fabka Vloženo 5. Březen 2007 Sdílet Vloženo 5. Březen 2007 Neviete niekto aky je rozdiel medzi intercoolerom pre 1.9TDI 74kW a FRS (velkost, uchytenie, parametre)? Oznacenie v ETKe: 74kW: 6Q0 145 804 (A) FRS: 6Q0 145 804 E Pripadne, co treba vsetko vymenit, keby som chcel dat IC z FRS do 100k fabky. Dik za info. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tomas.cz Vloženo 5. Březen 2007 Sdílet Vloženo 5. Březen 2007 Jestli chceš aby ti to pořádně chladilo tak tam dej ze Sharanu aby byl přímo před spodní mřížkou, Sharan má ležatej. Pak teplota v létě nepřeleze 70 stupňů, jinak je běžně 100-120 chudinka motor :-( Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
fabka Vloženo 5. Březen 2007 Autor Sdílet Vloženo 5. Březen 2007 (editace) Dik. Viem, ze zo Sharanu alebo Cupry by bol najlepsi, len by som chcel zistit co vsetko taka uprava obnasa - odkial a ake nove hadice, ako riesit uchytenie a tak... Najlepsie, ked to uz niekto robil. Na ten IC z FRS sa pytam preto, lebo som myslel, ze tam netreba menit hadice ani uchytenie, akurat ze je trocha vacsi, resp. ma vacsiu ucinnost... Keby mal niekto info o uprave (aj zo Sharanu), prip. moze nafotit, bol by som vdacny... Inak myslel si ten uzsi 7M3 145 805 alebo ten velky 7M3 145 804? Editováno: 5. Březen 2007, autor: fabka Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tomas.cz Vloženo 5. Březen 2007 Sdílet Vloženo 5. Březen 2007 Je to z 85kw verze takže asi ten menší, ale nechci tě mystifikovat. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
fabka Vloženo 5. Březen 2007 Autor Sdílet Vloženo 5. Březen 2007 Hej mensi, ale pasne tam To je foto z tvojho? Lebo citam v popise, ze MPI? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Grygy Vloženo 5. Březen 2007 Sdílet Vloženo 5. Březen 2007 Zitra VAm tady dam fotku od kamose z Polska.Ma delany IC na miru.Teplota za nim 34-40C JInak rozdil mezi IC FRs a 74kw, je myslim je trosku v tlousce Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Grygy Vloženo 5. Březen 2007 Sdílet Vloženo 5. Březen 2007 Dik. Viem, ze zo Sharanu alebo Cupry by bol najlepsi, len by som chcel zistit co vsetko taka uprava obnasa - odkial a ake nove hadice, ako riesit uchytenie a tak... Najlepsie, ked to uz niekto robil. Na ten IC z FRS sa pytam preto, lebo som myslel, ze tam netreba menit hadice ani uchytenie, akurat ze je trocha vacsi, resp. ma vacsiu ucinnost... Keby mal niekto info o uprave (aj zo Sharanu), prip. moze nafotit, bol by som vdacny... Inak myslel si ten uzsi 7M3 145 805 alebo ten velky 7M3 145 804? Nemen to , je to zbytecne, pokud , tak aspon z toho Sharana tam narvi, za FRS IC to nema cenu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
fabka Vloženo 5. Březen 2007 Autor Sdílet Vloženo 5. Březen 2007 OK. Dik nieco taketo som potreboval pocut. Skusim sa poobzerat po tom Sharanovom niekde. A kazde foto uvitam Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Grygy Vloženo 5. Březen 2007 Sdílet Vloženo 5. Březen 2007 OK. Dik nieco taketo som potreboval pocut. Skusim sa poobzerat po tom Sharanovom niekde. A kazde foto uvitam Jojo, z toho si prdnes do trenek=)) Ale zase davat za nej 17tis=))) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tomas.cz Vloženo 5. Březen 2007 Sdílet Vloženo 5. Březen 2007 Hej mensi, ale pasne tam To je foto z tvojho? Lebo citam v popise, ze MPI? Moje bohužel není, ale můžu ti říct, že jede popici dobre Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
fabka Vloženo 5. Březen 2007 Autor Sdílet Vloženo 5. Březen 2007 Asi si ma ukecal na dalsiu upravu dost sa mi to paci. Uz len to zohnat. Ale tu origo ciernu mriezku tam asi necham, nech to tak netaha oci... A Grygy ma teda tiez nejake tie zasluhy Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
NOS Vloženo 9. Březen 2007 Sdílet Vloženo 9. Březen 2007 nevíte někdo za kolik se dá takovej chladič ze Sharana atd sehnat na vrakovišti? bych si ho taky vyměnil kolik je běžná teplota vzduchu u seriových chladičů? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tomas.cz Vloženo 10. Březen 2007 Sdílet Vloženo 10. Březen 2007 Co jsme měřili tak v létě není problém 120 stupňů chudák motor. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Grygy Vloženo 10. Březen 2007 Sdílet Vloženo 10. Březen 2007 Presne jak psal Tomas, s origo se dostanes i na tech 120C, s udelanym muzes jit na 35-40C. Jinak ty ze Sharana se pohybuji kolem 3tis na vrakacich. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
NOS Vloženo 18. Březen 2007 Sdílet Vloženo 18. Březen 2007 jak je možné že je tam taková vysoká teplota? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tomas.cz Vloženo 18. Březen 2007 Sdílet Vloženo 18. Březen 2007 Turbo které je hnané výfukovými plyny to takhle ohřeje. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
najmis Vloženo 24. Březen 2007 Sdílet Vloženo 24. Březen 2007 Nebylo by nějaký foto pro inspiraci co a jak je kde upravený.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Grygy Vloženo 24. Březen 2007 Sdílet Vloženo 24. Březen 2007 Nebylo by nějaký foto pro inspiraci co a jak je kde upravený.... http://forum.skodahome.cz/index.php?showto...50entry425158 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.