doktor.j Vloženo 31. Květen 2007 Vloženo 31. Květen 2007 Potřebuji vědět ohledně troj´úhelníku na blinkry co je v přístrojovce,údajně jsou dva typy.Pro tažný a bez tažného.Jaký je v nich rozdíl.Je to jinak zapojené,nebo rychleji jen bliká?Popřípadě jaké číslo má mít.Díky Citovat
doktor.j Vloženo 31. Květen 2007 Autor Vloženo 31. Květen 2007 Super by bylo kdyby mi někdo poradil jak se demontuje abych nic nepoškodil. Citovat
Tygr_O2_blue_race_RS Vloženo 31. Květen 2007 Vloženo 31. Květen 2007 Tak to jsem v životě neslyšel. Podle mne je to stejné. Citovat
metjus Vloženo 31. Květen 2007 Vloženo 31. Květen 2007 Super by bylo kdyby mi někdo poradil jak se demontuje abych nic nepoškodil. Vytahnes ho vcelku s ofukama jde to stuha neboj zaber,ale dávej pozor na plisky ktere to drzi radi padaji a nejsou k nalezení Citovat
Tunak Vloženo 31. Květen 2007 Vloženo 31. Květen 2007 (editace) nepises aku mas pristrojovku a podla toho sa troska lisi aj sposob vyberania spinaca varovnych blinkrov. EDIT: ak mas novsi typ, tak mozes vybrat plastovy diel s napisom octavia a spinac blinkrov vytiahnut von. ak to pojde ztuha, mozes si pomoct tym ze vyberies zaslepku tlacitok pod nim, pripadne tlacitko ak nemas zaslepku a rukou zozadu spinac blinkrov vytlacis. myslim ze pri vyberani s ofukmi to mozes skor dorypat, lebo ofuky su dost osemetna zalezitost Editováno: 16. Květen 2011, autor: Wojnar Citovat
doktor.j Vloženo 31. Květen 2007 Autor Vloženo 31. Květen 2007 (editace) ok,mam nový typ palubovky.Jinak mi tvrdi ve skodovce,ze ten trjuhelnik s prerusovacem se musí vyměnit,když se dává tažný(prý je jiný silnější a má navíc konektor víte označení). Máte někdo shéma na připojení elektriky tažného zařízení,co se kde spojuje a tahá? Editováno: 31. Květen 2007, autor: doktor.j Citovat
Tunak Vloženo 31. Květen 2007 Vloženo 31. Květen 2007 pozeral som do etky a tam sa naozaj pise ze auto s taznym ma iny typ. 1U0 953 235E od 08.00 do 02.04 - s taznym 1U0 953 235H od 03.04 - s taznym 1U0 953 235B od 08.00 - bez tazneho Citovat
dolešo Vloženo 3. Červen 2007 Vloženo 3. Červen 2007 Já koupil TZ i se zásuvkou a u té je svazek kabelů, které se připojují na levé zadní světlo - je to jednoduché, kabely jsou na to připravené a je u toho i popis. Spínač varovných světel jsem zatím nevyměnil. Trochu složitější to je, pokud máš park.asistenta, aby nepískal, když couváš s přívěsem. Citovat
Pepa007 Vloženo 3. Červen 2007 Vloženo 3. Červen 2007 Po faceliftu: Normální 1U0 953 235 B Pro tažné 1U0 953 235 E 300 Je tam ten rozdíl, že spínač pro tažné zařízení v případě připojení přívěsu bliká navíc kontrolka blikačů přívěsu na přístrojovce. Pozor při výměně se mění (už si nepamatuji, je to dávno co jsem to předělaval) zapojení a myslím jsem tam tahal nějaký drát navíc od budíků. Zapojení se musí upravit jinak při výměně za přepínače pro tažné sepřepínač poškodí. Rozdíl je navíc v tom Normální přepínač podsvit se rožne až po rozsvícení světel. Pro tažné podsvit se rožne po zapnutí klíče v zapalování. Citovat
doktor.j Vloženo 4. Červen 2007 Autor Vloženo 4. Červen 2007 (editace) To je super díky za radu. Potřeboval bych tedy někde sehnat to schéma oproti klasickému zapojení bez tažného ?Máte to někdo.Dík Editováno: 16. Květen 2011, autor: Wojnar Citovat
doktor.j Vloženo 6. Červen 2007 Autor Vloženo 6. Červen 2007 Vite někdo ,kde a kam se tahá ten kabel navíc od budíků k přerušovači v případě tažného? Citovat
