Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Vloženo

Nevi nekdo jaky je predepsany interval vymeny rozvodaku pro 2.0 mpi / 85kw? Kdyz jsem se pri posledni prohlidce v 75000 km ptal, tak mi to v autorizovanem servisu nikdo nebyl schopen rict, jen me ujistovali, ze se to urcite pri kazde prohlidce kontroluje, cemuz teda moc neverim.

Vloženo

Nesmysl, to by jsi pak mohl olej měnit co 10tkm, svíčky co 40tkm, filtr co půl roku a tak bych mohl pokračovat. Trošku zbytečné nemyslíš. Já se držím servisního plánu, zatím se mi to vždy vyplatilo.

Vloženo

Musím souhlasit s Pavou...uznávám,že roztrženej rozvoďák je hrozná věc ale zase ne třeba to tak přehánět a měnit rozvody v 60tis. Podlě mě je dobré to občas zkontrolovat. Ale rozhodně bych neměnil při 60tis. Osobně mám najeto 83tis a rozvody jsem ještě neděl..koukal jsem na řemeny a jsou stále naplé a nelítají...ještě musím zkontrolvat kladky...

Vloženo

Souhlas s Lugem, cena za rozvody v autorizovaném servisu Škoda do 10 tKč. Výhodou je záruka a originální náhradní díly. Nějaký garážista, když něco po*ere, bude se při pozdější reklamaci vzhledem ke škodě, která může na motoru vzniknout kroutit jako had.

Vloženo
Nesmysl, to by jsi pak mohl olej měnit co 10tkm, svíčky co 40tkm, filtr co půl roku a tak bych mohl pokračovat. Trošku zbytečné nemyslíš. Já se držím servisního plánu, zatím se mi to vždy vyplatilo.

Rikam, je to kazdeho vec, rozvody po 90tis.km a lepsi po 60tis.km. Skodovka uvedi, ze by se olej mel spravne menit kazdy rok, ale kdyz nenajedu za rok 15tis.km, tak to prece menit nebudu. Beztak po roce na display naskoci service, pak se to vymaze a jezdi se dal az do 15tis.

Vloženo
co myslis tym bez original rozvody?

odporucate robit vymenu rozvodov len v autorizovanom skoda servise?

pokud chces, mas jako zakaznik moznost si vybrat, jestli chce originalni dily skoda nebo neoriginalni dily, ale je to uplne stejny, protoze skodopvka si da jen na ten samy rozvodak svoje logo.

Vloženo

No olej bych v motoru víc jak rok nebo 15 000km nenechával...

Jinak s těma origo dílama, kupříkladu spojka, jakej je rozdíl mezu spojkovou sadou Sachs a spojkovou sadou Sachs s nápisem Škoda na krabici? Žádnej, jen ta Škodovácká je dražší...

Vloženo

To máš pravdu, ale konkrétně u těch rozvodů nevím, která firma je dělá pro škodovku. Výrobců bude určitě více, někteří lepší, jiní horší. Nějaký garážník z důvodu super ceny tam narve nějakou ne zrovna dobrou sadu a na problém je zaděláno. U škodovky je kvalita v rámci možností zaručena, včetně jistoty kvalitního náhradního dílu.

Vloženo
No olej bych v motoru víc jak rok nebo 15 000km nenechával...

Jinak s těma origo dílama, kupříkladu spojka, jakej je rozdíl mezu spojkovou sadou Sachs a spojkovou sadou Sachs s nápisem Škoda na krabici? Žádnej, jen ta Škodovácká je dražší...

Presne tak, skodovka to ma predrazeny ty nahradni dily (fuj :-), ale zase, kdyz chcete menit celozivotni dily napr. pistni krouzky nebo tesneni pod hlavou, tak je nejhlepsi si tam dat originalni dily skoda, radeji vrazit do takovych veci prachy, mate jistotu, ze se vam to snad nevy...e. :-)

Vloženo
Nevi nekdo jaky je predepsany interval vymeny rozvodaku pro 2.0 mpi / 85kw? Kdyz jsem se pri posledni prohlidce v 75000 km ptal, tak mi to v autorizovanem servisu nikdo nebyl schopen rict, jen me ujistovali, ze se to urcite pri kazde prohlidce kontroluje, cemuz teda moc neverim.

Meni se po 90tis.km, ale lepsi je vymenit ho v 60tis.km!

