Přejít na obsah

Kryt motoru


peteres

Doporučené příspěvky

ke kastle se to přichytí takovejma nejtkama které se musí před tím koupit !!!!! Ve Škodovce jeden stoji 50Kč a je jich potřeba 7 ale pokud by vám nabízely šrouby tak ty nebrat za jeden chcou 50Kč takže fuck a v obyčejném železářství koupit pevnostní a to příde cca.20Kč.Ale bacha když to budete kupovat jedny jsou 3cm dlouhé tech je 7 a dva 5cm dlouhé !!případně najdete v Etce!

A ještě jedna věc nejde to udělat tak že si to nalisujete do kastle sami (bohužel) je na to potřeba přípravek! a ten mají ve škodovce! hhe

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...
ke kastle se to přichytí takovejma nejtkama které se musí před tím koupit !!!!! Ve Škodovce jeden stoji 50Kč a je jich potřeba 7 ale pokud by vám nabízely šrouby tak ty nebrat za jeden chcou 50Kč takže fuck a v obyčejném železářství koupit pevnostní a to příde cca.20Kč.Ale bacha když to budete kupovat jedny jsou 3cm dlouhé tech je 7 a dva 5cm dlouhé !!případně najdete v Etce!

A ještě jedna věc nejde to udělat tak že si to nalisujete do kastle sami (bohužel) je na to potřeba přípravek! a ten mají ve škodovce! hhe

Zdravím, tak jak jsem to pročetl , nikdo neposlal rozměry (výkresy ,nákresy) ,takže zajet do vršovic a koupit ho tam. Jestli byste někdo měl návrh na výrobu , sem s ním ,anebooo kdyby ho někdo dokázal vyrobit, zaplatím. :):palec2: šikovný kluci

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 měsíce později...

Mam presne rozmery krytu pod motor na O1, potrebuju to akorat prekreslit ... mam jak obkreslenou mirku 1:1 tak presne rozmery celeho krytu + umistneni vyztuh + jak je to cele ohnute a taky jaky je k tomu potreba drzak. Ten, podle ceho jsem to delal byl z 3mm Duralu, budu si to do zimy delat z 5mm slitiny hlinniku s necim, prej to vubec neoxiduje, tak potom sem hodim vysledek jak to vypada a taky ten nacrtek ... az to budu mit vyzkousene, ze je to opravdu dobre pomerene a ze to sedi. Taky si myslim, ze ten drzak se da vymyslet i lip a aby byl trochu hezci, tak uvidime, jestli to nebude zbytecna prace :palec2:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Mam presne rozmery krytu pod motor na O1, potrebuju to akorat prekreslit ... mam jak obkreslenou mirku 1:1 tak presne rozmery celeho krytu + umistneni vyztuh + jak je to cele ohnute a taky jaky je k tomu potreba drzak. Ten, podle ceho jsem to delal byl z 3mm Duralu, budu si to do zimy delat z 5mm slitiny hlinniku s necim, prej to vubec neoxiduje, tak potom sem hodim vysledek jak to vypada a taky ten nacrtek ... az to budu mit vyzkousene, ze je to opravdu dobre pomerene a ze to sedi. Taky si myslim, ze ten drzak se da vymyslet i lip a aby byl trochu hezci, tak uvidime, jestli to nebude zbytecna prace :palec2:

Už se těším na foto, kamarád mi má přinést originál plast pod nafťáka, tak ho trochu vyztužím hliníkem. Musím udělat ty nasávací otvory co má kryt na benzína zepředu po levé straně?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Taky uvažuji o nějakém udělátku pod motor... pracuje se natom..

Jednou jak jsem se ptal, v jednom vrakovišti, tak mi ukázali (origo) plech pod motor na 4x4 vypydalo to pevně a mělo to jakoby prolisy zesíleni za 2500 nový kus i s montáži.

Šlo by to i na 1,6? To bych taky asi bral.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Taky uvažuji o nějakém udělátku pod motor... pracuje se natom..

Jednou jak jsem se ptal, v jednom vrakovišti, tak mi ukázali (origo) plech pod motor na 4x4 vypydalo to pevně a mělo to jakoby prolisy zesíleni za 2500 nový kus i s montáži.

Šlo by to i na 1,6? To bych taky asi bral.

Předpokládám, že rozměr "lyže" pod motor bude ten samý pro všechny motorizace. Ovšem, nevím už, jak to bude s držákem, jestli jiné motory nemají i jine úchyty na karoserii ... viděl jsem to na TDI a budu to dělat na TDI, teda v mém případě není co řešit...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Mam presne rozmery krytu pod motor na O1, potrebuju to akorat prekreslit ... mam jak obkreslenou mirku 1:1 tak presne rozmery celeho krytu + umistneni vyztuh + jak je to cele ohnute a taky jaky je k tomu potreba drzak. Ten, podle ceho jsem to delal byl z 3mm Duralu, budu si to do zimy delat z 5mm slitiny hlinniku s necim, prej to vubec neoxiduje, tak potom sem hodim vysledek jak to vypada a taky ten nacrtek ... az to budu mit vyzkousene, ze je to opravdu dobre pomerene a ze to sedi. Taky si myslim, ze ten drzak se da vymyslet i lip a aby byl trochu hezci, tak uvidime, jestli to nebude zbytecna prace :palec2:

Už se těším na foto, kamarád mi má přinést originál plast pod nafťáka, tak ho trochu vyztužím hliníkem. Musím udělat ty nasávací otvory co má kryt na benzína zepředu po levé straně?

