RomanKo Vloženo 31. Květen 2007 Sdílet Vloženo 31. Květen 2007 Som rad Igor ze si sa dobrovolne podujal. Budeme cakat na odpoved. U mna by ste cakali asi niekolko mesiacov kym najazdim tolko km. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Misubaro Vloženo 31. Květen 2007 Autor Sdílet Vloženo 31. Květen 2007 Navrhujem nasledovný pokus, hľadá sa dobrovoľník:1.) ĽP a ĽZ pneu naplniť dusíkom na správnu hodnotu 2.) PP a PZ pneu naplniť obyčajným vzduchom na správnu hodnotu Po niekoľko tisíc km a pár týždňoch skontrolovať tlakomerom pokles tlaku v jednotlivých pneu... to neni pro me potrebne.....ja s tim mam velmi dobre zkusenosti /myslim s dusikem/ a je to jen o mysleni...... .....jsem stavar a kdyz napr. reknu neco o postaveni dreveneho domu, tak z devadesati procent mi kazdy rekne, ze cihla je cihla a zadne argumenty nebere. Ale to je jina kapitola.....jak jsem rekl.....je to jen o mysleni... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Igor Vloženo 3. Červen 2007 Sdílet Vloženo 3. Červen 2007 No to bol návod pre tých, čo neveria - ja na dusíku fungujem už niekoľko rokov a obyčajný vzduch by som do pneu už nikdy nedal Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Blacky Vloženo 3. Červen 2007 Sdílet Vloženo 3. Červen 2007 (editace) No to bol návod pre tých, čo neveria - ja na dusíku fungujem už niekoľko rokov a obyčajný vzduch by som do pneu už nikdy nedal hm ale proc, to necim podlozit nemuzes ze? Mno je to hodne o dobrym pocitu, tak Vam ho preju. Editováno: 3. Červen 2007, autor: Blacky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
RomanKo Vloženo 3. Červen 2007 Sdílet Vloženo 3. Červen 2007 (editace) To hej! Pocit je dolezity! Aj ja vam to prajem. Len fyziku a chemiu tazko nejakymi pocitmi oklamat. Takto maju dobry pocit aj pneuservis aj majitel cerstvo nahustenych pneumatik dusikom. A tak to ma byt! Tak funguje trhova ekonomika a sila reklamy. Este si treba nechat auto pre ten lepsi pocit z jazdy posvatit fararom aby ste aj tam prispeli, tankovat ten najdrahsi benzin UNI SUPER TURBO PLUS aby zlepsil vas vykon auta o neuveritelnych 0,0005% a ste najstastnejsi ludia na svate. Je to az sranda ako dokaze niekto naletiet na lacne triky reklamy a predajcov. Ale dolezity je ten pocit zadostucinenia... Mozno toto vsetko vyznelo ironicky, no naozaj vam to prajem! Hlavne nech vam auticko sluzi! Ci s dusikovymi pneu alebo vzduchovymi! Editováno: 3. Červen 2007, autor: RomanKo Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mikl Vloženo 3. Červen 2007 Sdílet Vloženo 3. Červen 2007 Nemá smysl se přesvědčovat o tom co je či není lepší,jak už tady zaznělo několikrát ať si každý nafouká tím co považuje ze lepší. Zajímá mně jiná věc a to od odpůrců dusíku,kdo a kde Vás masíruje reklamou a triky na dusík?Vystřídal jsem několik pneuservisů a nikde mi ho nikdo nenutil. Jinak samozřejmě plním dusíkem,protože neuchází a to mi stačí. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
RomanKo Vloženo 3. Červen 2007 Sdílet Vloženo 3. Červen 2007 Ja plnim samozrejme vzduchom, lebo neunika. A to mi tiez staci. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mikl Vloženo 3. Červen 2007 Sdílet Vloženo 3. Červen 2007 Ja plnim samozrejme vzduchom, lebo neunika. A to mi tiez staci. V poho,jenom jsi mi neodpověděl jak je to s tou masivní reklamou. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
