodnota "-800" a po dalších cca 10s držení se tam objeví ještě symbol hodin (ciferníček) a hodnota "-255". A ať kroutím tlačitkem jak chci, mění se tím jen nastavení hodin a minut na vedlejších hodinách. Reset žádný. Nevíte někdo, proč se to chová takto a jak v tomto případě reset provést? Případně šlo by to vyresetovat přes ELM327? Ten bych asi někde měl mít, ale nevím, jestli je s Fábkou kompatibilní, používal jsem ho na Opla Zafiru. Díky moc za rady, hezký den všem Jarda H.
Červenec 27Čvc 27 Mám jedno z aut taky 1.2htp 40kw Junior 2005 a dle YT to funguje, něco děláš špatně. Mě se to podaří taky až na 2-3 pokus. Vem si mobil s YT a dělej to podle toho co tam říkají. Nedávno jsem mazal i na F3 a nestíhal jsem a nakonec se to podařilo. ELM327 a free Carscaner to neumí asi, mažu tím jen chyby.
Červenec 28Čvc 28 Díky za odpověď, zkoušel jsem to stokrát a stále nic. Nakonec se mi to podařilo podle naprosto jiného postupu, který jsem našel na nějakých rumunských (asi) stránkách V překladu to je takto: KROK 1: podržte tlačítko na palubní desce, dokud… KROK 2: …zapněte zapalování (stále ale u mě platí, že vtomto bodě se mi tam objeví jen a pouze symbol klíče, žádné "INSP", "OIL", ani kilometry tam nejsou) KROK 3: poté otočte knoflík doprava, dokud neuslyšíte cvaknutí (cvaknutí jsem teda neslyšel) a podržte jej v této poloze několik sekund (minimálně 10 sekund) KROK 4: vraťte klíček zpět Ještě v jiném návodu tamtéž bylo v kroku 3 uvedeno "doleva". Já to zkusil dle prvního návodu doprava a najednou klíček zmizel. Neukázaly se tam nikde žádné pomlčky, nuly a tak, jen klíček zmizel a po zapnutí klíčku už mi to "INSP" neukazuje. Tak nevím, proč u našeho auta funguje nějaký nestandardní postup, ale třeba se bude někomu taky hodit.
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.