Přejít na obsah

Hadicka na EGR ventile 1,4 16V 74KW


sangis

Doporučené příspěvky

Našel jsem nějakou součástku napojenou hadičkou asi 4cm dlouhou (mám pocit, že na ten přepouštěcí ventil z výfuku zpět do sání) a volně visící v přední části za chladiči. Mám 1.4 16V 74kW. Je na ní vyraženo MEXICO 037133843A a na první pohled mi připadá nekompletní. Přikládám rychlé foto pokud se o víkendu dostanu zkusím ji vyndat a vyfotit pořádně. Tímto se ptám k čemu asi tak slouží a případně jak má opravdu vypadat protože neustále hledám příčinu se samovolným nepravidelným tahem motoru i při sundání nohy z plynu. Díky za vaše stisky kláves .....

post-8-1171019873.jpg

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Honziku dík, jen mám vlastnoručně dělanej káblík a momentálně VAG verzi 304.0 a strašně málo zkušeností. Umím stáhnout a smazat chyby (ten EGR tam nějakej bordel dělá "sporadicky") ale vůbec netuším co jsou to bloky jak píšeš .... jo a nemám díl.příručku jestli myslíš nějaký postupy :(

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 3 roky později...
  • o 1 měsíc později...

Našel jsem nějakou součástku napojenou hadičkou asi 4cm dlouhou (mám pocit, že na ten přepouštěcí ventil z výfuku zpět do sání) a volně visící v přední části za chladiči. Mám 1.4 16V 74kW. Je na ní vyraženo MEXICO 037133843A a na první pohled mi připadá nekompletní. Přikládám rychlé foto pokud se o víkendu dostanu zkusím ji vyndat a vyfotit pořádně. Tímto se ptám k čemu asi tak slouží a případně jak má opravdu vypadat protože neustále hledám příčinu se samovolným nepravidelným tahem motoru i při sundání nohy z plynu. Díky za vaše stisky kláves .....

Já to mám na motoru přibližně stejně, ale ten filtr směřuje dozadu a hadička je asi 20 cm dlouhá a je upevněná v příchytce blízko tělesa termostatu. Ale mám motor 1,4 16V 55kW kód AUA (r.v. 2001) a tam by to mělo být podle díl. příručky hadičkou propojené mezi EGRem a krytem motoru (vzduch. filtrem - na krytu je malý nátrubek směřující k zemi). Když jsem se na to ptal v servisu, nějak si s tím nevěděli rady. Nemáte s tím někdo zkušenost? Za příp. odpovědi děkuji.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 3 měsíce později...

Snad to někomu pomůže. Já jsem koupil Fabii s motorem AUB, svítila kontrolka motoru. Podotýkám, že nějaký umělec, který se auto předtím staral přiložil plastový filtřík z EGR ventilu na přívodní potrubí spalin k EGR ventilu, samozřejmě, že se stalo, co se stát muselo, plastový filtr se roztekl. Takže po dlouhém zkoušení a stálém načítání na VAGu jsem to řešil takto:

Filtr jsem oddělal, stejně nefungoval, na VAGu vymazal chybu a asi 100 km byl klid. Pak se opět kontrolka rozsvítila a hlásilo to na VAGu velký průtok vzduchu ( spíš spalin - nevím to teď přesně, ale to je jedno )

Po zkušeností se Sharanem 1.9TDI jsem zkusil tu hadičku z EGR ventilu ucpat, na VAGu jsem závadu vymazal a 150km byl klid. Nic se nerozsvítilo. Pak se opět potvůrka rozsvítila a VAG hlásil příliš malý průtok vzduchu, tak jsem objednal filtr přímo v autorizovaném sefvisu Škoda, cena 113,-Kč, filtr jsem nainstaloval, vymazal chybu a zase 150 km klid. Po opětovném rozsvícení kontrolky jsem už rezignoval a jezdil tak dál, do doby, než jsem kvůli něčemu jinému zase napojil auto na VAG. Vymazal jsem chybu EGR ventilu (malý průtok ) a od té doby, asi 500 km nic nesvítí. Takže doufám, že už budu mít klid. Ťuky ťuky na dřevo.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 měsíc později...

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...