RomanKo Vloženo 3. Červen 2007 Sdílet Vloženo 3. Červen 2007 Ja ti poviem tak, ja som sa o tomto sposobe dozvedel jedine cez internet. Bo zatial som v ziadnom pneuservise nebol. A ked hovorim v ziadnom, tak tym myslim v ziadnom. Ale z fyziky som bol dobry a aj z chemie. Takze ak sa niekto da nachytat na takuto vec, potom musi byt ta propagacia asi dobra. Ci uz je to priamo reklamovane v pneuservise alebo niekde inde, je to jedno. Verim tomu ze dusik ako plyn s mensou tepelnou rozpinatelnostou dokaze pomoct, ale za podmienok, ze tam ziaden vzduch nie je. A este zatial mi nikto nevysvetlil akym sposobom ten vzduch z kolesa vysavaju ked vam to hustia dusikom. Takze samotny napad nezavrhujem, len neverim ze za danych podmienok dokaze tak zlepsit vlastnosti jazdy ako podaktori pisu. A s tym dofukovanim to tiez tomu nejako neverim. Ked nafukas auto s teplou pneumatikou, tak ma o niekolko desatin atmosfer vyssi tlak ako za studena. Takze ked ho potom kontrolujes o 3 mesiace v zime, tak sa ti zda ze ti vzduch z tade unikol. Ale v skutocnosti tam ani nikdy nebol. Fukaj pneu v chladnom pocasi a so studenymi pneu a garantujem ti ze ti vydrzi tlak rovnaky cely rok. A ak nie, garantujem ti ze ani s dusikom by nezostal. Znamena to potom ze je defekt v pneu. U dusika sa ti zda ze neunika len koli tomu, ze je odolnejsi voci teplote a teda rozpinaniu. Ale tato zmena nie je taka velka pri 2.5 atmosferach aby to koleso nejako nicilo ci deformovalo. Takze tod moja odpoved na tvoj dotaz. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Misubaro Vloženo 4. Červen 2007 Autor Sdílet Vloženo 4. Červen 2007 Ja ti poviem tak, ja som sa o tomto sposobe dozvedel jedine cez internet. Bo zatial som v ziadnom pneuservise nebol. A ked hovorim v ziadnom, tak tym myslim v ziadnom. Ale z fyziky som bol dobry a aj z chemie. Takze ak sa niekto da nachytat na takuto vec, potom musi byt ta propagacia asi dobra. Ci uz je to priamo reklamovane v pneuservise alebo niekde inde, je to jedno. Verim tomu ze dusik ako plyn s mensou tepelnou rozpinatelnostou dokaze pomoct, ale za podmienok, ze tam ziaden vzduch nie je. A este zatial mi nikto nevysvetlil akym sposobom ten vzduch z kolesa vysavaju ked vam to hustia dusikom. Takze samotny napad nezavrhujem, len neverim ze za danych podmienok dokaze tak zlepsit vlastnosti jazdy ako podaktori pisu. A s tym dofukovanim to tiez tomu nejako neverim. Ked nafukas auto s teplou pneumatikou, tak ma o niekolko desatin atmosfer vyssi tlak ako za studena. Takze ked ho potom kontrolujes o 3 mesiace v zime, tak sa ti zda ze ti vzduch z tade unikol. Ale v skutocnosti tam ani nikdy nebol. Fukaj pneu v chladnom pocasi a so studenymi pneu a garantujem ti ze ti vydrzi tlak rovnaky cely rok. A ak nie, garantujem ti ze ani s dusikom by nezostal. Znamena to potom ze je defekt v pneu. U dusika sa ti zda ze neunika len koli tomu, ze je odolnejsi voci teplote a teda rozpinaniu. Ale tato zmena nie je taka velka pri 2.5 atmosferach aby to koleso nejako nicilo ci deformovalo. Takze tod moja odpoved na tvoj dotaz. ...ahoj....asi mame zde jiny vzduch nez u vas......merim vzdy pred jizdou......a musel jsem alespon jednou za 14 dni dofouknout.....myslim u vzduchu.......ne moc, ale musel!!!!!!!!!!..........u dusiku nemusim ani po trech mesicich.....tak nevim, kde je problem........a garantovat, ze vzduch neunikne po cely rok, to je myslim vylozene utopie, ktere ani sam nemuzes verit!!!!!! ....nic ve zlem...... