Přejít na obsah

1.6 55kw klepou ventily


paja k

Doporučené příspěvky

někdy to dělá při výměně oleje.....špatný typ oleje

Mám tam nality mogul 10-40w uržený pro Škodovky a nalil jsem tam i kondicionér kol5 a klepe to vic v tahu na volnobeh to klepe jen málo :help:

Ahoj, mám to samé auto i ty závady sedí až na ty ventily, je možné, že je máš zakarbonováné a tím pádem se hydroštely neseřídí nebo je nějaký vadný. Já jsem myslel, že jsou u mého taky v tahu, ale jak se zavařilo sběrné potrubí, tak je to OK, dělala to ta díra a motor teď šlape potichoučku jako hodinky. Taky záleží, kolik máš najeto, táta dával jednomu zákazníkovi nové hydroštely na Golfa AEA a ten měl najeto kolem 200tis km a tam se ty hydroštelyrozpadly asi dva.

PS: pro zajímavost, kolik tě stálo svodové potrubí?

Editováno: , autor: rolbar
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

někdy to dělá při výměně oleje.....špatný typ oleje

Mám tam nality mogul 10-40w uržený pro Škodovky a nalil jsem tam i kondicionér kol5 a klepe to vic v tahu na volnobeh to klepe jen málo :help:

Ahoj, mám to samé auto i ty závady sedí až na ty ventily, je možné, že je máš zakarbonováné a tím pádem se hydroštely neseřídí nebo je nějaký vadný. Já jsem myslel, že jsou u mého taky v tahu, ale jak se zavařilo sběrné potrubí, tak je to OK, dělala to ta díra a motor teď šlape potichoučku jako hodinky. Taky záleží, kolik máš najeto, táta dával jednomu zákazníkovi nové hydroštely na Golfa AEA a ten měl najeto kolem 200tis km a tam se ty hydroštelyrozpadly asi dva.

PS: pro zajímavost, kolik tě stálo svodové potrubí?

Mám najeto 160 tis. potrubí jsem koupil za 2 tis. to si mne nepotěšil ja mám podzdření na ten olej asi to nebyla dobrá volba

ten mogul když se to zahřeje tak to klepe meně.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ta sama motorizace ( AEE ), klepani mam jen par vterin po startu, nez se dostane olej do celeho motoru. Tezko rici, co s tim, sotva se ti asi bude chtit shazovat ventilove viko, pripadne hlava....

Jinak olej tam mam Castrol GTX Magnatec 5W-40 a motor si nestezuje.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ta sama motorizace ( AEE ), klepani mam jen par vterin po startu, nez se dostane olej do celeho motoru. Tezko rici, co s tim, sotva se ti asi bude chtit shazovat ventilove viko, pripadne hlava....

Jinak olej tam mam Castrol GTX Magnatec 5W-40 a motor si nestezuje.

No jestě zkusim vyměnit ten olej a uvidíme ten motor se mně nechce opravdu rozebírat.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak jsem vymenil olaj a klepání nepřestalo tak budu muset rozabrat hlavu vyměním ty hydroštely.

Jen mně zaraží že to min klepe když jen jemně držim plyn a je jedno jake mam otáčky ,když přidám tak to začne klepat moc !Dneska se mně dokonce stalo že motor začal vynechávat a stratil uplně vykon.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak jsem vyměnil hydroštely a přad to klepe tak už nevím co stím známý mi tvrdí že by to mohlo být předstihem co vy nato?

Ahoj,

zkus se ještě juknout na rozvoďák, jestli je naplý a není skočený o zub. Když je skočený o zub, tak auto ještě jede, ale blbě.

Ještě si zajdi na VAG, tam by se mohlo něco objevit. Jinak už opravdu nevím :( Jinak jak píše stepo, mělo by to cvakat pár sekund, než se vše promaže. Osobně mám olej Total 15W40 a nemám sebemenší problémy.

PS: kdy jsi měnil rozvody? 160tis km, to už by jsi je měl mít nové od 140

Editováno: , autor: rolbar
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak jsem vyměnil hydroštely a přad to klepe tak už nevím co stím známý mi tvrdí že by to mohlo být předstihem co vy nato?

