per Vloženo 23. Duben 2007 Sdílet Vloženo 23. Duben 2007 Já jsem si nechal udělat SW úpravu od Sportmotor. Stálo to v akci 3900 a jsem zatím nadmíru spokojenej. Reakce na plyn je ted´velmi rychlá a zárověň se ztišil i motor . Doporučuji...., ale nedělám reklamu. Mám 1.4 MPI 50KW. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
quadrat Vloženo 29. Duben 2007 Autor Sdílet Vloženo 29. Duben 2007 Mám Fabii 1.4 16v, 74kw r.v.2000, Když sešlápnu pedál plynu, tak má asi tak vteřinovou /jestli né delší/ prodlevu. Je to strašně nepříjemný...Nevíte, co by to mohlo dělat??? Už jsem ji takhle koupil od jednoho maníka. Díky za každou radu Koukni se na skrtici klapku, zkus ji popripade vycistit, napichni na vag a dej zakladni nastaveni skrtici klapky, muze to byt i tim, ale taky nemusi, vsak zkus. Škrtící klapka vyčištěná, v základním nastavení...Zkusil jsem snad už všechno, ale i přesto díky za radu...... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
quadrat Vloženo 29. Duben 2007 Autor Sdílet Vloženo 29. Duben 2007 Já jsem si nechal udělat SW úpravu od Sportmotor. Stálo to v akci 3900 a jsem zatím nadmíru spokojenej.Reakce na plyn je ted´velmi rychlá a zárověň se ztišil i motor . Doporučuji...., ale nedělám reklamu. Mám 1.4 MPI 50KW. Máš na ně nějaký kontakt? Protože co jsem se dočetl na stránkách CIMBU, tak můj motor je jediný, který se nedá nachipovat... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
lojsaa Vloženo 29. Duben 2007 Sdílet Vloženo 29. Duben 2007 Máš na ně nějaký kontakt? Protože co jsem se dočetl na stránkách CIMBU, tak můj motor je jediný, který se nedá nachipovat... Mám taky čip od sportmotor, spokojenost hlavně ten plynový pedál nárůst výkonu nepatrný, 74 kW dělají http://www.sportmotor.cz/index3.htm Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tamraton Vloženo 2. Květen 2007 Sdílet Vloženo 2. Květen 2007 Zdarec, tento problém jsem měl taky (1.4 44kW 2000).Stačí zajet do servisu nechat si nahrát novější software řj a je po problému. Rozdíl na první sešlápnutí plynu. Cena asi 130 Kč Zdarec a kde ti to přesne delali?jestli se mužu zeptat a nejaky kontak na ne by byl? V Třešti u Jihlavy je tam jeden chlápek kterej tomu fakt rozumí. Jinde ti budou tvrdit že to třeba vůbec nejde nebo že to na některejch fabiích vůbec nejde, ale to proto že jsou to hňupi Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tamraton Vloženo 2. Květen 2007 Sdílet Vloženo 2. Květen 2007 Zdarec, tento problém jsem měl taky (1.4 44kW 2000).Stačí zajet do servisu nechat si nahrát novější software řj a je po problému. Rozdíl na první sešlápnutí plynu. Cena asi 130 Kč Zdarec a kde ti to přesne delali?jestli se mužu zeptat a nejaky kontak na ne by byl? Já jsem si dneska auto přivezl ze servisu /sice nebyl autorizovanej/ ale zkoušel to přehrát 2x a bohužel žádnej výsledek.... Když jsem se ptal v autorizovaným servisu, tak mi řekli, že by to stálo 1.500,- a že to ještě nikdy nedělali. Bydlím v Jičíně, takže asi někdy zajedu do Bolky........ Jsou to ňoumové ale jde to. jen to musí dělat někdo kdo s tím má zkušenosti a ne jen nějakej trouba. Už se můžu konečně prudce rozjíždět. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