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mikl Vloženo 4. Červen 2007 Sdílet Vloženo 4. Červen 2007 Ja ti poviem tak, ja som sa o tomto sposobe dozvedel jedine cez internet. Bo zatial som v ziadnom pneuservise nebol. A ked hovorim v ziadnom, tak tym myslim v ziadnom. Ale z fyziky som bol dobry a aj z chemie. Takze ak sa niekto da nachytat na takuto vec, potom musi byt ta propagacia asi dobra. Ci uz je to priamo reklamovane v pneuservise alebo niekde inde, je to jedno. Verim tomu ze dusik ako plyn s mensou tepelnou rozpinatelnostou dokaze pomoct, ale za podmienok, ze tam ziaden vzduch nie je. A este zatial mi nikto nevysvetlil akym sposobom ten vzduch z kolesa vysavaju ked vam to hustia dusikom. Takze samotny napad nezavrhujem, len neverim ze za danych podmienok dokaze tak zlepsit vlastnosti jazdy ako podaktori pisu. A s tym dofukovanim to tiez tomu nejako neverim. Ked nafukas auto s teplou pneumatikou, tak ma o niekolko desatin atmosfer vyssi tlak ako za studena. Takze ked ho potom kontrolujes o 3 mesiace v zime, tak sa ti zda ze ti vzduch z tade unikol. Ale v skutocnosti tam ani nikdy nebol. Fukaj pneu v chladnom pocasi a so studenymi pneu a garantujem ti ze ti vydrzi tlak rovnaky cely rok. A ak nie, garantujem ti ze ani s dusikom by nezostal. Znamena to potom ze je defekt v pneu. U dusika sa ti zda ze neunika len koli tomu, ze je odolnejsi voci teplote a teda rozpinaniu. Ale tato zmena nie je taka velka pri 2.5 atmosferach aby to koleso nejako nicilo ci deformovalo. Takze tod moja odpoved na tvoj dotaz. Ano odpověděl hned první větou.Tak žádná masivní reklama,které jsi nepodlehl,jak se tu často ozývá.Je to prostě jenom jedna z možností.Někdo ji věří a někdo ne. Celý zbytek Tvého příspěvku by se dal charakterizovat jako reklama na vzduch. Neupírám Ti teoretické znalosti,ale na rozdíl od Tebe mám i praktické zkušenosti a ty hovoří za vše.Je mi vážně jedno co si kdo nechá plnit.Reagoval jsem tu na smyšlenky o masivní reklamně a jak se ukázalo,žádná není. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Blacky Vloženo 4. Červen 2007 Sdílet Vloženo 4. Červen 2007 ...ahoj....asi mame zde jiny vzduch nez u vas......merim vzdy pred jizdou......a musel jsem alespon jednou za 14 dni dofouknout.....myslim u vzduchu.......ne moc, ale musel!!!!!!!!!!..........u dusiku nemusim ani po trech mesicich.....tak nevim, kde je problem........a garantovat, ze vzduch neunikne po cely rok, to je myslim vylozene utopie, ktere ani sam nemuzes verit!!!!!! ....nic ve zlem...... no myslim, ze vzduchem to nebude. Spis ventilek, nebo jinej problem. To ze celej rok nemusim dofukovat je uplne normalni. Dokonce ani nedofukuju zimaky, kdyz je po pul roce sundam z vesaku a montuju na podzim. Proste drzej v pohode. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Blacky Vloženo 4. Červen 2007 Sdílet Vloženo 4. Červen 2007 Ano odpověděl hned první větou.Tak žádná masivní reklama,které jsi nepodlehl,jak se tu často ozývá.Je to prostě jenom jedna z možností.Někdo ji věří a někdo ne.Celý zbytek Tvého příspěvku by se dal charakterizovat jako reklama na vzduch. Neupírám Ti teoretické znalosti,ale na rozdíl od Tebe mám i praktické zkušenosti a ty hovoří za vše.Je mi vážně jedno co si kdo nechá plnit.Reagoval jsem tu na smyšlenky o masivní reklamně a jak se ukázalo,žádná není. no to co pises ty by se zase dalo povazovat za propagaci dusiku. Ja sem zaregistroval nekolik spotu v radiich, i v televizy, kdyz se s tim dusikem s velkou slavou vyrukovalo. Pneuservisy to maji obcas na vylohach ap. Mno ale nechme to uz. Lide skoro porad podlehaji mylnym dojmum a pro dobry pocit udelaji vse mozne i nemozne. Tak jim to prejme. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mvh Vloženo 4. Červen 2007 Sdílet Vloženo 4. Červen 2007 Hele, to je jednoduchy, zeme nemuze bejt kulata, protoze by ty co sou dole spadli, akorat si musite dat bacha az budete plavat v mori aby jste nedoplavali az k tomu velkymu vodopadu.... Jo a co se tyce toho jak nas napalili v servisu a tezce na nas vydelavaji, od doby co plnim dusikem, tak mi staci jeden kontrolni pohled na pneu a jedu (navic mam TMP) kdezto driv se mi furt zdali predni kola nejaky prazdny a proste jsem musel zajet k pumpe a dofoukat, ted kazdou chvili meli na pumpe urvany hadice, takze sem hledal dalsi, proste ztrata casu, Ted kdyz me pneuservis "ozebracil" o stovku, usetrim spoustu casu a kdyz uz jedu zase do pneuservisu aby mi to zkontrolovali nebo nafoukali na jinej tlak (delsi cesta s vetsim nakladem) tak mi to udelaji zdarma, takze se ani nemusim nikde shejbat a spinit si ruce ventilkama, tomu rikam dobra sluzba za malo penez. Nechci nikoho presvedcovat co je lepsi, ale vadi mi reci o tom jak sem se nechal napalit a servis si na me namastil kapsu. Netvrdim, ze nafoukanim dusikem mam razem jiny auto, ale ta mala drobna zmena mi za ty maly drobny stoji. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
RomanKo Vloženo 4. Červen 2007 Sdílet Vloženo 4. Červen 2007 Chlapi, sme tu od toho aby sme si tu radili a nie sa hadali. Aj ked ma tesi ze nikto to neberie osobne ale dava do toho svoj nazor a hlavne skusenosti. A tak to ma byt. Tak mi dovolte do vas dusikarov este rypnut. Co jaaa by som si dokazal kupit za tu stovku na mojho zigulaaaka...skoro novy motor. To mas fajn akciu ze ti dofukavaju zdarma MVH. A dokedy ti to dofukavaju? Neobmedzene dlho? Ale stale musis ist dofukat len ked je otvorene v servise, nie? A ohybanie prospieva kondicke. Hehe. Keby mi vadilo raz za cas aj gumy dofukat, tak si uz kupim auto co si ich vie dofukat same a hotovo. Alebo keby ma ani soferovat nebavilo, tak auto so soferom. A ked na to nemam, tak stara dobra MHD alebo CSAD. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mvh Vloženo 4. Červen 2007 Sdílet Vloženo 4. Červen 2007 myslim, ze nejde o hadku, proste mam pravdu a hotovo Jo jinak s tema sluzbama zdarma, tak ty jsou stale zdarma pro stale zakazniky a ja tam jezdim pravidelne, ted uz se trema autama, takze nevidim problem. No a pokud je tvuj konicek objizdet pumpy a spolehat se na jejich "presnost" tak ti preju zdar a silu. Ja jsem od narozeni linej, takze radsi neco zaplatim, nez abych ohybal hrbet. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Igor Vloženo 4. Červen 2007 Sdílet Vloženo 4. Červen 2007 Blacky: Už som to písal, ale pre istotu ešte raz zopakujem - keď som mával pneu hustené obyčajným vzduchom, minimálne 1 krát medzi výmenami trebalo pneu dofukovať aspoň o 0,2. Odkedy mám pneu plnené dusíkom, netreba vôbec pneu dofukovať, ani kontrolovať. Spočiatku som kontroloval, ale úbytok nebol žiaden a ani počas tých pár rokov nebolo nutné dofukovať. Čo sa týka ceny, každý má iné priority. Niekto si dá o 2 pivá ročne viac, niekto si nechá naplniť pneu dusíkom Zainvestovať treba len pri prvotnom plnení, za následnú kontrolu a prípadné doplnenie pri výmene pneu za letné/zimné som nikdy nič neplatil. Dokonca si vôbec nepamätám, či pri nahadzovaní zimných pneu niekoľko mesiacov odložených v garáži by tieto trebalo dofukovať, keď boli pôvodne plnené dusíkom... Koľko ľudí, toľko názorov. Netreba byť ale zaslepení a apriori neveriť ničomu novému. Bohužiaľ, stále