octavka19tdi Vloženo 16. Květen 2007 Vloženo 16. Květen 2007 (editace) Zdarec,mel bych dotaz, jestli jde nejak poznat jestli odchazi vstrikovaci trysky.Jake jsou prvotni priznaky.A v kolikati km se maj menit.Jestli je to nejak dano ,jako treba u rozvodaku.Dikec Editováno: 16. Květen 2007, autor: octavka19tdi Citovat
JasteR Vloženo 16. Květen 2007 Vloženo 16. Květen 2007 (editace) Zdarec,mel bych dotaz, jestli jde nejak poznat jestli odchazi vstrikovaci trysky.Jake jsou prvotni priznaky.A v kolikati km se maj menit.Jestli je to nejak dano ,jako treba u rozvodaku.Dikec RE: Dano to neni, ale po 150t km kdyz je vymenis tak nic nezkazis, pak uz nerozprasujou idealne, kor u ceske nekvalitni nafty.. Editováno: 16. Květen 2007, autor: JasteR Citovat
TDIfun Vloženo 17. Květen 2007 Vloženo 17. Květen 2007 Uz davno jsi mel dojet to vymenit a trochu to poladit..Jinak tech 150 000km je gud vymenit a zase to neni takova silena herda ta cena, za ne. Citovat
octavka19tdi Vloženo 17. Květen 2007 Autor Vloženo 17. Květen 2007 (editace) Palka to sice takova neni ,ale.... .Byl jsem se dneska jen tak pro srandu zeptat ve skodovce,jestli jde nejak poznat ze odchazi vstriky,A odpoved byla dost dobra,prej jsou vstriky dozivotni Tohle slovo mam rad ,vzdy me pobavi .Prej se musi sundat z auta a vyzkouset venku.Jinak to prej zjistit nejde. Editováno: 18. Květen 2007, autor: octavka19tdi Citovat
TDIfun Vloženo 17. Květen 2007 Vloženo 17. Květen 2007 Palka to sice takova neni ,ale.... .Byl jsem se dneska jen tak pro srandu zeptat ve skodovce,jestli jde nejak poznat ze odchazi vstriky,A odpoved byla dost dobra,prej jsou vstriky dozivotni Tohle slovo mam rad ,vzdy me pobavi .Prej se musi sundat s auta a vyzkouset venku.Jinak to prej zjistit nejde. S tim testem maji pravdu.Ojete vstrikovace pozas sam jedine jak to zacne delat bordel nebo az se propali pist.... Citovat
lukash Vloženo 18. Květen 2007 Vloženo 18. Květen 2007 Palka to sice takova neni ,ale.... .Byl jsem se dneska jen tak pro srandu zeptat ve skodovce,jestli jde nejak poznat ze odchazi vstriky,A odpoved byla dost dobra,prej jsou vstriky dozivotni Tohle slovo mam rad ,vzdy me pobavi .Prej se musi sundat s auta a vyzkouset venku.Jinak to prej zjistit nejde. S tim testem maji pravdu.Ojete vstrikovace pozas sam jedine jak to zacne delat bordel nebo az se propali pist.... No mě přijde, že pokud je něco podle škodovky doživotní = 5 let Citovat
JimTDI Vloženo 18. Květen 2007 Vloženo 18. Květen 2007 ...já je měnil akorát ve 150tkm(vyšlo to přesně ) a zrovna v dobrý kondici nebyly... Citovat
octavka19tdi Vloženo 18. Květen 2007 Autor Vloženo 18. Květen 2007 ...já je měnil akorát ve 150tkm(vyšlo to přesně ) a zrovna v dobrý kondici nebyly... A jak se ty trysky projevovali,nez jsi dal nove,byli hlucnejsi ,nebo motor cukal? Citovat
Rada81 Vloženo 19. Květen 2007 Vloženo 19. Květen 2007 Já jsem měl neklidný volnoběh, ale hlavně jsem to poznal po výměně. Po nastartování to byl jiný motor. Dost se to ztišilo, míň smrděly spaliny a samozřejmě koníci navíc Citovat
JimTDI Vloženo 19. Květen 2007 Vloženo 19. Květen 2007 jj, jak píše Rada81 a plus to moc nejelo....motor po výměně oživl natolik, že musel mít předtím mín než 90HP.... možná se na tom projevilo používání SetaDieselu asi 50tkm... Citovat
bicouncz Vloženo 19. Květen 2007 Vloženo 19. Květen 2007 A nakolik ta vymena prijde?Mam na nich asi 230 tisic...Tak uz bych je mozna i vymenil Citovat
bicouncz Vloženo 19. Květen 2007 Vloženo 19. Květen 2007 A nakolik ta vymena prijde?Mam na nich asi 230 tisic...Tak uz bych je mozna i vymenil BTW.....1.9 TDI,r.v.1999,66kw Citovat
