zabiak Vloženo 30. Červen 2007 Sdílet Vloženo 30. Červen 2007 (editace) www.skodaoctavia.cz Editováno: 3. Květen 2010, autor: zabiak Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
zabiak Vloženo 30. Červen 2007 Sdílet Vloženo 30. Červen 2007 (editace) V žádném případě to nemuže oslňovat v žádném uhlu vůbec. Svítí to málo. Editováno: 30. Červen 2007, autor: zabiak Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
zabiak Vloženo 30. Červen 2007 Sdílet Vloženo 30. Červen 2007 Fce: otočím klíček na žhavení světla se zapnou otočím na startování světla se vypnou a zapnou až je auto nastartováno, při zapnutí parkovaček se mlhy vypnou Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
zabiak Vloženo 30. Červen 2007 Sdílet Vloženo 30. Červen 2007 (editace) Vypadá to designově pěkně Editováno: 30. Červen 2007, autor: zabiak Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
rolbař Vloženo 30. Červen 2007 Sdílet Vloženo 30. Červen 2007 Tak i já jsem si po zkouškách udělal také denní svícení, které, jak už jsme psal vychází z DP. Natáhl jsem si od vypínače světel pin č.3 žlutozelený 1,5 drát na jednu z těch velkých volných pozic na pojistu v pojistkovce a odtud též žlutozelený na svorku A9, která je na svazku k pojistovce, spojují se na ní žlutozelené dráty k potkávačkám, drát jsem zde připájel. Pojistku jsem dával místo vypínače, aby fce denního svícení šla odpojit, použil jsem 15A pojistku v pozici 33. Fce je následující: po zapnutí zapalování se rozsvítí potkávací světla, při startování zhasnou a poté se zase rozsvítí, nic jiného nesvítí, já mám ještě dodělanou kontrolku potkávaček, takže ta svítí. po otočení vypínače světel do pozice parkovačky a dál je vše jako doposud. Pro tuto variantu musíte sundat spodní díl palubky na straně řidiče a částečně rozizolovat svazek, který vede k pojistkovce, svorka A9 je kousek od pojistkovky, cca 5cm. už mě s tím stavěli poliši a no problem Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
profor Vloženo 1. Červenec 2007 Sdílet Vloženo 1. Červenec 2007 Konečne to tu niekto napísal... AUDI nemá použité dialkové svetlá ako denné svietenie, sú to presne tie 21W žiarovky, veď keď také AUDI uvidíte, pozrite si aká je to žiarovka ak nehovorím o tých svetlách čo majú ako denné svietenie 5 LUXEONov LED. Tie AUDIny majú dialkače BI-XENONY to znamená že sú tam výbojky D1S ktorým nevadí časté "blikanie" a zvládajú to. Hmlovky som videl na AUDI ako Comming Home a Leaving Home a svietili na plno, ale dá sa to nastaviť v menu auta a to riadi RJ. Taktiež ako bolo spomenuté, denné svietenie pre xenony je tak isto takže pri štarte kedy odpája relé X kontakt zhasnú a potom sa zasvietia takže by som namiesto hmloviek použil normálne stretávačky a nebál by som sa zhorenia pätice, predsa môžete šoférovať v noci aj pár hodín a nič sa nestane... Treba teda dávať pozor na to aby to neuškodilo baterke keď na to zabudne človek po zopnutí klúčiku Jaká audi má svítit 50% dálkovými světly? Třeba A6 06 má integrované 21W žárovky ve světlech a ty se dají v menu zapnout jako denní svícení. A když to tak zhruba počítám, tak když budu svítit pouze potkávacíma nebo mlhovýma spotřeba proudu je okolo 9A a když komplet tak 11A. U xenonů je to ještě míň. Úspora 2A za cenu nekomfortu mě přijde zbytečná. Abych musel myslet na to, když vjedu do tunelu, nebo večer, musím zase hrábnout na vypínač. Mám automat, který mě vše rozsvítí 10s po nastartování a vše zase zhasne po vypnutí klíče. Jinak Martinův nápad, jak to udělat nejjednodušeji je bezesporu výborný. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Vaša Vloženo 1. Červenec 2007 Sdílet Vloženo 1. Červenec 2007 (editace) tak jsem zjištoval a nen to 50% dálkových jak jsem napsal ale je to 12V 21W v nitřní parabole. (o které jsem si myslel že je i pro dálkové světlo) stejně to nemění nic na tom že audi či jiné auto to má schváleno z výroby tím pádem je to legální na rozdíl od svícení mlhovkami u O I. Když si to bude policajt chtět užít tak dá flastra nejdřív za mlhovky a pak za to ne nesvítíš. ad bi-xenon: bi - xenon je o tom že výbojka svítí stále jako potkávací a je okolo ní clonka která se odcloní když se sepnou dálkové Editováno: 1. Červenec 2007, autor: Vaša Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
camron Vloženo 1. Červenec 2007 Sdílet Vloženo 1. Červenec 2007 (editace) Tak jsem to prubnul. A zvládl jsem to já elektroanalfabet takže to zvládne každej. Tady první pokus nakonec jsem musel vodič skrátit aby šel vypínač zastrčit zpět. Jenom jsem to tam nasunul a je to No, vídám to teď docela dost u Octavií (hlavně u těch, které mají origo xenon lampy - nechápu, když nemám na výbojky, tak si tam přeci dám halogeny, ne?!), ale docela by mě zajímalo, jak byste se poprali s legalitou tohoto řešení. Není to schváleno pro užití jako denní svícení. Tohle se dostat k projednání na přestupkovou, tak tě vcelku slušně osápou.. Editováno: 1. Červenec 2007, autor: camron Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
stepo Vloženo 1. Červenec 2007 Sdílet Vloženo 1. Červenec 2007 Mam xenony a svitim s nimi i pres den, nevidim duvod to menit. Vybojka se zas tak casto nemeni, abych se o ni musel strachovat. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Maverick Vloženo 1. Červenec 2007 Sdílet Vloženo 1. Červenec 2007 Jen poznamka vzhledem k reseni Audi - 12V 21W ve vnitrni parabole je reseni az od urciteho modeloveho roku v kombinaci s bixenonem. Stejne treba jako posledni Passat. Nektere starsi modelove roky Audi byly skutecne resene 30-50% svitivosti dalkovych svetel. Znamej to mel takto resene z vyroby na A3. Jina vec je soucasna pritomnost svetelneho senzoru, ktera z denniho rezimu zapnula klasicka svetla pri urcite urovni setmeni prave kvuli aktivaci i koncovych svetel. Reseni Martina je elegantni a prakticke a moc se mi libi, nicmene vada v podobe pouziti mlhovych svetel je podle me zavazna. Co je psano je i dano, takze nejake dohady s policii ve spravnim rizeni a podobne jsou proste liche. Pokud tak neni auto homologovane, neni se o cem bavit. Ze jsou predpisy nadraka je vec jina. Jako dalsi nevyhodu beru to, ze pri tomto zapojeni clovek musi myslet na vcasne otoceni spinacem prave kvuli zadnim svetlum. Jak jiz bylo receno, chtelo by to svetelnej senzor. Ja sam pouzivam klasicke origo rele, jsem spokojenej. Otocit spinacem muzu az ve chvili, kdy proste neuvidim na budiky, protoze svitim jak prednima, tak zadnima. SPZ pri dennim sviceni zapojene nemam. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
