Standis Vloženo 21. Říjen 2010 Sdílet Vloženo 21. Říjen 2010 a jakou máš aktuální spotřebu?? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
lipoforall Vloženo 29. Říjen 2010 Sdílet Vloženo 29. Říjen 2010 Momentalne jsem to poresil tak ze si modulkem snimam zamceni auta pak tam mam 20s timeout a nasleduje pulminutove rozpojeni pojistky a pak zase spojeni... od te doby bez problemu.. spotreba cca 20mA takze dokud se to nepokakne jsem v klidu.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mahulík Vloženo 31. Říjen 2010 Sdílet Vloženo 31. Říjen 2010 Zdary, zdá se, že budu mít podobný problém. Loni v létě jsem koupil novou baterii zn. Banner, takže jsem si říkal, že budu mít klid, ale opak byl pravdou. Pokud teploty klesly pod - 10 st. už byl se startováním problém a při - 20 st. už úřadovaly startovací kabely. Auto bylo denně v provozu. No a teď jak bylo pár dní v noci jen lehce pod nulou, uz bylo ranní startování docela kovbojka, takže až přijde vetší mráz budu asi nahranej. Napadá mě nemáte někdo zkušenosti s bateriemi Banner? Já mám 74 Ah, myslel jsem, že to bude v poho a ono není. Podotýkám ,že se vozím v F1 1.9 SDI a kárka je denně v provozu. Nebo jestli budu mít podobný problém který řesíte s tím odběrem. Za jakoukoliv radu a odpověd předem děkuji. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jíra_82 Vloženo 31. Říjen 2010 Sdílet Vloženo 31. Říjen 2010 (editace) Ano, pokud 74Ah baterka startuje nepřesvědčivě, tak to vypadá na vysoký odběr. Se snižující se teplotou pak klesá i samotná nominální kapacita, když se k tomu přidá ještě i vyšší vybíjecí proud, tak je to pak, jak píšeš, kovbojka. Takže platí to, co tu bylo už 1000x, změřit proud po 30 min. na zamčeném a povypínaném autě, pokud bude vyšší než cca 20 mA, tahej ven pojistky, podle toho se zjistí víc... Měřil jsem včera, po zamknutí auta a zhasnutí vnitřního osvětlení 89mA, po 30 minutách (jak se BSG uspala) už to bylo jen 14,9 mA. V tom je neorigo centrál, který bere 3,7 mA. Shodou okolností jsem měřil i palubní přístroje a ty berou 4 mA. Jíra Na Banner 44 Ah jsem jezdil 6 let denně ještě na 1.4 MPi, tou to asi není... Editováno: 31. Říjen 2010, autor: Jíra_82 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mahulík Vloženo 1. Listopad 2010 Sdílet Vloženo 1. Listopad 2010 Díky za odpověd, kouknu na fóru jak to změřit, případně to svěřím autoelektřikáři, aby vykoumal kde je chyba. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
zem@n Vloženo 1. Březen 2011 Sdílet Vloženo 1. Březen 2011 Taky se musím pochlubit ale je to šance 1:10000000000000 atd... Měl jsem odběr cca 450 mA auto do mé koupě stálo přes pul roku.Už jsem nevěděl kudy kam a vždy po dvou dnech auto nenastartovalo,nanic jsem nepřišel.Tak jsem ho vzal na jízdu smrti takhle to auto asi ještě nikdy nejelo a hle odběr proudu je v pohodě.někdy to asi stačí.zdravim a hodně uspěchu Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ace01 Vloženo 3. Březen 2011 Sdílet Vloženo 3. Březen 2011 (editace) Zdarte odbornici, mam fabku kombi rv. 2000, 1,4 MPI, 50kW, typ motoru AME, provedeni Comfort, chipovano od Cimbu, predni el. okna, dalku na vystrelovaci klice. Krome ridice vsechny zamky zaslepeny. Mam problem s tim, ze mi auto za klidu zere 150mA, takze v zime bylo za mesic po nove baterce. Ve dvou servisech to tipujou na vadnou ridici jednotku komfortu, ale mozna v tom bude jeste neco jinyho. Hlavni voditko je to, ze kdyz jsem vyndal pojistku c. 49 (centralni zamykani), klesl proud na 0,00 A (mám na multimetru jen setiny). Komfortku jsem vymontoval ven a dal ji bratranci, ktery opravuje elektroniku u traktoru, na test. Zjistil, ze komfortka zere i po trech hodinach 40mA, coz je dost a soucasne stale nam jeste nekde chybi 110mA. Jelikoz pojistka 49 