kortez Vloženo 30. leden 2007 Sdílet Vloženo 30. leden 2007 Ahoj, tak jsem přišel a další poruchu mé Octávie II RS TDI. Při přerušovaném brždění tak po 3 zabrždění je posilovač bez podtlaku a tedy i bez účinnosti. Pedál tvrdý a postupně se propadá. Nedělá vám to taky? Díky Jarda Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Rima Vloženo 31. leden 2007 Sdílet Vloženo 31. leden 2007 Ahoj, nic nepozoruju, ale určitě vyzkoušim a dám vědět. Jak moc silný to brždění má bejt? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Luke288 Vloženo 31. leden 2007 Sdílet Vloženo 31. leden 2007 (editace) jj, jen zkoušejte, co ty kotouče vydrží... jinak k otazce, sice nemam RS, ale nic takovyho nepozoruju, ale na druhou stranu ani nemuzu, protoze jsem se za skoro 7let co řídim nedostal do situace, kdy bych musel nejak razantně 3x po sobě brzdit. většinou brzdim najednou, kolik potřebuju Editováno: 31. leden 2007, autor: Luke288 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Martin IV. Vloženo 31. leden 2007 Sdílet Vloženo 31. leden 2007 můžu jen technickou: jak velký mají kotouče vepředu RSa - TDI a TFSI? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Rima Vloženo 31. leden 2007 Sdílet Vloženo 31. leden 2007 (editace) To Luke288: Musim se přiznat, že když jsem si to přečetl, tak jsem taky marně přemýšlel, jestli se mi někdy stalo, že bych brzdil 3x po sobě, natož aby se mi na brzdách něco nezdálo. Zase ale proč to nezkusit. Jeden nikdy neví co se může stát, aspoň budu vědět na čem sem. Editováno: 31. leden 2007, autor: Rima Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Luke288 Vloženo 1. Únor 2007 Sdílet Vloženo 1. Únor 2007 jasny, ja to takhle vyzkousel 2x. výsledek? po 17tis km výměna kotoučů Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kortez Vloženo 1. Únor 2007 Autor Sdílet Vloženo 1. Únor 2007 Když se bojíte o své kotouče tak to zkuste u stojícího auto :-) Prostě třikrát rychleji šlápnout na pedál. Pedál začne být tvrdý a zabere vysoko v tu chvíli je brzda bez účinku posilovače. když po třetím sešlápnutí pedát držím tak se začne propadat. To je tím že vývěva začne zase dávat podtlak. Celé to vypadá že vývěva nestačí dávat dost podtlaku při větším odběru. Jinak dle mého nemá na život koutoučů vliv jestli člověk brzdí přerušovaně nebo stále. Jde jen o tepelné namáhání kotoučů a na to jestli se na vteřinu brzdění přeruší, aby šlo lépe korigovat auto při dobrzdování to asi vliv nemá. Koneckonců ABS to tělá za vás a to mnohokrát za sekundu :-) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Luke288 Vloženo 2. Únor 2007 Sdílet Vloženo 2. Únor 2007 dobře, ale tak to je něco jinýho, já žil v tom, že se ti to stalo někde v provozu, kdyz jsi brzdil z velky rychlosti na krev. je jasny, ze normalnim brzděním se nic nestane. to rychlý sešlápnutí pedálu a ztráta tlaku u stojícího auta je podle mě naprosto normální a děje se to u každýho auta Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Mad Mike O2 Vloženo 2. Únor 2007 Sdílet Vloženo 2. Únor 2007 můžu jen technickou: jak velký mají kotouče vepředu RSa - TDI a TFSI? Taky by mě to zajímalo, jaký je rozdíl u brzd RS a TDI Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Hany Vloženo 2. Únor 2007 Sdílet Vloženo 2. Únor 2007 Ze by ta cervena barva??? H. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Luke288 Vloženo 2. Únor 2007 Sdílet Vloženo 2. Únor 2007 Hany: Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Mad Mike O2 Vloženo 2. Únor 2007 Sdílet Vloženo 2. Únor 2007 Na nemyslim rozdíl u RS naftové a bentinové ale u RS a normalního 1.9 TDI Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Luke288 Vloženo 2. Únor 2007 Sdílet Vloženo 2. Únor 2007 (editace) schvalne jsem na to ted koukal. RS TDI ma fakt červený třmeny, benzinova ma zeleny(to jsem nevěděl) Hany tam ma smajlíka, byl to vtip.... upraveno, byl jsem moc rejpavej Editováno: 2. Únor 2007, autor: Luke288 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
