Přejít na obsah

motor 1,8T 20V


plyšák

Doporučené příspěvky

Návštěvník
a na volnobeh mas ake otacky? ja som vicistil klapku a mam 1100 za min. predtym som mal 900 a na spojke mi to pri rozbiehani sklbalo. ale neviem preco mam teras take visoke aj ked je uz motor v prevadzkovej teplote <_< .

Tak ji nastav - zakladni nastaveni - klapka ma svoji vlastni diagnostiku :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ja mel s 1,8T realny prumer (podle projeteho benzinu, palub pc keca min. o 0,5L) pri svizne jizde mesto/okresky/dalnice 9L/100Km, coz je na vykon motoru dobre....co rikal majitel, tak se da pry pri hodne lehke noze i za papirovych 7L a pri ostre se pry vejde do 15L/100Km....,ale tohle je tu uz nekolikrat napsane...

Editováno: , autor: JasteR
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jo, a v těch zácpách buď Murdocu v klidu. Já tam běžně mám při popojíždění 10-14L.

No tak jsem maličko klidnější...no já jsem byl zvyklej na služební Fábku 1.4 MPI...takže teď se mi to žraní třeba zdá...ale když jsem si Koktu koupil, stejně jsem čekal, že mě to trochu víc zarazí do sedačky, když pustim pa plyn cihlu...ale to se mi třeba taky jenom zdá...ale třeba ne... :(

Já nevím, ale taková dvojka, trojka je dost brutální. Na většinu nepřipravených loudů to k předjetí bohatě stačí. Jinak, když to jde, jezdím na tempomat a na spotřebě je to znát. Dnes jsem měl šok, když jsem na 50km cestě nahoru dolů měl průměr 5,6. Cestou zpět mne ale vytočila dáma s Mondeem a blbeček s Toyotou, kteří si v obcích museli dokazovat jak jsou skvělí šoféři a mají silná auta, že mi to za dědinama nedalo a průměr byl potom 11,5 :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jo, a v těch zácpách buď Murdocu v klidu. Já tam běžně mám při popojíždění 10-14L.

No tak jsem maličko klidnější...no já jsem byl zvyklej na služební Fábku 1.4 MPI...takže teď se mi to žraní třeba zdá...ale když jsem si Koktu koupil, stejně jsem čekal, že mě to trochu víc zarazí do sedačky, když pustim pa plyn cihlu...ale to se mi třeba taky jenom zdá...ale třeba ne... :(

Já nevím, ale taková dvojka, trojka je dost brutální. Na většinu nepřipravených loudů to k předjetí bohatě stačí. Jinak, když to jde, jezdím na tempomat a na spotřebě je to znát. Dnes jsem měl šok, když jsem na 50km cestě nahoru dolů měl průměr 5,6. Cestou zpět mne ale vytočila dáma s Mondeem a blbeček s Toyotou, kteří si v obcích museli dokazovat jak jsou skvělí šoféři a mají silná auta, že mi to za dědinama nedalo a průměr byl potom 11,5 :)

Tak já mám s tempomatem opačnou zkušenost - je skvělej na rovinu, ale do kopce je noha lepší - dá se řícz že kolikrát jedu bez tempomatu do kopce za půl...

Ale jak řikáš - dvojka a trojka brutální a čtyřka a pětka zaostávaj jen o fous... :-)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...