Přejít na obsah

Problém s DO v klíči


ŠEBLEF

Doporučené příspěvky

Dobrý. Potřeboval bych poradit. Mám octavku 1.9 Tdi r.v.00 a nefunguje mi DO v klíči. Baterky jsem vyměnil a pořát to nejde. Problém je že mám jen jeden klíč. Nevíte čím by to mohlo být? PS: Při jízdě mi cvaká nějaké relátko. Díky

Podobný problém jsem řešil, byl vadný mikrospínač v zámku řidiče. Když je stále sepnutý, nereaguje DO. Je to ten spínač, který určuje, jestli jsou dveře otevřené, nebo zavřené. Zkusil bych při zap. zapalování a lampičce v poloze na dveře, postupně otvírat a zavírat všechny dveře. Vždy se musí lampa rozsvítit a zhasnout. Hlavní jsou dveře řidiče. Pokud je vše dobré, zkusil bych ovladač Znovu přiučit přes VAG. Stává se, že vypadne kód klíče z paměti, nebo je samotný ovladač vadný. To cvakání relátka by mohlo odpovídat reakci komfort modulu, který ovládá stropní svítilnu. Ten mikrospínač bývá zoxidovaný a chaoticky se spíná. Ale těch závad může být spoustu, toto je nejčastější co zažívám, ale už jsem měnil i samotné jednotky komfortu. Právě v něm je přijímač DO. Ještě bych zkontroloval, jestli se všechny dveře zamykají na sefe. Kdyby né, svědčí to o vadných mikrosp. Taky bych se podíval na řídicí jednotky ve dveřích(součást motorku stahování oken), setkal jsem se s uhnilými dráty přímo v konektoru jednotky, kdy drát vypadá jako zastrčený, ale je uhnilý od pinu. Taky celý konektor byl zaoxidovaný. Tak hodně zdaru.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 4 týdny později...
Dobrý. Potřeboval bych poradit. Mám octavku 1.9 Tdi r.v.00 a nefunguje mi DO v klíči. Baterky jsem vyměnil a pořát to nejde. Problém je že mám jen jeden klíč. Nevíte čím by to mohlo být? PS: Při jízdě mi cvaká nějaké relátko. Díky

Podobný problém jsem řešil, byl vadný mikrospínač v zámku řidiče. Když je stále sepnutý, nereaguje DO. Je to ten spínač, který určuje, jestli jsou dveře otevřené, nebo zavřené. Zkusil bych při zap. zapalování a lampičce v poloze na dveře, postupně otvírat a zavírat všechny dveře. Vždy se musí lampa rozsvítit a zhasnout. Hlavní jsou dveře řidiče. Pokud je vše dobré, zkusil bych ovladač Znovu přiučit přes VAG. Stává se, že vypadne kód klíče z paměti, nebo je samotný ovladač vadný. To cvakání relátka by mohlo odpovídat reakci komfort modulu, který ovládá stropní svítilnu. Ten mikrospínač bývá zoxidovaný a chaoticky se spíná. Ale těch závad může být spoustu, toto je nejčastější co zažívám, ale už jsem měnil i samotné jednotky komfortu. Právě v něm je přijímač DO. Ještě bych zkontroloval, jestli se všechny dveře zamykají na sefe. Kdyby né, svědčí to o vadných mikrosp. Taky bych se podíval na řídicí jednotky ve dveřích(součást motorku stahování oken), setkal jsem se s uhnilými dráty přímo v konektoru jednotky, kdy drát vypadá jako zastrčený, ale je uhnilý od pinu. Taky celý konektor byl zaoxidovaný. Tak hodně zdaru.

Díky, ale steně jsem na nic nepřišel. Vše co popisuješ je bezproblému. Dokonce se našel druhý klíč. Když jsem je přeučil přes VAG, chvíli to fungovalo a po odpojení AKU se to zase rozhazalo a už to nejde ani naprogramovat. Vžycky když v kanalu 01 zadávám novou hodnotu (počet klíčů), potvrdím a chci už stisknout tlač na ovladači tak to ani nestihnu, protože hned automaticky přeskočí ta hodnota na 1 místo 2. Dělám to takhle:

kanál 00. načíst, uložit a kanál 01 načíst, nová hodnota test uložit. Prosím poraďte, mám diag. teprve ani ne měsíc, teprve se učím. MAžu tu adaptačí hodnotu vůbec správně? Nemusím před tím napsat nějaký LOGIN nebo něco? Díky moc

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Na nauceni DO staci vlozit klic do zamku, odemknout(mechanicky) a drzet cca 5 vterin v poloze odemknout a pritom drzet tlacitko odemknout(soucasne)... a potom to same, ale drzet v poloze zamknout a tlacitko zamknout.

