Přejít na obsah

Brzdy RS


kortez

Doporučené příspěvky

jj, jen zkoušejte, co ty kotouče vydrží...

jinak k otazce, sice nemam RS, ale nic takovyho nepozoruju, ale na druhou stranu ani nemuzu, protoze jsem se za skoro 7let co řídim nedostal do situace, kdy bych musel nejak razantně 3x po sobě brzdit. většinou brzdim najednou, kolik potřebuju

Editováno: , autor: Luke288
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

To Luke288: Musim se přiznat, že když jsem si to přečetl, tak jsem taky marně přemýšlel, jestli se mi někdy stalo, že bych brzdil 3x po sobě, natož aby se mi na brzdách něco nezdálo. Zase ale proč to nezkusit. Jeden nikdy neví co se může stát, aspoň budu vědět na čem sem.

Editováno: , autor: Rima
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Když se bojíte o své kotouče tak to zkuste u stojícího auto :-) Prostě třikrát rychleji šlápnout na pedál. Pedál začne být tvrdý a zabere vysoko v tu chvíli je brzda bez účinku posilovače. když po třetím sešlápnutí pedát držím tak se začne propadat. To je tím že vývěva začne zase dávat podtlak. Celé to vypadá že vývěva nestačí dávat dost podtlaku při větším odběru. Jinak dle mého nemá na život koutoučů vliv jestli člověk brzdí přerušovaně nebo stále. Jde jen o tepelné namáhání kotoučů a na to jestli se na vteřinu brzdění přeruší, aby šlo lépe korigovat auto při dobrzdování to asi vliv nemá. Koneckonců ABS to tělá za vás a to mnohokrát za sekundu :-)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

dobře, ale tak to je něco jinýho, já žil v tom, že se ti to stalo někde v provozu, kdyz jsi brzdil z velky rychlosti na krev. je jasny, ze normalnim brzděním se nic nestane. to rychlý sešlápnutí pedálu a ztráta tlaku u stojícího auta je podle mě naprosto normální a děje se to u každýho auta

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Červené třmeny jsou od MR2007. Ten postup který jsem popsal za stojícího vozu je jen pro ty co se bojí o své kotouče.:-) Mě se to stalo minulý týden ve 110 když jsem brzdil do zatáčky. Brzdím levou částí chodidla a pravou dávám meziplyn do odřazování. Za funkčního posilovače není problém ale když posilovač vysadil tak ta půlka chodidla takovou sílu nemá. Pak jsem to začal pozorovat a zjistil jsem, že každé sešlápnutí posilovač slábne. To je velký problém a vůbec mi to nepřijde normální. Dávkování brzdné síly je takto velmi složité. Mám ještě jednu Octávku I TDI jezdím s ní úplně stejně a nikdy nic takového neudělala.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Mě se to taky jako normální nezdá. Ale už vidím jak to bude probíhat ve Škodovce. Po několika zkušenostech s AutoJarov jsem se dostal až na Haralda Ludanka z představenstva a pak se to začalo hýbat. To byl problém s motorem.... U brzd mě ještě šve jedna věc. Je tam asistent rozjezdu do kopce. Jezdil jsem s tím u Mercedesu a tam to fungovalo dobře. Ale v pojetí Škody to místo postupného uvolňování brzdné síly z okruhu probíhá praní se při rozjezdu s brzdama, které auto fest brzdí a pak dojde k okamzitému uvolnění celé brzdné síly a auto vypálí. S tím člověk zažívá spoustu zajímavých zážitků při parkování v kopci, kde mám před sebou pár centimentrů a potřebuji se jen trochu posunout. Nevím jestli jsem náročnej aby se takhle auto bezmála za milion nechovalo :-)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ludia si kupia auto v presvedceni ze nebudu chodit pesi a ono to sa pokazi a mam pocit ze je jedno ake auto si kupite,ked je raz od vyroby chybne...

[ Pacil sa mi vyrok jedneho konstruktera raketoplanu Kolumbia .. ak sa pokazi iba 0,01 percenta suciastok na lodi tak este stale to moze byt 2000 suciastok. ]

Editováno: , autor: Tissot
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak to co popisuješ se mi děje jen když stojim a mám vypnutej motor, jinak brzdy fungujou na 100% Za jízdy nic nepozoruju, ale já teda šlapu buď na plyn nebo na brzdu, dohromady ne! :palec2:

RS má větší kotouče. Vpředu určitě a myslim, že vzadu taky, ale o kolik nevim přesně. Zaslechl jsem že vpředu o 2cm, ale někdo to určitě upřesní.

Editováno: , autor: Rima
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No když už jsi psal o tom souběžném šlapání brzda plyn tak na to může člověk u koncernových vozů zapomenout. I když by to u motoru 2.0 TDI bylo docela užitečné, protože ta turbo díra je značná nejde to. Jakmile člověk brnkne o brzdu ŘJ motoru sníží dávku nafty takže to má úplně opačný efekt a začne se to dusit místo dostatečného výkonu na kontra nebo výjezd ze zatáčky. A když se do toho začne ještě motat ASR a ESP se svým citem barového vyhazovače to mi dá za pravdu asi každý kdo si zablnul na sněhu vyzní to jinak velmi kompaktní auto s dobrým podvozkem trochu podivně.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...