Luke288 Vloženo 9. Červen 2007 Sdílet Vloženo 9. Červen 2007 nevim, co si od toho dotazu tady slibuješ, protože neznám šílence, kteret by si koupil OII, který se i ojetý stále pohybuje ve vysokých cenách a jen tak ze srandy začal 150ti konovej motor měnit za 300konovej. nemam pocit, ze by slo jenom o swap motoru, co brzdy, poloosy, vyztužení kastle, převodovka, spojka...na tohle se spíš zeptej někoho, kdo staví cupový oktávky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mischicka Vloženo 9. Červen 2007 Sdílet Vloženo 9. Červen 2007 Tak jeste jednou. Nevíte někdo jak je složité vyměnit 2,0 FSI 110 kW za 2,0 TFSI 147 kW - ještě lépe za 2,0 TFSI z AUDI TT 300 PS ? Bububu prosim az jindy Nevím jak to je, ale logicky bych řekl, že tam je navíc jen to turbo (a možná pár dalších detailů) ale dodělat turbo nemůže být takovej problém, vždyť u zetorů a liazek se to dělá normálně... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mischicka Vloženo 9. Červen 2007 Sdílet Vloženo 9. Červen 2007 Ale dávat do OII RS motor z Audi TT to tak být milionář a nevědět co roupama, ne? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Luke288 Vloženo 9. Červen 2007 Sdílet Vloženo 9. Červen 2007 nevěřim, že rozdíl mezi FSI a TFSI je jenom + turbo, muzou bejt jiný písty, ventily, vačka... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mischicka Vloženo 9. Červen 2007 Sdílet Vloženo 9. Červen 2007 nevěřim, že rozdíl mezi FSI a TFSI je jenom + turbo, muzou bejt jiný písty, ventily, vačka... Můžou, ale nemusí, turbo může udělat těch 37 kW... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Trocken Vloženo 9. Červen 2007 Sdílet Vloženo 9. Červen 2007 Pro upřesnění - jde mi o auto na blbnutí a né na ježdění po městě, na nákupy, do práce a na dovolenou. Na blbnuti Octavku, nechapu Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Luke288 Vloženo 9. Červen 2007 Sdílet Vloženo 9. Červen 2007 (editace) mischicka: jasně, ale pak je to loterie Editováno: 9. Červen 2007, autor: Luke288 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mischicka Vloženo 9. Červen 2007 Sdílet Vloženo 9. Červen 2007 mischicka: jasně, ale pak je to loterie Však jsem psal, že nevím jak to přesně je. V DP toho moc nepíšou a jinam se namám kam podívat. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
xstorm Vloženo 13. Červen 2007 Sdílet Vloženo 13. Červen 2007 nevěřim, že rozdíl mezi FSI a TFSI je jenom + turbo, muzou bejt jiný písty, ventily, vačka... Můžou, ale nemusí, turbo může udělat těch 37 kW... takže tady je seznam věcí, které se liší: -větší turbo (0,12 MPa oproti 0,9 MPa) - jiný chladič stl. vzduchu - pevnější pístní čepy - jiná (pevnější) ojnice - blok motoru u ojničních ložisk - jiná hlava motoru (použití odlišné slitiny - jiné časování výfukových ventilů - vstřikovací trysky mají větší průměr. myslím, že když tohle budeš chtít udělat, bude to stát balík. ale jen výměnou turba cesta asi nevede..... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Luke288 Vloženo 14. Červen 2007 Sdílet Vloženo 14. Červen 2007 jasně, něco podobnýho jsem předpokládal Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mischicka Vloženo 14. Červen 2007 Sdílet Vloženo 14. Červen 2007 jasně, něco podobnýho jsem předpokládal Jj, přece jenom to není Zetor Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Diamant Vloženo 9. Červenec 2007 Sdílet Vloženo 9. Červenec 2007 Obvykle to tak býva, že ak je rozdiel vo výkone viac ako povedzme 20 kW, tak sú už použité iné diely, pevnejšie. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