je centralni zamykani, tak jsem zkousel postupne odpojovat vsechny ctyri dvere (u kazdych dveri jsem vyndal vsechny konektory) a tok proudu na baterce byl tento: - vsechny 4 dvere zapojene= 0,15 A - vsechny 4 dvere odpojene= 0,05 A - obe zadni zapojene+ leve predni zapojene, prave predni odpojene= 0,10 A Pak jsem jeste zkousel vyndavat pojistky u dalsich obvodu a zjistil jsem tyto poklesy: - vyndana c. 43= centralni ridici jednotka, blokovani volici paky automaticke prevodovky= pokles na 0,11A - vyndana c. 58= El. ovladani oken leve predni= pokles na 0,10 A Dal jsem vyndaval tyto, ale pokles nikde zadny, stale jsem nameril 0,15 A: - 51 (zasuvka v zavazadlovem prostoru) - 46 (el. ovladani oken prave predni) - 31 (centralni zamykani- zamek vika zavazadloveho prostoru) - 39 (vyhrivani zadniho skla) - 42 (zapalovac cigaret, zasuvka) - 45 (radio, navigacni system) Kdyz zamknu dálkově, svetlo mi zhasne hned, radio original, v aute nikde nic nesviti po uzamceni, krome blikajici diody ve dverich u ridice. Me to vychazi tak, ze kdyz se podivam kolik zerou vsechny dvere, tak vymenou komfortky mi to klesne z 0,15A na 0,10A, coz bych si nepomohl, ale to je jen suchy pocitani. Je pravda, ze u levych zadnich dveri mi pri dalkovem otevirani cudlik vyjede nahoru a pak zas zaskoci dolu. Kdyz pak dvere otevru packou, tak cudlik zustane normalne nahore. A do obou zadnich dveri mi zateka (pri desti mam mokro ve voze na podlaze vzadu). Tak ze by nekjakej zkrat? Nechci kupovat komfortku a pak zjistit, ze zavada je jinde. Cislo komfortky je 6Q0 959 433 C, KSG 4- tuerig RdW 5DK 008 129-00 III 34700. Nenapada vas, co s tim? Nebo jak nejlip prijit na zavadu? Je normal, aby samotna komfortka zrala 40mA? Pomohlo by jeste nejake mereni s vyndanou komfortkou? Diky moc za vase napady Milan 16/3/2011 Odpovím si sám. Problém byl tentokrát skutečně v komfortce. Napichnul jsem tam jinou, a auto se okamzite uspalo a na ampermetru jsem nameril 0,00, tedy patrne nejake tisiciny tam byt mohly. Ale doporucuju vsem, aby si sehnaly nekoho, kdo jim komfortku pujci na vyzkouseni, abyste nemusely platit litry za komfortku, kdyz chyba bude jinde. Tak mnoho najetych km s bezvadnou fungujici elektrikou Milan Editováno: 16. Březen 2011, autor: ace01 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Kvako Vloženo 20. Květen 2011 Sdílet Vloženo 20. Květen 2011 (editace) Problém byl tentokrát skutečně v komfortce. Napichnul jsem tam jinou, a auto se okamzite uspalo a na ampermetru jsem nameril 0,00, tedy patrne nejake tisiciny tam byt mohly. Je to možno len vec náhody! Keď si písal o tých zadných dverách, že ti "zle skáče čudlík", to môže byť CELÝ problém!! Pretože pokiaľ ti nefunguje poriadne centrál a nezamkne ti do "SAFE-u" (čiže musí ti dvakrát cvaknúť centrál), tak sa ti riadiace jednotky vo dverách a takisto aj BSG !!NEUSPIA!!--to znamená zvýšený odber. Takže, ak si vymenil BSG a klesol ti odber na nulu, čakaj, že sa ti znova zdvihne--keď ti začnú blbnúť tie zadné dvere!! Jednoduchá pomoc, 2 najčastejšie veci: 1. ZÁMKY VO DVERÁCH - sú tam 3 mikrospínače od ktorých dostáva RJ vo dverách signály, ak sa jej HOCIKTORÝ nepozdáva, nezamkne tieto dvere 2-krát (do SAFE-u) a tým pádom sa neuspia RJ-ky - PRÍČINY - vadné mikrospínače (najčastejšie ten na zamykacej vačke) alebo stuďák na plošáku zamykacej jednotky!! 2. KÁBLE V PRECHODKÁCH DVERÍ - "choroba" VW group (tiež aj v iných autách ) - poškodené prípadne pretrhnuté drôty v prechodkách medzi dverami a autom - POMOC - !!!