Přejít na obsah

Problém s Imobilizérem


Jurajus

Doporučené příspěvky

Tohle mi taky dělá. Asi to vyměním.

Jen z toho nejsem moc moudrej. Nemáte někdo fotku. Nebo až to sundám tak ten drát poznám ?

Jinak tady návod jak sundat plast okolo volantu: http://skodaoctavia.cz/Interiernavody/Jak-...od-volantem.htm

A tady návod jak vyndat budíky: http://skodaoctavia.cz/Interiernavody/Vyme...rovkyBudiku.htm

Editováno: , autor: zabiak
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tohle mi taky dělá. Asi to vyměním.

Jen z toho nejsem moc moudrej. Nemáte někdo fotku. Nebo až to sundám tak ten drát poznám ?

Jinak tady návod jak sundat plast okolo volantu: http://skodaoctavia.cz/Interiernavody/Jak-...od-volantem.htm

A tady návod jak vyndat budíky: http://skodaoctavia.cz/Interiernavody/Vyme...rovkyBudiku.htm

NO fotku nemam ten svazek od spinaci skříňky je jestli si pamatuju dobře černý a zelený smotaná do sebe na jedne straně svorkovnice a na druhe dva šušně co se strčí do svorkovnice tam kde předem oddělám ten starý.Jinač jako já si koupil v nejmenovaným suprmarketě (OBI)... :-)) sadu nařádí takovej kufřík jsou tam ruzný tisicihrany torxy atd stalo mě to 299,- a supr věc bez toho bych na autě nic neudělal.Vlastní zkušenost předělával jsem si šedej interier za černej včetně palubky...............Docela sranda :-

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

NO fotku nemam ten svazek od spinaci skříňky je jestli si pamatuju dobře černý a zelený smotaná do sebe na jedne straně svorkovnice a na druhe dva šušně co se strčí do svorkovnice tam kde předem oddělám ten starý.Jinač jako já si koupil v nejmenovaným suprmarketě (OBI)... :-)) sadu nařádí takovej kufřík jsou tam ruzný tisicihrany torxy atd stalo mě to 299,- a supr věc bez toho bych na autě nic neudělal.Vlastní zkušenost předělával jsem si šedej interier za černej včetně palubky...............Docela sranda :-

nebo spíš ten káblík je černá a žlutý fakt už nevím,ale kdyř si ho koupíš v kšeftě škoda tak už viš kterej to je :-))

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 4 roky později...

Nazdar chcem sa spytat auto nastartuje a hned aj skape kontrolka imobilizera nesvieti ani neblika pekne ked pootocim klucik do druhej polohy sa rozsvieti a potom zhasne ani pri starte sa nerozsvieti ani nerozblika naftu z cerpadla na trysky tlaci .Nestretol sa niekto s tymto problemom jedna sa o 1,9TDI 66 Kw 2003 .Javy sa to ako imo ale preco nesvieti ani neblika .dik za rady

Editováno: , autor: stukator
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 měsíce později...
  • o 1 rok později...

Pokud ti bliká kontrolka imobilizéru, tak to je problém někde mezi klíčem a přístrojovým panelem. Může to být transpondér v klíči (neboli také čip či skleněná tyčinka), cívka na spínací skříňce, kabelové spojení nebo příslušná elektronika panelu. Panel vyhodnocuje stav autorizace oprávněného klíče a pokud není vše uvedené v pořádku, má to za následek rozblikání uvedené kontrolky po otočení klíče do pohotovostní polohy a zablokování řídící jednotky motoru. Pokud máš možnost nechat vozidlo připojit na diagnostiku, ta rozliší, zda se jedná o slabý signál (většinou problém s mezizávitovými zkraty v cívce nebo přechodový odpor kontaktů, vzácně pak transpondér), přerušení obvodu (proudová cesta cívka - kontakty - kabeláž, el. spoje panelu) nebo nesprávná identifikace (vadný nebo neautorizovaný transpondér). Máš náhradní klíč? Pokud ano, je uvedený problém při použití obou klíčů?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Dobrý den, Mám Octavii 1.6 55 KW , a mám tento problém-Bliká žlutá kontrolka auta a v něj je klíč ,auto nejde nastartovat, prosím o pomoc. Jsem lajk a nevím čím to muže být , muže to být imobilizérem ? nebo špatný klíč ? nebo uplně něco jiného ? .. auto už jsem dal do servisu , ale tak také zatím nevědí , nejdrív si myslel že je to jen nákým kabílkem v palubovce , ale nakonec to tím vubec není , a klíč mi také vyvrátil .. že to tím nebude .. tak prosím o pomoc tady vás , jsem stoho už na prášky , dřív než mi to uplně kleklo , tak mi to také občas tohle dělalo , ale vždy jsem vyndal klíč znovu zandal , a takhle třeba udělal třikrát , a ten žlutý klíč přestal blikat  a šlo nromálně nastartovat , ale když se mi to stalo ted naposledy , tak jsem to mohl třeba dělat do nekonečna a furt nic , tak jsem si musel nechat auto až odtáhnout . Předem vám děkuji za vaší pomoc .. Nashledanou.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

nazdar,ja som mal tento problém,čo popisuješ na espere,tiež bol problém na to príst,lebo raz to šlo a raz nie.

