Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Vloženo
Me to taky rozhodne fouka vic a takovim vyraznejsim dojmem. Mozna ti to fouka taky dobre, ono video to docela zkresluje.

Vice to foukalo jak to bylo zapojene cele do atmosfery a vstup do sani zaslepen,ale sla spotreba o 0,4 litru nahoru.

Vloženo
Vice to foukalo jak to bylo zapojene cele do atmosfery a vstup do sani zaslepen,ale sla spotreba o 0,4 litru nahoru.

Hmmm to je zajmave, ja to mam teda zapojene do atmosfery, ale vetsi spotrebu jsem nezaznamenal. Vyzkousime a uvidime.

Vloženo
Hmmm to je zajmave, ja to mam teda zapojene do atmosfery, ale vetsi spotrebu jsem nezaznamenal. Vyzkousime a uvidime.

A jaky mas motor AUM nebo AGU

  • o 3 týdny později...
Vloženo

AHOJ...VIE MI NIEKTO POVEDAT,AKY TLAK TURBA MA 1.8 110KW AGU????ROZMYSLAM TIEZ NAD KUPOU NEJAKEHO ZAUJIMAVEHO BLOW OF VENTILU,ALE PREDAVAC MI POLOZIL OTAZKU NA AKY TLAK TO CHCEM???LEPSIE POVEDANE,POLOZIL JU BRATOVI V ANGLICKU,KTORI BY MI TO DONIESOL,POKIAL BY TO BOLO ZA ZAUJIMAVU CENU A NIECO KVALITNEHO...DAKUJEM

Vloženo
AHOJ...VIE MI NIEKTO POVEDAT,AKY TLAK TURBA MA 1.8 110KW AGU????ROZMYSLAM TIEZ NAD KUPOU NEJAKEHO ZAUJIMAVEHO BLOW OF VENTILU,ALE PREDAVAC MI POLOZIL OTAZKU NA AKY TLAK TO CHCEM???LEPSIE POVEDANE,POLOZIL JU BRATOVI V ANGLICKU,KTORI BY MI TO DONIESOL,POKIAL BY TO BOLO ZA ZAUJIMAVU CENU A NIECO KVALITNEHO...DAKUJEM

110kw 0,6-0,7 a RS nebo GIV GTI 132kw 0,8 ;)

Vloženo

nenasiel by sa niekto,kto by mi poslal video s zapojenym BIRDIK MK III CONUS?ide mi hlavne o ten zvuk a zvuk za jazdy..je to v interieri pocut az tak ze to otravuje??rozmyslam nad kupou tohto typu..ale vacsinou sa tu kazdy bavi o BIRDIN MK II...dakujem

Vloženo (editace)
Ahoj kolegove...

Mezi puvodnim Bosh a Bidrinem je rozdil, a to v tom, ze Bosh nijak nereaguje na vznikly tlak za turbem, tam neni co pretlacit.

U Bidrina tlaci tlak turba na ten pist a pretahuje se s pruzinou, o tom to je, najit spravne napruzeni ke konkretnim tlakum...

Turbo dira se Bidrinem zmensi, prave proto, ze kdyz se zavre skrtici klapka a mezi klapkou a turbem se hromadi vzduch, jeste nez vznikne podtlak na otevreni Bidrina tak tlak za turbem zacne pretlacovat pist, pak se prida podtlak, pist se jeste vic zatlaci a vetsina vzduchu jde zpatky do sani a malinko na chvilku do atmosfery.

Tak jak to ma zapojeny kolega Lube ze nevraci do sani ... myslim, ze to musi vic zrat, protoze RJ vyhodnoti mnozstvi nasavaneho vzduchu a podle toho davkuje palivo...

Rad bych se jeste zastavil u tech tlaku, ktere popisujete...

Co to znamena, kdyz tady napisete, ze Vam turbo tlaci 1,5baru? :help:

Meril jsem jednu OI 1,8T a ve Vagu aktualni tlak byl 1540.. (zdravim Mr.Jackku :) )

V OI RS 1670..

A v me OI 1,8T s chipem jsem nameril 2450..

Jaky je vztah mezi temito jednotkami, prosim?

Myslim, ze by se dalo si pak BOV seridit mimo auto..

Dikes predem..

Mila

Ve Vagu to pise tlak v milibarech (1,5baru=1500 milibaru). Kdyz ti to pise ve Vagu 2450 tak to tlaci 1,45 baru, protoze 1000 milibaru je atmosferickej tlak ovzdusi, kterej musis odecist

DukeRS

Editováno: , autor: DukeRS
Vloženo (editace)

Cafte

Vcera som namontoval do 1,8T RS auq. bov od TURBOSMART kompact series Dual Port. Fuka nad moje ocakavania , kvalita spracovania vyborna , ziadne chybove hlasenia v ECU. link:http://www.turbosmartonline.com/index.php?id=44

Mam aj 1,8t agu s BIDRIN conus fuka docela dobre , ale ta kvalita sprcovania nic moc , zasekava sa a stale ho musim nastavovat

Editováno: , autor: toudy2
Vloženo
Cafte

Vcera som namontoval do 1,8T RS auq. bov od TURBOSMART kompact series Dual Port. Fuka nad moje ocakavania , kvalita spracovania vyborna , ziadne chybove hlasenia v ECU. link:http://www.turbosmartonline.com/index.php?id=44

Mam aj 1,8t agu s BIDRIN conus fuka docela dobre , ale ta kvalita sprcovania nic moc , zasekava sa a stale ho musim nastavovat

kde sa da kupit a za kolko??

Vloženo
kde sa da kupit a za kolko??

No kedze predpokladam ze mas motor AGU tak bi som nesiel do toho DUAL PORT ale do SUPERSONIC FG-BOV-KTSS25 . Je to total brutal, ak mas rad hlasny odfuk tak nieje co riesit. Predpokladam ze cena budo oklo 8500,- az 9000,- sk. Da sa zohnat v COBRATUNING.

Vloženo
fakt? nebo si delas prdel :)

Kdyz ho zapojis jako puvodni a mas tam puvodni airbox tak slyset neni.Musel by jsi ho dat jako otevreny ,ale s puvodnim airboxem jsou u toho jen problemy.

  • o 1 měsíc později...
  • o 1 měsíc později...
Vloženo

Tak jsem si to celé přečetl, ale stále nevím. Mam 1,8T RS 148 KW motor AGU r.v.03 a chtěl bych dát nějakej blow off ventil.

Něco za rozumné peníze, tak kolem 4 litrů a aby to pěkně a hlasitě odfukovalo.

Kdo už nějakej takovej v RS máte, tak doporučte, díky.

Vloženo (editace)

RS s kodem agu co to je za RS šoupni tam HKS a máš klid

Editováno: , autor: olisoft
citovanie predchadzajuceho prispevku
  • o 2 týdny později...
Vloženo

řeknu to asi tak, mám agu koupil jsem bidrin III a nebyl problém žádný, fouká to jak kráva, je to přesný, výkon to neztratilo.Seřídil jsem ho jednou a už je tam dva měsíce a je ok, akorát přemýšlím že koupím membránový protože mě štve že ten píst odfukuje postupně a ne najednou i když ten zvuk je peka :palec2:

Vloženo

Zdar chlapi, koupil jsem na Octu I 1.8T BOV od Bidrina a chci se zeptat kde sehnat nějakou náhradu za tu záslepku kterou samo nemám nebo alespoň jaký je průměr té origo, koupě z druhé ruky takže bez příslušenství, díkes.

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...