3mm bych chápal, nebude se tolik prohýbat a ochrana max., ale 5mm už bych asi nedával, bude to těžký jako svine ... já jsem skončil u oměření a téměř do teď řešil cukání motoru ... každopádně do zimy musí pod motorem být, jen stále ještě nevim z čeho udělat a jak se tu narazilo na "větrací otvory", celkem mě to vyděsilo bo jsem s tim vůbec nepočítal ... :kol-136::kol-135:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...

Ahojky, kryt je doma, polská replika za cca 600,-.kč. Ale jak ty otvory, řezat nebo neřezat? To je o co tu běží ;) . Kryt chce trochu dotvarovat, je zhotoven z plastu o tlouštce tak 3-4mm a čáry naznačují jen nahrubo štěrbiny pro chlazení, chci to naříznout flexou nebo přímočarkou , nahřát horkovzdušnou pistolí a natvarovat do štěrbin směrem dovnitř, ať to není jak struhadlo.

post-6939-1192734698_thumb.jpg

post-6939-1192734715_thumb.jpg

post-6939-1192734727_thumb.jpg

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ahojky, kryt je doma, polská replika za cca 600,-.kč. Ale jak ty otvory, řezat nebo neřezat? To je o co tu běží ;) . Kryt chce trochu dotvarovat, je zhotoven z plastu o tlouštce tak 3-4mm a čáry naznačují jen nahrubo štěrbiny pro chlazení, chci to naříznout flexou nebo přímočarkou , nahřát horkovzdušnou pistolí a natvarovat do štěrbin směrem dovnitř, ať to není jak struhadlo.

Takže jsi koupil Polskej polotovar ,teď se s tím ještě pěkně nadrbeš a pak někde škrtneš a bude to v pííííči ne?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ahojky, kryt je doma, polská replika za cca 600,-.kč. Ale jak ty otvory, řezat nebo neřezat? To je o co tu běží ;) . Kryt chce trochu dotvarovat, je zhotoven z plastu o tlouštce tak 3-4mm a čáry naznačují jen nahrubo štěrbiny pro chlazení, chci to naříznout flexou nebo přímočarkou , nahřát horkovzdušnou pistolí a natvarovat do štěrbin směrem dovnitř, ať to není jak struhadlo.

Takže jsi koupil Polskej polotovar ,teď se s tím ještě pěkně nadrbeš a pak někde škrtneš a bude to v pííííči ne?

Original stojí ve škodě 2800,-kč, znáš to český kutil, žádný kutil Tim :) . Ale kamarád ze škody říkal že tam ani ty otvory pro chlazení být nemusí, tak nevím :help:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ahojky, kryt je doma, polská replika za cca 600,-.kč. Ale jak ty otvory, řezat nebo neřezat? To je o co tu běží ;) . Kryt chce trochu dotvarovat, je zhotoven z plastu o tlouštce tak 3-4mm a čáry naznačují jen nahrubo štěrbiny pro chlazení, chci to naříznout flexou nebo přímočarkou , nahřát horkovzdušnou pistolí a natvarovat do štěrbin směrem dovnitř, ať to není jak struhadlo.

Kde si ho koupil?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ahojky, kryt je doma, polská replika za cca 600,-.kč. Ale jak ty otvory, řezat nebo neřezat? To je o co tu běží ;) . Kryt chce trochu dotvarovat, je zhotoven z plastu o tlouštce tak 3-4mm a čáry naznačují jen nahrubo štěrbiny pro chlazení, chci to naříznout flexou nebo přímočarkou , nahřát horkovzdušnou pistolí a natvarovat do štěrbin směrem dovnitř, ať to není jak struhadlo.

Kde si ho koupil?

Ahojky, na netu jsem to našel v tomto obchodě, zajímavá cena, rychlá obsluha. www.aaaautosoucastky.cz

Poštovné bylo okolo 100kč, na dobírku, jinak je to Hradecká firma, HK.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ahoj,

za ten náčrtek bych se taky připojil, mám 1,6 toura a ta díra pod motorem se mi nelíbí. Na starý 1,6 55kW jsem si ten kryt vyrobil a žádná sůl a snih tam nemohl. A kdyby byl pevnější jen lépe, naše silnice jsou občas pro offroad :aggressive:

ahoj, mám 1,6 a díru pod ní...

ten kryt za 600,- jde i pod tuto motorizaci ? kde se sežene ?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ahoj,

za ten náčrtek bych se taky připojil, mám 1,6 toura a ta díra pod motorem se mi nelíbí. Na starý 1,6 55kW jsem si ten kryt vyrobil a žádná sůl a snih tam nemohl. A kdyby byl pevnější jen lépe, naše silnice jsou občas pro offroad :aggressive:

ahoj, mám 1,6 a díru pod ní...

ten kryt za 600,- jde i pod tuto motorizaci ? kde se sežene ?

už to vidím kde se sežene, byl jsi rychlejší..

