TomášT Vloženo 5. Červen 2007 Autor Sdílet Vloženo 5. Červen 2007 Já toto téma nezakládal proto, aby se tu vysmívali majitelé 1.9Tdi-1.8T-2.0Mpi... majitelům slabších motorizací.Od toho jsou tu jiné stránky(www.autorecenze.cz-napiště tam žeOctavia 55Kw je docela slušné auto a uvidíte...jak vám budou nadávat do...ehm...debilů)Je mi z toho na :ble Hlavním účelem bylo zjistit optimální motorizaci, kterou můžu za tuto skromnou částku koupit.A teď nově - se od majitelů 1.6 55Kw dozvědět nějaké podrobnosti,protože to auto znají určitě nejlépe...se všemi jeho přednostmi a nedostatky. Clasic v německu je trochu zvláštní.Známý tam kupoval Clasic 1.9Tdi 66Kw z roku 2001 a má tam dělená zadní sedadla, PC i Klimatizaci.Taky jsem v německu viděl 1.6 55Kw r.v. 97 s ESP!!!!! A co se týče obliby za hranicemi(v německu)...1.8 20v tam mnohdy koupíte s větší výbavou levněji než 1.6 55Kw. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
rolbař Vloženo 5. Červen 2007 Sdílet Vloženo 5. Červen 2007 Já toto téma nezakládal proto, aby se tu vysmívali majitelé 1.9Tdi-1.8T-2.0Mpi... majitelům slabších motorizací.Od toho jsou tu jiné stránky(www.autorecenze.cz-napiště tam žeOctavia 55Kw je docela slušné auto a uvidíte...jak vám budou nadávat do...ehm...debilů)Je mi z toho na :ble Hlavním účelem bylo zjistit optimální motorizaci, kterou můžu za tuto skromnou částku koupit.A teď nově - se od majitelů 1.6 55Kw dozvědět nějaké podrobnosti,protože to auto znají určitě nejlépe...se všemi jeho přednostmi a nedostatky. Clasic v německu je trochu zvláštní.Známý tam kupoval Clasic 1.9Tdi 66Kw z roku 2001 a má tam dělená zadní sedadla, PC i Klimatizaci.Taky jsem v německu viděl 1.6 55Kw r.v. 97 s ESP!!!!! A co se týče obliby za hranicemi(v německu)...1.8 20v tam mnohdy koupíte s větší výbavou levněji než 1.6 55Kw. Ten server autorecenze.cz jsem docel anavštěvoval a můžu konstatovat. že je to spíše v negativním duchu, pozitivních věcí je tam pomalu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ritchie Vloženo 5. Červen 2007 Sdílet Vloženo 5. Červen 2007 Já toto téma nezakládal proto, aby se tu vysmívali majitelé 1.9Tdi-1.8T-2.0Mpi... majitelům slabších motorizací.Od toho jsou tu jiné stránky(www.autorecenze.cz-napiště tam žeOctavia 55Kw je docela slušné auto a uvidíte...jak vám budou nadávat do...ehm...debilů)Je mi z toho na :ble Hlavním účelem bylo zjistit optimální motorizaci, kterou můžu za tuto skromnou částku koupit.A teď nově - se od majitelů 1.6 55Kw dozvědět nějaké podrobnosti,protože to auto znají určitě nejlépe...se všemi jeho přednostmi a nedostatky. Clasic v německu je trochu zvláštní.Známý tam kupoval Clasic 1.9Tdi 66Kw z roku 2001 a má tam dělená zadní sedadla, PC i Klimatizaci.Taky jsem v německu viděl 1.6 55Kw r.v. 97 s ESP!!!!! A co se týče obliby za hranicemi(v německu)...1.8 20v tam mnohdy koupíte s větší výbavou levněji než 1.6 55Kw. Ten server autorecenze.cz jsem docel anavštěvoval a můžu konstatovat. že je to spíše v negativním duchu, pozitivních věcí je tam pomalu. JJ,znám.Já vůl jsem tam kdysi představil svojí bývalou 1.6ku a hned jsem dostal za uši.Ale nedal jsem se a taky sem jim to pěkně vytmavil. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Aidolon Vloženo 6. Červen 2007 Sdílet Vloženo 6. Červen 2007 ja to taky nemyslel nijak ironicky. Jel jsem snad v každé motorizaci octavie, právě mimo 1,6/55kW a jako nejlepší volba pro normální jízdu se mi jeví 1,9 TDi 81kW. To je pružný motor s nízkou spotřebou i když je doost těžký a na jízdních vlastnostech auta je to, v krajních situacích, znát. Ani 96kW už není tak fajnová - má ještě tvrdší chod, větší vibrace a krásná spotřeba je v čudu... a rozdíl v pružnosti nepoznatelný. Mimochodem, sám mám 1,6 tku a právě proto by mě zajímala ta 55kW, protože já furt nadávám jak to z nízka netáhne (mám 75 kW a je to dost škrcený kvůli normě EU4). Chápu, že konstrukcí motoru je možné dohnat hodně, ale prostě furt mám tak nějak zafixováno, že benzin se můsí točit aby měl nějaký krouták... a nebo mu šoupnout kompresor Proto by mě zajímalo jak teda ta 55 tka jede z nízkých otáček a rozhodně jsem nebyl ironický... nenapadám nikoho jen pro to v jakém jezdí autě. Od toho jsou tu jiní, viď Robíku :p Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Matys06 Vloženo 6. Červen 2007 Sdílet Vloženo 6. Červen 2007 ja to taky nemyslel nijak ironicky. Jel jsem snad v každé motorizaci octavie, právě mimo 1,6/55kW a jako nejlepší volba pro normální jízdu se mi jeví 1,9 TDi 81kW. To je pružný motor s nízkou spotřebou i když je doost těžký a na jízdních vlastnostech auta je to, v krajních situacích, znát. Ani 96kW už není tak fajnová - má ještě tvrdší