Žiadne spájanie priamo v gumenej prechodke!!! (iba v prípade, že to chcete opravovať za nejakú dobu znova ) treba vymeniť celé drôty a spoje urobiť mimo gumenú prechodku!! A najideálnejšie je použiť autokáble a nie obyčajné (autokáble majú tenšiu izoláciu-sú stavané na napätie do 60V- a tým sú lepšie ohybné ) Mikrospínače na zamykacích vačkách otestujete jednoducho: 1. zapnite zapalovanie, aby zasvietili kontrolky na prístrojovke 2. Prepnite stropné svetielko na "zapínanie dvermi" 3. Zavrite všetky dvere - svetielko musí OKAMŽITE ZHASNÚŤ 4. postupne otvorte a zatvorte jednotlivo všetky dvere - svetielko sa musí VŽDY rozsvietiť a zhasnúť!!!! 5. Ak nie, tak viete ktorý mikrospínač je zlý 5,5. Ak máte možnosť diagnostiky centrálneho zamykania (príp. komfortu alebo centrálnej elektroniky) tak ak vám diagnostika vypíše neveryhodný signál na niektorej zamykacej jednotke, treba ju skontrolovať vizuálne, ale na 85% ju budete musieť opraviť príp. vymeniť!! RIEŠENIE: Na niektorých zamykacích jednotkách sa dali tieto mikrospínače vymeniť (nie je problém ich zohnať) ALE!! vo väčšine prípadov kolík tohto mikrospínača vyryje drážku do zamykacej vačky (vačka je z plastu ) a tým pádom len jedna možnosť---vymeniť CELÚ zamykaciu jednotku!! Čo sa týka tých drôtov v prechodkách napríklad výmena KOMPLET drôtov (asi 18) na Sharane mi trvá cca 3 hoďky aj s rozoberačkou a skladačkou--chce to len trochu praxe Mal som už aj pár prípadov, že bol odhnitý kontakt na RJ vo dverách (iba ak nemáš mlynčeky na dverách ) priamo na konektore RJ. Ešte posledná vec: Keď som si čítal pár vlákien o kľudovom odbere, zaujala ma jedna vec: Asi 50%(možno aj viac) ľudí ktorý meralo odber písalo, že "keď vyberem poistku pre BSG, odber mi klesne, je zlá táto RJ?". Ja som nemohol nič iné robiť len sa smiať a smiať a smiať :kol-98: Viem, že to niesú ľudia od faku, ale k tomu by som im poradil jednu vec : Keď pri meraní kľudového odberu na mínusovom kontakte odpojíte plusový kontakt na batérií, odber klesne takisto na nulu, je teda zlé auto?? Bez urážky!! Veľa zdaru, elektronika je dobrá vec--kým sa nezačne kaziť! Editováno: 21. Květen 2011, autor: Kvako Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Royce Vloženo 28. Červen 2011 Sdílet Vloženo 28. Červen 2011 Mám dotaz... když mám odpojenou baterku a připojím ji hned před ampérmetr, bude mi měřit klidový odběr? Nebo se všechny řj připojením baterky probudí a já budu muset počkat? Díky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ekkar_z_Bastlírny Vloženo 6. Červenec 2011 Sdílet Vloženo 6. Červenec 2011 Hlavně tím připojením baterky k autu bez šťávy s velkou pravděpodobností odpálíš ten ampérmetr. V elektronice jsou filtrační elektrolyty, který jsou v momentě prvního připojení bez náboje - a tváří se během prvních milisekund jako skoro zkrat = jejich nabíjecí proud je špičkově desítky ampér. Musíš nechat baterku připojenou, ampérmetr připojit jedním koncem na kastli a druhým na vývod baterie (bude přitom ukazovat nulu, protože jako klema přes jeho přívody bude kostřicí kabel baterky) - a až potom bez odpojení měřáku odpojit ten kostřicí kabel - tím se proud do tý doby tekoucí kabelem převede na ampérmetr bez přerušení obvodu - a změříš skutečnej klidovej proud. Přesný popis postupu měření jsem už tady někomu psal, myslím v sekci Favorit nebo Felicia - a on to zkusil ojebat, udělal to podle svýho a odpálil si proudovej rozsah na PU-510... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Patrik734 Vloženo 5. Listopad 2013 Sdílet Vloženo 5. Listopad 2013 Zdravím, vím, že je tu hodně témat ohledně problémů s vysokým odběrem klidového proudu, ale nikde jsem nenašel můj problém. Jedná se o Fabii 1.9 Tdi Elegance Přes noc mi vybije úplně novou baterii tak, že se nerozsvítí ani kontrolky po otočení klíčkem. Měřil jsem klidový odběr po té co jsem přijel domů a naměřil jsem 4,42 A což je sakra hodně po tom co jsem pročítal. při jízdě jsem měl zaplá jen světla, větrání a maximálně jsem stáhl okno, nic víc. po naměřených 4.42 A zkoušel čekat 30 min jestli se uspí a nic. Zjistil jsem, že když otevřu a zavřu dveře, tak odběr klesne na 130 mA +- ( jakoby se vzpamatovala ŘJ ) a po 30 min na 10 - 20 mA což už je dobře podle mě. Budu Vám moc vděčný, když Vás něco napadne a poradíte mi. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 5. Listopad 2013 Sdílet Vloženo 5. Listopad 2013 To je sice možné, žes nenašel tvůj problém, ale to nic nemění na tom, že máš pokračovat v již založených tématech o vybíjení baterie. Takže vlákna slučuji. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
