Listopad 21, 200816 r tak to si myslím, že kombajn v RS nebude, ale je to velká škoda, taky bych ho bral
Listopad 21, 200816 r ono taky bude záležet na cenovce, polo gti je někde kolem 500.000,- podobně jako golf s 1,4 tsi 90kW
Listopad 21, 200816 r Komabjna v RS-ce jsem chtěl, ale nebyl, tak jsem se musel spokojit se žlutým "angličákem"
Listopad 21, 200816 r Potreboval bych aby se neco udalo s motorizaci do ledna - to asi budu objednavat FII kombajna... Ale moc sanci tomu nedavam ((((
Listopad 21, 200816 r 1.4 TSI bych bral hned v kombíku... hlavně za cenu 1.6 77. :-) u golfa je rozdíl cen těchto motorů 60.000
Prosinec 15, 200816 r Tak bude tam 1.4 TSI 125 KW 7.st.DSG. V Česaně je už předprodejní verze.Změnit motor může jenom někdo z Volkswagenu.
Prosinec 15, 200816 r tam bude pouze 7st. DSG nebo tam bude i klasickej fofrklacek? Ja doufam ze tam bude oboji! A cenu tipuji 499 900 Kcc s manualem a 554 900 s DSG
Prosinec 15, 200816 r Kazdopadne, tohle bych si dokazal predstavit : http://www.oettinger.de/de/produkt-88/volk...205_ps-191.html Jeste uvidime jak bude upravenej design, pac zatim je to hnus
Prosinec 15, 200816 r Změnit motor může jenom někdo z Volkswagenu. Jako že příjdou, vybalí z kufru jiný motor, prohodí a zas odejdou?
Prosinec 16, 200816 r Tak bude tam 1.4 TSI 125 KW 7.st.DSG. V Česaně je už předprodejní verze.Změnit motor může jenom někdo z Volkswagenu. Tak to je SUPER
Prosinec 16, 200816 r A to jsou 118 - 103 - 92, že?92 rozhodně ne to by bylo proti marketingu začít vyrábět auto které je "slabší" než předchozí generace...
Prosinec 16, 200816 r Proč, pokud by nový auto mělo znatelně nižší váhu (což ale těžko)? I když už jen náhrada ropy benálem uspoří pár desítek kilo.
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.