chod, větší vibrace a krásná spotřeba je v čudu... a rozdíl v pružnosti nepoznatelný. Mimochodem, sám mám 1,6 tku a právě proto by mě zajímala ta 55kW, protože já furt nadávám jak to z nízka netáhne (mám 75 kW a je to dost škrcený kvůli normě EU4). Chápu, že konstrukcí motoru je možné dohnat hodně, ale prostě furt mám tak nějak zafixováno, že benzin se můsí točit aby měl nějaký krouták... a nebo mu šoupnout kompresor Proto by mě zajímalo jak teda ta 55 tka jede z nízkých otáček a rozhodně jsem nebyl ironický... nenapadám nikoho jen pro to v jakém jezdí autě. Od toho jsou tu jiní, viď Robíku I ironie se někdy hodí. Ta 55kw na naše rychlostní předpisy v pohodě stačí a výhodou jsou ty starty při rozjezdech. Je to síla. A to jak píšu, že zabírá i při nižšších otáčkách mě taky dost překvapilo, ale je to tak. Dokonce jsem to zkoušel a rozjížděl jsem se na křižovatce na III. a vzhledem k pomalému startu v koloně to šlo dobře. Silnej motor je silnej motor, já jen ze zkušenosti, že na naše pojezděníčko stačí i 55kw. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
rolbař Vloženo 6. Červen 2007 Sdílet Vloženo 6. Červen 2007 ja to taky nemyslel nijak ironicky. Jel jsem snad v každé motorizaci octavie, právě mimo 1,6/55kW a jako nejlepší volba pro normální jízdu se mi jeví 1,9 TDi 81kW. To je pružný motor s nízkou spotřebou i když je doost těžký a na jízdních vlastnostech auta je to, v krajních situacích, znát. Ani 96kW už není tak fajnová - má ještě tvrdší chod, větší vibrace a krásná spotřeba je v čudu... a rozdíl v pružnosti nepoznatelný. Mimochodem, sám mám 1,6 tku a právě proto by mě zajímala ta 55kW, protože já furt nadávám jak to z nízka netáhne (mám 75 kW a je to dost škrcený kvůli normě EU4). Chápu, že konstrukcí motoru je možné dohnat hodně, ale prostě furt mám tak nějak zafixováno, že benzin se můsí točit aby měl nějaký krouták... a nebo mu šoupnout kompresor Proto by mě zajímalo jak teda ta 55 tka jede z nízkých otáček a rozhodně jsem nebyl ironický... nenapadám nikoho jen pro to v jakém jezdí autě. Od toho jsou tu jiní, viď Robíku :p Jestli budeš mít cestu do Krkonoš k Trutnovu, tak se stav a testneme to a po robo111 se tu spíš lidem začíná stýskat Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Aidolon Vloženo 7. Červen 2007 Sdílet Vloženo 7. Červen 2007 ja to taky nemyslel nijak ironicky. Jel jsem snad v každé motorizaci octavie, právě mimo 1,6/55kW a jako nejlepší volba pro normální jízdu se mi jeví 1,9 TDi 81kW. To je pružný motor s nízkou spotřebou i když je doost těžký a na jízdních vlastnostech auta je to, v krajních situacích, znát. Ani 96kW už není tak fajnová - má ještě tvrdší chod, větší vibrace a krásná spotřeba je v čudu... a rozdíl v pružnosti nepoznatelný. Mimochodem, sám mám 1,6 tku a právě proto by mě zajímala ta 55kW, protože já furt nadávám jak to z nízka netáhne (mám 75 kW a je to dost škrcený kvůli normě EU4). Chápu, že konstrukcí motoru je možné dohnat hodně, ale prostě furt mám tak nějak zafixováno, že benzin se můsí točit aby měl nějaký krouták... a nebo mu šoupnout kompresor Proto by mě zajímalo jak teda ta 55 tka jede z nízkých otáček a rozhodně jsem nebyl ironický... nenapadám nikoho jen pro to v jakém jezdí autě. Od toho jsou tu jiní, viď Robíku :p Jestli budeš mít cestu do Krkonoš k Trutnovu, tak se stav a testneme to a po robo111 se tu spíš lidem začíná stýskat budu mít velmi záhy. Pojedu si k Najmisovi pro stříšku na kombi. Přímo do Trutnova, tak Tě beru za slovo. Pošli mi pls do SZ telefon at se dohodneme Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
TomášT Vloženo 9. Červen 2007 Autor Sdílet Vloženo 9. Červen 2007 Tak až "otestujete"-dejte vědět jak to dopadlo 1.6 75Kw a 74Kw mají maximum točivého momentu výš než 55Kw. Převodovky mají sice stejného typu(myslím 02K), ale při stejné rychlosti auta má motor 55Kw nižší otáčky než silnější šestnáctistovky.A už dlouhou dobu tuším proč mi, asi před rokem, nabízel jeden známý Octavii LX 1.6 55Kw, kterou si nedloho před tím nechal dovést z Německa s tím že asi neudělal dobře, protože má spotřebu 8,5l/100Km.Až jsem zažil jeho styl jízdy,tak mi bylo jasné proč.Ručička v poslední třetině tachometru skoro pořád, vytáčení k 5tis.otáček -já mu neřekl nic jenom jsem si v duchu pomyslel-měl si koupit 1.8T-to by mu sedělo.Chyba asi nebude v motoru ale v řidiči, protože chce po 55Kw něco co by stěží zvládala i 74Kw.55Kw má hóóódně dieselovskou charakteristiku Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