happymaster23 Vloženo 11. Prosinec 2013 Sdílet Vloženo 11. Prosinec 2013 Hezký den, předně se omlouvám, že zakládám asi tak trošku duplicitní téma, nicméně přesnou odpověď jsem nikde nenašel. Fabie má klidový odběr 114 mA a po vytažení pojistky 43 BSG klesne na 30 mA. V autě je neorigiální radio a neoriginální alarm Magic Car. Špatně funguje zámek na řidičových dveřích (nejde mechanicky odemčít klíčem, čudlík zajíždí strašně moc do dveří, po zamčení alarmem nejde zevnitř odemčít). Podle toho co jsem se dočetl, by to mohly být ty dveře. Moje otázka tedy zní, jestli na základě toho co jsem napsal je radio i alarm z obliga a jakým způsobem můžu otestovat ty dveře. Podotýkám, že po zavření dveří světlo zhasne. Odběr je stejný nehledě na to jestli je auto zamčeno a nebo není. Děkuji za pomoc Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ladiktm Vloženo 11. Prosinec 2013 Sdílet Vloženo 11. Prosinec 2013 114mA je po jaky dobe? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
happymaster23 Vloženo 11. Prosinec 2013 Sdílet Vloženo 11. Prosinec 2013 (editace) Cca po 15 minutách, ale na tu hodnotu to spadne v podstatě hned, vybíjení baterky je roky známej problém toho auta, akorát doteď se s autem jezdilo často, tak to nemělo smysl řešit... Napadla mě jedna věc, vím že to je totální prasárna, ale bylo by něco proti něčemu k té pojistce dodělat spínač? To auto je v tak špatném stavu, že jakákoliv velká oprava postrádá smysl... Editováno: 11. Prosinec 2013, autor: happymaster23 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 11. Prosinec 2013 Sdílet Vloženo 11. Prosinec 2013 Zdravím, vím, že je tu hodně témat ohledně problémů s vysokým odběrem klidového proudu, ale nikde jsem nenašel můj problém. Hm, zase další případ - pravidla hovoří jasně: "Před vložením nového TÉMATU se nejdříve přesvědčte, zda se již podobné téma ve fóru nenachází. Jestli ano, pokračujte v existující diskuzi přidáním svého dotazu..." Vlákna jsem proto opět musel sloučit. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jirka.king Vloženo 25. Červen 2015 Sdílet Vloženo 25. Červen 2015 (editace) Ahoj, tak jsem zjistil že mám stejný problém. Koupil jsem ojetou F1, 1.4MPI clasic. Měla baterku KO, tak jsme koupil novou a zjisti jsem, že se mi vybíjí. Po cca 45min kdy je vůz zamčený teče z baterie cca 160 - 180 mA (měřeno přesným klešťákem na minusovém kabelu). Auto má chybu, že nefunguje centrál u dveří řidiče (nemám DO). Teda pokud zamykám nebo odemykám u řidiče tak se odemknou jet tyto dveře (mechanicky vyleze čuflík), ostatní zůstanou zamčené. Pokud odemknu nebo zamknu u spolujezdce, tak se odemkou nebo zamknou všechy dveře (i řidičovo). Zámky cvaknou dvakrát (SAFE). Zkoušel jsem, že když mám zapnutý klíček a otevřu po jednom každé dveře tak se rozsvítí vnitřní světlo a po zavření hned zhasně (bez zap. klíčku opožděně po cca 30 sec). Jen zase pokud otevřu dveře řidiče, tak se světlo nerozsvítí (při zap. klíčku), při vypnutém a vytaženém klíčku se rozsvítí. Zatím nevím jestli tam neví i jiný problém, rádio je neoriginální ale když vytáhnu klíček tak se vypne. Napadá vás jak to levně vyřešit. Drahá varianta je nechat si udělat nováýorigo centrál na DO, ale zatím nemám představu co vše bych musel měnit. Díky za všechny možné rady. Edit1: Opraveno, po opravě spínač v zámku ve dveřích pomohlo až vymontování neorigo radia, nyní odběr v klidu cca 20 mA. Editováno: 30. Červenec 2015, autor: jirka.king Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Royce Vloženo 26. Červen 2015 Sdílet Vloženo 26. Červen 2015 Koukni se na konektory v průchodce dveří, jestli je nemáš zoxidované. případně ty dveře úplně odpoj a pak zkus změřit ten klidový odběr.. aspoň vyloučíš chybu dveří... