Přejít na obsah

zajizdeni novych kotoucu - derovane zimmerman


JohnyS

Doporučené příspěvky

já jsem ale neřekl že mu to brzdí hůře než seriové...

já jsem řekl že Brebmo nevrtané s ferodo deskami by brzdily lépe než ziemmermann a ferodo...

a mluvim z vlastních zkušenosti... mluvil jsem s lidma co mají ziemermannya co mají ATE a mají bud díry nebo drážky a ve většině případů řeknou že kotouče silně nestíhají a pláčou... jsou to lidi s leonama cuprama... kdo nevěří at tam běží... mluvil jsem s 4 lidma co různý tyto kotouče mají a 3 ze 4 řekli že to brzdí hůř než na seriových plných... 1 řekl že nic nepoznal... a že to hučí...

(4 lidi se seatama... jenom... toledo a 3 leoni... jinak jsem mluvil i s lidmi s ostatními ale je to dávno... všici si stěžují na nepřijemné hučení...)

to hučení je nepřijemné to potvrzuji... na otázku proč je to barevný odpovědět neumím ale odpovídám že jsem to měl taky barevný a laky taky...

jinak mě je jedno čím brzdíš... jen jsem tě chtěl upozornit aby jsi nebrzdil očima jako se mi to několikrát u této doporučované kombinace stalo...

Editováno: , autor: Lewis
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

pozorne jsem cetl tvuj prispevek a porad nad nim kroutim hlavou.

Prvni co tady tak trochu nechapu, je ta vec, ze tady pises s deskama Ferodo a brembama by to brzdilo lip nez s zimmermany a ferodama. Kdyz uz davas takove stanoviska, tak by bylo asi dobre napsat jaky typ desek a kotoucu mas namysli, protoze to je jak rict BMW jede lip nez Mercedes

Ty zkusenosti nebudu nejak komentovat....

A to huceni by me zajimalo co tim mas na mysli? Nechapu jak muzou kotouce hucet? mozna kdyby byly krive, ale i to je trosku divne....Pokud by jsi mluvil o huceni kol respektive gum, tak to bych chapal, ale kotoucu :kuk: Hlava me to nebere...

------------------------

Jinak dneska jsem jel v aute, cely tyden ho provetraval tatulda, takze nalital dalsich par kilometru.. A zmeny po sednuti do auta byly o citit. Pri prvni seslapnuti brzdy uz to nezabiralo tak strasne dole, ale blize normalu.. Po zahrati brzd je nastup brzdneho efektu hodne citelny a pri zastavovani z cca 130 na skoro 0 tak brzdi se vic a vic do sebe zakousavaji a auto zpomaluje enorme vic... jediny problem ktery ted vidim je, ze pokud jsou brzdy studene tak nastup brzd je takovy tupy...

Hned po vysednuti z fabuly jsem sednul do Golfa IV s ABS a kotouci vzadu a male porovnani... Nastup je stejny jak se zahratymi Zimmermany... ale delsi drzeni brzdove pedalu u golfa nedela dalsi pokroky, jen to proste nromalne brzdi.. ale na fabuli je to lepsi...

Kazdy si z toho poberte co chcete... tady jen popisuju dnesni zkousku...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Můj názor je, že by to asi mělo brzdit víc, alespoň jak to tady popisujete. Osobně pro tyto experimenty moc nejsem a asi bych dal Lucasy kotouče i destičky. Škodovky alespoň Fabie brzdí slaběji v porovnání např. s Citroenem Berlingo, nebo Renaultem Megane. Ten druhý jmenovaný má brzdy, přesně dle mých představ.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 měsíce později...

Tak už mám cca 14 dní na předku taky Vrtaný Zimmermany a zatím najeto cca 600Km...žádný problém sem zatím nepozoroval a ani žádné zbarvení se neobjevilo...měl jsem možnost učinek vyzkoušet na 100% když mi do slinice vběhla srnka...a na to že ještě nejsou uplně zajeté tak učinek velice dobrý...jen je malinko znát že jsou přední brzdy silnější a to tím že při pručím brždění se "odlehčuje" zadní náprava...snad to nebude dělat rotiku na vodě... :unsure:

No ale zadním kotoučum a deskám dávám životnost tak do jara...pak asi taky zimmermanny...

