Přejít na obsah
Zobrazit v aplikaci

Lepší způsob procházení. Dozvědět se více.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

Celoobrazovková aplikace na vaší domovské obrazovce s push notifikacemi, odznaky a další.

Pro instalaci této aplikace na iOS a iPadOS
  1. Klepněte na ikonu Sdílet v Safari
  2. Posuňte menu a klepněte na Přidat na plochu.
  3. Klepněte na Přidat v pravém horním rohu.
Pro instalaci této aplikace na Android
  1. Klepněte na tři tečky (⋮) v pravém horním rohu prohlížeče.
  2. Klepněte na Přidat na plochu nebo Nainstalovat aplikaci.
  3. Potvrďte klepnutím na Nainstalovat.

Doporučené odpovědi

Chystám se na výměnu airbagovky. Sehnal jsem sedacky s bagama, mam svazek, airbagovku. Jde mi o to, jak to nakodovat. Mám 1C0 909 601 kodovani 12358. Měnit budu na 6Q0 909605. Díky za rady. ;)

A co Ty, užs to zpáchal a fachčí Ti to ?

gateway je v budících

gateway je v budících

Hmm tak ty byly nové, to by mělo být OK. Uvidím zítra, vyzkouším co půjde a pak už jedině polejt benzínem a čááááu :angry:

  • Autor
Chystám se na výměnu airbagovky. Sehnal jsem sedacky s bagama, mam svazek, airbagovku. Jde mi o to, jak to nakodovat. Mám 1C0 909 601 kodovani 12358.  Měnit budu na 6Q0 909605. Díky za rady. ;)

A co Ty, užs to zpáchal a fachčí Ti to ?

no zatim ne, a kdyz ctu tve prispevky, mam z toho obavu. o vikendu jsem namontil xenony a na pytle uz nebyl cas a sila.. mam zrovna tu RJ, co je ve VISU uvedena jako rizikova.. tak nevim jestli pokud ji pichnu naq vag nepujde do kytek. mam tu 6Q0 909605 index 08. :huh:

Sorry za OT, ale :smich: Docela tomu rozumim :)

  • Autor
Sorry za OT, ale :smich: Docela tomu rozumim :)

jak to presne myslis :p

Hele je to jednoduchy.Cely to jde pres LIn,pak to prepojis prepinovanim na 35 konektoru pri 3 ohmech na 12 V can-bus a pak tam das din. Az tohle budes mit,tak zapnes vypnes zapalovani,prehodi se ti to na Bin a zapne se 75 pin can misto 25 bim bam :):smich:

kochte,měli by tě více zaměstnat.Evidentně nemáš co dělat :D:D

nemam no. Nudim se tu

:smich: náhodou má osobní zkušenosti s bagama
  • Autor
Hele je to jednoduchy.Cely to jde pres LIn,pak to prepojis prepinovanim na 35 konektoru pri 3 ohmech na 12 V can-bus a pak tam das din. Az tohle budes mit,tak zapnes vypnes zapalovani,prehodi se ti to na Bin a zapne se 75 pin can misto 25 bim bam :):smich:

vzdy jsem potesen prinosnou radou... ty bim bam lollol

Hele je to jednoduchy.Cely to jde pres LIn,pak to prepojis prepinovanim na 35 konektoru pri 3 ohmech na 12 V can-bus a pak tam das din. Az tohle budes mit,tak zapnes vypnes zapalovani,prehodi se ti to na Bin a zapne se 75 pin can misto 25 bim bam :):smich:

Jsem tady jedinej kdo je mimo mísu ? Jinak komunikace už funguje, byla to chujovina, až se za to stydím. Akorát mám zřejmě bagovku z 2 pytlové octy, i když by měla umět 4 pytle, ale nejde překódovat....

  • Autor
Hele je to jednoduchy.Cely to jde pres LIn,pak to prepojis prepinovanim na 35 konektoru pri 3 ohmech na 12 V can-bus a pak tam das din. Az tohle budes mit,tak zapnes vypnes zapalovani,prehodi se ti to na Bin a zapne se 75 pin can misto 25 bim bam :):smich:

Jsem tady jedinej kdo je mimo mísu ? Jinak komunikace už funguje, byla to chujovina, až se za to stydím. Akorát mám zřejmě bagovku z 2 pytlové octy, i když by měla umět 4 pytle, ale nejde překódovat....

o co slo, kde byla krpa??? ;)

o co slo, kde byla krpa??? ;)

No mylně jsem se domníval že bagovka bere kostru z pinu 51 takže vždycky když jsem to zkoušel, mi visela jednotka pouze na kabelech. No a ona si jí bere pře svůj obal, tedy přes ty 3 šrouby kterýma je přidělaná k tunelu. Tím že neměla kostru se jí snažila cucnout z K line a tím vznikl celý ten bordel... Takže jsem jí zkusil ukostřit přes obal a ejhle, najednou je vše OK. Akorát nejde překódovat, ale to vyřeším v Praze na vrakáči, maj jich tam původem ze 4 pytlovek cca 10. Takže sem pako :blbec:

Upraveno od myty

  • Autor
o co slo, kde byla krpa??? ;)

No mylně jsem se domníval že bagovka bere kostru z pinu 51 takže vždycky když jsem to zkoušel, mi visela jednotka pouze na kabelech. No a ona si jí bere pře svůj obal, tedy přes ty 3 šrouby na které je přidělaná. Tím že neměla kostru se jí snažila cucnout z K line a tím vznikl celý ten bordel... Takže jsemjí zkusil ukostřit přes obal a ejhle, najednou je vše OK. Akorát nejde překódovat, ale to vyřeším v Praze na vrakáči, maj jich tam původem ze 4 pytlovek cca 10. Takže sem pako :blbec:

hlavne ze mas vyreseno. koho by to napadlo ;)

hlavně s tou odšroubovanou bagovkou nejezdi. Divil by ses jak málo stačí aby ti nafoukla sáčky. jeden bors jen přejížděl a po přejetí přejezdu měl plný auto.

hlavně s tou odšroubovanou bagovkou nejezdi. Divil by ses jak málo stačí aby ti nafoukla sáčky. jeden bors jen přejížděl a po přejetí přejezdu měl plný auto.

No já s ní ujel zatím jen cca 50 m, ale díky za radu bo zítra bych s ní jel do té Prahy cca 100 km.... To by byl teda docela drahý joke ;) Díky moc. B)

když ju pustíš po smeru volným pádem z cca 30 cm tak sepne

takže prudky zabrždění a po nárazu na dělící stěnu jde

  • Autor
hlavně s tou odšroubovanou bagovkou nejezdi. Divil by ses jak málo stačí aby ti nafoukla sáčky. jeden bors jen přejížděl a po přejetí přejezdu měl plný auto.

no to je vesele :unsure:

když ju pustíš po smeru volným pádem z cca 30 cm tak sepne

takže prudky zabrždění a po nárazu na dělící stěnu jde

Jsem byl se psama, tak jsem jí radši hned vykuchnul, abych ráno nezapomněl. Doufám že už ZÍTRA ! konečně po 2 měsících budu mít funkční airbagy a přestane na mě svítit kontrolka ;) (akorát nevím s čím si pak budu hrát, že by s mladou ? ;) )

Takže nakonec mám obávanou 6Q0 909 605 index 06 kódování 12344 se kterou je vše tak, jak má. Ostatních cca 10 4-pytlových jednotek většinou 1C0 909 605 různých indexů mělo nevhodné kódování a u žádné z nich se mi nedařilo ji překódovat. Je mezi námi někdo komu se to podařilo ? A jestli ju, prosil bych o postup. Díky

  • 1 rok později...
  • Autor

Tak jsem se po roce konecne dostal na predelavku na 4 pytle ale ouha, vse je tam, jenze:

vag hlasi :

Řídící jednotka: 1C0 909 605

Díl: 1M AIRBAG VW51 0B 0008

Kódování: 12621

Dílna #: WSC 31480

2 závad nalezeno.

01221 - cidlo narazu pro postranni airbag - strana ridice (G179)

30-00 - preruseni nebo zkrat na plus

01222 - cidlo narazu pro postranni airbag - strana spolujezdce (G180)

30-00 - preruseni nebo zkrat na plus

kabelaz je ok... zapojeni taky..

nevi nekdo jak s tim? :feve:

udělali mi to takhle 2 jednotky nevím z čeho byli nebo proč ale prostě jsem to nerozjel. sehnal jsem jinou airbagovku a šlo to. Známej žíkal že bagovka má nějaký základní nastavení bočních senzorů ale doma to nikdo neudělá tak nevím

Jinak asi 6 x předěláno bez problémů.

  • Autor

diky vašo. to jsem teda rad... koupil jsem to vč. čidel od jednoho pana ze stramberka , tak uvidime co na to povi... ;)

diky vašo. to jsem teda rad... koupil jsem to vč. čidel od jednoho pana ze stramberka , tak uvidime co na to povi... ;)

tak to je divný (obzvlášt od toho pána)

já dyž měl sadu tak vše A1 bez problémů

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Podobný obsah

Aktivovat mobilní záhlaví

Chrome pro Android
  1. Klepněte na ikonu zámku vedle adresního řádku.
  2. Klepněte na Povolení → Oznámení.
  3. Upravte své preference.
Chrome pro desktop
  1. Klikněte na ikonu zámku v adresním řádku.
  2. Vyberte Nastavení webu.
  3. Najděte Oznámení a upravte své preference.