quadrat Vloženo 3. Květen 2007 Autor Sdílet Vloženo 3. Květen 2007 Zdarec, tento problém jsem měl taky (1.4 44kW 2000).Stačí zajet do servisu nechat si nahrát novější software řj a je po problému. Rozdíl na první sešlápnutí plynu. Cena asi 130 Kč Zdarec a kde ti to přesne delali?jestli se mužu zeptat a nejaky kontak na ne by byl? Já jsem si dneska auto přivezl ze servisu /sice nebyl autorizovanej/ ale zkoušel to přehrát 2x a bohužel žádnej výsledek.... Když jsem se ptal v autorizovaným servisu, tak mi řekli, že by to stálo 1.500,- a že to ještě nikdy nedělali. Bydlím v Jičíně, takže asi někdy zajedu do Bolky........ Jsou to ňoumové ale jde to. jen to musí dělat někdo kdo s tím má zkušenosti a ne jen nějakej trouba. Už se můžu konečně prudce rozjíždět. Nemáte někdo nějaký osvědčený tip /nejlíp na 1.4 16V 74kw/, kde by mi tu prodlevu odstranili, buď prechipováním nebo přehráním softwaru na řídící jednotce někde v okolí Jičína do cca 100km??? Budu vděčný za každý tip... Zkusím zavolat i do toho motorsportu.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
per Vloženo 3. Květen 2007 Sdílet Vloženo 3. Květen 2007 Cituji Sportmotor (1,6 MPI 75 či 74)kW : Po úpravě dojde ke zlepšení průběhu kroutícího momentu a zvýšení výkonu motoru, jeho akcelerace, reakce na sešlápnutí plynového pedálu a nepatrnému zvýšení max. rychlosti vozidla. Motor se zklidní a ztiší při volnoběžných otáčkách. ....... Viz předchozí link.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
quadrat Vloženo 4. Květen 2007 Autor Sdílet Vloženo 4. Květen 2007 Cituji Sportmotor (1,6 MPI 75 či 74)kW :Po úpravě dojde ke zlepšení průběhu kroutícího momentu a zvýšení výkonu motoru, jeho akcelerace, reakce na sešlápnutí plynového pedálu a nepatrnému zvýšení max. rychlosti vozidla. Motor se zklidní a ztiší při volnoběžných otáčkách. ....... Viz předchozí link.... Vim vim, dneska jsem s nimy mluvil. Ale tu prodlevu v plynu prý stejně úplně neodstraní , je to prý z důvodu řídící jednotky MAGNETTI MARELLI. Ale měli by se to zlepšit cca o 50%. Tak nad tím uvažuju..... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ocec Vloženo 23. Květen 2007 Sdílet Vloženo 23. Květen 2007 ja som mal to iste na 1,4 44 kW, po vymene palivoveho filtra, vsetko OK skus to aj ty, nevravim ze to pomoze, ale za pokus to stoji Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
quadrat Vloženo 27. Květen 2007 Autor Sdílet Vloženo 27. Květen 2007 ja som mal to iste na 1,4 44 kW, po vymene palivoveho filtra, vsetko OKskus to aj ty, nevravim ze to pomoze, ale za pokus to stoji Tohle řešení už jsem slyšel od více lidí, takže koupím palivový filtr a regulátor tlaku /já je mám ještě v celku/ a pak dám vědět....Díky za názor Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tonny Vloženo 27. Květen 2007 Sdílet Vloženo 27. Květen 2007 ja som mal to iste na 1,4 44 kW, po vymene palivoveho filtra, vsetko OKskus to aj ty, nevravim ze to pomoze, ale za pokus to stoji Tohle řešení už jsem slyšel od více lidí, takže koupím palivový filtr a regulátor tlaku /já je mám ještě v celku/ a pak dám vědět....Díky za názor Ano údajně to trochu pomáhá ale známej to dělal na fabii 1.4 55KW a nepomohlo to.Třeba to pomáhá pouze u 1.4 50KW a 44KW Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
