Publikováno Březen 22, 200718 r zdravim...pritulkyne ma Fabku 1,4 MPi a pri volnobehu motor hrozne škube...pri sezeni v aute citite neprijemne vibrace...otacky jsou "dobre"....auto ma nalitano 62tis.. Mate nejaky recept na uzdraveni??? Dostalo se mi par nazoru ato. silenbloky motoru,spojka....je to real..diky
Březen 22, 200718 r Kamarád měl to samé, a už od mala mu dělala to samé ... ve Škodovce nic nezjistili a dělá mu to furt.
Březen 22, 200718 r jj, MPI škube, to je známá věc a je to zkrátka vlastnost toho motoru. Mě se to podařilo hodně eliminovat, když jsem začal měnit svíčky po 10tis. km, vzduchovej filtr a tankovat jen u Shellu
Březen 24, 200718 r Stejný problém - motor 1,4 16V 55kW, r.v. 2003, 60.000km. Někdy v pohodě, někdy poškubává. Svíčky bych vyloučil, pokud při poškubávání šlápnu na plyn a najedu na stejné otáčky, chod je zcela hladký, pak sundám nohu z plynu a zas škube. Ty svíčky resp.zapalovací cívky mě taky napadly jako první, ale tím to nejspíš nebude. Svíčky teď budu měnit tak jako tak, zatím jsem měnil jen vzduchový filtr, samozřejmě bez vlivu. Jestli na to nemůže mít vliv to čidlo teploty motoru i když startuji zcela hladce kdykoliv.
Březen 24, 200718 r no tak kdyz tankujem u hypru tak to škube jako prase (1,4 50kW) a kdyz na shellce tak uplne v pohode,neškube
Březen 24, 200718 r Hm, tak fakt je, že předposledně jsem tankoval v Makru a byl klid. Teď jsem vzal plnou u jakési Chemis a poškubává - tahle souvislost mě nenapadla. Problémy začaly, když jsem se přestěhoval a začal navštěvovat tuhle pofidérní benzínku. Shell je cenově mimo, ale do křovinořezu tankuju jen u něj - V-Power Racing 99+ a to je fakt nářez, vyšší výkon a nezhasne v žádné poloze. Srovnával jsem i s 98 od OMV a jiných, ale tam nebyl žádný rozdíl oproti 95
Březen 25, 200718 r Carlo: buď benzín, nebo špinavá klapka. Na benzínu neušetříš, budeš tankovat levněji, ale riskuješ, nepředvídatelné chování motoru, poruchy některého ze vstřikovačů (přidře se, nejde opravit - měl to táta, taky šetřílek). Náš motor je na kvalitu benzínu dost citlivý, překvapuje mě, že právě ty tankuješ u noname benzínek. Uvedu malý příklad: Bavil jsem se se známým, dělá vedoucího servisu ve škodovce. Potkalo se tam několik aut, všem škubaly a vynechávaly motory, elektronika v pořádku, vůbec nevěděly co s tím, pak úplnou náhodou jeden z mechaniků zjistil, že všichni tankovali u stejné noname čerpačky (akce na N95) a bylo to jasné. Vypustit nádrž, nalít benzín od Shellu a bylo po problému. Upraveno Březen 25, 200718 r od pava
Březen 25, 200718 r Pava: Máš určitě pravdu, malým benzínkám jsem nikdy moc nevěřil, ale třeba těch hypermarketových se musím zastat - jezdil jsem teď dva roky prakticky výhradně do Makra a žádný problém. Pokud vím, tak berou úplně normální kvalitní benzín, někde OMV, někde od České rafinérské - doporučuji přečíst http://www.novinky.cz/ekonomika/ceska-rafi...3699_t1ktk.html - od České rafinérské bere palivo prokazatelně i Shell. Bydlel jsem poblíž Shellu Vratimov a tam jsem jezdil jen pokud jsem náhodou musel, protože to je typická benzínka s malou výtočí, kde to pytlíkujou jak se dá. Pokud do Shellu, tak jedině na Místeckou, kde se občas dělají i fronty. Nezáleží všechno jen na firmě, ale především na nájemci a na lokalitě. Pokud má velký odbyt, nestojí jim to za nějaké "pančování". Osobně silně pochybuji, že benzín od Shellu je jiný než kdekoliv jinde. Do V-Power tuším jen přidávají svoje aditiva a jen ten 99 Racing plus skutečně vozí z Rakouska nebo Německa - taky je patřičně dražší. Něco jiného je, že u některých noname benzínek benzín pančují nebo kupují rovnou podezřele levná paliva.
Březen 26, 200718 r Souhlasím, jednou jsem se na čerpačce Benzina bavil s pumpařem (známý) ten mi přímo ukazoval papíry a říkal, že cisterna, která je zaváží jede od nich přímo zavážet čerpačku Makro, kde benzín tenkrát stál o 2,-Kč na litru méně, než u nich. Myslel jsem spíš malé soukromé stanice, od těch asi raději dál.
Březen 26, 200718 r Ahoj měl jse podobný problém svičky filtry všechno jsem vyměnil apořad to škubalo nakonec jsem vyčistil škrtící klapku a ohodně se to zlepšilo skuto a uvidíš
Březen 26, 200718 r Do klapky u 1.4 50kw jsem vystříkal celej spray až pod výfukem byl koláč sazí. Od té doby klid. U noname pump netankuji.
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.