Publikováno Únor 9, 200718 r Našel jsem nějakou součástku napojenou hadičkou asi 4cm dlouhou (mám pocit, že na ten přepouštěcí ventil z výfuku zpět do sání) a volně visící v přední části za chladiči. Mám 1.4 16V 74kW. Je na ní vyraženo MEXICO 037133843A a na první pohled mi připadá nekompletní. Přikládám rychlé foto pokud se o víkendu dostanu zkusím ji vyndat a vyfotit pořádně. Tímto se ptám k čemu asi tak slouží a případně jak má opravdu vypadat protože neustále hledám příčinu se samovolným nepravidelným tahem motoru i při sundání nohy z plynu. Díky za vaše stisky kláves .....
Únor 9, 200718 r je to odvzusnovaci ventilek od EGR ventilu a ma takhle vypadat sam jsem to hodne dlouho zkoumal - zkus prozkoumat vagem jestli funguje ten EGR (v nekterem bloku je hodnota rozdilu tlaku pocitana ze sani)
Únor 9, 200718 r Autor Honziku dík, jen mám vlastnoručně dělanej káblík a momentálně VAG verzi 304.0 a strašně málo zkušeností. Umím stáhnout a smazat chyby (ten EGR tam nějakej bordel dělá "sporadicky") ale vůbec netuším co jsou to bloky jak píšeš .... jo a nemám díl.příručku jestli myslíš nějaký postupy
Únor 9, 200718 r jasne,DP je v tomto pripade asi nejlepsi reseni abys mohl porovnat hodnoty s normalnimi. ten tlak co myslim je v bloku 70-3 hodnota v mbar mela by byt cca 200-400mbar za jizdy
Duben 25, 201015 r Taky mám tenhle problém a pořád mi svítí diagnostika motoru co mi poradily tak to sundat a vyčistit a používat olej 10w 40 prý je to lepší tolik se nezanáší a pak to chce napíchnout na diagnostiku aby se to když tak odstranilo i z paměti.
Červen 9, 201015 r Našel jsem nějakou součástku napojenou hadičkou asi 4cm dlouhou (mám pocit, že na ten přepouštěcí ventil z výfuku zpět do sání) a volně visící v přední části za chladiči. Mám 1.4 16V 74kW. Je na ní vyraženo MEXICO 037133843A a na první pohled mi připadá nekompletní. Přikládám rychlé foto pokud se o víkendu dostanu zkusím ji vyndat a vyfotit pořádně. Tímto se ptám k čemu asi tak slouží a případně jak má opravdu vypadat protože neustále hledám příčinu se samovolným nepravidelným tahem motoru i při sundání nohy z plynu. Díky za vaše stisky kláves ..... Já to mám na motoru přibližně stejně, ale ten filtr směřuje dozadu a hadička je asi 20 cm dlouhá a je upevněná v příchytce blízko tělesa termostatu. Ale mám motor 1,4 16V 55kW kód AUA (r.v. 2001) a tam by to mělo být podle díl. příručky hadičkou propojené mezi EGRem a krytem motoru (vzduch. filtrem - na krytu je malý nátrubek směřující k zemi). Když jsem se na to ptal v servisu, nějak si s tím nevěděli rady. Nemáte s tím někdo zkušenost? Za příp. odpovědi děkuji.
Říjen 5, 201014 r Snad to někomu pomůže. Já jsem koupil Fabii s motorem AUB, svítila kontrolka motoru. Podotýkám, že nějaký umělec, který se auto předtím staral přiložil plastový filtřík z EGR ventilu na přívodní potrubí spalin k EGR ventilu, samozřejmě, že se stalo, co se stát muselo, plastový filtr se roztekl. Takže po dlouhém zkoušení a stálém načítání na VAGu jsem to řešil takto: Filtr jsem oddělal, stejně nefungoval, na VAGu vymazal chybu a asi 100 km byl klid. Pak se opět kontrolka rozsvítila a hlásilo to na VAGu velký průtok vzduchu ( spíš spalin - nevím to teď přesně, ale to je jedno ) Po zkušeností se Sharanem 1.9TDI jsem zkusil tu hadičku z EGR ventilu ucpat, na VAGu jsem závadu vymazal a 150km byl klid. Nic se nerozsvítilo. Pak se opět potvůrka rozsvítila a VAG hlásil příliš malý průtok vzduchu, tak jsem objednal filtr přímo v autorizovaném sefvisu Škoda, cena 113,-Kč, filtr jsem nainstaloval, vymazal chybu a zase 150 km klid. Po opětovném rozsvícení kontrolky jsem už rezignoval a jezdil tak dál, do doby, než jsem kvůli něčemu jinému zase napojil auto na VAG. Vymazal jsem chybu EGR ventilu (malý průtok ) a od té doby, asi 500 km nic nesvítí. Takže doufám, že už budu mít klid. Ťuky ťuky na dřevo.
Listopad 20, 201014 r Mám stejný problém s tím filtrem nebo co to je.Zdá se mi,že je k ničemu.Sundal jsem to a asi není kompletní.Má někdo foto jak má vypadat?Děkuji.
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.