quadrat Vloženo 2. Červen 2007 Autor Sdílet Vloženo 2. Červen 2007 ja som mal to iste na 1,4 44 kW, po vymene palivoveho filtra, vsetko OKskus to aj ty, nevravim ze to pomoze, ale za pokus to stoji Tohle řešení už jsem slyšel od více lidí, takže koupím palivový filtr a regulátor tlaku /já je mám ještě v celku/ a pak dám vědět....Díky za názor Ano údajně to trochu pomáhá ale známej to dělal na fabii 1.4 55KW a nepomohlo to.Třeba to pomáhá pouze u 1.4 50KW a 44KW Takže filtr vyměněnej, ale ta prodleva je úplně stejná... Ještě takovej poznatek...když smáčknu plyn rukou o cca 1cm tak mi kolísaj otáčky z cca 800 na 1200 - pořád dokola, nemůže být problém třeba v tomhle? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
houmr Vloženo 2. Červen 2007 Sdílet Vloženo 2. Červen 2007 ja som mal to iste na 1,4 44 kW, po vymene palivoveho filtra, vsetko OKskus to aj ty, nevravim ze to pomoze, ale za pokus to stoji Tohle řešení už jsem slyšel od více lidí, takže koupím palivový filtr a regulátor tlaku /já je mám ještě v celku/ a pak dám vědět....Díky za názor Ano údajně to trochu pomáhá ale známej to dělal na fabii 1.4 55KW a nepomohlo to.Třeba to pomáhá pouze u 1.4 50KW a 44KW Takže filtr vyměněnej, ale ta prodleva je úplně stejná... Ještě takovej poznatek...když smáčknu plyn rukou o cca 1cm tak mi kolísaj otáčky z cca 800 na 1200 - pořád dokola, nemůže být problém třeba v tomhle? ty voe ty zmacknes plyn o cm na volnobeh a mas 1200ot. to je nejaky necitlivy. ja na volnobeh klepnem donho ako keby si chcel nastartovat 120-tku a je tam skoro 4000 ot. ano je pravda ze cca 0,5 cm tie otacky vystupia tak na 1200-1500ot. ale potom ked to zmacknes o dalsi cm tak uz mas hocijako 3000ot. nato aku ma drahu ten pedal tak sa mi zda necitlivy. inak ak ti to kolise tak cistil si v blizkej dobe skrtiacu klapku, ta to moze sposobovat. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
quadrat Vloženo 2. Červen 2007 Autor Sdílet Vloženo 2. Červen 2007 ja som mal to iste na 1,4 44 kW, po vymene palivoveho filtra, vsetko OKskus to aj ty, nevravim ze to pomoze, ale za pokus to stoji Tohle řešení už jsem slyšel od více lidí, takže koupím palivový filtr a regulátor tlaku /já je mám ještě v celku/ a pak dám vědět....Díky za názor Ano údajně to trochu pomáhá ale známej to dělal na fabii 1.4 55KW a nepomohlo to.Třeba to pomáhá pouze u 1.4 50KW a 44KW Takže filtr vyměněnej, ale ta prodleva je úplně stejná... Ještě takovej poznatek...když zmáčknu plyn rukou o cca 1cm tak mi kolísaj otáčky z cca 800 na 1200 - pořád dokola, nemůže být problém třeba v tomhle? ty voe ty zmacknes plyn o cm na volnobeh a mas 1200ot. to je nejaky necitlivy. ja na volnobeh klepnem donho ako keby si chcel nastartovat 120-tku a je tam skoro 4000 ot. ano je pravda ze cca 0,5 cm tie otacky vystupia tak na 1200-1500ot. ale potom ked to zmacknes o dalsi cm tak uz mas hocijako 3000ot. nato aku ma drahu ten pedal tak sa mi zda necitlivy. inak ak ti to kolise tak cistil si v blizkej dobe skrtiacu klapku, ta to moze sposobovat. Evidentně si nečetl celý téma....protože právě ta necitlivost a prodleva plynu mně trápí a škrtící klapka vyčištěná a v základním nastavení /viz výše/....a psal jsem o "cca" 1cm, neměřím to na milimetry.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
