Červen 7, 200718 r jj, tak tím trpím MR05 chip Cimbu to řeší Jo jo svatá pravda (1.4MPI 50kW 2003). Kdybych to tušil dříve tak bych to nechal chipnout hned po pořízení auta. Chová se to jak úplně jinný motor, reakce je okamžitá.
Červen 7, 200718 r Hele já mam ten samej rok a ten samej motor. Ta prodleva tam je. Je to u tohohle motoru úplně normální. Psali o tom i na www.auto.cz v testu tohohle motoru, že je to a to můžu z vlastní zkušenosti potvrdit ve městě docela nepříjemné a v kopci se rozjíždět také. Ale nikdy jsem nepátral, jestli to jde odstranit. Myslím si, že se dá na to zvyknout, ale takový to machrování na křižovatce a hrabání stím opravdu moc dobře nejde a když jo tak spojka pěkně trpí. Jediný co musíš je dříve zmáčknout plyn, aby vyletěl a pak se rozjížděl, ale chce to si to vyzkoušet a zvyknout si na to. Mam to auto 3 rok a občas mi to naštve, ale to je to nejmenší. Spíš mi sere spotřeba olejíčku to je myslím větší problém než ten plyn. čao Tom Tý jo, tobě to nevadí jo? Já jsem z toho úplně šílenej...už kolikrát se mi stalo, že když jsem potřeboval rychleji vystartovat, tak mi to chcíplo...nejenže vypadáš, jako kdybys seděl poprvý za volantem, ale je to i docela nebezpečný!!! Nějak za prodleva přece musí jít odstranit...neříkej mi, že to je už od výroby...kdybych si kupoval nový auto a byla by tam taková prodleva, tak bych jim to nabouchal pěti kilovým kladivem do hlavy Jo a k tomu oleji...měnil jsem ho asi před 2 měsíci...jak moc ti to žere? když to tady tak čtu a přemyslim nad tim tak ja tam tu prodlevu ani žadnou nemam jen neni ten pedal tak citlivej bych řekl. Přesně napsáno. Bylo by super kbyby to reagovalo jako lanko např. ve feldě ale raději jsem si na to zvyknul než bych dal třeba 3000tis kč.
Červen 7, 200718 r Já mam MR 2000 - a ta žravost oleje.. Tudle jsem to hlýdal a je to něco kolem půl litru až třičtvrtě na tisíc... Teda myslím nějak tak To snad ne já to zatím teda pozoruju mám auto poměrně krátce a vypadá to zatím na 1L za 6tis km ještě to upřesnuji a myslel jsem že je to hodně
Červen 7, 200718 r jsou typy 1.4 16V který vemou litr na tisíc kilometrů... taky mi ted zase začla vyhazovat elektronika motoru, zase s tím něco asi bude, ale kašlu na to. když svítí tak ať kontrolka svítí
Červen 7, 200718 r Autor jj, tak tím trpím MR05 chip Cimbu to řeší Jo jo svatá pravda (1.4MPI 50kW 2003). Kdybych to tušil dříve tak bych to nechal chipnout hned po pořízení auta. Chová se to jak úplně jinný motor, reakce je okamžitá. No jo, s Cimbu jsem byl taky v kontaktu, ale 1.4 16V 74kw nedělají - škoda, taky bych zainvestoval
Červen 7, 200718 r jsou typy 1.4 16V který vemou litr na tisíc kilometrů... taky mi ted zase začla vyhazovat elektronika motoru, zase s tím něco asi bude, ale kašlu na to. když svítí tak ať kontrolka svítí toho som sa obaval a tak som skoncil u 55-ky a musim zaklopad ze olej asi ani nezere alebo ked tak je to tak malo mnozstvo je za vymenu je to tak 2dcl to sa neda skoro ani merat )))
Říjen 20, 200717 r Dnes som bol aj ja v autorizovanom servise Škoda a chcel som si dať flashnúť moju RJ 036906034BK. Ale servisný technik mi to nespravil, skúšal asi 5 CD-čiek a nič. Je to možné aby to nevedeli opraviť v AUTORIZOVANOM servise?!