rolbař Vloženo 10. Červen 2007 Sdílet Vloženo 10. Červen 2007 ja to taky nemyslel nijak ironicky. Jel jsem snad v každé motorizaci octavie, právě mimo 1,6/55kW a jako nejlepší volba pro normální jízdu se mi jeví 1,9 TDi 81kW. To je pružný motor s nízkou spotřebou i když je doost těžký a na jízdních vlastnostech auta je to, v krajních situacích, znát. Ani 96kW už není tak fajnová - má ještě tvrdší chod, větší vibrace a krásná spotřeba je v čudu... a rozdíl v pružnosti nepoznatelný. Mimochodem, sám mám 1,6 tku a právě proto by mě zajímala ta 55kW, protože já furt nadávám jak to z nízka netáhne (mám 75 kW a je to dost škrcený kvůli normě EU4). Chápu, že konstrukcí motoru je možné dohnat hodně, ale prostě furt mám tak nějak zafixováno, že benzin se můsí točit aby měl nějaký krouták... a nebo mu šoupnout kompresor Proto by mě zajímalo jak teda ta 55 tka jede z nízkých otáček a rozhodně jsem nebyl ironický... nenapadám nikoho jen pro to v jakém jezdí autě. Od toho jsou tu jiní, viď Robíku :p Jestli budeš mít cestu do Krkonoš k Trutnovu, tak se stav a testneme to a po robo111 se tu spíš lidem začíná stýskat budu mít velmi záhy. Pojedu si k Najmisovi pro stříšku na kombi. Přímo do Trutnova, tak Tě beru za slovo. Pošli mi pls do SZ telefon at se dohodneme máš PM, doufám, že né pozdě Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
rolbař Vloženo 10. Červen 2007 Sdílet Vloženo 10. Červen 2007 Tak až "otestujete"-dejte vědět jak to dopadlo 1.6 75Kw a 74Kw mají maximum točivého momentu výš než 55Kw. Převodovky mají sice stejného typu(myslím 02K), ale při stejné rychlosti auta má motor 55Kw nižší otáčky než silnější šestnáctistovky.A už dlouhou dobu tuším proč mi, asi před rokem, nabízel jeden známý Octavii LX 1.6 55Kw, kterou si nedloho před tím nechal dovést z Německa s tím že asi neudělal dobře, protože má spotřebu 8,5l/100Km.Až jsem zažil jeho styl jízdy,tak mi bylo jasné proč.Ručička v poslední třetině tachometru skoro pořád, vytáčení k 5tis.otáček -já mu neřekl nic jenom jsem si v duchu pomyslel-měl si koupit 1.8T-to by mu sedělo.Chyba asi nebude v motoru ale v řidiči, protože chce po 55Kw něco co by stěží zvládala i 74Kw.55Kw má hóóódně dieselovskou charakteristiku do těch 130km/h si to vezme tak 7l, ale jak to začneš točit, tak ta spotřeba letí až k 16l, což jsem zkoušel na trase Brno Pha, celou cestu se rychlost držela kolem 180 a víc, pro ten motor to byla darda a už nikdy víc. Měl jsme to tehdá nově a zkoušel, co se dá vymáčknout. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
TomášT Vloženo 10. Červen 2007 Autor Sdílet Vloženo 10. Červen 2007 (editace) Tak až "otestujete"-dejte vědět jak to dopadlo 1.6 75Kw a 74Kw mají maximum točivého momentu výš než 55Kw. Převodovky mají sice stejného typu(myslím 02K), ale při stejné rychlosti auta má motor 55Kw nižší otáčky než silnější šestnáctistovky.A už dlouhou dobu tuším proč mi, asi před rokem, nabízel jeden známý Octavii LX 1.6 55Kw, kterou si nedloho před tím nechal dovést z Německa s tím že asi neudělal dobře, protože má spotřebu 8,5l/100Km.Až jsem zažil jeho styl jízdy,tak mi bylo jasné proč.Ručička v poslední třetině tachometru skoro pořád, vytáčení k 5tis.otáček -já mu neřekl nic jenom jsem si v duchu pomyslel-měl si koupit 1.8T-to by mu sedělo.Chyba asi nebude v motoru ale v řidiči, protože chce po 55Kw něco co by stěží zvládala i 74Kw.55Kw má hóóódně dieselovskou charakteristiku do těch 130km/h si to vezme tak 7l, ale jak to začneš točit, tak ta spotřeba letí až k 16l, což jsem zkoušel na trase Brno Pha, celou cestu se rychlost držela kolem 180 a víc, pro ten motor to byla darda a už nikdy víc. Měl jsme to tehdá nově a zkoušel, co se dá vymáčknout. No právě.Jenomže on si prostě koupil šestnáctku-tak to pojede jako drak.A vono ne e.Ty máš jak čtu taky Felinu 1.3Mpi...tak pokud můžu srovnávat(v rodině máme Felicii 1.3Mpi 50Kw r.v.97 a Octavou 1.6 55Kw jsem se vezl jak jsem psal pouze jako spolujezdec-takže spíš pozorování jak se auto chová) připadá mi že Octavia s AEE se co se jízdních vlastností týče(myslím zrychlení, prožnost a max.rychlost) velmi podobá Felicii 1.3 50Kw.Felicia má taky slušný tak od spodu a taky má nerada vytáčení do extrému.Nelíp se jí líbí mezi 2000-3000otáčkami.A ruku na srdce na běžné ježdění ta Felda v pohodě stačí(používáme ji už tři roky)... Myslím že 1.6 55Kw je na tom vcelku podobně. Pokud porovnám základní hodnoty tak Felicia max. rychlost:168km/h, Octavia 170km/h,Felicia zrychlení z 0 na 100km/h za 13,8s, Octavia za 14,4s.Rozdíly jsou nepatrné.Ale ve prospěch Octavie u mě hovoří větší prostornost(hlavně ten kufr že jo),bezpečnost, menší hlučnost motoru(OHC a 5x uložená klika) a náchylnost ke korozi(pozinkovaná karoserie).Tak vždycky říkám, že chci vlastně takovou trochu větší Felicii. 