Takže celkově hodnotím velice kladně..

Hodím foto jak je kotouč obržděný... ;)

Edit:jen poznámka...Desky jsem nakonec zvolil Textar.

Editováno: , autor: najmis
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

gratuluji!!!! jen at dobre slozi... Ja co jsem tak vypozoroval a to jsem s nima uz najel cca 11 000 km, tak s deskami premier . kdyz vyjedu z garaze, tak jsou takove mene citlive... srovnatelne s originali, ale parkrat je clovek zahreje a to pak staci jen lechtat pedal a uz jsem nalepeny na okne.... ted tam ma 15ctky kola( nedosli letni pneu) a s tema to teda cvici strasne, jen to lechtam a gumy uz nestihaji... se 17tkama je to tak akorat naladeno... citlivost a reakcni doba

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

gratuluji!!!! jen at dobre slozi... Ja co jsem tak vypozoroval a to jsem s nima uz najel cca 11 000 km, tak s deskami premier . kdyz vyjedu z garaze, tak jsou takove mene citlive... srovnatelne s originali, ale parkrat je clovek zahreje a to pak staci jen lechtat pedal a uz jsem nalepeny na okne.... ted tam ma 15ctky kola( nedosli letni pneu) a s tema to teda cvici strasne, jen to lechtam a gumy uz nestihaji... se 17tkama je to tak akorat naladeno... citlivost a reakcni doba

Taky pozoruju,že když se s autem nějakej čas nejede,tak první brždění je takové"tupé" ale pak je vše o.k. a pokud brzdím z větší rychlosti a kotouče se zahřejí,povolím pedál a znova šlápnu,tak pedál ztvrdne a nemá tak dlouhý krok jako při prvním sešlápnutí...a učinek je pak řekl bych dost razantní...taky mám 15" a není problém zapojit do akce ABS... ;) snad brzo budu mít nové alu(17") takže se učinek určitě zmenší...snad né o moc.. :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

gratuluji!!!! jen at dobre slozi... Ja co jsem tak vypozoroval a to jsem s nima uz najel cca 11 000 km, tak s deskami premier . kdyz vyjedu z garaze, tak jsou takove mene citlive... srovnatelne s originali, ale parkrat je clovek zahreje a to pak staci jen lechtat pedal a uz jsem nalepeny na okne.... ted tam ma 15ctky kola( nedosli letni pneu) a s tema to teda cvici strasne, jen to lechtam a gumy uz nestihaji... se 17tkama je to tak akorat naladeno... citlivost a reakcni doba

Taky pozoruju,že když se s autem nějakej čas nejede,tak první brždění je takové"tupé" ale pak je vše o.k. a pokud brzdím z větší rychlosti a kotouče se zahřejí,povolím pedál a znova šlápnu,tak pedál ztvrdne a nemá tak dlouhý krok jako při prvním sešlápnutí...a učinek je pak řekl bych dost razantní...taky mám 15" a není problém zapojit do akce ABS... ;) snad brzo budu mít nové alu(17") takže se učinek určitě zmenší...snad né o moc.. :)

no rozdíl to bude, přeci jen i TDI je těžší

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Co se tyce te debaty diry / nediry, drazky / nedrazky tak snad kazdy kdo mel na stredni skole alespon zaklad fyziky musi vedet, ze dirama a drazkama se zmensuje treci plocha, takze to brzdit proste musi hure za predpokladu stejne velikosti kotouce a materialu.

To sice ano, ale za predpokladu stale teploty...Pokud se kotoc ohreje, vadne brzdny ucinek... A prave proto jsou tam ty diry/drazky, aby se to lepe chladilo... Nebo se snad mylim ?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Co se tyce te debaty diry / nediry, drazky / nedrazky tak snad kazdy kdo mel na stredni skole alespon zaklad fyziky musi vedet, ze dirama a drazkama se zmensuje treci plocha, takze to brzdit proste musi hure za predpokladu stejne velikosti kotouce a materialu.

Sice se zmenší plocha,ale drážky nebo díry mají svuj učel... ;) Proč je asi mají veškeré výkonné motorky a závodní auta...asi aby to brzdilo huř...to je jasný... :smich:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Co se tyce te debaty diry / nediry, drazky / nedrazky tak snad kazdy kdo mel na stredni skole alespon zaklad fyziky musi vedet, ze dirama a drazkama se zmensuje treci plocha, takze to brzdit proste musi hure za predpokladu stejne velikosti kotouce a materialu.