profor Vloženo 1. Červenec 2007 Sdílet Vloženo 1. Červenec 2007 Presne aj ja nehovoriac o tom že tá výbojka má neporovnatelne dlhšiu životnosť ako žiarovka. a svietim aj v zadu, proste ako v noci. Mam xenony a svitim s nimi i pres den, nevidim duvod to menit. Vybojka se zas tak casto nemeni, abych se o ni musel strachovat. a pri vypnutých svetlách keď blikneš sa zapáli výbojka a odklopí clonka ad bi-xenon: bi - xenon je o tom že výbojka svítí stále jako potkávací a je okolo ní clonka která se odcloní když se sepnou dálkové Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MartinRS Vloženo 2. Červenec 2007 Autor Sdílet Vloženo 2. Červenec 2007 Vypadá to designově pěkně OK pane Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
zabiak Vloženo 2. Červenec 2007 Sdílet Vloženo 2. Červenec 2007 (editace) Tak jsem to prubnul. A zvládl jsem to já elektroanalfabet takže to zvládne každej. Tady první pokus nakonec jsem musel vodič skrátit aby šel vypínač zastrčit zpět. Jenom jsem to tam nasunul a je to No, vídám to teď docela dost u Octavií (hlavně u těch, které mají origo xenon lampy - nechápu, když nemám na výbojky, tak si tam přeci dám halogeny, ne?!), ale docela by mě zajímalo, jak byste se poprali s legalitou tohoto řešení. Není to schváleno pro užití jako denní svícení. Tohle se dostat k projednání na přestupkovou, tak tě vcelku slušně osápou.. Zase proc vyhazovat zbytečně peníze za výbojky?? Svůj učel to plní není rozdíl od denních světel co se prodávají neoslnuje to. Legalitu neřeším stejně svítím světly už jsem naučenej tohle jsem si zapojil protože se mi to líbí takže pro přejezd do garáže nebo na srazy... Nebo když zapomenu tak aspon něco svítí a kdyby něco tak jim nakecám že jsou to světla na denní svícení. Variant na denní svícení je spousta a má to hodně aut a tohle vypadá a funguje stejně takže by to mohli sežrat. Jinak byl dobrej výrobek pro ty kdo nemají mlhovky prodávat světla pro denní svícení do světel nechat si to homologovat. Editováno: 2. Červenec 2007, autor: zabiak Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
murder Vloženo 2. Červenec 2007 Sdílet Vloženo 2. Červenec 2007 ale docela by mě zajímalo, jak byste se poprali s legalitou tohoto řešení. Není to schváleno pro užití jako denní svícení. Tohle se dostat k projednání na přestupkovou, tak tě vcelku slušně osápou.. Ach jo kurňa chlapi nežerte tak ty naše zákony. Když mě příslušník zastaví tak se mu to pokusím slušně vysvětlit, pokud to bude vůl tak budu trvat na správním řízení, pokud bude normální vůl tak to vzdá a nechá mě odjet a pokud to bude extra vůl tak to pošle do správního. Já na jeho oznámení pouze napíšu, že nesouhlasím s uvedeným přestupkem, že jsem jen použil světla pro denní svícení nic víc nic míň. Teď pro mě začíná pakárna musím dojet domů (nebo někam...) a přepojit to tak aby svítili potkávačky (tak jak je psáno jinde v příspěvku) a zajedu na STK tam investuju do nové technické s tím, že jsem narazil na přitroublého příslušníka který mě spral protože mi nesvítilo osvětlení SPZ, ale to přece svítí až zapnu normální světla. Tak mi technik udělá technickou do které ho požádám aby napsal že světla pro denní svícení chodí tak jak mají. No a s tím absolvuji správní řízení, to by mě zajímalo kdo mě v tomhle případě potrestá lol Přiznávám že budu mít náklady s absolvováním STK, ale zase můžu ten protokol vozit abych ho ukázal dalšímu volovi. Prostě ty světla nijak neoslňují, auto má nižší zátěž altíku, menší zátěž baterie, o pár haléřů nižší spotřebu a je to velice elegantně a levně vyřešeno. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