1.6 55Kw v Octavii bude asi o něco pružnější(už kvůli objemu) než 1.3 ve Felicii, ale zase rozdíl hmotnosti obou vozů... Editováno: 10. Červen 2007, autor: TomášT Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mrzount Vloženo 10. Červen 2007 Sdílet Vloženo 10. Červen 2007 Podělím se taky, před měsícem jsem se zhlédl v bazaru v oktě 1,6 55kw. Sříbrná metla, serviska, najeto 88000km, krásný stav. Jelikož jsem zatím vlastnil jen jedno auto, favorita z roku 1991 a v oktě nikdy neseděl, tak jsem se začal pídit po informacích. Bylo to jak ledová sprcha a vypadaloto, že horšího auta není. Slabej motor,odcházející převodovka, lamda, šktící klapka atd atd. Ale jelikož jsem hlava dubová, tak jsem se rozhodl, že se svezu a uvidím. Po telefonu jsem si domluvil ve škodovce diagnostiku a vyrazil. V bazaru jsem nechal prašule a seznámil jsem je s tím,že si chci nechat udělat diagnostiku. Hned první dojmy z jízdy byly super, částečně jsem to přikládal přechodu z favorita, abych pak nebyl zklamanej, ale měsíc ježdění a natočených asi 1400km, mě přesvědčil, že jsem udělal dobře. Diagnostika dopadla až na chybný signál ze zámku dobře,spodek vypadal taky ok a bylo jasno. Za to všechno k mému údivu v servisu nic nechtěli, tak dostali aspoň na kafe a už jsem uháněl.Většina, jestli vůbec někdo v oktě s tímto motorem nejela a jen dál šíří, že je to auto k ničemu. Dal jsem za ni 140000Kč + jsem si hned nechal udělat rozvody náplně, filtry svíčky a měnil jsem jeden zámek. Teď už mám namontováno i LPG a jen si chrochtám. Na benzín jsem měl spotřebu 6,5 - 7,5l a první nádrž plynu jsem vyjel se spotřebou 8,5l. Teď už si jen plánuju co vylepšit. V plánu mám světla pro denní svícení, zadní omladit a jen tak něco z lehka. Kromě klik, ty jsem si dopřál hned. Jinak když jsem koukal po inzerátech, tak čím víc na západ tím lepší ceny. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
rolbař Vloženo 10. Červen 2007 Sdílet Vloženo 10. Červen 2007 Tak až "otestujete"-dejte vědět jak to dopadlo 1.6 75Kw a 74Kw mají maximum točivého momentu výš než 55Kw. Převodovky mají sice stejného typu(myslím 02K), ale při stejné rychlosti auta má motor 55Kw nižší otáčky než silnější šestnáctistovky.A už dlouhou dobu tuším proč mi, asi před rokem, nabízel jeden známý Octavii LX 1.6 55Kw, kterou si nedloho před tím nechal dovést z Německa s tím že asi neudělal dobře, protože má spotřebu 8,5l/100Km.Až jsem zažil jeho styl jízdy,tak mi bylo jasné proč.Ručička v poslední třetině tachometru skoro pořád, vytáčení k 5tis.otáček -já mu neřekl nic jenom jsem si v duchu pomyslel-měl si koupit 1.8T-to by mu sedělo.Chyba asi nebude v motoru ale v řidiči, protože chce po 55Kw něco co by stěží zvládala i 74Kw.55Kw má hóóódně dieselovskou charakteristiku do těch 130km/h si to vezme tak 7l, ale jak to začneš točit, tak ta spotřeba letí až k 16l, což jsem zkoušel na trase Brno Pha, celou cestu se rychlost držela kolem 180 a víc, pro ten motor to byla darda a už nikdy víc. Měl jsme to tehdá nově a zkoušel, co se dá vymáčknout. No právě.Jenomže on si prostě koupil šestnáctku-tak to pojede jako drak.A vono ne e.Ty máš jak čtu taky Felinu 1.3Mpi...tak pokud můžu srovnávat(v rodině máme Felicii 1.3Mpi 50Kw r.v.97 a Octavou 1.6 55Kw jsem se vezl jak jsem psal pouze jako spolujezdec-takže spíš pozorování jak se auto chová) připadá mi že Octavia s AEE se co se jízdních vlastností týče(myslím zrychlení, prožnost a max.rychlost) velmi podobá Felicii 1.3 50Kw.Felicia má taky slušný tak od spodu a taky má nerada vytáčení do extrému.Nelíp se jí líbí mezi 2000-3000otáčkami.A ruku na srdce na běžné ježdění ta Felda v pohodě stačí(používáme ji už tři roky)... Myslím že 1.6 55Kw je na tom vcelku podobně. Pokud porovnám základní hodnoty tak Felicia max. rychlost:168km/h, Octavia 170km/h,Felicia zrychlení z 0 na 100km/h za 13,8s, Octavia za 14,4s.Rozdíly jsou nepatrné.Ale ve prospěch Octavie u mě hovoří větší prostornost(hlavně ten kufr že jo),bezpečnost, menší hlučnost motoru(OHC a 5x uložená klika) a náchylnost ke korozi(pozinkovaná karoserie).Tak vždycky říkám, že chci vlastně takovou trochu větší Felicii. 1.6 55Kw v Octavii bude asi o něco pružnější(už kvůli objemu) než 1.3 ve Felicii, ale zase rozdíl hmotnosti obou vozů... Felinu jsem měl před Oktou, nalítal jsem na ní odnova cca 50tis km bez poruchy, měl jsem jí v plný palbě včetně ABS, mimo klimy. Auto to bylo super, ale s oktou se nedá rovnat, je to o generaci níž, horší odhlučnění, sparťanský interiér, bezpečnost nic moc atd. Prostě okta je lepší jak felicie a to jsem měl felicii o rok mladší než oktu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
