Přejít na obsah

fábia


nogi

Doporučené příspěvky

ahoj

Dneska sem prodal oktavku 1,8 92kw a chci si pořídit fabku. Prosím poraďte co za 170 tis. se dá dobrého pořídit. Jaký motor atd. na co si dát pozor a vše kolem...díky předem za rady

No to záleží jestli to má být kombi či krátká a jestli chceš benzín nebo ropáka. Aspoň to trošku upřesni. Jen nedoporučuji první ročníky 99, 00, A co by to mělo mít. Jak jsem koukal tak na trhu toho je dost.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

ahoj

Dneska sem prodal oktavku 1,8 92kw a chci si pořídit fabku. Prosím poraďte co za 170 tis. se dá dobrého pořídit. Jaký motor atd. na co si dát pozor a vše kolem...díky předem za rady

No to záleží jestli to má být kombi či krátká a jestli chceš benzín nebo ropáka. Aspoň to trošku upřesni. Jen nedoporučuji první ročníky 99, 00, A co by to mělo mít. Jak jsem koukal tak na trhu toho je dost.

asi bych šel spíš do benzínu..nebo sou ropáky kvalitnější??? Slyšel sem že 1,4 benzíny sou starší..tak spíš 1,2 ....rok výroby od 03 myslím, že za 170 se dá sehnat..na výbavě ani tak nezáleží..spokojím se posilovačem..klimu a takové věci moc neřeším.... jo a chci krátkou....

Editováno: , autor: nogi
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

klimu bych řešil .. protože, jestli ti bude za 3-4 krátká Fabia krátká, ehm, chci říci malá, tak za 3-4 roky bude auto bez klimy "skoro" neprodejné.

Za 170 tKč si dneska už vybereš, vždyť na 230 tKč začínají holoFábie 1.2 HTP ( a to jsou prosím nové).

Jinak záleží, co jezdíš.. pokud denně dojíždíš do práce 30 km, doporučuji benzín, nebo ještě SDI, pokud jezdíš dálnice, doporučuji naftu v turbu nebo 16V benzín, jestli se potřebuješ přiblížit jednou za týden 100-150 km na chalupu je jedno, co bude ve předu rachtat.

Hodně záleží na tom, kolik ročně najedeš a jak dlouhé/pravidelné štreky jezdíš. A u bazarových aut se kvalita pohybuje kus od kusu.

Ještě počítej s tím, že diesely mohou mít na hrbu i jako 4-leté více než 150 tkm, stejně jako referentské 1.2 HTP. Na druhou stranu, můžeš natrefit i na dobré kousky s jasným původem a málo najetými kilometry.

Ty diesely sice žerou méně, ale zase jsou ve stáří dost náchylnější na poruchy. Málokdo tady řeší diesel po 200 tkm, spíše tady najdeš spokojené majitele nových (většinou leasingovaných) dieselových aut.

O benzínech jsem si myslel to samé, i když v poslední době nad problémy 1.2 HTP žasnu. Nějak mi do té mozaiky začíná pomalu zapadat 1.4 MPI ( na které moc chvály neslyším - i když, tichá voda břehy mele).

Je to jenom na tobě, radit ti nebudu, stejně si vybereš auto/motor, který se bude líbit hlavně tobě ;)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...