Jessy Vloženo 25. Květen 2007 Vloženo 25. Květen 2007 Nazdar, muze nekdo poradit ohledem kabelaze tempomatu? Koupil jem totiz tady na foru packu i s kabelazou, no pozdej jem zistil ze neni na oktavii, ale fabii (vid. foto) Doufam ze packa bude pasovat, a ze bude potreba jenom upravit kabeláž . Problem je, ze v zadnem navodu se nespominaji čis. , odkud jednotlive vodice vychazeji. Jestli teda muzete mrknout, z jakych cis. ze svorkovnice na packe tempomatu jdou tyto vodice, a jestli jsou zakonceny pinmi , nebo dutinkami : Nap. z pojistky 5 (7,5A,cernomodry) nebo z brzd. spinace .......... jde z pinu č. ?? 1- modry ......... 2 – cervenozlty ......... 3 – cernozlty nebo cernobily ......... 9 – bily nebo cervenosedy .......... Taky jestli je kabelaz jeste nejak vzajemne propojena, nebo jestli jsou tam jeste dalsi vodice (ale to by snad meli byt vsechny). Pripadne kdyby chtel nahodou nekdo vymenit .... Dik moc za pomoc Citovat
RomanR25 Vloženo 26. Květen 2007 Vloženo 26. Květen 2007 (editace) Zapomel jsem na to foto ... Editováno: 26. Květen 2007, autor: RomanR25 Citovat
Jessy Vloženo 26. Květen 2007 Autor Vloženo 26. Květen 2007 (editace) Dik za prehled. navod, chtel bych te ale jeste poprosit ... Jestli mas tu kabelaz u sebe (a neni namontovana), slo by se podivat na konektor (svorkovnici) T10v, ktera je u packy tempomatu ...? V kabelazi co mam, totiz barvy nesedi , proto potrebuju vedet i to ze kterych pinu T 10v jednotlive barvy (vodice) vychazeji ... A v navodu jsou prave popsany jen piny a barvy vodicu u svorkovnice T 10k Dik moc Editováno: 26. Květen 2007, autor: Jessy Citovat
RomanR25 Vloženo 26. Květen 2007 Vloženo 26. Květen 2007 Dik za prehled. navod, chtel bych te ale jeste poprosit ... Jestli mas tu kabelaz u sebe (a neni namontovana), slo by se podivat na konektor (svorkovnici) T10v, ktera je u packy tempomatu ...? V kabelazi co mam, totiz barvy nesedi , proto potrebuju vedet i to ze kterych pinu T 10v jednotlive barvy (vodice) vychazeji ... A v navodu jsou prave popsany jen piny a barvy vodicu u svorkovnice T 10k Dik moc svorkovnice T10v 1-volný 2-modrý 3-cerveno/zlutý 4-cerno/zlutý 5-bílý 6-modro/cerný 7-cerno/zlutý 8-volno 9-volno 10-volno Citovat
Jessy Vloženo 28. Květen 2007 Autor Vloženo 28. Květen 2007 Supr, diky moc kluci Hodne to pomohlo (sorry ze reaguju tak pozde, ale nedoslo mi upozorneni na mail ...) Citovat
evry Vloženo 17. Červen 2007 Vloženo 17. Červen 2007 Tak taky přidám něco málo pro ty co to ještě nedělali(podrobnej popis jsem tu nenašel). Dělal jsem to na 2003- -sundal jsem ramínka stěrače a opatrně vyškubl plasty (torpédo ).Po vyndání stěračů.Tři šrouby torx a konektor- vyndal jsem stěrače mimo. Je vidět víko el.svazků a konektorů.Na 10mm klíč plechové matky Citovat
Pepa007 Vloženo 17. Červen 2007 Vloženo 17. Červen 2007 Tak taky přidám něco málo pro ty co to ještě nedělali(podrobnej popis jsem tu nenašel).Dělal jsem to na 2003- -sundal jsem ramínka stěrače a opatrně vyškubl plasty (torpédo ).Po vyndání stěračů.Tři šrouby torx a konektor- vyndal jsem stěrače mimo. Je vidět víko el.svazků a konektorů.Na 10mm klíč plechové matky To víko el svazku (jsou v něm konektory) se trochu liší před a po faceliftu. Citovat
evry Vloženo 17. Červen 2007 Vloženo 17. Červen 2007 Pokračování po odmlce toto bude horní konektor který se vycvakne (po odjištění aretace-zápatky) Citovat
evry Vloženo 17. Červen 2007 Vloženo 17. Červen 2007 zásuvka co tam zbude (protikus kam se budou zapichovat piny z elektroinstalace dodávané k temp.) se také musí odjistit . A snad vytáhnout ven --já jí zatlačil dovnitř (taky to jde --tam zapíchat piny) Citovat
evry Vloženo 17. Červen 2007 Vloženo 17. Červen 2007 Pak jsem odendal kryt pojistek a začat odendávat šrouby(torx) krytu pod volantem.I šrouby od pojiskovky jsem povolil. z boku (pojistek) dva +dva pojistkovky ze spoda asi čtyři .Jeden je schovanej za vypínačem světel .Ten opatrně odjistit a vytáhnout. Na obr.je vidět kde je zajištění vypínače . Citovat