TomášT Vloženo 13. Červen 2007 Autor Sdílet Vloženo 13. Červen 2007 Podělím se taky, před měsícem jsem se zhlédl v bazaru v oktě 1,6 55kw. Sříbrná metla, serviska, najeto 88000km, krásný stav. Jelikož jsem zatím vlastnil jen jedno auto, favorita z roku 1991 a v oktě nikdy neseděl, tak jsem se začal pídit po informacích. Bylo to jak ledová sprcha a vypadaloto, že horšího auta není. Slabej motor,odcházející převodovka, lamda,šktící klapka atd atd. Ale jelikož jsem hlava dubová, tak jsem se rozhodl, že se svezu a uvidím. Po telefonu jsem si domluvil ve škodovce diagnostiku a vyrazil. V bazaru jsem nechal prašule a seznámil jsem je s tím,že si chci nechat udělat diagnostiku. Hned první dojmy z jízdy byly super, částečně jsem to přikládal přechodu z favorita, abych pak nebyl zklamanej, ale měsíc ježdění a natočených asi 1400km, mě přesvědčil, že jsem udělal dobře. Diagnostika dopadla až na chybný signál ze zámku dobře,spodek vypadal taky ok a bylo jasno. Za to všechno k mému údivu v servisu nic nechtěli, tak dostali aspoň na kafe a už jsem uháněl.Většina, jestli vůbec někdo v oktě s tímto motorem nejela a jen dál šíří, že je to auto k ničemu. Dal jsem za ni 140000Kč + jsem si hned nechal udělat rozvody náplně, filtry svíčky a měnil jsem jeden zámek. Teď už mám namontováno i LPG a jen si chrochtám. Na benzín jsem měl spotřebu 6,5 - 7,5l a první nádrž plynu jsem vyjel se spotřebou 8,5l. Teď už si jen plánuju co vylepšit. V plánu mám světla pro denní svícení, zadní omladit a jen tak něco z lehka. Kromě klik, ty jsem si dopřál hned. Jinak když jsem koukal po inzerátech, tak čím víc na západ tím lepší ceny. Když jsem se začal já pídit po informacích o 1,6 55Kw bylo to velmi podobné.Taky jsem nabyl dojmu,že horší auto snad už na světě neexistuje.Ale souhlasím s tím že spousta lidí v Octavii s tímto motorem nejela a kritizují prostě jenom z principu-jak to nemá aspoň 150Kw tak je to póóómááálýýýý.Něco podobného a ještě ve větší míře lze pozorovat u Fabie 1.2HTP.Jak sem psal dělal jsem ve Fabii 1.2HTP 47Kw autoškolu tak podobné oštěpačné poznámky beru s nadhledem-taky není tak špatná jak někteří hrdině rozhlašují.Ale zpátky k Octávkám... 140tis. za 55Kw je trochu vysoká cena-to zase někdo ztratil zdravý úsudek,ale nevím jaký máš modelový ročník.Jestli to je 99-2000 tak je to samozřejmě cena reálná.Za rok 97-98 už bych ty peníze osobně nedal...Nedávno jsem byl v jednom bazaru a měli tam Octavii 1.9Tdi 66Kwr.v.2001,modrou,německá LX-takže něco málo navíc ve výbavě,najeto 140tis.dovezená z německa,serviska,a chtěli za ni 205 000Kč!Byla pěkná, ale tuto částku prostě nejsem schopen našetřit.A tak jsem se prodávajícímu zmínil že sháním 1,6...zeptal se jakou...když jsem řekl, že bych rád 55Kw zakoulel očima a povídá...no tak to vám nedoporučuji to jsou ty starší modelové ročníky a to je "ZLO DO BARÁKU",možná má pravdu-možná ne,ale každý obchodník stejně chválí to co mu momentálně stojí na place.Proč by mi říkal že 55Kw stačí,když potřebuje prodat to TDi že jo.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
rolbař Vloženo 13. Červen 2007 Sdílet Vloženo 13. Červen 2007 Podělím se taky, před měsícem jsem se zhlédl v bazaru v oktě 1,6 55kw. Sříbrná metla, serviska, najeto 88000km, krásný stav. Jelikož jsem zatím vlastnil jen jedno auto, favorita z roku 1991 a v oktě nikdy neseděl, tak jsem se začal pídit po informacích. Bylo to jak ledová sprcha a vypadaloto, že horšího auta není. Slabej motor,odcházející převodovka, lamda,šktící klapka atd atd. Ale jelikož jsem hlava dubová, tak jsem se rozhodl, že se svezu a uvidím. Po telefonu jsem si domluvil ve škodovce diagnostiku a vyrazil. V bazaru jsem nechal prašule a seznámil jsem je s tím,že si chci nechat udělat diagnostiku. Hned první dojmy z jízdy byly super, částečně jsem to přikládal přechodu z favorita, abych pak nebyl zklamanej, ale měsíc ježdění a natočených asi 1400km, mě přesvědčil, že jsem udělal dobře. Diagnostika dopadla až na chybný signál ze zámku dobře,spodek vypadal taky ok a bylo jasno. Za to všechno k mému údivu v servisu nic nechtěli, tak dostali aspoň na kafe a už jsem uháněl.Většina, jestli vůbec někdo v oktě s tímto motorem nejela a jen dál šíří, že je to auto k ničemu. Dal jsem za ni 140000Kč + jsem si hned nechal udělat rozvody náplně, filtry svíčky a měnil jsem jeden zámek. Teď už mám namontováno i LPG a jen si chrochtám. Na benzín jsem měl spotřebu 6,5 - 7,5l a první nádrž plynu jsem vyjel se spotřebou 8,5l. Teď už si jen plánuju co vylepšit. V plánu mám světla pro denní svícení, zadní omladit a jen tak něco z lehka. Kromě klik, ty jsem si dopřál hned. Jinak když jsem koukal po inzerátech, tak čím víc na západ tím lepší ceny. Když jsem se začal já pídit po informacích o 1,6 55Kw bylo to velmi podobné.Taky jsem nabyl dojmu,že horší auto snad už na světě neexistuje.Ale souhlasím s tím že spousta lidí v Octavii s tímto motorem nejela a kritizují prostě jenom z principu-jak to nemá aspoň 150Kw tak je to póóómááálýýýý.Něco podobného a ještě ve větší míře lze pozorovat u Fabie 1.2HTP.Jak sem psal dělal jsem ve Fabii 1.2HTP 47Kw autoškolu tak podobné oštěpačné poznámky beru s nadhledem-taky není tak špatná jak někteří hrdině rozhlašují.Ale zpátky k Octávkám... 