Tak to jsem ježtě neslyšel, hned to jdu vyskoušet

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No tak nepomohlo ani toto. A když jsem se pak přečet pamět závad, tak mi to napsalo špatné programování klíčku kod: 01179, a potom ježtě že je ŘJ v nouzovém režimu kod 01329. Ale nevím jestli ten kod 01329 tam nebyl už předtím. Už se mi jednou stalo že to tam bylo. Tak nevím, jinak mám ID komfortu:

1JO959799AH 5H

Už mě napadlo, jestli nemůže být špatná anténa nebo něco, ale to by mi při tom programování přes VAG nepřeskakoval z 2 na 1.

Prosím PORADTE !!! Už si fakt nevím rady :kol-129:kol119

PS:Na kolik tak výjde nová (nebo starší) komfortka pokud by byla vadná?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No tak nepomohlo ani toto. A když jsem se pak přečet pamět závad, tak mi to napsalo špatné programování klíčku kod: 01179, a potom ježtě že je ŘJ v nouzovém režimu kod 01329. Ale nevím jestli ten kod 01329 tam nebyl už předtím. Už se mi jednou stalo že to tam bylo. Tak nevím, jinak mám ID komfortu:

1JO959799AH 5H

Už mě napadlo, jestli nemůže být špatná anténa nebo něco, ale to by mi při tom programování přes VAG nepřeskakoval z 2 na 1.

Prosím PORADTE !!! Už si fakt nevím rady :kol-129:kol119

PS:Na kolik tak výjde nová (nebo starší) komfortka pokud by byla vadná?

Řídicí jednotku v nouzovém režimu jsem už zažil, pomohlo odpojení baterie na delší dobu, asi 5 min a pak smazat chyby na komfortu. Co se týká synchronizace klíče, teď jsem se podíval do návodu a tam se píše, že se má zmáčknout libovolné tlačítko na DO a do 1min od zmáčknutí tl. odemknout mechanicky klíčem ve dveřích řidiče. Takže zkus, ale nedrž žádné tlačítko. Jinak ten nouzový stav by mohl způsobit velké komplikace při pokusu o naučení klíče. A co ta strop. lampa? Zkoušel jsi všechny dveře? Jednu takovou komfortku mám,ale neznám její původ, není tam to poslední 5H, možná to máš opsáno z VAG, cena je za odvoz.

Možná bych ti ju zvládl i poslat, ale mám špatnou prac. dobu tak nevím. Kdybys měl cestu do Brna, tak se ti na to zdarma mrknu.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No tak nepomohlo ani toto. A když jsem se pak přečet pamět závad, tak mi to napsalo špatné programování klíčku kod: 01179, a potom ježtě že je ŘJ v nouzovém režimu kod 01329. Ale nevím jestli ten kod 01329 tam nebyl už předtím. Už se mi jednou stalo že to tam bylo. Tak nevím, jinak mám ID komfortu:

1JO959799AH 5H

Už mě napadlo, jestli nemůže být špatná anténa nebo něco, ale to by mi při tom programování přes VAG nepřeskakoval z 2 na 1.

Prosím PORADTE !!! Už si fakt nevím rady :kol-129:kol119

PS:Na kolik tak výjde nová (nebo starší) komfortka pokud by byla vadná?

Řídicí jednotku v nouzovém režimu jsem už zažil, pomohlo odpojení baterie na delší dobu, asi 5 min a pak smazat chyby na komfortu. Co se týká synchronizace klíče, teď jsem se podíval do návodu a tam se píše, že se má zmáčknout libovolné tlačítko na DO a do 1min od zmáčknutí tl. odemknout mechanicky klíčem ve dveřích řidiče. Takže zkus, ale nedrž žádné tlačítko. Jinak ten nouzový stav by mohl způsobit velké komplikace při pokusu o naučení klíče. A co ta strop. lampa? Zkoušel jsi všechny dveře? Jednu takovou komfortku mám,ale neznám její původ, není tam to poslední 5H, možná to máš opsáno z VAG, cena je za odvoz.

