Farnell Vloženo 7. Březen 2007 Sdílet Vloženo 7. Březen 2007 Caute chlapi, chtel bych se vas zkusenejsich neco poptat o teto problematice. Rad bych si koupil sportovni filtr, jenom nevim jaky, existuji univerzalni a primo na dany typ motoru, domnivam se, ze je rozdil v tom ze na dany typ motoru je presne spocitano kolik vzduchu by tam melo jit a podle toho je uzpusoben tvar a velikost filtru, myslim si to spravne? Takze by me zajimalo jestli je lepsi koupit na konkretni motor nebo je to uplne sumak a mam koupit levnejsi univerzal. A posledni dotaz-hledal jsem filtr presne na muj motor-1.2 HTP 40kW a ten jsem nenasel-pouze na silnejsi 12-ti ventil, myslite ze ho muzu popripade pouzit? Dekuji za rady poznamka pro rejpaly-funkci hledat jsem pouzil Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kasko Vloženo 7. Březen 2007 Sdílet Vloženo 7. Březen 2007 V první řadě si vyjasněme, co si chceš koupit: 1. bavlněnou vložku do airboxu 2. kónusový sport. filtr. ad1. Vydrží více než papír, udávaná živostnost cca 1 000000km. Motoru se líp dýchá. Zvuková kulisa se takřka nezmění, zvuk bude malinko hlubší, spíše stejný jako s papírákem. Výhoda tohoto fitru je snadná montáž a udržba. ad2. Není to jenom o filtru. Musíš zajistit dotatečný přísun studeného vzduchu, pokud bude auto sát teplý vzduch, bude výsledek opačný. Takže se musí udělat nějaká izolace od motoru. Pak se taky počítá délka potrubí, aby byl zajištěn optimální přísun vzduchu. Zvuková kulisa bude znatelnějí, zvuk bude hlubší, čím více bude filtr k sání, tím bude hluk vyšší. V našich klimatických podmínkách osobně moc nedoporučuji. Představ si, že budeš stát na semaforu, nebude dostatek studeného vzdu a výkon půjde dolu, takže žádné extrémní starty. Tuto variantu bych ti nedoporučil. Já osobně jsem vyzkoušel obě varinaty a vrátil jsem se k první, kdy se vyměnila vložka fitru za bavlněnou. Jinak výsledek bude takřka zanedbatelný vzhledem k objemu motoru. Nejenom u HTP, ale takřka u vše Fábií, až možná mimo RS. Některé firmy doporučují vyměnit filtr za bavlněnou vložku po chipu, takže něco do sebe to mít bude. Pokud se rozhodneš k této výměně, být tebou jdu do varianty č.1. A tyhle vložky se vyrábějí na dané typy motorů. Zkus mrknout na různé e-shopy. např. autodoplnky.com, apod. Tohle je můj názor na tyhle úpravy, ale jak říkám, sám mám vložku v airboxu a jsem spokojen. Ještě k těm značkám. Být tebou jdu značek jako K&N, GREEN, Kingdragon, apod. DO noname bych nešel, je to přece tvůj motor Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kasko Vloženo 7. Březen 2007 Sdílet Vloženo 7. Březen 2007 týýýýýjo, to je ale článek Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Farnell Vloženo 7. Březen 2007 Autor Sdílet Vloženo 7. Březen 2007 Dekuju za vycerpavajici informace puvodne jsem mel namysli ze bych dal prave konusovy filtr, ale jestlize nemas dobre zkusenosti, tak nevim, treba by to s tou tepelnou izolaci slo nejak vymyslet... prave by se mi totiz libilo kdyby trosku "zmuznel " ten specifickej zvuk motoru Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kasko Vloženo 7. Březen 2007 Sdílet Vloženo 7. Březen 2007 pokud chceš "zmužnit" zvuk motoru, tak dej výfuk. Určitě tu budou i jiné názory, ale tohle je moje zkušenost. Jako jde všechno s tím otevřeným filtrem, ale je to více pracné. A pokud nechceš mít místo posílení, nebo oživění motoru ochabnutí, tak jdi jen do výměny vložky. Co jsem se bavil s lidma, co mají výkonější auta, tak ty mají v drtivé většině pouze vložky. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Farnell Vloženo 7. Březen 2007 Autor Sdílet Vloženo 7. Březen 2007 pokud chceš "zmužnit" zvuk motoru, tak dej výfuk. Určitě tu budou i jiné názory, ale tohle je moje zkušenost. Jako jde všechno s tím otevřeným filtrem, ale je to více pracné. A pokud nechceš mít místo posílení, nebo oživění motoru ochabnutí, tak jdi jen do výměny vložky. Co jsem se bavil s lidma, co mají výkonější auta, tak ty mají v drtivé většině pouze vložky. No jo vyfuk, jenze ja nemam s temahle vecma zkusenosti, takze bych si ho musel nechat namontovat-to by stalo hroznej ranec-takze moje studentsky kapesny by asi nestacilo nejspis se rozhodnu pro tu vlozku, na tom konusu me lakalo to, ze se ten zvuk zmeni vic... vlastne jsem to chtel hlavne kvuli zvuku, protoze na vykonu se to podle me neodrazi ani v nejmensim... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Dundee Vloženo 8. Březen 2007 Sdílet Vloženo 8. Březen 2007 Problém u vložky do boxu je v tom, že pro HTP 40kW se nevyrábí Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Farnell Vloženo 8. Březen 2007 Autor Sdílet Vloženo 8. Březen 2007 Problém u vložky do boxu je v tom, že pro HTP 40kW se nevyrábí Ja jsem si to myslel, protoze to fakt nemuzu nikde najit... myslis ze by se tam mohl dat ze 47kW? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Dundee Vloženo 8. Březen 2007 Sdílet Vloženo 8. Březen 2007 Problém u vložky do boxu je v tom, že pro HTP 40kW se nevyrábí Ja jsem si to myslel, protoze to fakt nemuzu nikde najit... myslis ze by se tam mohl dat ze 47kW? ten filtr má úplně jiný tvar a rozměry Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MichalF Vloženo 8. Březen 2007 Sdílet Vloženo 8. Březen 2007 Tohle je můj názor na tyhle úpravy, ale jak říkám, sám mám vložku v airboxu a jsem spokojen. Ještě k těm značkám. Být tebou jdu značek jako K&N, GREEN, Kingdragon, apod. DO noname bych nešel, je to přece tvůj motor 100% souhlas se vsim co si napsal. U me to je sport vlozka GREEN !!! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Vlasta Vloženo 8. Březen 2007 Sdílet Vloženo 8. Březen 2007 (editace) Problém u vložky do boxu je v tom, že pro HTP 40kW se nevyrábí Ja jsem si to myslel, protoze to fakt nemuzu nikde najit... myslis ze by se tam mohl dat ze 47kW? Zaleží jakej rok vyroby máš.Motor s krytem má filtr ktery není zaměnitelnej s jinyma a ten bavlněnej se nevyrábí a pokud už máš bez krytu tak tam jsou filtry stejny jako na 1.4 mpi protože jsou mimo v tzv.airboxu. Editováno: 8. Březen 2007, autor: Vlasta Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Farnell Vloženo 8. Březen 2007 Autor Sdílet Vloženo 8. Březen 2007 (editace) Problém u vložky do boxu je v tom, že pro HTP 40kW se nevyrábí Ja jsem si to myslel, protoze to fakt nemuzu nikde najit... myslis ze by se tam mohl dat ze 47kW? ten filtr má úplně jiný tvar a rozměry Ja mam facelift fabku a tam jsou myslim jak pise Vlasta ty airboxy stejny, takze by to slo pouzit ne? Editováno: 8. Březen 2007, autor: Farnell Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
marvin Vloženo 8. Březen 2007 Sdílet Vloženo 8. Březen 2007 Vybodni se na sportovní filtr a raději vyměň tu sériovou vložku zase za sériovou... u 40 kW ti filtr stejně nic nepřidá. Počítej - za jednu sportovní vložku máš několi filtrů sériových - a jak často měníš filtr? Co rok, ob rok ? Na jak dlouho ti pak ty obyčejné vložky vydrží... a stejně, tak dlouho to auto stejně mít nebudeš. Nebo ho vyndej, pak poznáš alespoň nepatrné zvýšení výkonu, nebo ho propíchej, jako to dělají borci u Š120 u nás na vesnici Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Farnell Vloženo 8. Březen 2007 Autor Sdílet Vloženo 8. Březen 2007 Vybodni