140tis. za 55Kw je trochu vysoká cena-to zase někdo ztratil zdravý úsudek,ale nevím jaký máš modelový ročník.Jestli to je 99-2000 tak je to samozřejmě cena reálná.Za rok 97-98 už bych ty peníze osobně nedal...Nedávno jsem byl v jednom bazaru a měli tam Octavii 1.9Tdi 66Kwr.v.2001,modrou,německá LX-takže něco málo navíc ve výbavě,najeto 140tis.dovezená z německa,serviska,a chtěli za ni 205 000Kč!Byla pěkná, ale tuto částku prostě nejsem schopen našetřit.A tak jsem se prodávajícímu zmínil že sháním 1,6...zeptal se jakou...když jsem řekl, že bych rád 55Kw zakoulel očima a povídá...no tak to vám nedoporučuji to jsou ty starší modelové ročníky a to je "ZLO DO BARÁKU",možná má pravdu-možná ne,ale každý obchodník stejně chválí to co mu momentálně stojí na place.Proč by mi říkal že 55Kw stačí,když potřebuje prodat to TDi že jo.... Asi před dvěma měsíci jsem našel na Sauto Oktu 55kW, bouranou za 45tis rv 98. Paradox byl, že byla skoro v plné výbavě, první majitel, serviska a teď to hlavní, bouchlá byla sice na předek i zadek, ale jelikož to byl předfacelift, tak díly jsem propočítal na cca 25tis, ze zvědavosti jsem se na to auto byl podívat, bylo to kousek od Náchoda, prodával to sám majitel a auto odpovídalo fotkám na netu a doklady seděly. Chtěl to totiž koupit kamarád, ale pak vycouval. Za ty prachy to bylo super auto. Jo najeto měla 80tis Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
TomášT Vloženo 13. Červen 2007 Autor Sdílet Vloženo 13. Červen 2007 Hold má někdo štěstí, že takové auto objeví,ale já osobně nechci nic bouraného.To máte: rozmontovat, pak klempíře,lakýrníka,náhradní díly,smontovat.Raději víc ojeté než bourané.Tlumiče,výfuk,brzdy-to si člověk udělá doma sám,ale lakovat doma na dvoře metalízu apod. je problém.Navíc pokud je hnuto s nápravama-což se nemusí vůbec okem poznat, tak je to pak jeden velkej průser.Už to nikdy nebude ono.Jak říkám-raději ať má najeto 260tis.km,ale není bouraná! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
rolbař Vloženo 13. Červen 2007 Sdílet Vloženo 13. Červen 2007 Hold má někdo štěstí, že takové auto objeví,ale já osobně nechci nic bouraného.To máte: rozmontovat, pak klempíře,lakýrníka,náhradní díly,smontovat.Raději víc ojeté než bourané.Tlumiče,výfuk,brzdy-to si člověk udělá doma sám,ale lakovat doma na dvoře metalízu apod. je problém.Navíc pokud je hnuto s nápravama-což se nemusí vůbec okem poznat, tak je to pak jeden velkej průser.Už to nikdy nebude ono.Jak říkám-raději ať má najeto 260tis.km,ale není bouraná! Jasný, tohle byla libovka, nehnutá, akorát to mělo zmačkaný blatník a prohlé víko kufru a pak samozdřejmě světla, nárazníky, prostě kraviny, jo a ještě sklo a už asi vím, proč to bylo tak levný, tomu pánovi, co to prodával z toho vyletělo nepřipoutané dítě. Kámoš to vlastně nechtěl, páč to mělo vínovou barvu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
rolbař Vloženo 13. Červen 2007 Sdílet Vloženo 13. Červen 2007 Hold má někdo štěstí, že takové auto objeví,ale já osobně nechci nic bouraného.To máte: rozmontovat, pak klempíře,lakýrníka,náhradní díly,smontovat.Raději víc ojeté než bourané.Tlumiče,výfuk,brzdy-to si člověk udělá doma sám,ale lakovat doma na dvoře metalízu apod. je problém.Navíc pokud je hnuto s nápravama-což se nemusí vůbec okem poznat, tak je to pak jeden velkej průser.Už to nikdy nebude ono.Jak říkám-raději ať má najeto 260tis.km,ale není bouraná! Kdyby jsi si rok počkal, nejspíš bude k mání ta moje, najeto kolem 120tis km a to samé za ní. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
TomášT Vloženo 13. Červen 2007 Autor Sdílet Vloženo 13. Červen 2007 (editace) Hold má někdo štěstí, že takové auto objeví,ale já osobně nechci nic bouraného.To máte: rozmontovat, pak klempíře,lakýrníka,náhradní díly,smontovat.Raději víc ojeté než bourané.Tlumiče,výfuk,brzdy-to si člověk udělá doma sám,ale lakovat doma na dvoře metalízu apod. je problém.Navíc pokud je hnuto s nápravama-což se nemusí vůbec okem poznat, tak je to pak jeden velkej průser.Už to nikdy nebude ono.Jak říkám-raději ať má najeto 260tis.km,ale není bouraná! Kdyby jsi si rok počkal, nejspíš bude k mání ta moje, najeto kolem 120tis km a to samé za ní. Když já to rok nééévýýýdrrržíííím.Už teď si připadám jako blázen,protiže když kolem mě projede nějaká Octa před faceliftem tak se otáčím a koukám(na počet trubek jdoucích z tlumiče výfuku-odseparuji tím ostatní motorizace a pokud je tam trubka jenom jedna bude to 1,6 55Kw,nebo 1,4 44Kw, nebo 1,4 55Kw) jakej to má start z křižovatky jak to jede proti kopci atd atd.Dá se říct že mám "ve voku" všechny 1,6 55Kw v našem městě.Prostě už si začínám připadat jako blázen,ale jaksi mi to nedá abych se za ní neotočil.A pak že se za předfaceliftem už dneska nikdo neotočí :smich: Editováno: 13. Červen 2007, autor: TomášT Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
