Publikováno Březen 17, 200718 r Zdárec.Mám Octavii combi2.0 r.v.2002.Dnes po několikáté se mi stalo,že se rožla kontrolka motoru.Vždy to dělá když prší.Naposledy jsem zjistil,že mám volný kabel ve svorkovnici na baterce(hned ten první přívod od alternátoru).Po vyčištění a výměně pojistky nebyl problém než začalo pršet.Když se opět rožla ta mrcha žlutá,šel jsem na jistotu.Kabel byl zase horký a svorka lehce povolená.Možná jsem ji špatně dotáhl a když zapnu k topení stěrače,tak to má velký odběr.Nejsem si ale jistý a proto prosím o radu jestli někdo neměl podobný problém.Díky
Březen 17, 200718 r Zdárec.Mám Octavii combi2.0 r.v.2002.Dnes po několikáté se mi stalo,že se rožla kontrolka motoru.Vždy to dělá když prší.Naposledy jsem zjistil,že mám volný kabel ve svorkovnici na baterce(hned ten první přívod od alternátoru).Po vyčištění a výměně pojistky nebyl problém než začalo pršet.Když se opět rožla ta mrcha žlutá,šel jsem na jistotu.Kabel byl zase horký a svorka lehce povolená.Možná jsem ji špatně dotáhl a když zapnu k topení stěrače,tak to má velký odběr.Nejsem si ale jistý a proto prosím o radu jestli někdo neměl podobný problém.Díky myslíš přímo na baterce???? vytáhnout, ojet smirkem, dát zpátky a zamáznout vazelínou..pokud to bylo povolený, mohl tam být dost velký přechodový odpor
Březen 30, 200718 r Stáváse to musí to být z obou stran čisté a pořádně dotažené....jinak to bude stále dokola ............jestli už to máš hodně vyhřáté tak vyměnit svorkovnici......
Srpen 27, 201015 r myslíš přímo na baterce???? vytáhnout, ojet smirkem, dát zpátky a zamáznout vazelínou..pokud to bylo povolený, mohl tam být dost velký přechodový odpor Souhlasím. Nejlepší co můžeš odělat.Zlatá stará dobrá vazelína a ocelový kartáč.
Listopad 10, 201014 r Zdárec.Mám Octavii combi2.0 r.v.2002.Dnes po několikáté se mi stalo,že se rožla kontrolka motoru.Vždy to dělá když prší.Naposledy jsem zjistil,že mám volný kabel ve svorkovnici na baterce(hned ten první přívod od alternátoru).Po vyčištění a výměně pojistky nebyl problém než začalo pršet.Když se opět rožla ta mrcha žlutá,šel jsem na jistotu.Kabel byl zase horký a svorka lehce povolená.Možná jsem ji špatně dotáhl a když zapnu k topení stěrače,tak to má velký odběr.Nejsem si ale jistý a proto prosím o radu jestli někdo neměl podobný problém.Díky Mě to dělalo něco podobného, přepálila se pojistka 110A, vypálilo to i skříňku nad tou první pojistkou k alternátoru. Autoelektrikář očistil kabel od alternátoru a následně jej zapájel. Dělal to totiž studeňák. Snad vám to pomůže ...
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.