Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Doporučené odpovědi

Publikováno

Našel jsem nějakou součástku napojenou hadičkou asi 4cm dlouhou (mám pocit, že na ten přepouštěcí ventil z výfuku zpět do sání) a volně visící v přední části za chladiči. Mám 1.4 16V 74kW. Je na ní vyraženo MEXICO 037133843A a na první pohled mi připadá nekompletní. Přikládám rychlé foto pokud se o víkendu dostanu zkusím ji vyndat a vyfotit pořádně. Tímto se ptám k čemu asi tak slouží a případně jak má opravdu vypadat protože neustále hledám příčinu se samovolným nepravidelným tahem motoru i při sundání nohy z plynu. Díky za vaše stisky kláves .....

post-8-1171019873.jpg

je to odvzusnovaci ventilek od EGR ventilu a ma takhle vypadat

sam jsem to hodne dlouho zkoumal - zkus prozkoumat vagem jestli funguje ten EGR (v nekterem bloku je hodnota rozdilu tlaku pocitana ze sani)

  • Autor

Honziku dík, jen mám vlastnoručně dělanej káblík a momentálně VAG verzi 304.0 a strašně málo zkušeností. Umím stáhnout a smazat chyby (ten EGR tam nějakej bordel dělá "sporadicky") ale vůbec netuším co jsou to bloky jak píšeš .... jo a nemám díl.příručku jestli myslíš nějaký postupy :(

jasne,DP je v tomto pripade asi nejlepsi reseni abys mohl porovnat hodnoty s

normalnimi.

ten tlak co myslim je v bloku 70-3 hodnota v mbar mela by byt cca 200-400mbar za jizdy

  • 3 roky později...

Taky mám tenhle problém a pořád mi svítí diagnostika motoru co mi poradily tak to sundat a vyčistit a používat olej 10w 40 prý je to lepší tolik se nezanáší a pak to chce napíchnout na diagnostiku aby se to když tak odstranilo i z paměti.

  • 1 měsíc později...

Našel jsem nějakou součástku napojenou hadičkou asi 4cm dlouhou (mám pocit, že na ten přepouštěcí ventil z výfuku zpět do sání) a volně visící v přední části za chladiči. Mám 1.4 16V 74kW. Je na ní vyraženo MEXICO 037133843A a na první pohled mi připadá nekompletní. Přikládám rychlé foto pokud se o víkendu dostanu zkusím ji vyndat a vyfotit pořádně. Tímto se ptám k čemu asi tak slouží a případně jak má opravdu vypadat protože neustále hledám příčinu se samovolným nepravidelným tahem motoru i při sundání nohy z plynu. Díky za vaše stisky kláves .....

Já to mám na motoru přibližně stejně, ale ten filtr směřuje dozadu a hadička je asi 20 cm dlouhá a je upevněná v příchytce blízko tělesa termostatu. Ale mám motor 1,4 16V 55kW kód AUA (r.v. 2001) a tam by to mělo být podle díl. příručky hadičkou propojené mezi EGRem a krytem motoru (vzduch. filtrem - na krytu je malý nátrubek směřující k zemi). Když jsem se na to ptal v servisu, nějak si s tím nevěděli rady. Nemáte s tím někdo zkušenost? Za příp. odpovědi děkuji.

  • 3 měsíce později...

Snad to někomu pomůže. Já jsem koupil Fabii s motorem AUB, svítila kontrolka motoru. Podotýkám, že nějaký umělec, který se auto předtím staral přiložil plastový filtřík z EGR ventilu na přívodní potrubí spalin k EGR ventilu, samozřejmě, že se stalo, co se stát muselo, plastový filtr se roztekl. Takže po dlouhém zkoušení a stálém načítání na VAGu jsem to řešil takto:

Filtr jsem oddělal, stejně nefungoval, na VAGu vymazal chybu a asi 100 km byl klid. Pak se opět kontrolka rozsvítila a hlásilo to na VAGu velký průtok vzduchu ( spíš spalin - nevím to teď přesně, ale to je jedno )

Po zkušeností se Sharanem 1.9TDI jsem zkusil tu hadičku z EGR ventilu ucpat, na VAGu jsem závadu vymazal a 150km byl klid. Nic se nerozsvítilo. Pak se opět potvůrka rozsvítila a VAG hlásil příliš malý průtok vzduchu, tak jsem objednal filtr přímo v autorizovaném sefvisu Škoda, cena 113,-Kč, filtr jsem nainstaloval, vymazal chybu a zase 150 km klid. Po opětovném rozsvícení kontrolky jsem už rezignoval a jezdil tak dál, do doby, než jsem kvůli něčemu jinému zase napojil auto na VAG. Vymazal jsem chybu EGR ventilu (malý průtok ) a od té doby, asi 500 km nic nesvítí. Takže doufám, že už budu mít klid. Ťuky ťuky na dřevo.

  • 1 měsíc později...

Mám stejný problém s tím filtrem nebo co to je.Zdá se mi,že je k ničemu.Sundal jsem to a asi není kompletní.Má někdo foto jak má vypadat?Děkuji.

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.