Přejít na obsah

Roztlačení vozidla


rcd.net

Doporučené příspěvky

a pak je tu furt ta jízda z kopce s opětovným zařazením

Ono to fakt neni o tom jaky rozdíl otáček překonávaš ale o tom že davaš do pohybu stojící hmotu nebo zrychluješ už rozpohybovanou hmotu.

I když z kopce znovu zařadiš tak je to stejně postupne zvyšení otáček - nevznika tam ten trh jako při tom když auto roztlačiš.

Taky jsem ale toho nazoru, že když auto roztlačuji dva normalni lidi tak se nemuže nic stát.

Přidam taky dotaz: Co se vlastně děje tomu katalyzatoru??

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pokud to na roztlaceni nechytne, tak se do katu dostane nespalenej benzin, kterej reaguje s povrchem katu a nici ho, ten pak nekona svou funkci - reakci s vyfukovanyma plynama a mimo zvysenejch emisi odejde lampda :)

Ja sem zas nazoru ze kdyz bude remen hodne ojetej (pres 100 tisic normalni jizdy) tak muze rupnout i pri roztlaceni :)

Aspon ze sem v tom nezustal nakonec sam :D

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

jeste k tem kabelum,jednou jsem byl na parkacu a dedek zapomel svetla pres noc,tak jsem vytahl kabely,prijel pred auto,zapojil,nastartoval a startuji v druhm aute a nic,auto tocilo slabe,brach pridal plyn v mem aute a nic,tak jsem to odpojil a roztahl a za moment to chytlo,byl to favorit karbec...........co tim chtel basnik rici- jak je baterka uplne ko,nerosviti ani kontrolky,tak jen roztahnou

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

jeste k tem kabelum,jednou jsem byl na parkacu a dedek zapomel svetla pres noc,tak jsem vytahl kabely,prijel pred auto,zapojil,nastartoval a startuji v druhm aute a nic,auto tocilo slabe,brach pridal plyn v mem aute a nic,tak jsem to odpojil a roztahl a za moment to chytlo,byl to favorit karbec...........co tim chtel basnik rici- jak je baterka uplne ko,nerosviti ani kontrolky,tak jen roztahnou

Máš špatné kabely. Mají velký přechodový odpor, malý průřez. Kdybys to nechal cca 10až 15 minut spojené s tvým nastartovaným motorem, tak se aku částečně oživí a potom je větší naděje na start. Já jsem ty původní dráty z kabelů zahodil a dal silnější pletenou měď a nastartuji ihned i TDI.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

a pak je tu furt ta jízda z kopce s opětovným zařazením

Pořád nerozumím co tím míníš. Motor běží , kola se točí a při zařazení rozdíl přece vyrovnají synchrony a spojka. Nebo o co ti jde

říkáš že to srovnají synchrony a spojka

a při tom roztláčení ne ???

že se to už točí

to jako že setrvačnost hmoty (vačky) to ovlivní ? podle mě setrvačnost vačky je zanedbatelná

jediná setrvačnost co stojí za to je klika a ta není hnaná řemenem ale žene řemen

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

jeste k tem kabelum,jednou jsem byl na parkacu a dedek zapomel svetla pres noc,tak jsem vytahl kabely,prijel pred auto,zapojil,nastartoval a startuji v druhm aute a nic,auto tocilo slabe,brach pridal plyn v mem aute a nic,tak jsem to odpojil a roztahl a za moment to chytlo,byl to favorit karbec...........co tim chtel basnik rici- jak je baterka uplne ko,nerosviti ani kontrolky,tak jen roztahnou

Máš špatné kabely. Mají velký přechodový odpor, malý průřez. Kdybys to nechal cca 10až 15 minut spojené s tvým nastartovaným motorem, tak se aku částečně oživí a potom je větší naděje na start. Já jsem ty původní dráty z kabelů zahodil a dal silnější pletenou měď a nastartuji ihned i TDI.

hm,hm,ale znas to,nebylo to moje auto co kixlo,ja jen byl pozadan o pomoc a 15 min nastartovano a cekani,to bych nestih do prace........ale na ty kabely se podivam,mam dvoje

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No jo, ale kdyz celej motor stoji, to mas pisty kliku vacky cerpadlo oilu ... Klika s pistama a cerpadlem se pri roztazeni obrovskym cuknutim okamzite roztoci, ale vacky sou napojeny tim gumovym remenem kterej se napruzi a dela bordel. Vem si ze ty vacky musej pohnout nekolika ventilama, coz neni lehky (pokud neroztlacite HTP 6ti ventil (ted nemysleno nijak spatne, ten ma jen jednu vacku)). Preskoceni remenu skutecne hrozi.

EDIT: i kdyz HTP ma mozna retez, ted si nejsem jist :unsure:

Editováno: , autor: Matthes
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tato debata už pro mě nemá dál smysl. O čem tady chceme polemizovat. To jsou jasná a nezvratná fakta jaké může mít roztlačování následky. Konstruktéři jasně ví proč se nemá roztlačovat. Praxe to taky mnohokrát potvrdila. Kdo tomu nevěří ať roztlačuje . Vím jak vypadá přeskočený motor na rozvodech. Pokud se to ještě dá opravit tak náklady na opravu jsou opravdu nemalé.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pokud máte na baterce alespoň takové napětí, které stačí na provoz řídící jednotky, tak roztlačíní nevadí, pok budete mít baterku chcíplou, tak můžete tahat jak chcete a stejnak nechytne, pak už hrozí, že bude katalyzátor v tahu, když bude zalitý benzínem, co se nemůže spálit ve válcích. Mám pocit, že min napětí je buď 8V nebo 11V, Váša mě určitě opraví, páč v tomhle si teď jistý nejsem. jinak MPI Filcku jsem roztlačoval několikrát, když mi odešel startér a nic se jí nestalo, vesele jezdí dál a prochází i Emisema. Hlavní je, aby to alespoň zapalovalo!

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...