Nesmysl, to by jsi pak mohl olej měnit co 10tkm, svíčky co 40tkm, filtr co půl roku a tak bych mohl pokračovat. Trošku zbytečné nemyslíš. Já se držím servisního plánu, zatím se mi to vždy vyplatilo.

olej po 15tis. km lepe po 10tis. km

vzduchový filtr po 60tis. km nejlepe po 30tis. km

svicky po 60tis. km nejlepe po 30tis. km

rozvody po 90tis. km nejlepe po 60 tis. km

(jen rada)

Vloženo

Olej Shell Helix 5w40+ olejový filtr+ pylový filtr měním po 15 000km, vzduchový filtr po 30 000km, svíčky po 60 000km, brzdovka co dva roky, na olej v převodovce a palivák se chytám (:

Vloženo

Chlapi jak tady čtu o tom rozvoďáku tak musím říct, že ten můj hodně přesluhuje. mam nalítáno 117 litrů a v autorizovaným servisu mi řekli, že je do 120 čas, že se mění na tom mím autě ve 120 tisících. Ale zase můj táta má najeto cca150 tisíc, je to služební auto, servisováno v autorizovaném servisu bez ohledu na cenu. A co vím tak rozvoďák neměnili na 100%. Ale už jsem říkal, že bych ho měl asi vyměnit :unsure:

Vloženo

Rozvody s řemenem obvykle přežívají celé auto, proto u správně navrženého benzínového motoru s klidným chodem a malými pasivními odpory není ani stanoven servisní interval. U té 1,4 jde evidentně o nějakou vadnou sérii kladek, což je od škodovky sviňárna, že na to prdí. Ano riziko poruchy je tím mírně zvýšené, ale měnit kvůli tomu předčasně celé rozvody není zcela adekvátní. Celá chyba může být i v konstrukci té kladky, nebo jejím poddimenzování, to pak riziko nesníží ani výměna. Je to jako s žárovkou H7, můžeš měnit jak chceš a stejně nevíš dne ani hodiny...

Osobně aspoň jednou ročně shodím vzducháč a pak ten horní plastový kryt řemenu - jde to udělat prakticky bez jakéhokoliv nástroje, zatím byl vždy jak nový (mám ovšem najeto jen 50tkm). Taky to chce poslouchat motor a nebrat na lehkou váhu změny jeho zvuku.

Vloženo
Rozvody s řemenem obvykle přežívají celé auto, proto u správně navrženého benzínového motoru s klidným chodem a malými pasivními odpory není ani stanoven servisní interval. U té 1,4 jde evidentně o nějakou vadnou sérii kladek, což je od škodovky sviňárna, že na to prdí. Ano riziko poruchy je tím mírně zvýšené, ale měnit kvůli tomu předčasně celé rozvody není zcela adekvátní. Celá chyba může být i v konstrukci té kladky, nebo jejím poddimenzování, to pak riziko nesníží ani výměna. Je to jako s žárovkou H7, můžeš měnit jak chceš a stejně nevíš dne ani hodiny...

Osobně aspoň jednou ročně shodím vzducháč a pak ten horní plastový kryt řemenu - jde to udělat prakticky bez jakéhokoliv nástroje, zatím byl vždy jak nový (mám ovšem najeto jen 50tkm). Taky to chce poslouchat motor a nebrat na lehkou váhu změny jeho zvuku.

Carlo, jako vždy perfektní :palec2:

Vloženo

Měl bych dotaz k té kontrole rozvodu....taky na mě koukám stylem jak popisoval Carlo..ale je nějaká možnost kouknout na to jak vypadají kladky? Nebo to vyžaduje už moc velkou demontáž ?

Vloženo

Tak stěmi rozvody výměna 90.tis. a pak po 30 - 60.tis. mají to skoro všechny servisi co vím takle od kolegu automechaniků a ty žárovky praskají kvůli podpětí a přepětí je to hold vše elektronika,měl jsem 120l,favorita a feldu a tam sem je měnil jen zdůvodu že měli už nižší svitivost mam těd roomstra tak jsem zvědav kdy praskne první.to je teď u všech škodovek fábií,octavie,superba a roomstra.Většinou stačí koupit naše narvy vydží stejně jako ty cizí naše jsou levnější,a stím praskáním to je i u cizích mam v praci iveco a tam praskaj jako prd tak někdy 2 do měsíce.

Vloženo
Tak stěmi rozvody výměna 90.tis. a pak po 30 - 60.tis. mají to skoro všechny servisi co vím takle od kolegu automechaniků a ty žárovky praskají kvůli podpětí a přepětí je to hold vše elektronika,měl jsem 120l,favorita a feldu a tam sem je měnil jen zdůvodu že měli už nižší svitivost mam těd roomstra tak jsem zvědav kdy praskne první.to je teď u všech škodovek fábií,octavie,superba a roomstra.Většinou stačí koupit naše narvy vydží stejně jako ty cizí naše jsou levnější,a stím praskáním to je i u cizích mam v praci iveco a tam praskaj jako prd tak někdy 2 do měsíce.

Ty žárovky byly zmíněny jako příklad, tohle téma je o rozvodech. Raději než o žárovkách, piš bez chyb.

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...