Přejít na obsah
Zobrazit v aplikaci

Lepší způsob procházení. Dozvědět se více.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

Celoobrazovková aplikace na vaší domovské obrazovce s push notifikacemi, odznaky a další.

Pro instalaci této aplikace na iOS a iPadOS
  1. Klepněte na ikonu Sdílet v Safari
  2. Posuňte menu a klepněte na Přidat na plochu.
  3. Klepněte na Přidat v pravém horním rohu.
Pro instalaci této aplikace na Android
  1. Klepněte na tři tečky (⋮) v pravém horním rohu prohlížeče.
  2. Klepněte na Přidat na plochu nebo Nainstalovat aplikaci.
  3. Potvrďte klepnutím na Nainstalovat.

Doporučené odpovědi

Publikováno

Ahoj,

tak jsem přišel a další poruchu mé Octávie II RS TDI. Při přerušovaném brždění tak po 3 zabrždění je posilovač bez podtlaku a tedy i bez účinnosti. Pedál tvrdý a postupně se propadá. Nedělá vám to taky?

Díky Jarda

Ahoj, nic nepozoruju, ale určitě vyzkoušim a dám vědět. Jak moc silný to brždění má bejt?

jj, jen zkoušejte, co ty kotouče vydrží...

jinak k otazce, sice nemam RS, ale nic takovyho nepozoruju, ale na druhou stranu ani nemuzu, protoze jsem se za skoro 7let co řídim nedostal do situace, kdy bych musel nejak razantně 3x po sobě brzdit. většinou brzdim najednou, kolik potřebuju

Upraveno od Luke288

můžu jen technickou: jak velký mají kotouče vepředu RSa - TDI a TFSI?

To Luke288: Musim se přiznat, že když jsem si to přečetl, tak jsem taky marně přemýšlel, jestli se mi někdy stalo, že bych brzdil 3x po sobě, natož aby se mi na brzdách něco nezdálo. Zase ale proč to nezkusit. Jeden nikdy neví co se může stát, aspoň budu vědět na čem sem.

Upraveno od Rima

jasny, ja to takhle vyzkousel 2x. výsledek? po 17tis km výměna kotoučů

  • Autor

Když se bojíte o své kotouče tak to zkuste u stojícího auto :-) Prostě třikrát rychleji šlápnout na pedál. Pedál začne být tvrdý a zabere vysoko v tu chvíli je brzda bez účinku posilovače. když po třetím sešlápnutí pedát držím tak se začne propadat. To je tím že vývěva začne zase dávat podtlak. Celé to vypadá že vývěva nestačí dávat dost podtlaku při větším odběru. Jinak dle mého nemá na život koutoučů vliv jestli člověk brzdí přerušovaně nebo stále. Jde jen o tepelné namáhání kotoučů a na to jestli se na vteřinu brzdění přeruší, aby šlo lépe korigovat auto při dobrzdování to asi vliv nemá. Koneckonců ABS to tělá za vás a to mnohokrát za sekundu :-)

dobře, ale tak to je něco jinýho, já žil v tom, že se ti to stalo někde v provozu, kdyz jsi brzdil z velky rychlosti na krev. je jasny, ze normalnim brzděním se nic nestane. to rychlý sešlápnutí pedálu a ztráta tlaku u stojícího auta je podle mě naprosto normální a děje se to u každýho auta

můžu jen technickou: jak velký mají kotouče vepředu RSa - TDI a TFSI?

Taky by mě to zajímalo, jaký je rozdíl u brzd RS a TDI

Ze by ta cervena barva??? :smich::smich::smich:

H.

Na nemyslim rozdíl u RS naftové a bentinové ale u RS a normalního 1.9 TDI

schvalne jsem na to ted koukal. RS TDI ma fakt červený třmeny, benzinova ma zeleny(to jsem nevěděl) Hany tam ma smajlíka, byl to vtip....

upraveno, byl jsem moc rejpavej

Upraveno od Luke288

I benálová ORS má červený třmeny (viz Diamantovo auto). Je to snad od MR06 nebo 07

Jo to vim že naftová má červený a benzinová zelený ale jinak má RS lepší brzdy bo jak ? a včem? vetší průmer ?