poznám dosť ľudí, ktorí napríklad nesvietia, lebo vraj im potom žiarovky dlhšie vydržia Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mikl Vloženo 5. Červen 2007 Sdílet Vloženo 5. Červen 2007 Blacky: Už som to písal, ale pre istotu ešte raz zopakujem - keď som mával pneu hustené obyčajným vzduchom, minimálne 1 krát medzi výmenami trebalo pneu dofukovať aspoň o 0,2. Odkedy mám pneu plnené dusíkom, netreba vôbec pneu dofukovať, ani kontrolovať. Spočiatku som kontroloval, ale úbytok nebol žiaden a ani počas tých pár rokov nebolo nutné dofukovať.Čo sa týka ceny, každý má iné priority. Niekto si dá o 2 pivá ročne viac, niekto si nechá naplniť pneu dusíkom Zainvestovať treba len pri prvotnom plnení, za následnú kontrolu a prípadné doplnenie pri výmene pneu za letné/zimné som nikdy nič neplatil. Dokonca si vôbec nepamätám, či pri nahadzovaní zimných pneu niekoľko mesiacov odložených v garáži by tieto trebalo dofukovať, keď boli pôvodne plnené dusíkom... Koľko ľudí, toľko názorov. Netreba byť ale zaslepení a apriori neveriť ničomu novému. Bohužiaľ, stále poznám dosť ľudí, ktorí napríklad nesvietia, lebo vraj im potom žiarovky dlhšie vydržia Ano tak s tím souhlasím do posledního písmene,mám úplně stejné zkušenosti,ale už ponechám dusík stranou. Trochu OT,ale musím napsat něco ke tomu svícení.Jednoho kolegu denní svícení tak se*e,že tvdí že ho protijedoucí oslňují.Pravda je asi jinde.Vadí mu spíš to opotřebení a pár ml paliva navíc Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Misubaro Vloženo 5. Červen 2007 Autor Sdílet Vloženo 5. Červen 2007 (editace) Ja ti poviem tak, ja som sa o tomto sposobe dozvedel jedine cez internet. Bo zatial som v ziadnom pneuservise nebol. A ked hovorim v ziadnom, tak tym myslim v ziadnom. Ale z fyziky som bol dobry a aj z chemie. Takze ak sa niekto da nachytat na takuto vec, potom musi byt ta propagacia asi dobra. Ci uz je to priamo reklamovane v pneuservise alebo niekde inde, je to jedno. Verim tomu ze dusik ako plyn s mensou tepelnou rozpinatelnostou dokaze pomoct, ale za podmienok, ze tam ziaden vzduch nie je. A este zatial mi nikto nevysvetlil akym sposobom ten vzduch z kolesa vysavaju ked vam to hustia dusikom. Takze samotny napad nezavrhujem, len neverim ze za danych podmienok dokaze tak zlepsit vlastnosti jazdy ako podaktori pisu. A s tym dofukovanim to tiez tomu nejako neverim. Ked nafukas auto s teplou pneumatikou, tak ma o niekolko desatin atmosfer vyssi tlak ako za studena. Takze ked ho potom kontrolujes o 3 mesiace v zime, tak sa ti zda ze ti vzduch z tade unikol. Ale v skutocnosti tam ani nikdy nebol. Fukaj pneu v chladnom pocasi a so studenymi pneu a garantujem ti ze ti vydrzi tlak rovnaky cely rok. A ak nie, garantujem ti ze ani s dusikom by nezostal. Znamena to potom ze je defekt v pneu. U dusika sa ti zda ze neunika len koli tomu, ze je odolnejsi voci teplote a teda rozpinaniu. Ale tato zmena nie je taka velka pri 2.5 atmosferach aby to koleso nejako nicilo ci deformovalo. Takze tod moja odpoved na tvoj dotaz. Ano odpověděl hned první větou.Tak žádná masivní reklama,které jsi nepodlehl,jak se tu často ozývá.Je to prostě jenom jedna z možností.Někdo ji věří a někdo ne. Celý zbytek Tvého příspěvku by se dal charakterizovat jako reklama na vzduch. Neupírám Ti teoretické znalosti,ale na rozdíl od Tebe mám i praktické zkušenosti a ty hovoří za vše.Je mi vážně jedno co si kdo nechá plnit.Reagoval jsem tu na smyšlenky o masivní reklamně a jak se ukázalo,žádná není. to mikl.....ahoj...mas