se na sportovní filtr a raději vyměň tu sériovou vložku zase za sériovou... u 40 kW ti filtr stejně nic nepřidá.Počítej - za jednu sportovní vložku máš několi filtrů sériových - a jak často měníš filtr? Co rok, ob rok ? Na jak dlouho ti pak ty obyčejné vložky vydrží... a stejně, tak dlouho to auto stejně mít nebudeš. Nebo ho vyndej, pak poznáš alespoň nepatrné zvýšení výkonu, nebo ho propíchej, jako to dělají borci u Š120 u nás na vesnici Tak ja nevim jestli jsi cetl to co jsem psal vejs-proc ten filtr vubec chci a to ze mi to neprida vubec nic tam pisu taky a jestli to myslis s tim vyndanim filtru vazne tak jsi s prominutim peknej ovad Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
NOS Vloženo 9. Březen 2007 Sdílet Vloženo 9. Březen 2007 já měl filtr na 1.4 MPI a po větším sešlápnutí plynu to řvalo jako kráva takže na cestování nedoporučuji, ale efekt paráda jinak na výkonu sem to vůbec nepoznal po třech dnech tam putovala původní vložky aj airbox Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Kokeš Vloženo 9. Březen 2007 Sdílet Vloženo 9. Březen 2007 Já mám s krytem,ale při první peněžní vzpruže to překopu na kónus Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Farnell Vloženo 10. Březen 2007 Autor Sdílet Vloženo 10. Březen 2007 Tak dneska jsem zkusil jenom povolit víko od airboxu, trochu jsem ho odklopil a jen na miste zkusit nastartovat-jak se trochu vic prida plyn aby skrtici klapka byla vic otevrena, tak to dela solidni randal Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Kokeš Vloženo 10. Březen 2007 Sdílet Vloženo 10. Březen 2007 Věřím Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Farnell Vloženo 12. Březen 2007 Autor Sdílet Vloženo 12. Březen 2007 Tak me tak napadlo, kdyby se udelal konusovej filtr a umistil se do airboxu-jen jakoby "polozil" bez toho vika airboxu, tak tim by se zabezpecil privod cerstvyho vzduchu... nebo ne? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
NOS Vloženo 18. Březen 2007 Sdílet Vloženo 18. Březen 2007 Tak me tak napadlo, kdyby se udelal konusovej filtr a umistil se do airboxu-jen jakoby "polozil" bez toho vika airboxu, tak tim by se zabezpecil privod cerstvyho vzduchu... nebo ne? já to tak měl sem nechal jen obal bez víka parádně to tam sedne a máš postaráno o přívod vzduchu Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Host Reso Vloženo 10. leden 2008 Sdílet Vloženo 10. leden 2008 (editace) Chlacpi kolko stoji sportovy filter pre motor HTP 40 KW mne treba ten ktory je pod krytom motora diki Editováno: 10. leden 2008, autor: Reso Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Host Reso Vloženo 10. leden 2008 Sdílet Vloženo 10. leden 2008 co hovorite na tento? bude mi pasovat ? dik http://skoda.autodoplnky.cz/skoda-fabia/sp...2v-vyko-s284736 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Vlasta Vloženo 11. leden 2008 Sdílet Vloženo 11. leden 2008 co hovorite na tento? bude mi pasovat ? dik http://skoda.autodoplnky.cz/skoda-fabia/sp...2v-vyko-s284736 jak už se píše vyše na 40kw s krytem motoru se nevyrábí,to co ukazuješ je na 47kw Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Host Reso Vloženo 11. leden 2008 Sdílet Vloženo 11. leden 2008 aha ok a mi vies povedat kde kupim taky com ibude pasovat ?? aj ked sa pisalo ze sa nevyraba ale nejaky iny musi byt nez seriovy Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
s-talker Vloženo 11. leden 2008 Sdílet Vloženo 11. leden 2008 pokud nemas airbox tak na vlozku muzes zapomenout, dej spis origo papirak a men ho casteji. Konus rozhodne nedavej Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.