Říjen 20, 200717 r Autor Dnes som bol aj ja v autorizovanom servise Škoda a chcel som si dať flashnúť moju RJ 036906034BK. Ale servisný technik mi to nespravil, skúšal asi 5 CD-čiek a nič. Je to možné aby to nevedeli opraviť v AUTORIZOVANOM servise?! Obávám, se že jo, protože jsem obtelefonovával autorizovaný servisy Škoda přímo v Mladé boleslavi (předpokládám, že tam by měli mít nejvíc zkušeností.....), ale řekli mi, že se obábají, že by mi stejně nemohli pomoct.....Je to způsobený řídící jednotkou Magnetti Marelli.....holt italové......
Říjen 20, 200717 r Tak to je sila! Škodováci to nevedia opraviť ale chipovať sa to dá. Keby sa to chiplo tak problém s tým oneskoreným plynom by bol vyriešený?
Říjen 21, 200717 r Zdarec, tento problém jsem měl taky (1.4 44kW 2000).Stačí zajet do servisu nechat si nahrát novější software řj a je po problému. Rozdíl na první sešlápnutí plynu. Cena asi 130 Kč Zdarec a kde ti to přesne delali?jestli se mužu zeptat a nejaky kontak na ne by byl? V Třešti u Jihlavy je tam jeden chlápek kterej tomu fakt rozumí. Jinde ti budou tvrdit že to třeba vůbec nejde nebo že to na některejch fabiích vůbec nejde, ale to proto že jsou to hňupi To chceš říct ,že tu díru v plyně mi vyřeší za 130kč a nemusim to dávat čipovat k Cimbu atd. za 5000kč ???
Říjen 22, 200717 r Borci možno je to blbosť ale tento problém by nevyriešilo vyčistenie škrtiacej klapky?
Říjen 22, 200717 r Jasně ale záleží na řídící jednotce. Mě říkal že některý nejdou že mám štěstí. Zdarec, tento problém jsem měl taky (1.4 44kW 2000).Stačí zajet do servisu nechat si nahrát novější software řj a je po problému. Rozdíl na první sešlápnutí plynu. Cena asi 130 Kč Zdarec a kde ti to přesne delali?jestli se mužu zeptat a nejaky kontak na ne by byl? V Třešti u Jihlavy je tam jeden chlápek kterej tomu fakt rozumí. Jinde ti budou tvrdit že to třeba vůbec nejde nebo že to na některejch fabiích vůbec nejde, ale to proto že jsou to hňupi To chceš říct ,že tu díru v plyně mi vyřeší za 130kč a nemusim to dávat čipovat k Cimbu atd. za 5000kč ???
Říjen 22, 200717 r Borci možno je to blbosť ale tento problém by nevyriešilo vyčistenie škrtiacej klapky? to urcite nie, v pravom slova zmysle problem diery v plyne je sposobeny oneskorenou reakciou na plynovy pedal kitory je raideny elektronicky, takz z principu ziadne cistenie skrtiacej klapky tomu nemoze pomoct
Říjen 25, 200717 r Mám sice Golfa IV r.v. 2000 1,6 16V a trápí mě to taky. Cca 1sec prodleva fuj fuj jebe mě to neskutečně
Říjen 25, 200717 r nevim jestli je tohle tema jeste otevrene ,ale ja cetl ze na tohle existuje nejaka krabicka ktera se zapoji na plyn a zpozdeni odtsrani uplne , je to popsano v novem cisle tunningu , jinak ja si na to docela dobre zvykl
Říjen 30, 200717 r Já si na to teda nezvyknu nikdy, hlavně ty rozjezdy s tím... brrr Sem zkoušel - když ten pedál rychle sešlápnu do plných a hned povolím tak se otáčky ani nehnou :feve: Fakt debilita toto, nechápu proč to tak udělali
Říjen 31, 200717 r Mam 1.4 16V 74kW MR2002 a tiez mam problem s reakciou akceleracie na pedal. Niekedy si pripadam ako amater pri rozbiehani. Uz len moja zena asi vie sa horsie rozbiehat. Je niekto v okoli Nitry kto by to vedel vyriesit ??