houmr Vloženo 3. Červen 2007 Sdílet Vloženo 3. Červen 2007 quadrat: uz na prvej strane som pisal ako sa to da odstranit (mozno nie uplne) ale zlepsit. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
quadrat Vloženo 3. Červen 2007 Autor Sdílet Vloženo 3. Červen 2007 quadrat: uz na prvej strane som pisal ako sa to da odstranit (mozno nie uplne) ale zlepsit. To už jsem taky zkoušel - bohužel s úplně minimálním zlepšením... Já už fakt nevím... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
century Vloženo 3. Červen 2007 Sdílet Vloženo 3. Červen 2007 Hele já mam ten samej rok a ten samej motor. Ta prodleva tam je. Je to u tohohle motoru úplně normální. Psali o tom i na www.auto.cz v testu tohohle motoru, že je to a to můžu z vlastní zkušenosti potvrdit ve městě docela nepříjemné a v kopci se rozjíždět také. Ale nikdy jsem nepátral, jestli to jde odstranit. Myslím si, že se dá na to zvyknout, ale takový to machrování na křižovatce a hrabání stím opravdu moc dobře nejde a když jo tak spojka pěkně trpí. Jediný co musíš je dříve zmáčknout plyn, aby vyletěl a pak se rozjížděl, ale chce to si to vyzkoušet a zvyknout si na to. Mam to auto 3 rok a občas mi to naštve, ale to je to nejmenší. Spíš mi sere spotřeba olejíčku to je myslím větší problém než ten plyn. čao Tom Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
quadrat Vloženo 4. Červen 2007 Autor Sdílet Vloženo 4. Červen 2007 Hele já mam ten samej rok a ten samej motor. Ta prodleva tam je. Je to u tohohle motoru úplně normální. Psali o tom i na www.auto.cz v testu tohohle motoru, že je to a to můžu z vlastní zkušenosti potvrdit ve městě docela nepříjemné a v kopci se rozjíždět také. Ale nikdy jsem nepátral, jestli to jde odstranit. Myslím si, že se dá na to zvyknout, ale takový to machrování na křižovatce a hrabání stím opravdu moc dobře nejde a když jo tak spojka pěkně trpí. Jediný co musíš je dříve zmáčknout plyn, aby vyletěl a pak se rozjížděl, ale chce to si to vyzkoušet a zvyknout si na to. Mam to auto 3 rok a občas mi to naštve, ale to je to nejmenší. Spíš mi sere spotřeba olejíčku to je myslím větší problém než ten plyn. čao Tom Tý jo, tobě to nevadí jo? Já jsem z toho úplně šílenej...už kolikrát se mi stalo, že když jsem potřeboval rychleji vystartovat, tak mi to chcíplo...nejenže vypadáš, jako kdybys seděl poprvý za volantem, ale je to i docela nebezpečný!!! Nějak za prodleva přece musí jít odstranit...neříkej mi, že to je už od výroby...kdybych si kupoval nový auto a byla by tam taková prodleva, tak bych jim to nabouchal pěti kilovým kladivem do hlavy Jo a k tomu oleji...měnil jsem ho asi před 2 měsíci...jak moc ti to žere? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Leonin Vloženo 4. Červen 2007 Sdílet Vloženo 4. Červen 2007 Hele já mam ten samej rok a ten samej motor. Ta prodleva tam je. Je to u tohohle motoru úplně normální. Psali o tom i na www.auto.cz v testu tohohle motoru, že je to a to můžu z vlastní zkušenosti potvrdit ve městě docela nepříjemné a v kopci se rozjíždět také. Ale nikdy jsem nepátral, jestli to jde odstranit. Myslím si, že se dá na to zvyknout, ale takový to machrování na křižovatce a hrabání stím opravdu moc dobře nejde a když jo tak spojka pěkně trpí. Jediný co musíš je dříve zmáčknout plyn, aby vyletěl a pak se rozjížděl, ale chce to si to vyzkoušet a zvyknout si na to. Mam to auto 3 rok a občas mi to naštve, ale to je to nejmenší. Spíš mi sere spotřeba olejíčku to je myslím větší problém než ten plyn. čao Tom Tý jo, tobě to nevadí jo? Já jsem z toho úplně šílenej...už kolikrát se mi stalo, že když jsem potřeboval rychleji vystartovat, tak mi to chcíplo...nejenže vypadáš, jako kdybys seděl poprvý za volantem, ale je to i docela nebezpečný!!! Nějak za prodleva přece musí jít odstranit...neříkej mi, že to je už od výroby...kdybych si kupoval nový auto a byla by tam taková prodleva, tak bych jim to nabouchal pěti kilovým kladivem do hlavy Jo a k tomu oleji...měnil jsem ho asi před 2 měsíci...jak moc ti to žere? když to tady tak čtu a přemyslim nad tim tak ja tam tu prodlevu ani žadnou nemam jen neni ten pedal tak citlivej bych řekl. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
quadrat Vloženo 5. Červen 2007 Autor Sdílet Vloženo 5. Červen 2007 Hele já mam ten samej rok a ten samej motor. Ta prodleva tam je. Je to u tohohle motoru úplně normální. Psali o tom i na www.auto.cz v testu tohohle motoru, že je to a to můžu z vlastní zkušenosti potvrdit ve městě docela nepříjemné a v kopci se rozjíždět také. Ale nikdy jsem nepátral, jestli to jde odstranit. Myslím si, že se dá na to zvyknout, ale takový to machrování na křižovatce a hrabání stím opravdu moc dobře nejde a když jo tak spojka pěkně trpí. Jediný co musíš je dříve zmáčknout plyn, aby vyletěl a pak se rozjížděl, ale chce to si to vyzkoušet a zvyknout si na to. Mam to auto 3 rok a občas mi to naštve, ale to je to nejmenší. Spíš mi sere spotřeba olejíčku to je myslím větší problém než ten plyn. čao Tom Tý jo, tobě to nevadí jo? Já jsem z toho úplně šílenej...už kolikrát se mi stalo, že když jsem potřeboval rychleji vystartovat, tak mi to chcíplo...nejenže vypadáš, jako kdybys seděl poprvý za volantem, ale je to i docela nebezpečný!!! Nějak za prodleva přece musí jít odstranit...neříkej mi, že to je už od výroby...kdybych si kupoval nový auto a byla by tam taková prodleva, tak bych jim to nabouchal pěti kilovým kladivem do hlavy Jo a k tomu oleji...měnil jsem ho asi před 2 měsíci...jak moc ti to žere? když to tady tak čtu a přemyslim nad tim tak ja tam tu prodlevu ani žadnou nemam jen neni ten pedal tak citlivej bych řekl. A co máš za MR? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Leonin Vloženo 5. Červen 2007 Sdílet Vloženo 5. Červen 2007 Hele já mam ten samej rok a ten samej motor. Ta prodleva tam je. Je to u tohohle motoru úplně normální. Psali o tom i na www.auto.cz v testu tohohle motoru, že je to a to můžu z vlastní zkušenosti potvrdit ve městě docela nepříjemné a v kopci se rozjíždět také. Ale nikdy jsem nepátral, jestli to jde odstranit. Myslím si, že se dá na to zvyknout, ale takový to machrování na křižovatce a hrabání stím opravdu moc dobře nejde a když jo tak spojka pěkně trpí. Jediný co musíš je dříve zmáčknout plyn, aby