Ahoj,

zkus se ještě juknout na rozvoďák, jestli je naplý a není skočený o zub. Když je skočený o zub, tak auto ještě jede, ale blbě.

Ještě si zajdi na VAG, tam by se mohlo něco objevit. Jinak už opravdu nevím :( Jinak jak píše stepo, mělo by to cvakat pár sekund, než se vše promaže. Osobně mám olej Total 15W40 a nemám sebemenší problémy.

PS: kdy jsi měnil rozvody? 160tis km, to už by jsi je měl mít nové od 140

nemění se náhodou rozvody co cca 90 tis.??? takže až v 180 ne?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak jsem vyměnil hydroštely a přad to klepe tak už nevím co stím známý mi tvrdí že by to mohlo být předstihem co vy nato?

Ahoj,

zkus se ještě juknout na rozvoďák, jestli je naplý a není skočený o zub. Když je skočený o zub, tak auto ještě jede, ale blbě.

Ještě si zajdi na VAG, tam by se mohlo něco objevit. Jinak už opravdu nevím :( Jinak jak píše stepo, mělo by to cvakat pár sekund, než se vše promaže. Osobně mám olej Total 15W40 a nemám sebemenší problémy.

PS: kdy jsi měnil rozvody? 160tis km, to už by jsi je měl mít nové od 140

nemění se náhodou rozvody co cca 90 tis.??? takže až v 180 ne?

Rozvody vyměna při 90tis rzvod. je napnutý jak poznam že to přeskočilo o zub mám skusit ho posunout o ten jeden zub?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak jsem vyměnil hydroštely a přad to klepe tak už nevím co stím známý mi tvrdí že by to mohlo být předstihem co vy nato?

Ahoj,

zkus se ještě juknout na rozvoďák, jestli je naplý a není skočený o zub. Když je skočený o zub, tak auto ještě jede, ale blbě.

Ještě si zajdi na VAG, tam by se mohlo něco objevit. Jinak už opravdu nevím :( Jinak jak píše stepo, mělo by to cvakat pár sekund, než se vše promaže. Osobně mám olej Total 15W40 a nemám sebemenší problémy.

PS: kdy jsi měnil rozvody? 160tis km, to už by jsi je měl mít nové od 140

nemění se náhodou rozvody co cca 90 tis.??? takže až v 180 ne?

Rozvody vyměna při 90tis rzvod. je napnutý jak poznam že to přeskočilo o zub mám skusit ho posunout o ten jeden zub?

Hlavně nic neposouvej, o 2 zuby už by to mohlo být naposled co bys to posunul, sežeň někoho kdo umí rozvody a dá to na značky a hned uvidí kde to je... Ale příčiny jak to píšeš by tomu posunutýmu rozvoďáku seděly, taky je třeba možný že bude řemen správně a někde se ti stříh klínek a kolech, takže na první pohled všechno v pohodě, ale časování je úplně jinde, něco podobnýho měl známej na Ventu...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak jsem vyměnil hydroštely a přad to klepe tak už nevím co stím známý mi tvrdí že by to mohlo být předstihem co vy nato?

Ahoj,

zkus se ještě juknout na rozvoďák, jestli je naplý a není skočený o zub. Když je skočený o zub, tak auto ještě jede, ale blbě.

Ještě si zajdi na VAG, tam by se mohlo něco objevit. Jinak už opravdu nevím :( Jinak jak píše stepo, mělo by to cvakat pár sekund, než se vše promaže. Osobně mám olej Total 15W40 a nemám sebemenší problémy.

PS: kdy jsi měnil rozvody? 160tis km, to už by jsi je měl mít nové od 140

nemění se náhodou rozvody co cca 90 tis.??? takže až v 180 ne?

Rozvody vyměna při 90tis rzvod. je napnutý jak poznam že to přeskočilo o zub mám skusit ho posunout o ten jeden zub?