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
McMatej Vloženo 9. Září 2015 Sdílet Vloženo 9. Září 2015 (editace) Mám "problém" s velkým klidovým odběrem proudu. I po delší době odebírá auto z baterky cca 0,1 A. Když vyndám pojistku 43 (centrální řídící jednotka vozu) tak odběr klesne a stejný zůstane i když pojistku vrátím zpátky. V autě jsou dvě neoriginální věcí, autorádio a dálkové zamykání. V přívodním ISO konektoru k autorádiu jsem (musel) vyměnil piny 4 a 7, trvalá a spínané + 12 V. Na dráty k ISO konektoru autorádia je připojené i dálkové ovládání. Když rádio a DO odpojím, odběr proudu po chvíli klesne na přijatených 0,01 A. Takže rozbité není nic, jen je to blbě (nevhodně) zapojené. Potřeboval bych poradit, kam jinam rádio a DO připojit, aby neoblbovali centrální řídící jednotku. Jedná se o Fábii 1,2 HTP, r. v. 2007. Editováno: 9. Září 2015, autor: McMatej Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
sven01 Vloženo 9. Září 2015 Sdílet Vloženo 9. Září 2015 Je to este jednotkova fabia? ak ano tak na napajacom konektore mas 2xplus tusim cierno modry a ten co nepouziva radio odpoj, pretoze ti tlaci plus do radia neviem ci na remote kabel. A to robi problem. Bud ho cvakni alebo vypinuj. Ak je to jednotkova fabia. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
McMatej Vloženo 9. Září 2015 Sdílet Vloženo 9. Září 2015 Jo jo, jedničková. V konektoru jsou tři pozice neobsazené 1 - 3. Myslím, že jsem to měřil a + 12 bylo jen na jednom (č.7) a spínané na č. 4 a mínus je na č. 8. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
sven01 Vloženo 9. Září 2015 Sdílet Vloženo 9. Září 2015 skontroluj este raz. pokial si prvy majitel tak myslim ze plusy tam boli dva. jedine ze by to niekto pred tebou uz urobil. a samozrejme dufam ze z radia si dal zlty na trvaly plus a cerveny na spinany. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
McMatej Vloženo 9. Září 2015 Sdílet Vloženo 9. Září 2015 (editace) Jasně, zkontroluju. První majitel nejsem, ale vím skoro jistě, že s tím nikdo nic nedělal (bylo to naše služební auto). Ale i podle schemat na netu jsou na 4 spínané +, na 7 trvalé +, na 8 mínus, na 5 výstup po zapnutí rádia + 12 na např. anténní zesilovač a na 6 + 12 po zapnutí světel. 4 a 7 jsem přehodil na kabelu v přívodním konektoru (na rádiu jsem to nechal tak jak to bylo) Editováno: 9. Září 2015, autor: McMatej Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
sven01 Vloženo 9. Září 2015 Sdílet Vloženo 9. Září 2015 narychlo som nasiel nieco a 8je kostra, 7 a 5 by mali byt trvaly plus, a 4 spinane..7 a 5 su vedla seba.. sak kukni na to a uvidis....pripadne aj dalsie zapojene kable z auta ci sa nebyju s vyspupmi z radia. ina to DO centralu by nemalo robit problemy pokai lje zapojene od radia...samozrejme pokial je plne funkcne... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
McMatej Vloženo 9. Září 2015 Sdílet Vloženo 9. Září 2015 OK, zkusím tu 5 odpojit. DO je normálně funkční. Tam se ještě bojím o .... jak to popsat ... ovládací impuls je přivedený přes odpor 180 ohmů na jeden drát do dveří. Nevím, jestli si díky tomu nemůže centrální řídící jednotka vozu myslet, že není zavřeno, nebo tak něco. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.