Cafte.
Mám tiež zahraničné auto Octavia 1,8 20V T.Je to úžasné,jednoduché,rýchle auto.Z určitých dôvôdov som bol donútený opustiť značkové servisy a začať si ho opravovať svojpomocne,amatérčiť,bastlit.a ci co.Posledný úspech sú padajúce ručičky,rafiky,otáčky,rýchlosť,teplota a palivo.Je to banálna záležitosť mikrothliny odporu 5kohm pod stabilizátorom napätia na prístrojovej doske .Odpor je na druhej strane,sú tam tri a jeden z nich to je.Taže netreba dávať dole rafiky,ktoré sa isto poškodia(ot.+km).Pokiaľ je studený spoj na druhom konci odporu(spodnom)ručičky treba dať dole a použť sekundové alebo iné lepidlo.Rafiky treba vyrvať silou,pškodeniu čiernej folie pri páční sroubováki sa dá zabrániť podložením trebárs papierikmi s výrezmi do"V".Takže ten stabilizátor tak hreje,že jeho okolie trpí a aj druhá strana asi dvojvrstvového plošáku sa časom prehreje a vznikne studený spoj na tomto odpore.Možno "studenák" vznikne aj na vedlajších súčiaskách,ale vždy treba hľadať chybu v okolí tohto prevíta,malá chladiaca plocha a iná konštrukcia by to spravila.Ja som si pri tomoto probléme tiež skoro trhal vlasy,bol úplne bezradný,ale po náhdonom prečítaní Vášho Disksního fora som zistil že oprava tohto druhu je vlastne môj koníček a donútil som sa ...Takže netreba preletovávať celú dosku,problém ja okolo stabilizátora napätia.Ja som pri tomto bastleni uspešne zničil a previnul motorček ukazovatele teploty,je tam 4x500 závitov 0,08 ,no čo,ale prístrojovka ide,všetkým čo sa opravami prístrojoviek živia sa ospravedlňujem,ale musel som to zverejniť lebo som sa tu tak krásne naštartoval...Komu chodi(la)oktávía na 3 valce?