Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Vloženo (editace)

Dobrý den.

Krátce - hledám nyní spolehlivý automobil ke koupi a narazil jsem na Škoda Rapid, 2013. Auto vizuálně, motorově i interiérově skvělé - hned bych ho vzal, ovšem zarazil jsem se po sundání víka oleje, kdy jsem objevil po stranách víka takovou pěnovou emulzi, ale velmi mírně. Oleje je dost, na měrce emulze není a páchne spáleně, ale majitel říkal, že je právě čas to vyměnit a že ho dá k autu. Chladící kapaliny tam bylo za studena cca 1cm pod MIN, při ohřátém motoru pak přesně na MIN. Majitel říká, že kapalinu nikdy nedolíval, prý nemizí. S autem jezdil jeho tatínek, spíše trasy do 20-30km a nemyslím si, že by někdo auto vzal na dálnici a pořádně protočil motor.

Mám strach, zda nejsou problémy s těsněním pod hlavou a chladící kapalina se dostává do oleje (počátek). Toto je jediný možný nešvar auta. Nebo jenom kondenzace k krátkých jízd? Jak to případně otestovat, co to je?

Moc nafťákům nerozumím, proto se ptám zde, zkušenějších.

Fotky přiloženy: 

Děkuji moc!

IMG_9529.jpeg

IMG_9553.jpeg

Editováno: , autor: Michalllll
Photos updated

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...