moji podporu!!!!!!!!! Editováno: 5. Červen 2007, autor: Misubaro Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Misubaro Vloženo 5. Červen 2007 Autor Sdílet Vloženo 5. Červen 2007 Blacky: Už som to písal, ale pre istotu ešte raz zopakujem - keď som mával pneu hustené obyčajným vzduchom, minimálne 1 krát medzi výmenami trebalo pneu dofukovať aspoň o 0,2. Odkedy mám pneu plnené dusíkom, netreba vôbec pneu dofukovať, ani kontrolovať. Spočiatku som kontroloval, ale úbytok nebol žiaden a ani počas tých pár rokov nebolo nutné dofukovať.Čo sa týka ceny, každý má iné priority. Niekto si dá o 2 pivá ročne viac, niekto si nechá naplniť pneu dusíkom Zainvestovať treba len pri prvotnom plnení, za následnú kontrolu a prípadné doplnenie pri výmene pneu za letné/zimné som nikdy nič neplatil. Dokonca si vôbec nepamätám, či pri nahadzovaní zimných pneu niekoľko mesiacov odložených v garáži by tieto trebalo dofukovať, keď boli pôvodne plnené dusíkom... Koľko ľudí, toľko názorov. Netreba byť ale zaslepení a apriori neveriť ničomu novému. Bohužiaľ, stále poznám dosť ľudí, ktorí napríklad nesvietia, lebo vraj im potom žiarovky dlhšie vydržia ...lip bych to nenapsal......u nas je mnoho lidi, kteri jen z principu neuznavaji nazor nekoho jineho anebo neco noveho. A budou tvrdosijne trvat na svem zastaralem mysleni. Nikoho se tim tady nechci dotknout. Je to jen nahled na nasi spolecnost z vlastni zkusenosti. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
RomanKo Vloženo 5. Červen 2007 Sdílet Vloženo 5. Červen 2007 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Blacky Vloženo 5. Červen 2007 Sdílet Vloženo 5. Červen 2007 chjo. jak rikam., nechte si dusik., jiny si nechaj 70% dusiku a je to. vynedofukujete vubec ja taky ne, tak mame dobre sedly pnaumatiky a ventilky co neuchazej. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
RomanKo Vloženo 5. Červen 2007 Sdílet Vloženo 5. Červen 2007 Ja sem tam dofukavam a aj vyfukavam...podla toho ako som nalozeny (na dlhsie cesty). Ale nikdy ze by som ich mal podhustene unikom vzduchu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
majko Vloženo 5. Červen 2007 Sdílet Vloženo 5. Červen 2007 (editace) (navic mam TMP) No pokial viem tak TPM nedokaze zachytit stratu tlaku vsetkych pneumatik sucastne. To bol aj dovod preco som to nakoniec neobjednal.Ale k veci a karty na stol. Vsetci machri nech najdu nasledujuce udaje pre dusik a vzduch. Koeficient teplotnej roztaznosti. Mernu hmotnost. Tepelnu vodivost. Na zaver mam jednu odpozorovanu teoriu. Pokial nekontrolujem tlak pneu plnenych vzduchom, tiez mi to neklesa. Cim castejsie to robim tym viac klesa. Z toho dedukujem, ze proste pri merani asi spustam koleso . A hlavne, kedze vzadu je povolenych ak sa nemylim 2.2 az 3.2 podla zataze, mam pri kazdom nalozeni vylozeni behat do servisu ? Este zaujimavy link http://www.caravanlife.cz/portal/art/108/ Editováno: 5. Červen 2007, autor: majko Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
fabka2004 Vloženo 6. Červen 2007 Sdílet Vloženo 6. Červen 2007 Navrhujem nasledovný pokus, hľadá sa dobrovoľník:1.) ĽP a ĽZ pneu naplniť dusíkom na správnu hodnotu 2.) PP a PZ pneu naplniť obyčajným vzduchom na správnu hodnotu Po niekoľko tisíc km a pár týždňoch skontrolovať tlakomerom pokles tlaku v jednotlivých pneu... a potom pokus zopakovat opacne, za rovnakych podmienok a takitso aj RRR spravit ak uz chcete robit pokusy, lebo jeden pokus je ziadny pokus Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.