Přejít na obsah
Zobrazit v aplikaci

Lepší způsob procházení. Dozvědět se více.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

Celoobrazovková aplikace na vaší domovské obrazovce s push notifikacemi, odznaky a další.

Pro instalaci této aplikace na iOS a iPadOS
  1. Klepněte na ikonu Sdílet v Safari
  2. Posuňte menu a klepněte na Přidat na plochu.
  3. Klepněte na Přidat v pravém horním rohu.
Pro instalaci této aplikace na Android
  1. Klepněte na tři tečky (⋮) v pravém horním rohu prohlížeče.
  2. Klepněte na Přidat na plochu nebo Nainstalovat aplikaci.
  3. Potvrďte klepnutím na Nainstalovat.

Doporučené odpovědi

Publikováno

;) zdravim...pritulkyne ma Fabku 1,4 MPi a pri volnobehu motor hrozne škube...pri sezeni v aute citite neprijemne vibrace...otacky jsou "dobre"....auto ma nalitano 62tis..

Mate nejaky recept na uzdraveni??? Dostalo se mi par nazoru ato. silenbloky motoru,spojka....je to real..diky

kol110

Kamarád měl to samé, a už od mala mu dělala to samé ... ve Škodovce nic nezjistili a dělá mu to furt.

je to prej docela normální bolístka fabijek

jj, MPI škube, to je známá věc a je to zkrátka vlastnost toho motoru. Mě se to podařilo hodně eliminovat, když jsem začal měnit svíčky po 10tis. km, vzduchovej filtr a tankovat jen u Shellu

  • Autor
:o tak dekuji......česke auto,Vaše škoda.... :angry: .... diky za rady. ;)

svíčky

Stejný problém - motor 1,4 16V 55kW, r.v. 2003, 60.000km. Někdy v pohodě, někdy poškubává. Svíčky bych vyloučil, pokud při poškubávání šlápnu na plyn a najedu na stejné otáčky, chod je zcela hladký, pak sundám nohu z plynu a zas škube. Ty svíčky resp.zapalovací cívky mě taky napadly jako první, ale tím to nejspíš nebude. Svíčky teď budu měnit tak jako tak, zatím jsem měnil jen vzduchový filtr, samozřejmě bez vlivu. Jestli na to nemůže mít vliv to čidlo teploty motoru i když startuji zcela hladce kdykoliv.

no tak kdyz tankujem u hypru tak to škube jako prase (1,4 50kW) a kdyz na shellce tak uplne v pohode,neškube :)

Hm, tak fakt je, že předposledně jsem tankoval v Makru a byl klid. Teď jsem vzal plnou u jakési Chemis a poškubává - tahle souvislost mě nenapadla. Problémy začaly, když jsem se přestěhoval a začal navštěvovat tuhle pofidérní benzínku. Shell je cenově mimo, ale do křovinořezu tankuju jen u něj - V-Power Racing 99+ a to je fakt nářez, vyšší výkon a nezhasne v žádné poloze. Srovnával jsem i s 98 od OMV a jiných, ale tam nebyl žádný rozdíl oproti 95

Carlo: buď benzín, nebo špinavá klapka. Na benzínu neušetříš, budeš tankovat levněji, ale riskuješ, nepředvídatelné chování motoru, poruchy některého ze vstřikovačů (přidře se, nejde opravit - měl to táta, taky šetřílek). Náš motor je na kvalitu benzínu dost citlivý, překvapuje mě, že právě ty tankuješ u noname benzínek. :unsure:

Uvedu malý příklad: Bavil jsem se se známým, dělá vedoucího servisu ve škodovce. Potkalo se tam několik aut, všem škubaly a vynechávaly motory, elektronika v pořádku, vůbec nevěděly co s tím, pak úplnou náhodou jeden z mechaniků zjistil, že všichni tankovali u stejné noname čerpačky (akce na N95) a bylo to jasné. Vypustit nádrž, nalít benzín od Shellu a bylo po problému.

Upraveno od pava

Pava: Máš určitě pravdu, malým benzínkám jsem nikdy moc nevěřil, ale třeba těch hypermarketových se musím zastat - jezdil jsem teď dva roky prakticky výhradně do Makra a žádný problém. Pokud vím, tak berou úplně normální kvalitní benzín, někde OMV, někde od České rafinérské - doporučuji přečíst http://www.novinky.cz/ekonomika/ceska-rafi...3699_t1ktk.html - od České rafinérské bere palivo prokazatelně i Shell. Bydlel jsem poblíž Shellu Vratimov a tam jsem jezdil jen pokud jsem náhodou musel, protože to je typická benzínka s malou výtočí, kde to pytlíkujou jak se dá. Pokud do Shellu, tak jedině na Místeckou, kde se občas dělají i fronty. Nezáleží všechno jen na firmě, ale především na nájemci a na lokalitě. Pokud má velký odbyt, nestojí jim to za nějaké "pančování". Osobně silně pochybuji, že benzín od Shellu je jiný než kdekoliv jinde. Do V-Power tuším jen přidávají svoje aditiva a jen ten 99 Racing plus skutečně vozí z Rakouska nebo Německa - taky je patřičně dražší. Něco jiného je, že u některých noname benzínek benzín pančují nebo kupují rovnou podezřele levná paliva.

Souhlasím, jednou jsem se na čerpačce Benzina bavil s pumpařem (známý) ten mi přímo ukazoval papíry a říkal, že cisterna, která je zaváží jede od nich přímo zavážet čerpačku Makro, kde benzín tenkrát stál o 2,-Kč na litru méně, než u nich.

Myslel jsem spíš malé soukromé stanice, od těch asi raději dál.

Ahoj měl jse podobný problém svičky filtry všechno jsem vyměnil apořad to škubalo nakonec jsem vyčistil škrtící klapku a ohodně se to zlepšilo skuto a uvidíš -_-

Do klapky u 1.4 50kw jsem vystříkal celej spray až pod výfukem byl koláč sazí. Od té doby klid. U noname pump netankuji.

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Aktivovat mobilní záhlaví

Chrome pro Android
  1. Klepněte na ikonu zámku vedle adresního řádku.
  2. Klepněte na Povolení → Oznámení.
  3. Upravte své preference.
Chrome pro desktop
  1. Klikněte na ikonu zámku v adresním řádku.
  2. Vyberte Nastavení webu.
  3. Najděte Oznámení a upravte své preference.