nakoniec po všetkých špekulaciach bol problém v cievke imobilizera,ktorá sa nachádza v krúžku spínacej skrinky a pri 

zasunutí klúča táto zosníma kód z kiúčika,jednoducho tá cievka bola niekde prerušená a pri vybráciách sa to občas spojilo

a zafungovalo to. treba vymeniť ten krúžok s cievkou,nestojí to svet a uvidíš....

ak ti táto informácia pomôže budem rád. nazdar.post-84396-0-65653500-1409573916_thumb.jhttp://www.rozvody.kvalitne.cz/spinacia_skrinka/

Editováno: , autor: bokko
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Dobrý den, Mám Octavii 1.6 55 KW , a mám tento problém-Bliká žlutá kontrolka auta a v něj je klíč ,auto nejde nastartovat, prosím o pomoc. Jsem lajk a nevím čím to muže být , muže to být imobilizérem ? nebo špatný klíč ? nebo uplně něco jiného ? .. auto už jsem dal do servisu , ale tak také zatím nevědí , nejdrív si myslel že je to jen nákým kabílkem v palubovce , ale nakonec to tím vubec není , a klíč mi také vyvrátil .. že to tím nebude .. tak prosím o pomoc tady vás , jsem stoho už na prášky , dřív než mi to uplně kleklo , tak mi to také občas tohle dělalo , ale vždy jsem vyndal klíč znovu zandal , a takhle třeba udělal třikrát , a ten žlutý klíč přestal blikat  a šlo nromálně nastartovat , ale když se mi to stalo ted naposledy , tak jsem to mohl třeba dělat do nekonečna a furt nic , tak jsem si musel nechat auto až odtáhnout . Předem vám děkuji za vaší pomoc .. Nashledanou.

Cívka na spínací skříňce je docela možný viník, ale rozhodně bych nevyloučil ani problém s transpondérem (čipem) v klíči. Pokud to máš jediný klíč k vozidlu, vyloučit jej s jistotou nelze. Může být závada v transpondéru klíče, která způsobuje, že přenos dat mezi klíčem a elektronikou vozidla je na samé hranici nebo již pod ní. Další možnost je prosté znečištění kontaktů mezi kabelem a cívkou - tam bych začal s nápravou. Pak bych doporučil vyzkoušet výměnu cívky. Také by neškodilo připojení na diagnostiku, která jednoznačně pozná např. rozdíl mezi přerušenou vodivou trasou cívky a sníženou kvalitou signálu - to je dost důležitá informace pro volbu postupu.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Dobrý den, Mám Octavii 1.6 55 KW , a mám tento problém-Bliká žlutá kontrolka auta a v něj je klíč ,auto nejde nastartovat, prosím o pomoc. Jsem lajk a nevím čím to muže být , muže to být imobilizérem ? nebo špatný klíč ? nebo uplně něco jiného ? .. auto už jsem dal do servisu , ale tak také zatím nevědí , nejdrív si myslel že je to jen nákým kabílkem v palubovce , ale nakonec to tím vubec není , a klíč mi také vyvrátil .. že to tím nebude .. tak prosím o pomoc tady vás , jsem stoho už na prášky , dřív než mi to uplně kleklo , tak mi to také občas tohle dělalo , ale vždy jsem vyndal klíč znovu zandal , a takhle třeba udělal třikrát , a ten žlutý klíč přestal blikat  a šlo nromálně nastartovat , ale když se mi to stalo ted naposledy , tak jsem to mohl třeba dělat do nekonečna a furt nic , tak jsem si musel nechat auto až odtáhnout . Předem vám děkuji za vaší pomoc .. Nashledanou.

taky sem mel tento problem mam dva klice a nemohl sem prijit cim to bylo menil jsem kablik civka-budiky a nic potom jsem sehnal civku na zkousku a taky nic. takze jsem predpokladal ze jsou v haji budiky ale nedalo my to hodil sem auto na diagnostiku vymazal chybu (slaby signal) a ejhle najednou sem nastartoval a uz jezdim vic jak tyden bez problemu. nemam tuseni cim to bylo

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Návštěvník

Problem neni ani tak v kabelu jako v konektoru k civce, pokud si ho rozeberete a mate dobre oci, tak zjisite, ze kabel je nedostatecne oholeny a spatne nakrimpovany a po x letech dochazi, ze chranicka kabelu vytlaci vnitrni zilu, ktera je spatne nakrimpovana, setkal jsem se i s kouskem kde uz ani nevycnivala oholena zila.

 

Problem odstranuji - oholit kabel na konektoru a cele to proletovat. Dale cele to vlozit zpet do rozcvaknuteho plastoveho konektoru.

Editováno: , autor: Návštěvník
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 rok později...
  • o 1 rok později...

x lidí se ptá co stím, milion lidí říká káblík, a na to tři čtvrtě milionu lidí se ptá jaký to je. Bože stačilo vložit mezi první příspěvky napsat číslo dílu a všichni by dostali odpověď jakou potřebují ... pročítám to tady a všude jen káblík ... chtěl bych si ho objednat, ale bez toho čísla je to prostě nemožný najít na netu, a u nás ve škodovce to ta ženská na dílech už tuplem nenajde.

Je to ono?

 

http://www.cc-autodily.cz/svazek-el-inst-imobil?brand=SKODA&model=OCTAVIA

Editováno: , autor: no107064
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 3 roky později...

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...