Hlavně nic neposouvej, o 2 zuby už by to mohlo být naposled co bys to posunul, sežeň někoho kdo umí rozvody a dá to na značky a hned uvidí kde to je... Ale příčiny jak to píšeš by tomu posunutýmu rozvoďáku seděly, taky je třeba možný že bude řemen správně a někde se ti stříh klínek a kolech, takže na první pohled všechno v pohodě, ale časování je úplně jinde, něco podobnýho měl známej na Ventu...

Jestli je to střihlej klínek, tak by jsi to stejnak sám neopravil, najdi někoho, kdo ty rozvody dělá a ten až mu řekneš podezdření na střihlý klínek, tak pozná, jestli je to on nebo ne, tam jde o milimetry a jenom oko zkušenného mechanika to pozná, oni ty ventily budou totiž jinak "střihat".

Btw: neměl by na tohle VAG vyházet nějak hodně chyb, když je rozhozené časování?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak jsem vyměnil hydroštely a přad to klepe tak už nevím co stím známý mi tvrdí že by to mohlo být předstihem co vy nato?

Ahoj,

zkus se ještě juknout na rozvoďák, jestli je naplý a není skočený o zub. Když je skočený o zub, tak auto ještě jede, ale blbě.

Ještě si zajdi na VAG, tam by se mohlo něco objevit. Jinak už opravdu nevím :( Jinak jak píše stepo, mělo by to cvakat pár sekund, než se vše promaže. Osobně mám olej Total 15W40 a nemám sebemenší problémy.

PS: kdy jsi měnil rozvody? 160tis km, to už by jsi je měl mít nové od 140

nemění se náhodou rozvody co cca 90 tis.??? takže až v 180 ne?

AEE motor má rozvody trošku jinak, podle toho, jaký řemen je z výroby, jsou tam dva jeden po 60 a druhý po 70, sám jsem si taky myslel po 90 a nakonec jsme ho měnil v 99 a pak jsem se dočetl, že jsem ho měl měnit v 70tis km.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak jsem vyměnil hydroštely a přad to klepe tak už nevím co stím známý mi tvrdí že by to mohlo být předstihem co vy nato?

Ahoj,

zkus se ještě juknout na rozvoďák, jestli je naplý a není skočený o zub. Když je skočený o zub, tak auto ještě jede, ale blbě.

Ještě si zajdi na VAG, tam by se mohlo něco objevit. Jinak už opravdu nevím :( Jinak jak píše stepo, mělo by to cvakat pár sekund, než se vše promaže. Osobně mám olej Total 15W40 a nemám sebemenší problémy.

PS: kdy jsi měnil rozvody? 160tis km, to už by jsi je měl mít nové od 140

nemění se náhodou rozvody co cca 90 tis.??? takže až v 180 ne?

Rozvody vyměna při 90tis rzvod. je napnutý jak poznam že to přeskočilo o zub mám skusit ho posunout o ten jeden zub?

Hlavně nic neposouvej, o 2 zuby už by to mohlo být naposled co bys to posunul, sežeň někoho kdo umí rozvody a dá to na značky a hned uvidí kde to je... Ale příčiny jak to píšeš by tomu posunutýmu rozvoďáku seděly, taky je třeba možný že bude řemen správně a někde se ti stříh klínek a kolech, takže na první pohled všechno v pohodě, ale časování je úplně jinde, něco podobnýho měl známej na Ventu...

Jestli je to střihlej klínek, tak by jsi to stejnak sám neopravil, najdi někoho, kdo ty rozvody dělá a ten až mu řekneš podezdření na střihlý klínek, tak pozná, jestli je to on nebo ne, tam jde o milimetry a jenom oko zkušenného mechanika to pozná, oni ty ventily budou totiž jinak "střihat".

Btw: neměl by na tohle VAG vyházet nějak hodně chyb, když je rozhozené časování?

Ber že je to ještě dost jednoduchej motor, takže z něj VAG nemusí dostat nic... A stříhání ventilů je trochu mimo tento problém, to bude pořád stejný...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak jsem vyměnil hydroštely a přad to klepe tak už nevím co stím známý mi tvrdí že by to mohlo být předstihem co vy nato?