Možná bych ti ju zvládl i poslat, ale mám špatnou prac. dobu tak nevím. Kdybys měl cestu do Brna, tak se ti na to zdarma mrknu.

Tu stropní lampu jsem zkoušel a zhasínaly všechny dveře. A to číslo je opsáno z VAG

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No tak nepomohlo ani toto. A když jsem se pak přečet pamět závad, tak mi to napsalo špatné programování klíčku kod: 01179, a potom ježtě že je ŘJ v nouzovém režimu kod 01329. Ale nevím jestli ten kod 01329 tam nebyl už předtím. Už se mi jednou stalo že to tam bylo. Tak nevím, jinak mám ID komfortu:

1JO959799AH 5H

Už mě napadlo, jestli nemůže být špatná anténa nebo něco, ale to by mi při tom programování přes VAG nepřeskakoval z 2 na 1.

Prosím PORADTE !!! Už si fakt nevím rady :kol-129:kol119

PS:Na kolik tak výjde nová (nebo starší) komfortka pokud by byla vadná?

Řídicí jednotku v nouzovém režimu jsem už zažil, pomohlo odpojení baterie na delší dobu, asi 5 min a pak smazat chyby na komfortu. Co se týká synchronizace klíče, teď jsem se podíval do návodu a tam se píše, že se má zmáčknout libovolné tlačítko na DO a do 1min od zmáčknutí tl. odemknout mechanicky klíčem ve dveřích řidiče. Takže zkus, ale nedrž žádné tlačítko. Jinak ten nouzový stav by mohl způsobit velké komplikace při pokusu o naučení klíče. A co ta strop. lampa? Zkoušel jsi všechny dveře? Jednu takovou komfortku mám,ale neznám její původ, není tam to poslední 5H, možná to máš opsáno z VAG, cena je za odvoz.

Možná bych ti ju zvládl i poslat, ale mám špatnou prac. dobu tak nevím. Kdybys měl cestu do Brna, tak se ti na to zdarma mrknu.

Tak jsem si už aji nechal změřit klíče a signál prý vydávají. Vada bude asi v komfortce. NEuměl by si mi přece jenom (až budeš mít čas) poslat tu tvou poštou? Já se do brna nedostanu, já tam nejezdím. Když tak mi prosím napiš SZ a já ti napíšu adresu Dík

Editováno: , autor: ŠEBLEF
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...

Zdar chlapi, tak mám něco možná podobného, mám Octu 2OO1 sedan, moje dálka funguje, ale jsou tam dva problémy, když otevřu dveře spolujezdce nerozsvítí se lampička na stropě a taky se mi občas stane (při zamykání zevnitř), že čudlík na pravých zadních dveřík se vrátí zpět nahoru, mě jako laika napadá že proto, že se nazasejfuje... V praxi když zamknu auto dálkou, vše v pořádku, ale aby se mi rozblikala dioda na dveřích řidiče, musím zmáčknout ještě třikrát... DĚKUJU předem za všechny rady a pomoc!!!!!

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zdar chlapi, tak mám něco možná podobného, mám Octu 2OO1 sedan, moje dálka funguje, ale jsou tam dva problémy, když otevřu dveře spolujezdce nerozsvítí se lampička na stropě a taky se mi občas stane (při zamykání zevnitř), že čudlík na pravých zadních dveřík se vrátí zpět nahoru, mě jako laika napadá že proto, že se nazasejfuje... V praxi když zamknu auto dálkou, vše v pořádku, ale aby se mi rozblikala dioda na dveřích řidiče, musím zmáčknout ještě třikrát... DĚKUJU předem za všechny rady a pomoc!!!!!

Čau, máš asi problém se zámkem ve dveřích, u spolujezce je vadný mikrosp. na lampu a v zadních je vadný celý zámek, konkrétně stavové mikrospínače.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Cafte.

