TomášLPG Vloženo 1. Červen 2007 Sdílet Vloženo 1. Červen 2007 Koukam, ze majitelu benzinu 2.0i 85kW je tu celkem dost. Mel bych jednu otazku, nechal jste si nekdo 2.0 chipnout? No to taky koukám a doufám že jsem vám pomohl, stal jsem se majitelem 2,0 2001 combi 85kw. Na to čipnutí bych se rád taky zeptal, na kolik to asi přijde. No a jinak jak jsi spokojen s motorem? já ho mám zatím pár dní a zatím dobré, no hodně dělá že jsem přešel s felicie 1,3 do octávky 2,0 tak jsem jak Alemka v říši divů Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bohuš75 Vloženo 2. Červen 2007 Sdílet Vloženo 2. Červen 2007 Ale ta 55kW tam celkem chybi, tech je hodne Myslíš? Já jsem se tak nějak domníval, že jich je celkem zanedbatelné množství. Možná 96kW PD jsem tam neměl dávat, těch bude asi hodně málo, co? souhlasím, těch 1,6 55kW je opravdu hodně, myslím, že zhruba stejně, jako 1,8 20V Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
stihacka Vloženo 2. Červen 2007 Sdílet Vloženo 2. Červen 2007 Tak já mám 1,6/74kW přečipovanou na cca 85kW, jede slušně, ale jak nemá otáčky tak nejede... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
topi Vloženo 2. Červen 2007 Sdílet Vloženo 2. Červen 2007 (editace) TDI jedine TDI Jasan ! Dlhodobá spotreba 4,3 l , 65% mesto... Editováno: 2. Červen 2007, autor: topi Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
JimTDI Vloženo 2. Červen 2007 Sdílet Vloženo 2. Červen 2007 (editace) TDI jedine TDI , 66@112kW, 210@364Nm já to samý, 66 na 125kW, 210Nm na 3??Nm... Editováno: 2. Červen 2007, autor: JimTDI Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
paulmack Vloženo 3. Červen 2007 Sdílet Vloženo 3. Červen 2007 1.6/55kw po čipu 61kw. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pulux Vloženo 4. Červen 2007 Sdílet Vloženo 4. Červen 2007 (editace) Koukam, ze majitelu benzinu 2.0i 85kW je tu celkem dost. Mel bych jednu otazku, nechal jste si nekdo 2.0 chipnout? No to taky koukám a doufám že jsem vám pomohl, stal jsem se majitelem 2,0 2001 combi 85kw. Na to čipnutí bych se rád taky zeptal, na kolik to asi přijde. No a jinak jak jsi spokojen s motorem? já ho mám zatím pár dní a zatím dobré, no hodně dělá že jsem přešel s felicie 1,3 do octávky 2,0 tak jsem jak Alemka v říši divů Ja prechazel z formana 1,3 50kw. Na beh motoru nemam vycitky. Zaber na nizky otacky. Staly narust vykonu(temer konstantni zrychleni). Zprvu jsem si myslel, ze auto moc netahne, ale ruficka rikala neco jineho. Do sedacek te teda moc nezatlaci. Pocit to je sice pekny, ale zase je vetsi kontrola nad vozidlem pri nizsich stupnich. Otec ma 1.6 74kW a rozhodne bych nemenil. Stejna spotreba, pohodlnejsi jizda, lepsi projev motoru. Rozhodne by se hodila 6ka, spotreba o 1l mene a bylo by to uplne idealni. Ze jsem koupil 2.0 byla nahoda. Objel jsem jizni Cechy, ale nic kloudneho nenasel. Bouracky, priserne stavy atd. Chtel jsem 1.6 74kW nebo lepe naftu. Nejlepsi, co jsem nasel, tak u znameho v bazaru - 1.6 55kW a tuhle 2.0 tuklou trochu na predek. Zmeril jsem symetrii, koukl, co je v haji, jak sel naraz hluboku a opravdu to byl tukanec. Blatniky vpoho, naraznik odreny a trochu napraskly(mam dodnes), na motor to neslo(neohnuty olejovy filtr). Co velmi chvalim, tak je vyvazeni, podvozku, rizeni, brzd(vpredu i vzadu kotouce,ABS) a motoru. Jeste by se ale sikly dalsi stabilizacni systemy. Spotreba mezi 6-7l neni problem. Ale pri opravdovem pozitku z jizdy - dalnice 160 - 200km/h, silnice 100-120km/h, tak to je na 8-10l. Samozrejme oboji spotreba je po navyknuti na chovani motoru a urcite predvidavosti. Editováno: 11. Červen 2007, autor: pulux Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Mr.Jackk Vloženo 11. Červen 2007 Sdílet Vloženo 11. Červen 2007 Benzín 1.8 20V TURBO Nafta patří do kamen... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
silarm Vloženo 11. Červen 2007 Sdílet Vloženo 11. Červen 2007 Benzín 1.8 20V TURBO Nafta patří do kamen... a plyn do sporaku Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Mr.Jackk Vloženo 11. Červen 2007 Sdílet Vloženo 11. Červen 2007 Benzín 1.8 20V TURBO Nafta patří do kamen... a plyn do sporaku JJ moje řeč Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
SnakeBR Vloženo 11. Červen 2007 Sdílet Vloženo 11. Červen 2007 Benzín 1.8 20V TURBO Nafta patří do kamen... Presne tak Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Hensel Vloženo 11. Červen 2007 Sdílet Vloženo 11. Červen 2007 1.8T 20V , ale před tím 1,8 20V Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
devmixil Vloženo 30. Srpen 2011 Sdílet Vloženo 30. Srpen 2011 (editace) Bejvalo 1.6i 75 kW v Octavce Pak 1.9 TDi 96 kW ve Fabii RS Nyní 2.0 TFSi 166 kW v Leonu 1P Opet miluju a nemuzu se nabazit vune benzínuu ! EDIT : Kua to je o oktavach,sry Editováno: 30. Srpen 2011, autor: devmixil Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.