zabiak Vloženo 2. Červenec 2007 Sdílet Vloženo 2. Červenec 2007 Přesně. Navíc nikam jezdit nemusím. Jen vytáhnu ovladač světel a ten propojovací drát vytáhnu a svítí vše jak má . není to tam nijak přidělané jen jsem tam ten drát zasunul Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MartinRS Vloženo 3. Červenec 2007 Autor Sdílet Vloženo 3. Červenec 2007 ale docela by mě zajímalo, jak byste se poprali s legalitou tohoto řešení. Není to schváleno pro užití jako denní svícení. Tohle se dostat k projednání na přestupkovou, tak tě vcelku slušně osápou.. Ach jo kurňa chlapi nežerte tak ty naše zákony. Když mě příslušník zastaví tak se mu to pokusím slušně vysvětlit, pokud to bude vůl tak budu trvat na správním řízení, pokud bude normální vůl tak to vzdá a nechá mě odjet a pokud to bude extra vůl tak to pošle do správního. Já na jeho oznámení pouze napíšu, že nesouhlasím s uvedeným přestupkem, že jsem jen použil světla pro denní svícení nic víc nic míň. Teď pro mě začíná pakárna musím dojet domů (nebo někam...) a přepojit to tak aby svítili potkávačky (tak jak je psáno jinde v příspěvku) a zajedu na STK tam investuju do nové technické s tím, že jsem narazil na přitroublého příslušníka který mě spral protože mi nesvítilo osvětlení SPZ, ale to přece svítí až zapnu normální světla. Tak mi technik udělá technickou do které ho požádám aby napsal že světla pro denní svícení chodí tak jak mají. No a s tím absolvuji správní řízení, to by mě zajímalo kdo mě v tomhle případě potrestá lol Přiznávám že budu mít náklady s absolvováním STK, ale zase můžu ten protokol vozit abych ho ukázal dalšímu volovi. Prostě ty světla nijak neoslňují, auto má nižší zátěž altíku, menší zátěž baterie, o pár haléřů nižší spotřebu a je to velice elegantně a levně vyřešeno. jj naprosto dobře napsáno děkuji :-)))))jinak odemne jezdí 3 oktavie takto upravené každý den a zatím v poho.....:-)))) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
zabiak Vloženo 3. Červenec 2007 Sdílet Vloženo 3. Červenec 2007 Musíme to co nejvíce rozšířit, aby to bylo naprosto běžné Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
stepo Vloženo 4. Červenec 2007 Sdílet Vloženo 4. Červenec 2007 Přesně. Navíc nikam jezdit nemusím. Jen vytáhnu ovladač světel a ten propojovací drát vytáhnu a svítí vše jak má . není to tam nijak přidělané jen jsem tam ten drát zasunul No tak to honem rychle hod klestema na svorku nebo priletuj k dratu, protoze zatim to sice jeste nehori, ale prechodak je svina..... Aby se Ti nestalo, ze usetris 200Kc za zarovky a vyhodis 1200Kc za ovladac svetel ( ci kolik ten bazmek stoji ). Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
rolbař Vloženo 4. Červenec 2007 Sdílet Vloženo 4. Červenec 2007 Přesně. Navíc nikam jezdit nemusím. Jen vytáhnu ovladač světel a ten propojovací drát vytáhnu a svítí vše jak má . není to tam nijak přidělané jen jsem tam ten drát zasunul No tak to honem rychle hod klestema na svorku nebo priletuj k dratu, protoze zatim to sice jeste nehori, ale prechodak je svina..... Aby se Ti nestalo, ze usetris 200Kc za zarovky a vyhodis 1200Kc za ovladac svetel ( ci kolik ten bazmek stoji ). známému seskratoval ovladač a speklo se mu vedení od ovladače až ke světlům, výměna včetně práce 150 000,-Kč naštěstí to bylo podnikové auto. Hoď tam dva piny a no problem Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
zabiak Vloženo 4. Červenec 2007 Sdílet Vloženo 4. Červenec 2007 No v tom pinu 6 ten drát drží dobře jak je tam nasunut ten ovladač tak to drží. Ale u toho pinu 8 je tam jen k němu zasunuto a možná by to mohlo vypadnout a to by to tam pak z něčím mohlo vyskratovat? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