Říjen 31, 200717 r Mam 1.4 16V 74kW MR2002 a tiez mam problem s reakciou akceleracie na pedal. Niekedy si pripadam ako amater pri rozbiehani. Uz len moja zena asi vie sa horsie rozbiehat. Je niekto v okoli Nitry kto by to vedel vyriesit ?? Cau ja somsi nato uz zvikol treba trosku pobrnkat po plyne pri rozbehu ako na starej 120 a ide to. Zo zaciatku sice plyn nezabera ale potom neskor ide ako drak.
Říjen 31, 200717 r Mam 1.4 16V 74kW MR2002 a tiez mam problem s reakciou akceleracie na pedal. Niekedy si pripadam ako amater pri rozbiehani. Uz len moja zena asi vie sa horsie rozbiehat. Je niekto v okoli Nitry kto by to vedel vyriesit ?? Cau ja somsi nato uz zvikol treba trosku pobrnkat po plyne pri rozbehu ako na starej 120 a ide to. Zo zaciatku sice plyn nezabera ale potom neskor ide ako drak. Cau vies, zvyknut sa daj aj na sibenicu. Zatial ma to velmi nesere, uvidime casom. Inak v tom servise u toho Raceka som uz bol. Vymenil rozvody+drazkovany remen+nastavil geometriu naprav+praca=cca 10.000 korun. Aj som skontroloval ci fakt to vymenil vsetko.Pristup celkom fajn.Zatial som spokojny.
Říjen 31, 200717 r taky mame doma 1.4 44Kw - odezva - ci reakce plynu PRISERNA , no musime si zvykat. Obcas je videt jak s tim lidi maji problem pri rozjizdeni, obcas to vypada ze to ridi poprve , take cuknuti pri rozjezdu - chudak gumove ulozeni motoru. Upraveno Říjen 31, 200717 r od Host
Listopad 1, 200717 r Jenom mě tak napadá: pokud to auto už má něco najeto a nepomůže přehrání programu v ŘJ ani pročištění klapky tak už může být v háji POTENCIOMETR v plynovém pedálu.Teda jsou tam vlastně dva tahové poťáky, ale je to montážní celek a nedá se to nahradit jen tak poťákem z rádia U ojetých aut už můžou být dráhy toho potenciometru ze začátku vydřené a ŘJ v tom má zmatek(obvzlášť to kolísání otáček jak tu někdo psal)Přece jen ten začátek potenciometru je poměrně hodně používaný.
Listopad 1, 200717 r Jenom mě tak napadá: pokud to auto už má něco najeto a nepomůže přehrání programu v ŘJ ani pročištění klapky tak už může být v háji POTENCIOMETR v plynovém pedálu.Teda jsou tam vlastně dva tahové poťáky, ale je to montážní celek a nedá se to nahradit jen tak poťákem z rádia U ojetých aut už můžou být dráhy toho potenciometru ze začátku vydřené a ŘJ v tom má zmatek(obvzlášť to kolísání otáček jak tu někdo psal)Přece jen ten začátek potenciometru je poměrně hodně používaný.
Listopad 1, 200717 r Jo a doplnim ze pokud ten hlavni potak vynecha nebo se zapise chyba je automaticky prepnut na druhy zalozni potak Upraveno Listopad 1, 200717 r od Host
Leden 5, 200817 r Hoj, podařilo se někomu už tu prodlevu odstranit? Nebo si všichni zvykáte? Nevíte o nějakém servisu v severních čechách okolo litoměřic a tak, kde by uměli přehrát ten software řídící jednotky? Mám 1,4 16V 74kw MR01 a ta prodleva je strašná...
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.