Pyxisek Vloženo 29. Březen 2009 Vloženo 29. Březen 2009 (editace) Jaký je rozdíl v zapojení přerušovače 1U0 953 235 B a 1U0 953 235 E? Po prvním připojení přívěsu dopřerušoval Můžu bez úprav tam dát silnější provedení? Tak jsem koupil 1U0 953 235 E . Vše funguje až na to, že trojúhelník pořád svítí naplno a nejde to ubrat regulátorem podsvětlení Editováno: 8. Duben 2009, autor: Pyxisek Citovat
rostik Vloženo 14. Duben 2009 Vloženo 14. Duben 2009 Myslím si,že kdyby výrobce do toho přerušovače dával kloudný relé s pořádnýma kontaktama,tak nemá potřebu řešit typ pro tažné a naopak. Ty kontakty jsou opravdu z blata! Já osobně jsem svůj opravoval již 5X. Citovat
McDrapi Vloženo 14. Duben 2009 Vloženo 14. Duben 2009 (editace) Dobré téma , hned jsem provedl kontrolu, a ejhle, co jsem měl v autě tak byl bez tažného, co jsem měl rezervní tak s tažným. Editováno: 14. Duben 2009, autor: McDrapi Citovat
McDrapi Vloženo 14. Duben 2009 Vloženo 14. Duben 2009 Já měl v autě "B", vlek šel taky, Ted jsem tam dal ten rezervní "E" a nic se nezměnilo. Mám auto 2002, bylo tam od začátku tažný, ale měl jsem starý interiér, předělal jsem to na novou palubku před 4 měsíci, vypínač v nové palubce byl "B", že jsou nějaký možnosti jsem naměl aní potuchy. Vše chodilo normál bez problému. Jaký je rozdíl v zapojení přerušovače 1U0 953 235 B a 1U0 953 235 E?Po prvním připojení přívěsu dopřerušoval Můžu bez úprav tam dát silnější provedení? Tak jsem koupil 1U0 953 235 E . Vše funguje až na to, že trojúhelník pořád svítí naplno a nejde to ubrat regulátorem podsvětlení Citovat
rostik Vloženo 14. Duben 2009 Vloženo 14. Duben 2009 podle mě to je v pořádku.Má bejt podsvícenej a není napojenej na regulaci posvícení. Já to taky tak mám Citovat
jirina5 Vloženo 15. Květen 2011 Vloženo 15. Květen 2011 Vytahnes ho vcelku s ofukama jde to stuha neboj zaber,ale dávej pozor na plisky ktere to drzi radi padaji a nejsou k nalezení Tak mám přesně tento problém!! Někdo (býv.majitel) plast s trojúhelníkem z palubovky vytahoval a plíšky, které to drží polámal. Zůstal tam jeden, který mi při vytahování zapadnul neznámo kam. Poradí mi někdo kde se dájí plíšky koupit??? Budou vědět ve škodovce? Není nějaké číslo dílu? Citovat
Wojnar Vloženo 16. Květen 2011 Vloženo 16. Květen 2011 To jsi vyndával celý prostřední ofuk, jestli Ti dobře rozumím? Jednak pro výměnu/opravu přerušovače to není pořeba, ale to je teď jedno. Pochybuju, že ty plíšky/pérka někde koupíš samostatně. Ale vzhledem k tomu, že po světě se válí víc poškozených ofuků než dobrých nebude problém to z těch poškozených vybrat. Na vrakáčí takový ofuk nemá skoro žádnou cenu, takže se domluvit a vybrat to z nich. A máš vypadnuté pouze ty pérka? Nemáš ulomený i plast za který je zaháknutý? Pokud nikde v okolí neseženeš, řekněme, že čtyři bych oželel. Nebo šest Citovat
prcek36 Vloženo 10. Listopad 2012 Vloženo 10. Listopad 2012 Jen prosím o radu proč mi nesvítí výstražný facelift - trojúhelníkové tlačítko a předfacelift - hranaté tlačítko svítí Předělával jsem palubku tak jsem dal ten trojúhelníkový jinak vše funguje jak má, jen nesvítí když zapnu klíčky a ten starý svítí Citovat
Wojnar Vloženo 10. Listopad 2012 Vloženo 10. Listopad 2012 Stáhni si Dílenskou Příručku a porovnej zapojení. Neznám ten přefaceliftový a nevím jak se chová, ale FL jsou dva - obyčejný a pro přívěs. Obyčejný svítí až s rozsvícením světel a přívěsový hned po zapnutí zapalování. Zde bych hledal příčinu. Citovat
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.