evry Vloženo 17. Červen 2007 Vloženo 17. Červen 2007 Víc obrázků nemám .Odjištění volantu a výměna páčky je stejná jako na Fabii (tak dohledat tam postup). Ještě tu mám jeden návod z S.M. .Je to asi na starší model jak píše kolega (trochu se liší odendání torpéda ....) Citovat
evry Vloženo 17. Červen 2007 Vloženo 17. Červen 2007 Ještě schéma vše je v horší kvalitě. Třeba pomůže . nicméně mi ten tempomat nefunguje .Povolenej (z aktivovanej) ho mám ,budu to muset projít celé znova -bezva. Zdar Evry Citovat
Jessy Vloženo 18. Červen 2007 Autor Vloženo 18. Červen 2007 Dik za vycerpavajici info ... Dej pak vedet kde byla chyba ... Ahoj Citovat
Petr E Vloženo 29. Červen 2007 Vloženo 29. Červen 2007 (editace) Chtěl bych si dodělat tempomat, a potřeboval bych poradit jak ho aktivovat ve VASu. Pracoval jsem s ním jenom dvakrát a krátce> v podstatě to s ním neumim. Tak bych byl rád, od někoho, kdo to umí za hodně přesný postup. Pokud si někdo udělá čas, tak mnohokrát děkuju. A ještě, když koupim tyhle věci ( http://www.dobry-obchod.cz/sindex.php?akc=...&idvyrb=435 ), mělo by to stačit? Mám 1.6 75Kw r.v.2001 AVU Classic Editováno: 29. Červen 2007, autor: Petr E Citovat
michal9 Vloženo 30. Červen 2007 Vloženo 30. Červen 2007 Chtěl bych si dodělat tempomat, a potřeboval bych poradit jak ho aktivovat ve VASu. Pracoval jsem s ním jenom dvakrát a krátce> v podstatě to s ním neumim. Tak bych byl rád, od někoho, kdo to umí za hodně přesný postup. Pokud si někdo udělá čas, tak mnohokrát děkuju.A ještě, když koupim tyhle věci ( http://www.dobry-obchod.cz/sindex.php?akc=...&idvyrb=435 ), mělo by to stačit? Mám 1.6 75Kw r.v.2001 AVU Classic - Jen neš nakoupíš tak mrkni na tu svorkovnici u classika tam nebívaj natáhlí kabely od řj. motoru pak máš smůlu nebo to musí někdo dodělat. a taky to nemusí podporovat řj motoru. Vlastní zkušenost Citovat
michal9 Vloženo 30. Červen 2007 Vloženo 30. Červen 2007 Chtěl bych si dodělat tempomat, a potřeboval bych poradit jak ho aktivovat ve VASu. Pracoval jsem s ním jenom dvakrát a krátce> v podstatě to s ním neumim. Tak bych byl rád, od někoho, kdo to umí za hodně přesný postup. Pokud si někdo udělá čas, tak mnohokrát děkuju.A ještě, když koupim tyhle věci ( http://www.dobry-obchod.cz/sindex.php?akc=...&idvyrb=435 ), mělo by to stačit? Mám 1.6 75Kw r.v.2001 AVU Classic - Jen neš nakoupíš tak mrkni na tu svorkovnici u classika tam nebývaj natáhlí kabely od řj. motoru pak máš smůlu nebo to musí někdo dodělat. a taky to nemusí podporovat řj motoru. Vlastní zkušenost Citovat
tommatsk Vloženo 16. Květen 2016 Vloženo 16. Květen 2016 Chlapi, diki za perfektny navod a odborne rady , kabelaz mala jeden biely vodic, aj ked v navode pisali ze ma byt cerveno/sedy.. Prepiskal som si kde ake kable idu na aku poziciu v konektore, oznacil, vsetko som zapojil, spojazdnil, nakodoval a parada fakci ako ma.. Podjednym som vymenil aj kruzok airbagov, ktory mi odfajcili mechanici, lebo ho nevycentrovali a cca rok mi svietili AIRBAGY Aj ked to bola babracka, stalo to za to, NOHA HORE ESTE RAZ DIKI Takto to vyzeralo v strede roboty, aj som sa bal ci to pojde Citovat
LukasD77 Vloženo 19. Duben 2024 Vloženo 19. Duben 2024 Ahoj, koupil jsem páčku na Octavii 1 na Ali a přišla bez návodu. Jen jeden dotaz... Jediný drát, který nemá koncovku (mám ho černý) je má opravdu připojit na + v pojistkové skřínce..? Čekal bych tam právě kostru, jako na signál... I barva by seděla na mínus... Barvy mám bílá, žlutá, červená, modrá a ta černá... Předpokládám ws = bílá pin 9, sw = černá, ge = žlutá pin 3, ro = červená pin 2... Dík za odpovědi. Citovat
LukasD77 Vloženo 25. Duben 2024 Vloženo 25. Duben 2024 ...co se mi podařilo vytáhnout z jednoho prodejce... Tak kdyby někdo řešil něco podobného... Každopádně, Jedničkové Octávie mají i multifunkční volant kde je také tempomat... Takže, kdyby měl někdo schéma zapojení na jedničkovou octu... A kdyby někdo chtěl páčku na tempomat, o jedné bych asi věděl... 😄 Citovat
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.