P2M Vloženo 2. Únor 2007 Sdílet Vloženo 2. Únor 2007 I benálová ORS má červený třmeny (viz Diamantovo auto). Je to snad od MR06 nebo 07 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Mad Mike O2 Vloženo 2. Únor 2007 Sdílet Vloženo 2. Únor 2007 Jo to vim že naftová má červený a benzinová zelený ale jinak má RS lepší brzdy bo jak ? a včem? vetší průmer ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kortez Vloženo 2. Únor 2007 Autor Sdílet Vloženo 2. Únor 2007 Červené třmeny jsou od MR2007. Ten postup který jsem popsal za stojícího vozu je jen pro ty co se bojí o své kotouče.:-) Mě se to stalo minulý týden ve 110 když jsem brzdil do zatáčky. Brzdím levou částí chodidla a pravou dávám meziplyn do odřazování. Za funkčního posilovače není problém ale když posilovač vysadil tak ta půlka chodidla takovou sílu nemá. Pak jsem to začal pozorovat a zjistil jsem, že každé sešlápnutí posilovač slábne. To je velký problém a vůbec mi to nepřijde normální. Dávkování brzdné síly je takto velmi složité. Mám ještě jednu Octávku I TDI jezdím s ní úplně stejně a nikdy nic takového neudělala. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Luke288 Vloženo 3. Únor 2007 Sdílet Vloženo 3. Únor 2007 a tohle se ti děje i při normálním dobržďování do zatáčky? tak pak je asi neco blbě Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jirkaK Vloženo 3. Únor 2007 Sdílet Vloženo 3. Únor 2007 cokoliv se týká brzd nebo řízení bych jako první řešil v servisu. To, co píšeš, mi taky nepřijde normální. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kortez Vloženo 3. Únor 2007 Autor Sdílet Vloženo 3. Únor 2007 Mě se to taky jako normální nezdá. Ale už vidím jak to bude probíhat ve Škodovce. Po několika zkušenostech s AutoJarov jsem se dostal až na Haralda Ludanka z představenstva a pak se to začalo hýbat. To byl problém s motorem.... U brzd mě ještě šve jedna věc. Je tam asistent rozjezdu do kopce. Jezdil jsem s tím u Mercedesu a tam to fungovalo dobře. Ale v pojetí Škody to místo postupného uvolňování brzdné síly z okruhu probíhá praní se při rozjezdu s brzdama, které auto fest brzdí a pak dojde k okamzitému uvolnění celé brzdné síly a auto vypálí. S tím člověk zažívá spoustu zajímavých zážitků při parkování v kopci, kde mám před sebou pár centimentrů a potřebuji se jen trochu posunout. Nevím jestli jsem náročnej aby se takhle auto bezmála za milion nechovalo :-) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Luke288 Vloženo 3. Únor 2007 Sdílet Vloženo 3. Únor 2007 jako Jirka, navic jestli jezdis takovej ten rallye styl, tak jsou brzdy dulezity, prvne jsem prave myslel, ze jedes a 3x brzdis na krev, ale podle me by brzdy dřív zvadly nez ztratily tlak Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tissot Vloženo 3. Únor 2007 Sdílet Vloženo 3. Únor 2007 (editace) Ludia si kupia auto v presvedceni ze nebudu chodit pesi a ono to sa pokazi a mam pocit ze je jedno ake auto si kupite,ked je raz od vyroby chybne... [ Pacil sa mi vyrok jedneho konstruktera raketoplanu Kolumbia .. ak sa pokazi iba 0,01 percenta suciastok na lodi tak este stale to moze byt 2000 suciastok. ] Editováno: 3. Únor 2007, autor: Tissot Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Rima Vloženo 3. Únor 2007 Sdílet Vloženo 3. Únor 2007 (editace) Tak to co popisuješ se mi děje jen když stojim a mám vypnutej motor, jinak brzdy fungujou na 100% Za jízdy nic nepozoruju, ale já teda šlapu buď na plyn nebo na brzdu, dohromady ne! RS má větší kotouče. Vpředu určitě a myslim, že vzadu taky, ale o kolik nevim přesně. Zaslechl jsem že vpředu o 2cm, ale někdo to určitě upřesní. Editováno: 3. Únor 2007, autor: Rima Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kortez Vloženo 3. Únor 2007 Autor Sdílet Vloženo 3. Únor 2007 No když už jsi psal o tom souběžném šlapání brzda plyn tak na to může člověk u koncernových vozů zapomenout. I když by to u motoru 2.0 TDI bylo docela užitečné, protože ta turbo díra je značná nejde to. Jakmile člověk brnkne o brzdu ŘJ motoru sníží dávku nafty takže to má úplně opačný efekt a začne se to dusit místo dostatečného výkonu na kontra nebo výjezd ze zatáčky. A když se do toho začne ještě motat ASR a ESP se svým citem barového vyhazovače to mi dá za pravdu asi každý kdo si zablnul na sněhu vyzní to jinak velmi kompaktní auto s dobrým podvozkem trochu podivně. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Luke288 Vloženo 3. Únor 2007 Sdílet Vloženo 3. Únor 2007 kdyz blbnout na sněhu, tak zásadně vypnout všechnu elektroniku Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kortez Vloženo 3. Únor 2007 Autor Sdílet Vloženo 3. Únor 2007 To je pravda ale ESP mi i v zasněžené Praze připravilo pár prekérek. Ale je fakt že je to stále jenom auto na normální jízdu i když škoda-auto marketing to vidí trochu jinak... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.