Jump to content

Škoda Fabia IV


Pawouk

Recommended Posts

ŠKODA Fabia 4. generace

Čtvrtá generace vozu ŠKODA FABIA má výrazný vzhled a nabízí velkorysejší vnitřní prostor, více komfortu a vyšší úroveň bezpečnosti díky moderním asistenčním systémům. 22 let od premiéry spojuje oblíbená FABIA známé přednosti vozů ŠKODA, mezi které patří spolehlivost, snadná obsluha a vysoká praktičnost, s vyšší úrovní bezpečnosti, komfortu a dynamiky.

 

https://www.auto.cz/skoda-fabia-iv-2021-nova-generace-pry-bude-krasna-hlavne-se-ale-zbavi-nejvetsi-slabiny-132897

 

 

Link to comment
Share on other sites

Mne sa hlavne páči to odporúčanie, že miesto malej Fabie Combi s veľkým kufrom si máme kúpiť údajne praktickejšieho veľkého Kamiqa bez kufra! ;)

 

Ale inak tá fantázia vyzerá celkom fajn, uvidíme, do akej miery sa pán grafik strafil do reality - či sa s Fabie stane takáto bejby Scala.

  • Upvote 3
Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

@Jan R. nechtel bych zadnou hybridu. V teto dobe to je pro mne slabe moc

 

@Bikes 1.5TSi byla u ibizy ale ted' ji zrusli. 1.5 byla ve verzi asi FR a mela hodne konskych sil :D .

 

Kdyby byla u fabie 1.5 tsi bez vypinany valcu tak to mohlo byt fajn auto a jeste v manualu. DSG nebylo by take spatne. Zakladni verze fabie bude spise od 350000, 400000 korun ceskych a to je uz moc drahe

Link to comment
Share on other sites

před 1 hodinou, TOMUS napsal:

 

 

 

 Zakladni verze fabie bude spise od 350000, 400000 korun ceskych a to je uz moc drahe

Pochybuji, že základní verze Fabie bude za 350.000-400.000,- Kč. To by mohli rovnou zabalit, kdyby to bylo na úrovni Scaly. Počítám že základní cena krátké Fabie bude   za Baťovskou cenu od 299.990,- Kč a pak postupně výše.

EDIT: ta cena 299.990,- Kč by u mne byla jen v případě nasazení motoru Mpi 1.0 EVO 59 kW. Pokud tomu tak nebude, tak odhaduji základ s 1.0 Tsi od 320.000,- Kč.

Edited by DušanV
Link to comment
Share on other sites

Zaručenou máme 100% jenom smrt a to všichni bez rozdílu. Jinak žádné zaručené předpovědi si myslím tady nebyly, většinou jen úvahy a citace z tzv. odborných periodik. Škodovka prý opravdu Fabii combi už nechtěla, ale asi se chytili za hlavu a rozsvítilo se jim v kebuli, nebo taky zachytili poslední globální změny v ekonomice a zatím mizerný vývoj elektromobility a její podporu nebo nepodporu a zavčas ještě před představením Fabie IV, si uvědomili, že to combi má přece jen větší potenciál, než fiktivně 100% elektroauta. Stačí si taky zde přečíst vývoj v Číně a tam Škodovka bude v tomto případě hodně ztrácet a tak to někde musí nahradit. Myslím si, že ta Fabie combi IV jim k tomu může celkem pomoci:

https://www.autoforum.cz/predstaveni/prodej-elektromobilu-v-cine-se-propadl-k-nule-na-konci-roku-mohou-byt-mrtvou-vetvi/

 