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ahoj,

za ten náčrtek bych se taky připojil, mám 1,6 toura a ta díra pod motorem se mi nelíbí. Na starý 1,6 55kW jsem si ten kryt vyrobil a žádná sůl a snih tam nemohl. A kdyby byl pevnější jen lépe, naše silnice jsou občas pro offroad :aggressive:

ahoj, mám 1,6 a díru pod ní...

ten kryt za 600,- jde i pod tuto motorizaci ? kde se sežene ?

už to vidím kde se sežene, byl jsi rychlejší..

Ahoj,

teď jsem dořezal a naohybal štěrbiny na krytu, předvrtat, proříznout přímočarkou, ohřát horkovzdušnou pistolí a naohýbat. Fotky dám na net večer, dále je třeba na montáž na auto několik rychlošroubů(ty s plechem) a 2 kusy šroubů a plastykových špuntů do nápravy ze zdola na konec krytu, v nápravě je čtvercový otvor pro zátku s otvorem pro šroub. Ty musím ješte dneska koupit ve škodovce. Celkový počet šroubů apod dám na net večer spolu s fotkama upraveného krytu a možná to stihnu i namontovat, tak by to bylo komplet.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ahojky, kryt je doma, polská replika za cca 600,-.kč. Ale jak ty otvory, řezat nebo neřezat? To je o co tu běží ;) . Kryt chce trochu dotvarovat, je zhotoven z plastu o tlouštce tak 3-4mm a čáry naznačují jen nahrubo štěrbiny pro chlazení, chci to naříznout flexou nebo přímočarkou , nahřát horkovzdušnou pistolí a natvarovat do štěrbin směrem dovnitř, ať to není jak struhadlo.

Takže jsi koupil Polskej polotovar ,teď se s tím ještě pěkně nadrbeš a pak někde škrtneš a bude to v pííííči ne?

Original stojí ve škodě 2800,-kč, znáš to český kutil, žádný kutil Tim :) . Ale kamarád ze škody říkal že tam ani ty otvory pro chlazení být nemusí, tak nevím :help:

Já se informoval na plechovej stojí 4.200 kč bez DPH ,ale je ještě 3 cm pod auto to znaméná že je to na pííííí*u.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ahoj,

tak konečně můžu odpovědět. Bydlel mi v pc virus a nechtěl mne pustit na net, neřád, ale už je pryč a tak můžu dat fotky z montáže.

vypadá to dobře, ale nevím zda to půjde na předfacelift

Přesně ti to neřeknu, ale připadá mi že to je stejný, aspoň na netu v tom obchodu neměli uvedený jiný kryt před faceliftem a po. I na autokelly to nedělí.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ahoj,

tak konečně můžu odpovědět. Bydlel mi v pc virus a nechtěl mne pustit na net, neřád, ale už je pryč a tak můžu dat fotky z montáže.

vypadá to dobře, ale nevím zda to půjde na předfacelift

Přesně ti to neřeknu, ale připadá mi že to je stejný, aspoň na netu v tom obchodu neměli uvedený jiný kryt před faceliftem a po. I na autokelly to nedělí.

Jo ,vypadá to dobře.A jak to zasahuje pod auto? Je to nejnížší bod?Neurveš to někde? Z fotek to nejde moc poznat.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ahoj,

tak konečně můžu odpovědět. Bydlel mi v pc virus a nechtěl mne pustit na net, neřád, ale už je pryč a tak můžu dat fotky z montáže.

vypadá to dobře, ale nevím zda to půjde na předfacelift

Přesně ti to neřeknu, ale připadá mi že to je stejný, aspoň na netu v tom obchodu neměli uvedený jiný kryt před faceliftem a po. I na autokelly to nedělí.

Jo ,vypadá to dobře.A jak to zasahuje pod auto? Je to nejnížší bod?Neurveš to někde? Z fotek to nejde moc poznat.

Je to kopie originálu pod diesela, kopíruje to boční panely, možná to je o max 2cm níž.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ahoj,

tak konečně můžu odpovědět. Bydlel mi v pc virus a nechtěl mne pustit na net, neřád, ale už je pryč a tak můžu dat fotky z montáže.

vypadá to dobře, ale nevím zda to půjde na předfacelift

Přesně ti to neřeknu, ale připadá mi že to je stejný, aspoň na netu v tom obchodu neměli uvedený jiný kryt před faceliftem a po. I na autokelly to nedělí.

Jo ,vypadá to dobře.A jak to zasahuje pod auto? Je to nejnížší bod?Neurveš to někde? Z fotek to nejde moc poznat.

Je to kopie originálu pod diesela, kopíruje to boční panely, možná to je o max 2cm níž.

No to je to čeho se bojí octávie je nízká ještě -2 cm pak někde škrtnu a je to pryč.Potkávám hodně OC kterým to visí pod autem.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...