Přejít na obsah

Vsrikovaci trysky


octavka19tdi

Doporučené příspěvky

Zdarec,mel bych dotaz, jestli jde nejak poznat jestli odchazi vstrikovaci trysky.Jake jsou prvotni priznaky.A v kolikati km se maj menit.Jestli je to nejak dano ,jako treba u rozvodaku.Dikec

RE: Dano to neni, ale po 150t km kdyz je vymenis tak nic nezkazis, pak uz nerozprasujou idealne, kor u ceske nekvalitni nafty..

Editováno: , autor: JasteR
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Palka to sice takova neni ,ale.... :) .Byl jsem se dneska jen tak pro srandu zeptat ve skodovce,jestli jde nejak poznat ze odchazi vstriky,A odpoved byla dost dobra,prej jsou vstriky dozivotni :D Tohle slovo mam rad ,vzdy me pobavi :D .Prej se musi sundat z auta a vyzkouset venku.Jinak to prej zjistit nejde.

Editováno: , autor: octavka19tdi
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Palka to sice takova neni ,ale.... :) .Byl jsem se dneska jen tak pro srandu zeptat ve skodovce,jestli jde nejak poznat ze odchazi vstriky,A odpoved byla dost dobra,prej jsou vstriky dozivotni :D Tohle slovo mam rad ,vzdy me pobavi :D .Prej se musi sundat s auta a vyzkouset venku.Jinak to prej zjistit nejde.

S tim testem maji pravdu.Ojete vstrikovace pozas sam jedine jak to zacne delat bordel nebo az se propali pist....

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Palka to sice takova neni ,ale.... :) .Byl jsem se dneska jen tak pro srandu zeptat ve skodovce,jestli jde nejak poznat ze odchazi vstriky,A odpoved byla dost dobra,prej jsou vstriky dozivotni :D Tohle slovo mam rad ,vzdy me pobavi :D .Prej se musi sundat s auta a vyzkouset venku.Jinak to prej zjistit nejde.

S tim testem maji pravdu.Ojete vstrikovace pozas sam jedine jak to zacne delat bordel nebo az se propali pist....

No mě přijde, že pokud je něco podle škodovky doživotní = 5 let :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

A nakolik ta vymena prijde?Mam na nich asi 230 tisic...Tak uz bych je mozna i vymenil :palec2:

BTW.....1.9 TDI,r.v.1999,66kw

RE: Zalezi co tam chces dat, idealni pro tebe by byly bud Bosch nebo Sprint S764 ..pak bys mel mit 120PS.. se serizenim, montazi se do desitky vejdes... at primo u DieselPoweru.cz, nebo TDifun...

Editováno: , autor: JasteR
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

A nakolik ta vymena prijde?Mam na nich asi 230 tisic...Tak uz bych je mozna i vymenil :palec2:

BTW.....1.9 TDI,r.v.1999,66kw

RE: Zalezi co tam chces dat, idealni pro tebe by byly bud Bosch nebo Sprint S764 ..pak bys mel mit 120PS.. se serizenim, montazi se do desitky vejdes... at primo u DieselPoweru.cz, nebo TDifun...

Ok diky....Ale chtel bych zachovat tech 66kw..Prece jenom uz ten motor ma neco za sebou ;)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

230 tis neni zadna hruza.Kamos ma najeto 250 a jdeme ted uz na hranici 200 koni.Zatim bylo jen 182.Zaklad je 81kw,110koni.Ted davame obrovske turbo GT20,Tlak bude 1.8 bar

:palec2: Tak to uz bude na motohodiny :)

Ne vazne.Me nejde o zvyseni vykonu.Kdybych chtel 81KW,tak si koupim octu 81KW ;) Ja jsem v tomhle konzervativec..Kdyz 66KW,tak tam bude 66KW...Ale diky za info ;)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

230 tis neni zadna hruza.Kamos ma najeto 250 a jdeme ted uz na hranici 200 koni.Zatim bylo jen 182.Zaklad je 81kw,110koni.Ted davame obrovske turbo GT20,Tlak bude 1.8 bar

:palec2: Tak to uz bude na motohodiny :)

Ne vazne.Me nejde o zvyseni vykonu.Kdybych chtel 81KW,tak si koupim octu 81KW ;) Ja jsem v tomhle konzervativec..Kdyz 66KW,tak tam bude 66KW...Ale diky za info ;)

Tak dej origo 66kw trysky nove a je to.Taky se daji sehnat za lepsi cenu ale fakt nevim presne.Napis na email a kolega co to ma na starost to zjisti. TDI.upravy{zavinac}email.cz

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

230 tis neni zadna hruza.Kamos ma najeto 250 a jdeme ted uz na hranici 200 koni.Zatim bylo jen 182.Zaklad je 81kw,110koni.Ted davame obrovske turbo GT20,Tlak bude 1.8 bar

:palec2: Tak to uz bude na motohodiny :)

Ne vazne.Me nejde o zvyseni vykonu.Kdybych chtel 81KW,tak si koupim octu 81KW ;) Ja jsem v tomhle konzervativec..Kdyz 66KW,tak tam bude 66KW...Ale diky za info ;)

Tak dej origo 66kw trysky nove a je to.Taky se daji sehnat za lepsi cenu ale fakt nevim presne.Napis na email a kolega co to ma na starost to zjisti. TDI.upravy{zavinac}email.cz

Diky

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

230 tis neni zadna hruza.Kamos ma najeto 250 a jdeme ted uz na hranici 200 koni.Zatim bylo jen 182.Zaklad je 81kw,110koni.Ted davame obrovske turbo GT20,Tlak bude 1.8 bar

:palec2: Tak to uz bude na motohodiny :)

Ne vazne.Me nejde o zvyseni vykonu.Kdybych chtel 81KW,tak si koupim octu 81KW ;) Ja jsem v tomhle konzervativec..Kdyz 66KW,tak tam bude 66KW...Ale diky za info ;)

Tak dej origo 66kw trysky nove a je to.Taky se daji sehnat za lepsi cenu ale fakt nevim presne.Napis na email a kolega co to ma na starost to zjisti. TDI.upravy{zavinac}email.cz

Diky

RE: Jasne ze se daji origo ale bylaby to hloupost, o moc levneji to nevyjde, a 66jsou fakt kapatka, proto je to takovej louda ,oproti 81cce, ta se od MR02 lisi jen tryskama, turbo maji stejne VNT...

Nalitany s nima uz neco mam a motor ti to rozhodne neposkodi...

Editováno: , autor: JasteR
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...