Únor 24, 200718 r Autor hehe vynimocne vam davam za pravdu ... , asi to povolilo tymi teplotnymi otrasmi, takze lepidla made in USA su na h....o presne tak ako tie made in China. nastastie to zacalo iba kvapkat takze som neprisiel o vsetku G12-ku, dolial som asi len pol litra. predtym som zhanal na vrakovisku a ten manik mi zahaluzil 2500sk, otec ma znameho v mototechnene tak nejak pospekulovali a mam novy za 2200sk, vymeneny za dve hodinky svojpomocne. takze aj na blbosti a chybach sa clovek uci.
Únor 24, 200718 r Autor nepatri to sice k tomu, ale vdaka tomu som praskol ten chladic, mam trosku dotlucene plasty co kryju motor a hlavne chladic, cim ich dat dokopy?
Únor 24, 200718 r nepatri to sice k tomu, ale vdaka tomu som praskol ten chladic, mam trosku dotlucene plasty co kryju motor a hlavne chladic, cim ich dat dokopy? Nejlépe koupit nové - pokud je to pevnostně-funkční díl. Pokud je to esteticko-funkční díl, zkus to slepit tím zázračným lepidlem nebo pájkou. Pokud je to estetický díl - nechat být, popř. vymontovat.
Únor 28, 200718 r Mě přijde neoriginální chladič jako dobrá volba. Si snad někdo myslí, že ho v Boleslavy snad vyrábí. Konečně pochopte, že škodovka tomu chladiči dá pouze přebal a ten kus papíru a igelitu se počítá v řádech desítek % nahoru. Existují přední výrobci chladičů a cena na Fábii tak 2.500,-škodofka je od nich bere samozřejmě taky! Platit v tomto případě peníze navíc je naprostá zhovadilost... Opravovat původní je asi podle mě taky zbytečně riskantní. V nejhorší chvíly na nejhorším místě tak to chodí... Upraveno Únor 28, 200718 r od Petris
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.