JasteR Vloženo 10. Červenec 2007 Sdílet Vloženo 10. Červenec 2007 (editace) Kazdej tady laboruje jestli je dobry vymenit motor, treba MartinRS ma misto 2,0 .. 1,8T RS a co proc ne v DE to za dodrzeni urcitych pravydel legalne jde, proc to u nas v kocourkove nejde to nechapu..to same s ALU ..spousta z vas tu ma treba 18" na OII a taky by vam kuli tomu meli sebrat STK ? Jina vec jsou treba ty radobyxeny u vraku typu kadet apd. Skodik mel taky v ORS urcite pres 250PS a co maj mu kuli tomu snad sebrat STK ? .... Otaztka byla jestli ma nekdo zkusenost s vymenou motoru u OII a nikdo neporadil... polovina prizpevku Editováno: 10. Červenec 2007, autor: JasteR Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jirik.DC Vloženo 11. Červenec 2007 Sdílet Vloženo 11. Červenec 2007 Otaztka byla jestli ma nekdo zkusenost s vymenou motoru u OII a nikdo neporadil... polovina prizpevku Pokud se nepletu, tak pořád platí zákony a i na výměna motoru se legislativa vztahuje..takže podle mně to k sobě patří. A řešit, jestli je zvyšování výkonu, nebo nehomologované ráfky apod. legální, i když to např. zákon neumožňuje, tak to se nezlob, ale to asi ne. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Luke288 Vloženo 11. Červenec 2007 Sdílet Vloženo 11. Červenec 2007 no, já mám, ačkoli origo Škoda, kola taky na černo Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jirik.DC Vloženo 11. Červenec 2007 Sdílet Vloženo 11. Červenec 2007 no, já mám, ačkoli origo Škoda, kola taky na černo Jasně,ale určitě není problém ta kola nechat dopsat, předpokládám,že se k nim dají sehnat doklady o homologaci a schválení na OII. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Luke288 Vloženo 11. Červenec 2007 Sdílet Vloženo 11. Červenec 2007 tentokrát se mýlíš, origo RS kola dopsat v rozměru 18 nelze. jiný kola od Alcaru s hom listem dopíšeš, ale k těmhle se homologační list nevydává. na hlavu postavený Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jirik.DC Vloženo 11. Červenec 2007 Sdílet Vloženo 11. Červenec 2007 tentokrát se mýlíš, origo RS kola dopsat v rozměru 18 nelze. jiný kola od Alcaru s hom listem dopíšeš, ale k těmhle se homologační list nevydává. na hlavu postavený Tak to mně tedy podrž..já měl za to,že by to mělo třeba přes servis jít.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Milda Vloženo 11. Červenec 2007 Sdílet Vloženo 11. Červenec 2007 (editace) Tady máš důvod proč ti to Škodovka nezařídí Editováno: 11. Červenec 2007, autor: Milda Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MartinRS Vloženo 11. Červenec 2007 Sdílet Vloženo 11. Červenec 2007 Ahoj ve spolek :-))))jj s tema kolama je to na palici jakto že jiný kola jdou zapsat a orig škoda stejného rozměru ne to je fakt na chocholouška :-))))))) a s motorem taky proč když se dodržjí nějaké věci to nejde to je taky kocourkov.......tady u náš hlavně že jsme v EU :-)))) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MartinRS Vloženo 11. Červenec 2007 Sdílet Vloženo 11. Červenec 2007 a poentě motoru pro škodíka myslím si že to půjde ....je to koncern a bude to jako u O1......... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Luke288 Vloženo 11. Červenec 2007 Sdílet Vloženo 11. Červenec 2007 no, myslim, že s šikovným právníkem by tam i ty RS kola šly dát, protože ta formulace je podle mě dost nejednoznačná. můžu si to vyložit tak, že právě jediný RS 18 kola maj tu výjimku Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jirik.DC Vloženo 11. Červenec 2007 Sdílet Vloženo 11. Červenec 2007 no, myslim, že s šikovným právníkem by tam i ty RS kola šly dát, protože ta formulace je podle mě dost nejednoznačná. můžu si to vyložit tak, že právě jediný RS 18 kola maj tu výjimku Ty podklady ze škodovky nám chodí každé 3 měsíce ale je pravda,že na ta kola jsem se ještě nedíval. Ale jak říká Luke, po přečtení mně hned tak napadá,že konkrétní ráfků..včetně rozměru pneu..co je homologovaný na RS, tak použít jde..a dál,že tím pádem nesouhlasí s jakýmikoliv jinými koly o rozuměru 18" Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
silverdog Vloženo 27. Říjen 2011 Sdílet Vloženo 27. Říjen 2011 Zdravím mám dotaz jestli má někdo s tímto zkušenost mám OC2 před faceliftem 1.6 mpi a chci se zeptat jestli je možné (a proveďitelné) ji vyměnit za silnější? Popřípadě poradit co vše se musí udělat a za co popř. vyměnit a jak moc je to náročné?? Díky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Sniper_2003 Vloženo 27. Říjen 2011 Sdílet Vloženo 27. Říjen 2011 Tak to možná bude levnější a méně pracné tu tvoji vystřelit do světa a koupit si za utržené peníze (+ něco navíc) silnější 1.4 TSI nebo 1.8 TSI. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.