JasteR Vloženo 19. Květen 2007 Vloženo 19. Květen 2007 (editace) A nakolik ta vymena prijde?Mam na nich asi 230 tisic...Tak uz bych je mozna i vymenil BTW.....1.9 TDI,r.v.1999,66kw RE: Zalezi co tam chces dat, idealni pro tebe by byly bud Bosch nebo Sprint S764 ..pak bys mel mit 120PS.. se serizenim, montazi se do desitky vejdes... at primo u DieselPoweru.cz, nebo TDifun... Editováno: 19. Květen 2007, autor: JasteR Citovat
bicouncz Vloženo 19. Květen 2007 Vloženo 19. Květen 2007 A nakolik ta vymena prijde?Mam na nich asi 230 tisic...Tak uz bych je mozna i vymenil BTW.....1.9 TDI,r.v.1999,66kw RE: Zalezi co tam chces dat, idealni pro tebe by byly bud Bosch nebo Sprint S764 ..pak bys mel mit 120PS.. se serizenim, montazi se do desitky vejdes... at primo u DieselPoweru.cz, nebo TDifun... Ok diky....Ale chtel bych zachovat tech 66kw..Prece jenom uz ten motor ma neco za sebou Citovat
TDIfun Vloženo 19. Květen 2007 Vloženo 19. Květen 2007 230 tis neni zadna hruza.Kamos ma najeto 250 a jdeme ted uz na hranici 200 koni.Zatim bylo jen 182.Zaklad je 81kw,110koni.Ted davame obrovske turbo GT20,Tlak bude 1.8 bar Citovat
bicouncz Vloženo 19. Květen 2007 Vloženo 19. Květen 2007 230 tis neni zadna hruza.Kamos ma najeto 250 a jdeme ted uz na hranici 200 koni.Zatim bylo jen 182.Zaklad je 81kw,110koni.Ted davame obrovske turbo GT20,Tlak bude 1.8 bar Tak to uz bude na motohodiny Ne vazne.Me nejde o zvyseni vykonu.Kdybych chtel 81KW,tak si koupim octu 81KW Ja jsem v tomhle konzervativec..Kdyz 66KW,tak tam bude 66KW...Ale diky za info Citovat
TDIfun Vloženo 20. Květen 2007 Vloženo 20. Květen 2007 230 tis neni zadna hruza.Kamos ma najeto 250 a jdeme ted uz na hranici 200 koni.Zatim bylo jen 182.Zaklad je 81kw,110koni.Ted davame obrovske turbo GT20,Tlak bude 1.8 bar Tak to uz bude na motohodiny Ne vazne.Me nejde o zvyseni vykonu.Kdybych chtel 81KW,tak si koupim octu 81KW Ja jsem v tomhle konzervativec..Kdyz 66KW,tak tam bude 66KW...Ale diky za info Tak dej origo 66kw trysky nove a je to.Taky se daji sehnat za lepsi cenu ale fakt nevim presne.Napis na email a kolega co to ma na starost to zjisti. TDI.upravy{zavinac}email.cz Citovat
bicouncz Vloženo 20. Květen 2007 Vloženo 20. Květen 2007 230 tis neni zadna hruza.Kamos ma najeto 250 a jdeme ted uz na hranici 200 koni.Zatim bylo jen 182.Zaklad je 81kw,110koni.Ted davame obrovske turbo GT20,Tlak bude 1.8 bar Tak to uz bude na motohodiny Ne vazne.Me nejde o zvyseni vykonu.Kdybych chtel 81KW,tak si koupim octu 81KW Ja jsem v tomhle konzervativec..Kdyz 66KW,tak tam bude 66KW...Ale diky za info Tak dej origo 66kw trysky nove a je to.Taky se daji sehnat za lepsi cenu ale fakt nevim presne.Napis na email a kolega co to ma na starost to zjisti. TDI.upravy{zavinac}email.cz Diky Citovat
JasteR Vloženo 20. Květen 2007 Vloženo 20. Květen 2007 (editace) 230 tis neni zadna hruza.Kamos ma najeto 250 a jdeme ted uz na hranici 200 koni.Zatim bylo jen 182.Zaklad je 81kw,110koni.Ted davame obrovske turbo GT20,Tlak bude 1.8 bar Tak to uz bude na motohodiny Ne vazne.Me nejde o zvyseni vykonu.Kdybych chtel 81KW,tak si koupim octu 81KW Ja jsem v tomhle konzervativec..Kdyz 66KW,tak tam bude 66KW...Ale diky za info Tak dej origo 66kw trysky nove a je to.Taky se daji sehnat za lepsi cenu ale fakt nevim presne.Napis na email a kolega co to ma na starost to zjisti. TDI.upravy{zavinac}email.cz Diky RE: Jasne ze se daji origo ale bylaby to hloupost, o moc levneji to nevyjde, a 66jsou fakt kapatka, proto je to takovej louda ,oproti 81cce, ta se od MR02 lisi jen tryskama, turbo maji stejne VNT... Nalitany s nima uz neco mam a motor ti to rozhodne neposkodi... Editováno: 20. Květen 2007, autor: JasteR Citovat
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.