Přejít na obsah

nasud1

Uživatel
  • Počet příspěvků

    4
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Oznámení nasud1

Nováček

Nováček (1/14)

0

Popularita

  1. Dobrý deň,mal som problém s občastným chodom motora na 3 valce, ku každej sviečke je vedených na konektor +12v, -12V a impulzy. Tých -12V vlastne kostra je robených tak, že v káblovom zväzku je z jednoho drátu v zalisovanej spojke rozvetvené na 4 a tie idú na jednotlivé valce. Kostru z "vypadávajúceho valca som odstrihol a zvášť pripojil na kostru motora. Banálna chyba len mi to trvalo dosť dlho odhaliť. Mám problém s centrálnym otváraním,dvere spolujazdca ostali zavreté,vnútorné čalunenie sa dá dať dole len pri otvorených dverách,len ako ich otvoriť?
  2. Cafte. Mám tiež zahraničné auto Octavia 1,8 20V T.Je to úžasné,jednoduché,rýchle auto.Z určitých dôvôdov som bol donútený opustiť značkové servisy a začať si ho opravovať svojpomocne,amatérčiť,bastlit.a ci co.Posledný úspech sú padajúce ručičky,rafiky,otáčky,rýchlosť,teplota a palivo.Je to banálna záležitosť mikrothliny odporu 5kohm pod stabilizátorom napätia na prístrojovej doske .Odpor je na druhej strane,sú tam tri a jeden z nich to je.Taže netreba dávať dole rafiky,ktoré sa isto poškodia(ot.+km).Pokiaľ je studený spoj na druhom konci odporu(spodnom)ručičky treba dať dole a použť sekundové alebo iné lepidlo.Rafiky treba vyrvať silou,pškodeniu čiernej folie pri páční sroubováki sa dá zabrániť podložením trebárs papierikmi s výrezmi do"V".Takže ten stabilizátor tak hreje,že jeho okolie trpí a aj druhá strana asi dvojvrstvového plošáku sa časom prehreje a vznikne studený spoj na tomto odpore.Možno "studenák" vznikne aj na vedlajších súčiaskách,ale vždy treba hľadať chybu v okolí tohto prevíta,malá chladiaca plocha a iná konštrukcia by to spravila.Ja som si pri tomoto probléme tiež skoro trhal vlasy,bol úplne bezradný,ale po náhdonom prečítaní Vášho Disksního fora som zistil že oprava tohto druhu je vlastne môj koníček a donútil som sa ...Takže netreba preletovávať celú dosku,problém ja okolo stabilizátora napätia.Ja som pri tomto bastleni uspešne zničil a previnul motorček ukazovatele teploty,je tam 4x500 závitov 0,08 ,no čo,ale prístrojovka ide,všetkým čo sa opravami prístrojoviek živia sa ospravedlňujem,ale musel som to zverejniť lebo som sa tu tak krásne naštartoval...Komu chodi(la)oktávía na 3 valce?
  3. Cafte. Mám tiež zahraničné auto Octavia 1,8 20V T.Je to úžasné,jednoduché,rýchle auto.Z určitých dôvôdov som bol donútený opustiť značkové servisy a začať si ho opravovať svojpomocne,amatérčiť,bastlit.a ci co.Posledný úspech sú padajúce ručičky,rafiky,otáčky,rýchlosť,teplota a palivo.Je to banálna záležitosť mikrothliny odporu 5kohm pod stabilizátorom napätia na prístrojovej doske .Odpor je na druhej strane,sú tam tri a jeden z nich to je.Taže netreba dávať dole rafiky,ktoré sa isto poškodia(ot.+km).Pokiaľ je studený spoj na druhom konci odporu(spodnom)ručičky treba dať dole a použť sekundové alebo iné lepidlo.Rafiky treba vyrvať silou,pškodeniu čiernej folie pri páční sroubováki sa dá zabrániť podložením trebárs papierikmi s výrezmi do"V".Takže ten stabilizátor tak hreje,že jeho okolie trpí a aj druhá strana asi dvojvrstvového plošáku sa časom prehreje a vznikne studený spoj na tomto odpore.Možno "studenák" vznikne aj na vedlajších súčiaskách,ale vždy treba hľadať chybu v okolí tohto prevíta,malá chladiaca plocha a iná konštrukcia by to spravila.Ja som si pri tomoto probléme tiež skoro trhal vlasy,bol úplne bezradný,ale po náhdonom prečítaní Vášho Disksního fora som zistil že oprava tohto druhu je vlastne môj koníček a donútil som sa ...Takže netreba preletovávať celú dosku,problém ja okolo stabilizátora napätia.Ja som pri tomto bastleni uspešne zničil a previnul motorček ukazovatele teploty,je tam 4x500 závitov 0,08 ,no čo,ale prístrojovka ide,všetkým čo sa opravami prístrojoviek živia sa ospravedlňujem,ale musel som to zverejniť lebo som sa tu tak krásne naštartoval...Komu chodi(la)oktávía na 3 valce?
×
×
  • Vytvořit nový...