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Similar Content

    • By DanKm
      Dobrý den, po výměně LZ zámku v aut. servisu jsem při přebírání zjistil, že při odemykání auta klíčkem a následném zapnutí zapalování mi jednou houkne alarm. Jinak vše ostatní funguje normálně. Auto je Fabia 1 combi Elegance s centrálem na DO a originálním alarmem rovnou z výroby (5/2007).
      Dle návodu se má při odemčení klíčkem do 15 s zastrčit klíček a zapnout zapalování, jinak se zapne alarm. Tj jasný, to vím a to mi tak i funguje. Ale můj problém je jiný: když např. za 5s po odemčení klíčkem zapnu zapalování, tak ten alarm houkne jen jednou a pak už je všecho v pohodě. Vůbec netuším co má to jedno houknutí znamenat. Auto normálně zamykám i otevíram DO na klíčku, tam i teď po výměně všechno odemyká a zamyká jak má a když jsem dřív párkrát zkoušel i to odemykání zastrčením klíčku (tak auto normálně neodemykám, když mám DO že) tak to vždy fungovalo bez houkání - prostě vždy tak jak má. Netušíte někdo, čím by to mohlo být prosím? Nebo jestli to souvisí nějak s tou výměnou zámku - a nebo je to ještě jiná závada?
      Jak jsem přijel domů ze servisu tak jsem ještě zkusil odemknout náhradním klíčem (oba klíče mám původní), a u něj mi to houknutí nedělalo a u toho co jsem měl s autem v servisu stále dál ano. Tak jsem podezíral ten první klíček, třeba slabá baterka, vadný nebo blbě spárovaný.  Ale když jsem to s tím náhradním zkoušel znovu dnes tak to začalo 1x houkat taky. Takže teď už to dělá to samé i při odemčení tím náhradním klíčem. Tak to už fakt nevím. :-(
      (Ten LZ zámek se měnil protože LZ dveře se náhodně někdy neodemkly nebo naopak někdy nezamkly - dle vyjádření servisu vadný mikrospínač a proto vyměnili celý ten zámek.)
      Jinak se omlouvám jestli je to moc složitě popsané - chtěl jsem to vyjádřit co nejpřesněji. Kdyby bylo potřeba něco dalšího co mám zkusit nebo doplnit tak se ptejte prosím. Uvítám každou radu - protože tohle je pro mne teda záhada:-). Diky!
       
    • By PTiCA
      22 let od premiéry prvního modelu FABIA uvádí společnost ŠKODA AUTO na trh čtvrtou generaci tohoto oblíbeného vozu. Ten je poprvé postaven na modulární platformě MQB A0 koncernu Volkswagen a nabízí nejvelkorysejší prostor ve své třídě, vyšší komfort a mnoho nových asistenčních systémů. Nová FABIA se také může pochlubit tradičními přednostmi vozů ŠKODA, mezi které patří přesvědčivý poměr ceny
      a užitné hodnoty, vysoká funkčnost a mnoho Simply Clever prvků.
       
      Tiskova_mapa_SKODA_FABIA_WP.pdf
      Exterier

      SKODA_FABIA_Exterier_I.pdf
       

      SKODA_FABIA_Exterier_II.pdf
      Interier

      SKODA_FABIA_Interier.pdf
      Aerodynamika

      SKODA_FABIA_Aerodynamika_I.pdf
       

      SKODA_FABIA_Aerodynamika_II.pdf
      Rozměry

      SKODA_FABIA_Rozmery.pdf
       
      Kola

      SKODA_FABIA_Kola.pdf
       
      Motory
      Čtvrtá generace modelu FABIA nabízí čtyři motory nové generace Evo koncernu Volkswagen. ŠKODA AUTO tak v porovnání s předchozím modelem rozšiřuje paletu pohonných jednotek. Širší než dosud je také výkonové spektrum, které sahá od 59 kW (80 k) do 110 kW (150 k). Motory splňují přísnou emisní normu Euro 6d. V kombinaci s 50l nádrží, která je k dispozici na přání, tak činí dojezd u tříválcových motorů více než 900 km v režimu WLTP.
      Motor Počet válců Max. výkon Max. točivý moment[Nm] Převodovka Max. rychlost* [km/h]  Zrychlení 0-100 km/h* [s]  Kombinovaná spotřeba* [l/100 km]  Emise CO2* [g CO2/km]  [kW] [k] 1,0 MPI EVO 3 59 80 93 5-M 179 15,1 5,1 116-131 1,0 TSI EVO 3 70 95 175 5-M 195 10,6 5,1 113-128 1,0 TSI EVO 3 81 110 200 6‑M 7-DSG 205 205 9,7 9,5 5,0 5,5 114-128 125-139 1,5 TSI EVO 4 110 150 250 7-DSG 225 7,9 5,6 128-142
    • By Dixik2
      Ibiza FR 1.5 TSI DSG facelift má základní ceníkovou cenu 544 900 Kč.
    • By km7ecz
      Prodám plechové disky 5x100 6Jx14 H2 ET37 z Fabie 2 s ojetými zimními pneumatikami Nokian WR D3 185/60 R14 82T se vzorkem 4mm (vhodné na dojetí v létě nebo jako rezerva).
      Možný prodej 1 kola za 300,-
      Předání Ostrava Poruba.
    • By fugas20
      Predám Alore disky zo škoda rapid r16 s pneu
×
×
  • Create New...