Ahoj,

zkus se ještě juknout na rozvoďák, jestli je naplý a není skočený o zub. Když je skočený o zub, tak auto ještě jede, ale blbě.

Ještě si zajdi na VAG, tam by se mohlo něco objevit. Jinak už opravdu nevím :( Jinak jak píše stepo, mělo by to cvakat pár sekund, než se vše promaže. Osobně mám olej Total 15W40 a nemám sebemenší problémy.

PS: kdy jsi měnil rozvody? 160tis km, to už by jsi je měl mít nové od 140

nemění se náhodou rozvody co cca 90 tis.??? takže až v 180 ne?

Rozvody vyměna při 90tis rzvod. je napnutý jak poznam že to přeskočilo o zub mám skusit ho posunout o ten jeden zub?

Hlavně nic neposouvej, o 2 zuby už by to mohlo být naposled co bys to posunul, sežeň někoho kdo umí rozvody a dá to na značky a hned uvidí kde to je... Ale příčiny jak to píšeš by tomu posunutýmu rozvoďáku seděly, taky je třeba možný že bude řemen správně a někde se ti stříh klínek a kolech, takže na první pohled všechno v pohodě, ale časování je úplně jinde, něco podobnýho měl známej na Ventu...

Jestli je to střihlej klínek, tak by jsi to stejnak sám neopravil, najdi někoho, kdo ty rozvody dělá a ten až mu řekneš podezdření na střihlý klínek, tak pozná, jestli je to on nebo ne, tam jde o milimetry a jenom oko zkušenného mechanika to pozná, oni ty ventily budou totiž jinak "střihat".

Btw: neměl by na tohle VAG vyházet nějak hodně chyb, když je rozhozené časování?

Ber že je to ještě dost jednoduchej motor, takže z něj VAG nemusí dostat nic... A stříhání ventilů je trochu mimo tento problém, to bude pořád stejný...

pokud by na klikovce byla nastavená HÚ a ventily na 1 válci ba na střihu nebyly, tak je to jasný. Ale počítám, že bude ten dotyčný mít asi hozený zub a když o tom přemýšlím, jak vlastně vyměnil hydroštely bez sundání vačky, tam mohlo dojít k tomu skoku a zuba ani si toho nevšimnul.

Uvidíme, s čím příjde, ten VAG by mě docela zajímal, co by vyházel za chyby, jestli teda vůbec nějakou

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak jsem vyměnil hydroštely a přad to klepe tak už nevím co stím známý mi tvrdí že by to mohlo být předstihem co vy nato?

Ahoj,

zkus se ještě juknout na rozvoďák, jestli je naplý a není skočený o zub. Když je skočený o zub, tak auto ještě jede, ale blbě.

Ještě si zajdi na VAG, tam by se mohlo něco objevit. Jinak už opravdu nevím :( Jinak jak píše stepo, mělo by to cvakat pár sekund, než se vše promaže. Osobně mám olej Total 15W40 a nemám sebemenší problémy.

PS: kdy jsi měnil rozvody? 160tis km, to už by jsi je měl mít nové od 140

nemění se náhodou rozvody co cca 90 tis.??? takže až v 180 ne?

Rozvody vyměna při 90tis rzvod. je napnutý jak poznam že to přeskočilo o zub mám skusit ho posunout o ten jeden zub?

Hlavně nic neposouvej, o 2 zuby už by to mohlo být naposled co bys to posunul, sežeň někoho kdo umí rozvody a dá to na značky a hned uvidí kde to je... Ale příčiny jak to píšeš by tomu posunutýmu rozvoďáku seděly, taky je třeba možný že bude řemen správně a někde se ti stříh klínek a kolech, takže na první pohled všechno v pohodě, ale časování je úplně jinde, něco podobnýho měl známej na Ventu...

Jestli je to střihlej klínek, tak by jsi to stejnak sám neopravil, najdi někoho, kdo ty rozvody dělá a ten až mu řekneš podezdření na střihlý klínek, tak pozná, jestli je to on nebo ne, tam jde o milimetry a jenom oko zkušenného mechanika to pozná, oni ty ventily budou totiž jinak "střihat".

