Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Vloženo (editace)

Zdarec,mel bych dotaz, jestli jde nejak poznat jestli odchazi vstrikovaci trysky.Jake jsou prvotni priznaky.A v kolikati km se maj menit.Jestli je to nejak dano ,jako treba u rozvodaku.Dikec

Editováno: , autor: octavka19tdi
Vloženo (editace)
Zdarec,mel bych dotaz, jestli jde nejak poznat jestli odchazi vstrikovaci trysky.Jake jsou prvotni priznaky.A v kolikati km se maj menit.Jestli je to nejak dano ,jako treba u rozvodaku.Dikec

RE: Dano to neni, ale po 150t km kdyz je vymenis tak nic nezkazis, pak uz nerozprasujou idealne, kor u ceske nekvalitni nafty..

Editováno: , autor: JasteR
Vloženo (editace)

Palka to sice takova neni ,ale.... :) .Byl jsem se dneska jen tak pro srandu zeptat ve skodovce,jestli jde nejak poznat ze odchazi vstriky,A odpoved byla dost dobra,prej jsou vstriky dozivotni :D Tohle slovo mam rad ,vzdy me pobavi :D .Prej se musi sundat z auta a vyzkouset venku.Jinak to prej zjistit nejde.

Editováno: , autor: octavka19tdi
Vloženo
Palka to sice takova neni ,ale.... :) .Byl jsem se dneska jen tak pro srandu zeptat ve skodovce,jestli jde nejak poznat ze odchazi vstriky,A odpoved byla dost dobra,prej jsou vstriky dozivotni :D Tohle slovo mam rad ,vzdy me pobavi :D .Prej se musi sundat s auta a vyzkouset venku.Jinak to prej zjistit nejde.

S tim testem maji pravdu.Ojete vstrikovace pozas sam jedine jak to zacne delat bordel nebo az se propali pist....

Vloženo
Palka to sice takova neni ,ale.... :) .Byl jsem se dneska jen tak pro srandu zeptat ve skodovce,jestli jde nejak poznat ze odchazi vstriky,A odpoved byla dost dobra,prej jsou vstriky dozivotni :D Tohle slovo mam rad ,vzdy me pobavi :D .Prej se musi sundat s auta a vyzkouset venku.Jinak to prej zjistit nejde.

S tim testem maji pravdu.Ojete vstrikovace pozas sam jedine jak to zacne delat bordel nebo az se propali pist....

No mě přijde, že pokud je něco podle škodovky doživotní = 5 let :)

Vloženo

Já jsem měl neklidný volnoběh, ale hlavně jsem to poznal po výměně. Po nastartování to byl jiný motor. Dost se to ztišilo, míň smrděly spaliny a samozřejmě koníci navíc -_-

Vloženo

jj, jak píše Rada81 a plus to moc nejelo....motor po výměně oživl natolik, že musel mít předtím mín než 90HP....

možná se na tom projevilo používání SetaDieselu asi 50tkm... :)

Vloženo (editace)
A nakolik ta vymena prijde?Mam na nich asi 230 tisic...Tak uz bych je mozna i vymenil :palec2:

BTW.....1.9 TDI,r.v.1999,66kw

RE: Zalezi co tam chces dat, idealni pro tebe by byly bud Bosch nebo Sprint S764 ..pak bys mel mit 120PS.. se serizenim, montazi se do desitky vejdes... at primo u DieselPoweru.cz, nebo TDifun...

Editováno: , autor: JasteR
Vloženo
A nakolik ta vymena prijde?Mam na nich asi 230 tisic...Tak uz bych je mozna i vymenil :palec2:

BTW.....1.9 TDI,r.v.1999,66kw

RE: Zalezi co tam chces dat, idealni pro tebe by byly bud Bosch nebo Sprint S764 ..pak bys mel mit 120PS.. se serizenim, montazi se do desitky vejdes... at primo u DieselPoweru.cz, nebo TDifun...

Ok diky....Ale chtel bych zachovat tech 66kw..Prece jenom uz ten motor ma neco za sebou ;)

Vloženo
230 tis neni zadna hruza.Kamos ma najeto 250 a jdeme ted uz na hranici 200 koni.Zatim bylo jen 182.Zaklad je 81kw,110koni.Ted davame obrovske turbo GT20,Tlak bude 1.8 bar

:palec2: Tak to uz bude na motohodiny :)

Ne vazne.Me nejde o zvyseni vykonu.Kdybych chtel 81KW,tak si koupim octu 81KW ;) Ja jsem v tomhle konzervativec..Kdyz 66KW,tak tam bude 66KW...Ale diky za info ;)

Vloženo
230 tis neni zadna hruza.Kamos ma najeto 250 a jdeme ted uz na hranici 200 koni.Zatim bylo jen 182.Zaklad je 81kw,110koni.Ted davame obrovske turbo GT20,Tlak bude 1.8 bar

:palec2: Tak to uz bude na motohodiny :)

Ne vazne.Me nejde o zvyseni vykonu.Kdybych chtel 81KW,tak si koupim octu 81KW ;) Ja jsem v tomhle konzervativec..Kdyz 66KW,tak tam bude 66KW...Ale diky za info ;)

Tak dej origo 66kw trysky nove a je to.Taky se daji sehnat za lepsi cenu ale fakt nevim presne.Napis na email a kolega co to ma na starost to zjisti. TDI.upravy{zavinac}email.cz

Vloženo
230 tis neni zadna hruza.Kamos ma najeto 250 a jdeme ted uz na hranici 200 koni.Zatim bylo jen 182.Zaklad je 81kw,110koni.Ted davame obrovske turbo GT20,Tlak bude 1.8 bar

:palec2: Tak to uz bude na motohodiny :)

Ne vazne.Me nejde o zvyseni vykonu.Kdybych chtel 81KW,tak si koupim octu 81KW ;) Ja jsem v tomhle konzervativec..Kdyz 66KW,tak tam bude 66KW...Ale diky za info ;)

Tak dej origo 66kw trysky nove a je to.Taky se daji sehnat za lepsi cenu ale fakt nevim presne.Napis na email a kolega co to ma na starost to zjisti. TDI.upravy{zavinac}email.cz

Diky

Vloženo (editace)
230 tis neni zadna hruza.Kamos ma najeto 250 a jdeme ted uz na hranici 200 koni.Zatim bylo jen 182.Zaklad je 81kw,110koni.Ted davame obrovske turbo GT20,Tlak bude 1.8 bar

:palec2: Tak to uz bude na motohodiny :)

Ne vazne.Me nejde o zvyseni vykonu.Kdybych chtel 81KW,tak si koupim octu 81KW ;) Ja jsem v tomhle konzervativec..Kdyz 66KW,tak tam bude 66KW...Ale diky za info ;)

Tak dej origo 66kw trysky nove a je to.Taky se daji sehnat za lepsi cenu ale fakt nevim presne.Napis na email a kolega co to ma na starost to zjisti. TDI.upravy{zavinac}email.cz

Diky

RE: Jasne ze se daji origo ale bylaby to hloupost, o moc levneji to nevyjde, a 66jsou fakt kapatka, proto je to takovej louda ,oproti 81cce, ta se od MR02 lisi jen tryskama, turbo maji stejne VNT...

Nalitany s nima uz neco mam a motor ti to rozhodne neposkodi...

Editováno: , autor: JasteR

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...