rolbař Vloženo 13. Červen 2007 Sdílet Vloženo 13. Červen 2007 (editace) Hold má někdo štěstí, že takové auto objeví,ale já osobně nechci nic bouraného.To máte: rozmontovat, pak klempíře,lakýrníka,náhradní díly,smontovat.Raději víc ojeté než bourané.Tlumiče,výfuk,brzdy-to si člověk udělá doma sám,ale lakovat doma na dvoře metalízu apod. je problém.Navíc pokud je hnuto s nápravama-což se nemusí vůbec okem poznat, tak je to pak jeden velkej průser.Už to nikdy nebude ono.Jak říkám-raději ať má najeto 260tis.km,ale není bouraná! Kdyby jsi si rok počkal, nejspíš bude k mání ta moje, najeto kolem 120tis km a to samé za ní. Když já to rok nééévýýýdrrržíííím.Už teď si připadám jako blázen,protiže když kolem mě projede nějaká Octa před faceliftem tak se otáčím a koukám(na počet trubek jdoucích z tlumiče výfuku-odseparuji tím ostatní motorizace a pokud je tam trubka jenom jedna bude to 1,6 55Kw,nebo 1,4 44Kw, nebo 1,4 55Kw) jakej to má start z křižovatky jak to jede proti kopci atd atd.Dá se říct že mám "ve voku" všechny 1,6 55Kw v našem městě.Prostě už si začínám připadat jako blázen,ale jaksi mi to nedá abych se za ní neotočil.A pak že se za předfaceliftem už dneska nikdo neotočí :smich: Dokud se za nima jen otáčíš, tak to jde, ale jak do toho půjdeš šroubovákem, tak už to není zájem o koupi Odkud jsi? 55ky se dělaly i ve faceliftu, ale je to spíš raritka Editováno: 13. Červen 2007, autor: rolbar Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
TomášT Vloženo 13. Červen 2007 Autor Sdílet Vloženo 13. Červen 2007 (editace) Hold má někdo štěstí, že takové auto objeví,ale já osobně nechci nic bouraného.To máte: rozmontovat, pak klempíře,lakýrníka,náhradní díly,smontovat.Raději víc ojeté než bourané.Tlumiče,výfuk,brzdy-to si člověk udělá doma sám,ale lakovat doma na dvoře metalízu apod. je problém.Navíc pokud je hnuto s nápravama-což se nemusí vůbec okem poznat, tak je to pak jeden velkej průser.Už to nikdy nebude ono.Jak říkám-raději ať má najeto 260tis.km,ale není bouraná! Kdyby jsi si rok počkal, nejspíš bude k mání ta moje, najeto kolem 120tis km a to samé za ní. Když já to rok nééévýýýdrrržíííím.Už teď si připadám jako blázen,protiže když kolem mě projede nějaká Octa před faceliftem tak se otáčím a koukám(na počet trubek jdoucích z tlumiče výfuku-odseparuji tím ostatní motorizace a pokud je tam trubka jenom jedna bude to 1,6 55Kw,nebo 1,4 44Kw, nebo 1,4 55Kw) jakej to má start z křižovatky jak to jede proti kopci atd atd.Dá se říct že mám "ve voku" všechny 1,6 55Kw v našem městě.Prostě už si začínám připadat jako blázen,ale jaksi mi to nedá abych se za ní neotočil.A pak že se za předfaceliftem už dneska nikdo neotočí :smich: Dokud se za nima jen otáčíš, tak to jde, ale jak do toho půjdeš šroubovákem, tak už to není zájem o koupi Odkud jsi? Tak to ne e.Já su slušně vychované člověk.Mě by se taky moc nelíbilo když bych přišel ráno ke své Octuli a našel tam jem prázdné parkovací místo.Jinak su z Třebíče Editováno: 13. Červen 2007, autor: TomášT Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
rolbař Vloženo 13. Červen 2007 Sdílet Vloženo 13. Červen 2007 Hold má někdo štěstí, že takové auto objeví,ale já osobně nechci nic bouraného.To máte: rozmontovat, pak klempíře,lakýrníka,náhradní díly,smontovat.Raději víc ojeté než bourané.Tlumiče,výfuk,brzdy-to si člověk udělá doma sám,ale lakovat doma na dvoře metalízu apod. je problém.Navíc pokud je hnuto s nápravama-což se nemusí vůbec okem poznat, tak je to pak jeden velkej průser.Už to nikdy nebude ono.Jak říkám-raději ať má najeto 260tis.km,ale není bouraná! Kdyby jsi si rok počkal, nejspíš bude k mání ta moje, najeto kolem 120tis km a to samé za ní. Když já to rok nééévýýýdrrržíííím.Už teď si připadám jako blázen,protiže když kolem mě projede nějaká Octa před faceliftem tak se otáčím a koukám(na počet trubek jdoucích z tlumiče výfuku-odseparuji tím ostatní motorizace a pokud je tam trubka jenom jedna bude to 1,6 55Kw,nebo 1,4 44Kw, nebo 1,4 55Kw) jakej to má start z křižovatky jak to jede proti kopci atd atd.Dá se říct že mám "ve voku" všechny 1,6 55Kw v našem městě.Prostě už si začínám připadat jako blázen,ale jaksi mi to nedá abych se za ní neotočil.A pak že se za předfaceliftem už dneska nikdo neotočí :smich: Dokud se za nima jen otáčíš, tak to jde, ale jak do toho půjdeš šroubovákem, tak už to není zájem o koupi Odkud jsi? Tak to ne e.Já su slušně vychované člověk.Mě by se taky moc nelíbilo když bych přišel ráno ke své Octuli a našel tam jem prázdné parkovací místo.Jinak su z Třebíče Uff, to jsem si oddechl Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