  • Autor

Červené třmeny jsou od MR2007. Ten postup který jsem popsal za stojícího vozu je jen pro ty co se bojí o své kotouče.:-) Mě se to stalo minulý týden ve 110 když jsem brzdil do zatáčky. Brzdím levou částí chodidla a pravou dávám meziplyn do odřazování. Za funkčního posilovače není problém ale když posilovač vysadil tak ta půlka chodidla takovou sílu nemá. Pak jsem to začal pozorovat a zjistil jsem, že každé sešlápnutí posilovač slábne. To je velký problém a vůbec mi to nepřijde normální. Dávkování brzdné síly je takto velmi složité. Mám ještě jednu Octávku I TDI jezdím s ní úplně stejně a nikdy nic takového neudělala.

a tohle se ti děje i při normálním dobržďování do zatáčky? tak pak je asi neco blbě

cokoliv se týká brzd nebo řízení bych jako první řešil v servisu. To, co píšeš, mi taky nepřijde normální.

  • Autor

Mě se to taky jako normální nezdá. Ale už vidím jak to bude probíhat ve Škodovce. Po několika zkušenostech s AutoJarov jsem se dostal až na Haralda Ludanka z představenstva a pak se to začalo hýbat. To byl problém s motorem.... U brzd mě ještě šve jedna věc. Je tam asistent rozjezdu do kopce. Jezdil jsem s tím u Mercedesu a tam to fungovalo dobře. Ale v pojetí Škody to místo postupného uvolňování brzdné síly z okruhu probíhá praní se při rozjezdu s brzdama, které auto fest brzdí a pak dojde k okamzitému uvolnění celé brzdné síly a auto vypálí. S tím člověk zažívá spoustu zajímavých zážitků při parkování v kopci, kde mám před sebou pár centimentrů a potřebuji se jen trochu posunout. Nevím jestli jsem náročnej aby se takhle auto bezmála za milion nechovalo :-)

jako Jirka, navic jestli jezdis takovej ten rallye styl, tak jsou brzdy dulezity, prvne jsem prave myslel, ze jedes a 3x brzdis na krev, ale podle me by brzdy dřív zvadly nez ztratily tlak

Ludia si kupia auto v presvedceni ze nebudu chodit pesi a ono to sa pokazi a mam pocit ze je jedno ake auto si kupite,ked je raz od vyroby chybne...

[ Pacil sa mi vyrok jedneho konstruktera raketoplanu Kolumbia .. ak sa pokazi iba 0,01 percenta suciastok na lodi tak este stale to moze byt 2000 suciastok. ]

Upraveno od Tissot

Tak to co popisuješ se mi děje jen když stojim a mám vypnutej motor, jinak brzdy fungujou na 100% Za jízdy nic nepozoruju, ale já teda šlapu buď na plyn nebo na brzdu, dohromady ne! :palec2:

RS má větší kotouče. Vpředu určitě a myslim, že vzadu taky, ale o kolik nevim přesně. Zaslechl jsem že vpředu o 2cm, ale někdo to určitě upřesní.

Upraveno od Rima

  • Autor

No když už jsi psal o tom souběžném šlapání brzda plyn tak na to může člověk u koncernových vozů zapomenout. I když by to u motoru 2.0 TDI bylo docela užitečné, protože ta turbo díra je značná nejde to. Jakmile člověk brnkne o brzdu ŘJ motoru sníží dávku nafty takže to má úplně opačný efekt a začne se to dusit místo dostatečného výkonu na kontra nebo výjezd ze zatáčky. A když se do toho začne ještě motat ASR a ESP se svým citem barového vyhazovače to mi dá za pravdu asi každý kdo si zablnul na sněhu vyzní to jinak velmi kompaktní auto s dobrým podvozkem trochu podivně.

kdyz blbnout na sněhu, tak zásadně vypnout všechnu elektroniku

  • Autor

To je pravda ale ESP mi i v zasněžené Praze připravilo pár prekérek. Ale je fakt že je to stále jenom auto na normální jízdu i když škoda-auto marketing to vidí trochu jinak...

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Podobný obsah

Aktivovat mobilní záhlaví

Chrome pro Android
  1. Klepněte na ikonu zámku vedle adresního řádku.
  2. Klepněte na Povolení → Oznámení.
  3. Upravte své preference.
Chrome pro desktop
  1. Klikněte na ikonu zámku v adresním řádku.
  2. Vyberte Nastavení webu.
  3. Najděte Oznámení a upravte své preference.