vyletěl a pak se rozjížděl, ale chce to si to vyzkoušet a zvyknout si na to. Mam to auto 3 rok a občas mi to naštve, ale to je to nejmenší. Spíš mi sere spotřeba olejíčku to je myslím větší problém než ten plyn. čao Tom Tý jo, tobě to nevadí jo? Já jsem z toho úplně šílenej...už kolikrát se mi stalo, že když jsem potřeboval rychleji vystartovat, tak mi to chcíplo...nejenže vypadáš, jako kdybys seděl poprvý za volantem, ale je to i docela nebezpečný!!! Nějak za prodleva přece musí jít odstranit...neříkej mi, že to je už od výroby...kdybych si kupoval nový auto a byla by tam taková prodleva, tak bych jim to nabouchal pěti kilovým kladivem do hlavy Jo a k tomu oleji...měnil jsem ho asi před 2 měsíci...jak moc ti to žere? když to tady tak čtu a přemyslim nad tim tak ja tam tu prodlevu ani žadnou nemam jen neni ten pedal tak citlivej bych řekl. A co máš za MR? rok 2000 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
quadrat Vloženo 5. Červen 2007 Autor Sdílet Vloženo 5. Červen 2007 Hele já mam ten samej rok a ten samej motor. Ta prodleva tam je. Je to u tohohle motoru úplně normální. Psali o tom i na www.auto.cz v testu tohohle motoru, že je to a to můžu z vlastní zkušenosti potvrdit ve městě docela nepříjemné a v kopci se rozjíždět také. Ale nikdy jsem nepátral, jestli to jde odstranit. Myslím si, že se dá na to zvyknout, ale takový to machrování na křižovatce a hrabání stím opravdu moc dobře nejde a když jo tak spojka pěkně trpí. Jediný co musíš je dříve zmáčknout plyn, aby vyletěl a pak se rozjížděl, ale chce to si to vyzkoušet a zvyknout si na to. Mam to auto 3 rok a občas mi to naštve, ale to je to nejmenší. Spíš mi sere spotřeba olejíčku to je myslím větší problém než ten plyn. čao Tom Tý jo, tobě to nevadí jo? Já jsem z toho úplně šílenej...už kolikrát se mi stalo, že když jsem potřeboval rychleji vystartovat, tak mi to chcíplo...nejenže vypadáš, jako kdybys seděl poprvý za volantem, ale je to i docela nebezpečný!!! Nějak za prodleva přece musí jít odstranit...neříkej mi, že to je už od výroby...kdybych si kupoval nový auto a byla by tam taková prodleva, tak bych jim to nabouchal pěti kilovým kladivem do hlavy Jo a k tomu oleji...měnil jsem ho asi před 2 měsíci...jak moc ti to žere? když to tady tak čtu a přemyslim nad tim tak ja tam tu prodlevu ani žadnou nemam jen neni ten pedal tak citlivej bych řekl. A co máš za MR? rok 2000 No to mě po*er! Takže v něčem musí bejt chyba a musí to jít odstratnit....ještě mě napadá, jakou máš řídící jednotku? Magnetti Marelli??? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
century Vloženo 6. Červen 2007 Sdílet Vloženo 6. Červen 2007 Já mam MR 2000 - a ta žravost oleje.. Tudle jsem to hlýdal a je to něco kolem půl litru až třičtvrtě na tisíc... Teda myslím nějak tak Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
quadrat Vloženo 6. Červen 2007 Autor Sdílet Vloženo 6. Červen 2007 Já mam MR 2000 - a ta žravost oleje.. Tudle jsem to hlýdal a je to něco kolem půl litru až třičtvrtě na tisíc... Teda myslím nějak tak Ty bláho, tak to je mazec....to abych ho zkontroloval....Ale to radši doleju olej než tu prodlevu...ta mě fak s*re Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.