TomášT Vloženo 13. Červen 2007 Autor Sdílet Vloženo 13. Červen 2007 Hold má někdo štěstí, že takové auto objeví,ale já osobně nechci nic bouraného.To máte: rozmontovat, pak klempíře,lakýrníka,náhradní díly,smontovat.Raději víc ojeté než bourané.Tlumiče,výfuk,brzdy-to si člověk udělá doma sám,ale lakovat doma na dvoře metalízu apod. je problém.Navíc pokud je hnuto s nápravama-což se nemusí vůbec okem poznat, tak je to pak jeden velkej průser.Už to nikdy nebude ono.Jak říkám-raději ať má najeto 260tis.km,ale není bouraná! Kdyby jsi si rok počkal, nejspíš bude k mání ta moje, najeto kolem 120tis km a to samé za ní. Když já to rok nééévýýýdrrržíííím.Už teď si připadám jako blázen,protiže když kolem mě projede nějaká Octa před faceliftem tak se otáčím a koukám(na počet trubek jdoucích z tlumiče výfuku-odseparuji tím ostatní motorizace a pokud je tam trubka jenom jedna bude to 1,6 55Kw,nebo 1,4 44Kw, nebo 1,4 55Kw) jakej to má start z křižovatky jak to jede proti kopci atd atd.Dá se říct že mám "ve voku" všechny 1,6 55Kw v našem městě.Prostě už si začínám připadat jako blázen,ale jaksi mi to nedá abych se za ní neotočil.A pak že se za předfaceliftem už dneska nikdo neotočí :smich: Dokud se za nima jen otáčíš, tak to jde, ale jak do toho půjdeš šroubovákem, tak už to není zájem o koupi Odkud jsi? Tak to ne e.Já su slušně vychované člověk.Mě by se taky moc nelíbilo když bych přišel ráno ke své Octuli a našel tam jem prázdné parkovací místo.Jinak su z Třebíče Uff, to jsem si oddechl že je 1,6 55Kw pofaceliftu rarita?No v Brně v Eurocaru mají hned dvě!Je to paráda- nová přístrojovka,vybraná opěradla předních sedaček atd atd-jenomže ty ceny.Jo a u nás teď stojí v bazaru 1,6 55Kw Kombi!!!!!To je teprve rarita Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
rolbař Vloženo 14. Červen 2007 Sdílet Vloženo 14. Červen 2007 Hold má někdo štěstí, že takové auto objeví,ale já osobně nechci nic bouraného.To máte: rozmontovat, pak klempíře,lakýrníka,náhradní díly,smontovat.Raději víc ojeté než bourané.Tlumiče,výfuk,brzdy-to si člověk udělá doma sám,ale lakovat doma na dvoře metalízu apod. je problém.Navíc pokud je hnuto s nápravama-což se nemusí vůbec okem poznat, tak je to pak jeden velkej průser.Už to nikdy nebude ono.Jak říkám-raději ať má najeto 260tis.km,ale není bouraná! Kdyby jsi si rok počkal, nejspíš bude k mání ta moje, najeto kolem 120tis km a to samé za ní. Když já to rok nééévýýýdrrržíííím.Už teď si připadám jako blázen,protiže když kolem mě projede nějaká Octa před faceliftem tak se otáčím a koukám(na počet trubek jdoucích z tlumiče výfuku-odseparuji tím ostatní motorizace a pokud je tam trubka jenom jedna bude to 1,6 55Kw,nebo 1,4 44Kw, nebo 1,4 55Kw) jakej to má start z křižovatky jak to jede proti kopci atd atd.Dá se říct že mám "ve voku" všechny 1,6 55Kw v našem městě.Prostě už si začínám připadat jako blázen,ale jaksi mi to nedá abych se za ní neotočil.A pak že se za předfaceliftem už dneska nikdo neotočí :smich: Dokud se za nima jen otáčíš, tak to jde, ale jak do toho půjdeš šroubovákem, tak už to není zájem o koupi Odkud jsi? Tak to ne e.Já su slušně vychované člověk.Mě by se taky moc nelíbilo když bych přišel ráno ke své Octuli a našel tam jem prázdné parkovací místo.Jinak su z Třebíče Uff, to jsem si oddechl že je 1,6 55Kw pofaceliftu rarita?No v Brně v Eurocaru mají hned dvě!Je to paráda- nová přístrojovka,vybraná opěradla předních sedaček atd atd-jenomže ty ceny.Jo a u nás teď stojí v bazaru 1,6 55Kw Kombi!!!!!To je teprve rarita kombi?! tak to slyším poprvé Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
TomášT Vloženo 14. Červen 2007 Autor Sdílet Vloženo 14. Červen 2007 Kombíky v 1,6 55Kw se dělali ze začátku.To co stojí u nás je dovezeno z Rakouska r.v.98,bílá,chtějí za něj 129tis.Kč.Myslím že většina šla na export.U nás je to vzácnost.Ale možná se díky dovozu některé kousky k nám vrátí.Taky jsem kdesi četl,že 1,6 55Kw se stále vyrábí,ale jenom na export do určitých zemí(jižní amerika,indie,čína...) páč v evropě už exhalační norma Euro2 u nových vozů jaksi není možná. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.