Přejít na obsah

motor Combi 1,4 MPi 50kW, r.v. 2002


welfare

Doporučené příspěvky

Zdravím pánio odborníci! Skorej ako zacnem tak len ze som rad ze existuje toto forum, lebo kopec veci som si precital a naucil sa....vdaka. a teraz moj problem:

1. ze mi nestupa ručička ukazovateľa treploty iba niekedy, s tým som sa zmieril, že asi budem musieť vymeniť tepelne čidlo....spravne?

2. že skoro neustále mi svieti kontrolka elektroniky motora som sa tiež zmieril, nakoľko nijaké ine vedľajšie účinky to nema,

3. ale stalo sa mi pred asi 10 dňami toto: mal som v nádrži cca 7 litrov benzínu a počitač ukazoval dojazd asi 80 km, zasiel som na SHELL, natankoval som do plna nádrž, vyplatil, naštartoval a asi po 50 metroch (v najväúčšej premávke) mi to chciplo, a nie a nie to naštartovať, štarter ok, ale iba točil, motor nechytil, cca po 10-15 minútach naskočil, tak som to roztúroval a potom v pohode. Myslel som že to je benzínom, tak som so SHELL skoncil. Lenže pred včerom som tankoval Slovnaft (zasa ukazoval dojazd cca 90 km). Vyplatil....a nič... štartér zsa OK ale motor nenaskočil, bol som vytočený, každých 15 sek som skúšal znova naštartovať, ale nič. po asi 10 mninútach naskočil, ale ako keby iba na jeden valc, len take bublanie ako ked varíte smolu. tak som to skúšal znova a znova acca po 20 minútac h naskočil a zasa v pohode. je mi čudné že vždy po tankovaní!!!!..... palivový filter som menil pred 2 mesiacmi vrámci servisu, to isté sviečky....

Poradte som zúfalý....

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Měl jsem stejný problém se startováním ;) . Ale odkážu tě na tebou zmniňovaný bod jedna. Zkus vyměnit čidlo teploty chladící kapaliny a mělo by to být O.K. U mě to začalo tím, že ručička ukazatele teploty se někdy zvedla a někdy ne. Nějak se mi nechtělo kvůli tomu jezdit do servisu, až když mi auto začlo chcípat a zase někdy za boha nechtělo nastartovat. Následně mi v servisu vyměnili čidlo a auto šlape jak má. Doufám že to bude i tvůj problém. Výměna čidla včetně práce cca 1000,- kč.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

mimochodom ako si s autom spokojný? Ja okrem toho co som tu napisal na fore tak OK.

S autem jsem poměrně spokojený, akorát pár koníků navíc by se občas šiklo ;) Přesedlal jsem na něj z Felicie 1,6 a tam to bylo trošku o něčem jiném, bohužel ale taky spotřeba. Když jezdím s Fábii rozumě, tak se dá jezdit tak nějak kolem 6,3/100, ale s Felicií ať jsem se snažil jak chtěl, tak málo kdy se spotřeba přiblížila k 7,3/100. Jo ještě mě minulý rok zlobila škrtící klapka, kdy se auto po nastartování prvních 150m jízdy dusilo a poskakovalo jak splašená koza. Tady na fóru jsem vyčetl že to je normální jev těchto motorů a po prostříknutí škrtící klapky sprejem na čištění karburátorů bylo vše O.K. Takže podtrženo sečteno zatím spokojenost :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

3. Je to určite tým čidlom ale neblbnite! Čidlo si kľudne vymeníte aj sami... myslím, že to bolo niekde na fóre aj nafotené. Nové čidlo stojí asi 170,- Sk (samozrejme ak ho nebudete kupovať v autorizovanom servise, tam odomňa chceli 790,-Sk lol ). Výmena je veľmi jednoduchá... zhodiť kryt motora, vymontovať staré a namontovať nové. Treba ale trošku odpustiť s chladiacej kvapaliny.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

co si myslel tým neblbnite? to, že s tým chcem ist do servisu?

Nie že by som bol nejaký manták (120tku som si opravoval sam) ale obávam sa.....trocha....

este cosi pre rozne motory su rozne cidla?

No, veď je to primitívna oprava... Neviem aké čidla majú ostatné motory ale pre motory 44 a 50 kw sú rovnaké...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

3. Je to určite tým čidlom ale neblbnite! Čidlo si kľudne vymeníte aj sami... myslím, že to bolo niekde na fóre aj nafotené. Nové čidlo stojí asi 170,- Sk (samozrejme ak ho nebudete kupovať v autorizovanom servise, tam odomňa chceli 790,-Sk lol ). Výmena je veľmi jednoduchá... zhodiť kryt motora, vymontovať staré a namontovať nové. Treba ale trošku odpustiť s chladiacej kvapaliny.

...a nemoze to byt tým, že keď ide ku spodku nádrže, tak tam je nejaký humus a keď natankujem, tak sa rozvýri ten humus?...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Super tak už to mám prehodené pár dní, dokonca aj som už tankoval a zatiaľ všetko OK!!!! :palec2:

Vďaka za rady..... bez Vašej podpory by som sa do toho asi nepustil a pravdepodobne by mi v servise dali zaplatiť novú lambda sondu a čo ja viem čo všetko ešte....

Suseda keď ma videla ako to vymieňam, tak sa ma pýtala že čo tomu je tak keď som jej popisal symptómy povedala že jej to robilo to isté a bola s tým v nejakom servise a že jej údajne menili teplotné čidlo a lambdu a že platila 3500,- Sk..... to nejako málo si myslím, veď len samotná lambda podľa mňa stojí okolo 3500,-...

ešte raz vďaka páni za rady.... máte u mňa ... -_-

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Hmm, tak mi to zatím zdá se vyřešilo tankování Shell V-Power. Po dvou vyjetých nádržích ten motor neškubne, ručička otáčkoměru se na volnoběh ani nehne. Odvolávám co jsem odvolal...Shell je nejlepší. Taky jsem se ptal na to, jak je to s tím V-Power - údajně nejde o nějaká na pumpě dodávaná aditiva, ale tento benzín jim přímo vozí stejně jako ten V-Power Racing, který už léta kupuju do křovinořezu.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...