rolbař Vloženo 4. Červenec 2007 Sdílet Vloženo 4. Červenec 2007 (editace) No v tom pinu 6 ten drát drží dobře jak je tam nasunut ten ovladač tak to drží. Ale u toho pinu 8 je tam jen k němu zasunuto a možná by to mohlo vypadnout a to by to tam pak z něčím mohlo vyskratovat? přes ten drát protéká prud cca 8A, pokus nebudeš mít na obou koncích stejnou vstyčnou plochu, tak proud bude protékat měnším průřezem a tím pádem se tento bod začne zahřívat (přechodový odpor) může se to zahřát do té míry, že to začne natavovat bužírku, konektor a i tělo vypínače světel. Já tohle znám víc v silnoproudu, od toho už chytlo hodně baráků a to samé je i u aut. Editováno: 4. Červenec 2007, autor: rolbar Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
castor-x Vloženo 5. Červenec 2007 Sdílet Vloženo 5. Červenec 2007 Vážení přátelé, nápad Martina se mi líbí, ale pořád mi vrtá hlavou jedna věc, proč když už víme že pin6 na spínači světel dává v klidovém stavu proud nepřipojíme na pin4 který ovládá přímo klopená, tedy tlumená světla, která odpovídají předpisu. Zřejmně v tom něco je protože jinak byste to tu už dávno napsali, ale mě by zajímalo co? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
rolbař Vloženo 5. Červenec 2007 Sdílet Vloženo 5. Červenec 2007 (editace) Vážení přátelé, nápad Martina se mi líbí, ale pořád mi vrtá hlavou jedna věc, proč když už víme že pin6 na spínači světel dává v klidovém stavu proud nepřipojíme na pin4 který ovládá přímo klopená, tedy tlumená světla, která odpovídají předpisu. Zřejmně v tom něco je protože jinak byste to tu už dávno napsali, ale mě by zajímalo co? aby ti svítily klopené, musel by jsi propojit pin 3 se žlutozelený v pojistkovce Editováno: 28. Srpen 2007, autor: rolbar Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník Vloženo 5. Červenec 2007 Sdílet Vloženo 5. Červenec 2007 Vážení přátelé, nápad Martina se mi líbí, ale pořád mi vrtá hlavou jedna věc, proč když už víme že pin6 na spínači světel dává v klidovém stavu proud nepřipojíme na pin4 který ovládá přímo klopená, tedy tlumená světla, která odpovídají předpisu. Zřejmně v tom něco je protože jinak byste to tu už dávno napsali, ale mě by zajímalo co? aby ti svítily klopené, musel by jsi propojit pin 3 se zelenožlutým v pojistkovce Mozna to asi tak udelam ale co kdyz budu stat s vyp. motorem a budu si chtit pustit ventilator? asi budu svitit Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
rolbař Vloženo 5. Červenec 2007 Sdílet Vloženo 5. Červenec 2007 (editace) Vážení přátelé, nápad Martina se mi líbí, ale pořád mi vrtá hlavou jedna věc, proč když už víme že pin6 na spínači světel dává v klidovém stavu proud nepřipojíme na pin4 který ovládá přímo klopená, tedy tlumená světla, která odpovídají předpisu. Zřejmně v tom něco je protože jinak byste to tu už dávno napsali, ale mě by zajímalo co? aby ti svítily klopené, musel by jsi propojit pin 3 se zelenožlutým v pojistkovce Mozna to asi tak udelam ale co kdyz budu stat s vyp. motorem a budu si chtit pustit ventilator? asi budu svitit já to mám zatím přes pojistku 15A, takže v případě zkoušení něčeho (diagnostika atd.) odpojím, ale plánuji si udělat nenápadný vypínač. Editováno: 5. Červenec 2007, autor: rolbar Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.