Mám tiež zahraničné auto Octavia 1,8 20V T.Je to úžasné,jednoduché,rýchle auto.Z určitých dôvôdov som bol donútený opustiť značkové servisy a začať si ho opravovať svojpomocne,amatérčiť,bastlit.a ci co.Posledný úspech sú padajúce ručičky,rafiky,otáčky,rýchlosť,teplota a palivo.Je to banálna záležitosť mikrothliny odporu 5kohm pod stabilizátorom napätia na prístrojovej doske .Odpor je na druhej strane,sú tam tri a jeden z nich to je.Taže netreba dávať dole rafiky,ktoré sa isto poškodia(ot.+km).Pokiaľ je studený spoj na druhom konci odporu(spodnom)ručičky treba dať dole a použť sekundové alebo iné lepidlo.Rafiky treba vyrvať silou,pškodeniu čiernej folie pri páční sroubováki sa dá zabrániť podložením trebárs papierikmi s výrezmi do"V".Takže ten stabilizátor tak hreje,že jeho okolie trpí a aj druhá strana asi dvojvrstvového plošáku sa časom prehreje a vznikne studený spoj na tomto odpore.Možno "studenák" vznikne aj na vedlajších súčiaskách,ale vždy treba hľadať chybu v okolí tohto prevíta,malá chladiaca plocha a iná konštrukcia by to spravila.Ja som si pri tomoto probléme tiež skoro trhal vlasy,bol úplne bezradný,ale po náhdonom prečítaní Vášho Disksního fora som zistil že oprava tohto druhu je vlastne môj koníček a donútil som sa ...Takže netreba preletovávať celú dosku,problém ja okolo stabilizátora napätia.Ja som pri tomto bastleni uspešne zničil a previnul motorček ukazovatele teploty,je tam 4x500 závitov 0,08 ,no čo,ale prístrojovka ide,všetkým čo sa opravami prístrojoviek živia sa ospravedlňujem,ale musel som to zverejniť lebo som sa tu tak krásne naštartoval...Komu chodi(la)oktávía na 3 valce?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Cafte.

Mám tiež zahraničné auto Octavia 1,8 20V T.Je to úžasné,jednoduché,rýchle auto.Z určitých dôvôdov som bol donútený opustiť značkové servisy a začať si ho opravovať svojpomocne,amatérčiť,bastlit.a ci co.Posledný úspech sú padajúce ručičky,rafiky,otáčky,rýchlosť,teplota a palivo.Je to banálna záležitosť mikrothliny odporu 5kohm pod stabilizátorom napätia na prístrojovej doske .Odpor je na druhej strane,sú tam tri a jeden z nich to je.Taže netreba dávať dole rafiky,ktoré sa isto poškodia(ot.+km).Pokiaľ je studený spoj na druhom konci odporu(spodnom)ručičky treba dať dole a použť sekundové alebo iné lepidlo.Rafiky treba vyrvať silou,pškodeniu čiernej folie pri páční sroubováki sa dá zabrániť podložením trebárs papierikmi s výrezmi do"V".Takže ten stabilizátor tak hreje,že jeho okolie trpí a aj druhá strana asi dvojvrstvového plošáku sa časom prehreje a vznikne studený spoj na tomto odpore.Možno "studenák" vznikne aj na vedlajších súčiaskách,ale vždy treba hľadať chybu v okolí tohto prevíta,malá chladiaca plocha a iná konštrukcia by to spravila.Ja som si pri tomoto probléme tiež skoro trhal vlasy,bol úplne bezradný,ale po náhdonom prečítaní Vášho Disksního fora som zistil že oprava tohto druhu je vlastne môj koníček a donútil som sa ...Takže netreba preletovávať celú dosku,problém ja okolo stabilizátora napätia.Ja som pri tomto bastleni uspešne zničil a previnul motorček ukazovatele teploty,je tam 4x500 závitov 0,08 ,no čo,ale prístrojovka ide,všetkým čo sa opravami prístrojoviek živia sa ospravedlňujem,ale musel som to zverejniť lebo som sa tu tak krásne naštartoval...Komu chodi(la)oktávía na 3 valce?

Díky za všechny,nešlo by sem hodit nějaké foto.Myslím,že to hodně lidem pomůže :palec2:

Jinak na ty ručičky ,je dobrá plastová vidlička.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jaj, toho je..Máš pro mě prosím nějakou tu radu jak si s tím poradit? Nebo aspoň odkaz na nějaké místo kde se to řeší..díky ti.

Ahoj, zklamu tě, já jsem pro výměnu za nové, to máš dva zámky okolo 9000,-. Nevím, za kolik se dají zámky sehnat jinde, beru cenu ofic. Ty mikrospínače jsou integrované v zámcích a jsou tři. Dveře a 2x stav zámku. Jsou lidi, co to rozeberou a vyčistí, ale jak dlouho to vydrží nevím...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 7 měsíců později...

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...