Přejít na obsah

Alternátor-praslý úchyt k bloku motoru


Vrbi

Doporučené příspěvky

Potřeboval by jsem prosím poradit - v autě jsem začal včera slyšet divné zvučení když jsem dal motor nad 3tisíce otáček i při volnoběhu. Zjistl jsem že jeden ze 3 úchytů na alternátor k motoru je povolen a ze zadní strany to vypadá jako by se ulomila hlava šoubu. Horší to je s druhým úchytem na bloku motoru - je celý nalomený, žřejmě že alternátor kvůli volnosti kmital. Existuje nějaká možná varinta svaření v bloku, nebo něco podobného? Tuším totož že za výměnu bloku by to byla šílená pálka....a to bych spíše to auto už prodal než to měnit...děkuji moc za radu....

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Potřeboval by jsem prosím poradit - v autě jsem začal včera slyšet divné zvučení když jsem dal motor nad 3tisíce otáček i při volnoběhu. Zjistl jsem že jeden ze 3 úchytů na alternátor k motoru je povolen a ze zadní strany to vypadá jako by se ulomila hlava šoubu. Horší to je s druhým úchytem na bloku motoru - je celý nalomený, žřejmě že alternátor kvůli volnosti kmital. Existuje nějaká možná varinta svaření v bloku, nebo něco podobného? Tuším totož že za výměnu bloku by to byla šílená pálka....a to bych spíše to auto už prodal než to měnit...děkuji moc za radu....

Až napíšeš jaký máš vlastně typ motoru, tak potom ti možná někdo poradí

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Typ motoru mám 1.4 MPI 50KW....když se podívám zvrchu tak je prasklý ten nejvrchnější úchyt....

Nevím přesně z hlavy jak to má tento motor, ale předpokládám, že asi jako favorit. Tam když jsem se setkal s vylomeným držákem alternátoru na bloku tak jsem to řesil tak, že jsem vyndal motor, zavezl do dílny , kde to specialista na vaření hliníku zavařil.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Už jsem to vyřešil....je to svařený a funguje to bez problémů děkuji za pomoc

Podařilo se vám tam dostat, když to bylo v kastli? To ten kdo to vařil byl asi dost šikovný.

Podařilo se to svařit ale na jedno místo se pořádně nedostal, musel přiletovat redukci ve tvaru čtverce na hroní část držáku, do ní vyvrtal díru na šroub a upevnil další otvor v motoru( patrně na místo, kde se dělá klimatizace). Ale musel se koupit delší klínový řemen, ted vše drží na 4sroubech a pevnější než předtím.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...