KarelM1 Vloženo 21. Únor 2007 Vloženo 21. Únor 2007 ...primitivní dotaz: TDi motor si "bere" vzduch přes vzduch. filtr, který jde pak přes "váhu" do turba, IC a do motoru (možná to je nepřesné). Z druhé strany motoru je však "další" přívod vzduchu (k EGR ventilu) a na přívodu se měří teplota a tlak vzduchu. Proč se měří teplota a proč vůbec je tam ten druhý přívod ? Má to něco společného s nouzovým režimem ? Poučte mě prosím... Citovat
Fesoj Vloženo 23. Únor 2007 Vloženo 23. Únor 2007 Z turba nejde stlačen vzduch do motoru, ale spodem za pravým předním kolem za pravé přední světlo, kde je chladič stlačeného vzduchu a odsud jde do EGR ventilu a do motoru. Hodnota z teplotního čidla jde do ŘJ a ovlivňuje tak předvstřik v závislosti na tlaku a také množství paliva. S nouzovým režimem to nemá nic společného. Snad jen to že pokud se některé čidlo po... tak se to nazákladě vyhodnocení ŘJ do něj přepne. Citovat
KarelM1 Vloženo 23. Únor 2007 Autor Vloženo 23. Únor 2007 ... díky za vysvětlení, "trochu" jsem to popletl. Pokud jsem dobře pochopil, tak teplota ve VAGu, blok7, pozice 3 je teplota měřená až za IC ? Citovat
JimTDI Vloženo 23. Únor 2007 Vloženo 23. Únor 2007 co vím, tak teplota nasávaného vzduchu je měřená přímo v IC... Citovat
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.