To sice ano, ale za predpokladu stale teploty...Pokud se kotoc ohreje, vadne brzdny ucinek... A prave proto jsou tam ty diry/drazky, aby se to lepe chladilo... Nebo se snad mylim ?

To samo taky...ale v místě kde ja na kotouči drážka nebo jiná změna povrchu destička dostává větší odpor a tlakem válečku se do té drážky jakoby zakusuje...je to prostě jen o tření...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Co se tyce te debaty diry / nediry, drazky / nedrazky tak snad kazdy kdo mel na stredni skole alespon zaklad fyziky musi vedet, ze dirama a drazkama se zmensuje treci plocha, takze to brzdit proste musi hure za predpokladu stejne velikosti kotouce a materialu.

To sice ano, ale za predpokladu stale teploty...Pokud se kotoc ohreje, vadne brzdny ucinek... A prave proto jsou tam ty diry/drazky, aby se to lepe chladilo... Nebo se snad mylim ?

Zapomeň na to, že drážkama se kotouč lépe chladí, ani náhodou.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Aha a proč teda vrtaný a drážkovaný kotouče maj rozené sportovní vozy? :-D

Subaru Impreza WRX STI i Mitsubishi Lancer Evo IX mají brzdové kotouče plné, žádné drážky ani díry... ;)

Tak samo že je nemají všechny auto no...tam už jsou brzdové systémy tak dokonalé že je nějaká větší teplota nerozhází...spíš pracují v takových teplotách ve kterých by se sériovky utavily... :) Proto je zatím špičkou keramický kotouč....snáší obrovské teploty... ;)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Co se tyce te debaty diry / nediry, drazky / nedrazky tak snad kazdy kdo mel na stredni skole alespon zaklad fyziky musi vedet, ze dirama a drazkama se zmensuje treci plocha, takze to brzdit proste musi hure za predpokladu stejne velikosti kotouce a materialu.

Stále mi nevěří...

Drážky a díry tam jsou pro odvod plynů vzniklých při brzdění... nikoli jak si každej myslí pro odvod tepla... pro odvod tepla jsou konstrukčně udělaný brzdy s vnitřním chlazením...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Můj názor je, že by to asi mělo brzdit víc, alespoň jak to tady popisujete. Osobně pro tyto experimenty moc nejsem a asi bych dal Lucasy kotouče i destičky. Škodovky alespoň Fabie brzdí slaběji v porovnání např. s Citroenem Berlingo, nebo Renaultem Megane. Ten druhý jmenovaný má brzdy, přesně dle mých představ.

Stejnej pocit u sesterčina scenicu... nic nic nic a lížu palubku... když s tim člověk chvíli jezdí tak se to naučí ale stejně to překvapí... a hlavně když někoho vezeš... a rapidně rychle ty brzdy odchází...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Co se tyce te debaty diry / nediry, drazky / nedrazky tak snad kazdy kdo mel na stredni skole alespon zaklad fyziky musi vedet, ze dirama a drazkama se zmensuje treci plocha, takze to brzdit proste musi hure za predpokladu stejne velikosti kotouce a materialu.

Stále mi nevěří...

Drážky a díry tam jsou pro odvod plynů vzniklých při brzdění... nikoli jak si každej myslí pro odvod tepla... pro odvod tepla jsou konstrukčně udělaný brzdy s vnitřním chlazením...

já spíš mám za to, že slouží pro číštění desek...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Co se tyce te debaty diry / nediry, drazky / nedrazky tak snad kazdy kdo mel na stredni skole alespon zaklad fyziky musi vedet, ze dirama a drazkama se zmensuje treci plocha, takze to brzdit proste musi hure za predpokladu stejne velikosti kotouce a materialu.

Stále mi nevěří...

Drážky a díry tam jsou pro odvod plynů vzniklých při brzdění... nikoli jak si každej myslí pro odvod tepla... pro odvod tepla jsou konstrukčně udělaný brzdy s vnitřním chlazením...

já spíš mám za to, že slouží pro číštění desek...

Slouží k odvodu plynů a tím ke snížení "vadnutí"brzd při extrémním brždění.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...