Btw: neměl by na tohle VAG vyházet nějak hodně chyb, když je rozhozené časování?

Ber že je to ještě dost jednoduchej motor, takže z něj VAG nemusí dostat nic... A stříhání ventilů je trochu mimo tento problém, to bude pořád stejný...

pokud by na klikovce byla nastavená HÚ a ventily na 1 válci ba na střihu nebyly, tak je to jasný. Ale počítám, že bude ten dotyčný mít asi hozený zub a když o tom přemýšlím, jak vlastně vyměnil hydroštely bez sundání vačky, tam mohlo dojít k tomu skoku a zuba ani si toho nevšimnul.

Uvidíme, s čím příjde, ten VAG by mě docela zajímal, co by vyházel za chyby, jestli teda vůbec nějakou

No je pravda že by mě taky zajímalo jakým způsobem vlastně měnil ty hydroštosy...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No je pravda že by mě taky zajímalo jakým způsobem vlastně měnil ty hydroštosy...

Tak jsem se kouknul do DP a bez vyndání vačky to prostě nejde! Takže jestli blbě zafixoval řemen na řemenici vačky, tak mu mohl o zoubek skočit. Třeba měl ty hydroštely v tahu a teď tou výměnou se to sice opravilo, ale vznikla nová závada. Jinak si to nějak nedokážu vysvětlit.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ty hydro štely jdou vyměnit tak že povolíš vačku a řemenici na ní necháš i s rozvod. řemenem ona se vykolopí nahoru a jdou vyndat hydro štely. Taky jsem měl označenou polhu řemenice a rozvod. řemenu.Ted jsem to posunul o jeden zub a je to pořád stejné furt to klepe. :aggressive:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ty hydro štely jdou vyměnit tak že povolíš vačku a řemenici na ní necháš i s rozvod. řemenem ona se vykolopí nahoru a jdou vyndat hydro štely. Taky jsem měl označenou polhu řemenice a rozvod. řemenu.Ted jsem to posunul o jeden zub a je to pořád stejné furt to klepe. :aggressive:

Tak v tom případě to už bude někde na klice, protočená pánev nebo něco takovýho...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak v tom případě to už bude někde na klice, protočená pánev nebo něco takovýho...

Pretocenou kliku by zadrel....

Ja sazim na spatne sestavene rozvody....mozna ne ted, ale ono staci jedno otoceni starterem a ventil se ohne....pak se rozvod sice nastavi dobre ( byt napodruhe ), ale ventil to nenarovna..:(

Snad se pletu.

Jinak mne sem tam take neco "klepne".....ale jen pri zahratym motoru a hadejte, co to je.......skrtici klapka, mrcha.

Seridit jde normalne, lec je uz troska vule na servu....no a jak se motor snazi drzet stejny volnobeh a pracuje s klapkou, tak obcas "klepe"

Treba to mas stejne, zkus si sundat filtr a nachvili ten motor nech bezet bez filtru ( pokud mozno ne na poli:) ).

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak v tom případě to už bude někde na klice, protočená pánev nebo něco takovýho...

Pretocenou kliku by zadrel....

Ja sazim na spatne sestavene rozvody....mozna ne ted, ale ono staci jedno otoceni starterem a ventil se ohne....pak se rozvod sice nastavi dobre ( byt napodruhe ), ale ventil to nenarovna..:(

Snad se pletu.

Jinak mne sem tam take neco "klepne".....ale jen pri zahratym motoru a hadejte, co to je.......skrtici klapka, mrcha.

Seridit jde normalne, lec je uz troska vule na servu....no a jak se motor snazi drzet stejny volnobeh a pracuje s klapkou, tak obcas "klepe"

Treba to mas stejne, zkus si sundat filtr a nachvili ten motor nech bezet bez filtru ( pokud mozno ne na poli:) ).

Promiň, ale protočenou pánev by nezadřel ani náhodou, jestli to nevíš tak je vyrobená z kompozice, která se při "zadření" zahřeje tak že se rozteče a proto klepe, minulý auto jsem kupoval s motorem s touhle vadou...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...