garny Vloženo 19. Červen 2008 Autor Sdílet Vloženo 19. Červen 2008 tak jsem navštívil garny service poprvé ve čtvrtek nějaká svině mi vyrvala záslepku zámku u řidiče bohužel pro něj mám zalepeno a tak se v pátek konala další návštěva kdy se leptalo na skla VIN foto dodá Petr osobně i s malým mechanikem, kterj pomáhal Jo jo jen jak bude trochu času ..... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Palo Vloženo 21. Červen 2008 Sdílet Vloženo 21. Červen 2008 Druhá část uprav byla stavba uplně nového a asi tak 3x vetšího chladiče stačeného vzduchu (intercooler) ... chladič je přesně zabudován mezi výstuhu narazníku a chladič klimatizace... potrubí použito se speciálních silikonových hadic a nerezového potrubí .... atd... je to na dlouhé povídaní ... jinak celou stavbu jsem dělal vlasnoručně... mimo chladiče samo ... Ještě jsem vymněnil sériové vtřikovače za RACE 520... když už ..že..... Čí to je kraksna??? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Palo Vloženo 21. Červen 2008 Sdílet Vloženo 21. Červen 2008 Spravit auto? Jedině k MartinoviRS a nebo Garnymu, ale chcete li něco na autě dokurvit, klidně se obraťte na mne, to umím dobře zase já P.S.Píšu to u obou, aby to někomu neuniklo, že také něco umím Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
garny Vloženo 22. Červen 2008 Autor Sdílet Vloženo 22. Červen 2008 Čí to je kraksna??? Moje néééé anebo jooo Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
garny Vloženo 22. Červen 2008 Autor Sdílet Vloženo 22. Červen 2008 tak slibované foto pana hensla .. ala jeho auto a leptání vinu a oprava záslepky po narušení asi zlodějů ... a malý tuner honzík ... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
garny Vloženo 22. Červen 2008 Autor Sdílet Vloženo 22. Červen 2008 Jedna fabia TDI na servisek ... turbo odešlo definitivně .. lopatky ukroucené ... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
garny Vloženo 22. Červen 2008 Autor Sdílet Vloženo 22. Červen 2008 škoda superb 2.5 TDI .. pan si nechal někde udělat rozvody... ale nedbal rady ,že je potřeba vymněnit i ostatní řemeny a kladky atd... no a po 2 mesících řemeny namotané po celém motoru .. trochu horší přístup .. na vše.. ve finále to pány stálo více než by si to nechal udělat rovnou .. jo kdo šetří na špatném místě.. hmmm Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Hensel Vloženo 23. Červen 2008 Sdílet Vloženo 23. Červen 2008 hele Peto malej viděl fotky a hned Petr auto naše...normálně poznal, že to je focený u tebe v garage zase budeme muset přijet a dovézt Ti nějakou mlsku Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
garny Vloženo 23. Červen 2008 Autor Sdílet Vloženo 23. Červen 2008 hele Peto malej viděl fotky a hned Petr auto naše...normálně poznal, že to je focený u tebe v garage zase budeme muset přijet a dovézt Ti nějakou mlsku No tak to je super .. malej ale šikovnej ..... mlku to joooo.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
garny Vloženo 23. Červen 2008 Autor Sdílet Vloženo 23. Červen 2008 tak zase jedna fabia RS ,na turbo... čistění .... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
garny Vloženo 23. Červen 2008 Autor Sdílet Vloženo 23. Červen 2008 WV passat na rozvody..... vše origo new.. plus volnoběžka altík.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
garny Vloženo 23. Červen 2008 Autor Sdílet Vloženo 23. Červen 2008 oprava zadních dveří na první octe ... a nemoc prvních octavek Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
rolbař Vloženo 23. Červen 2008 Sdílet Vloženo 23. Červen 2008 to byla evidentně MR97 bez zadních podběhů, celkem fuj pohled Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
garny Vloženo 24. Červen 2008 Autor Sdílet Vloženo 24. Červen 2008 to byla evidentně MR97 bez zadních podběhů, celkem fuj pohled Přasně pane.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ilja Vloženo 24. Červen 2008 Sdílet Vloženo 24. Červen 2008 Jedna fabia TDI na servisek ... turbo odešlo definitivně .. lopatky ukroucené ... mel bych dotaz jak to ze se takhle ty lopatky ukroutili? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
garny Vloženo 24. Červen 2008 Autor Sdílet Vloženo 24. Červen 2008 mel bych dotaz jak to ze se takhle ty lopatky ukroutili? Ahoj hele nejsi ty ten s té anglie... ? No turbo .. no vetšinou je to s nadměrného výkonu na turbo .. ale to se u tohoto vozu netýká tohle bylo standart 74 KW .. Problém první je asi v jeho zacházení a jizda celkem s autem .. druhá věc je nemoc turba .. vetšinou do fabie PD TDI se dávaly turba od výrobce KKK a ty jsou lechce podimenzované v materiálu .. u tohoto typu a výrobce turba to nevydím poprvé ... zato u GARETA jsem to ještě neviděl... tam odejde něco jiného standartního ale lopatky vetšinou vydrží .. max se ohnou .. jestě auto mnělo najeto 180 000 ... km Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ilja Vloženo 24. Červen 2008 Sdílet Vloženo 24. Červen 2008 jj diky jsem z Anglie, psal jsem ti ohledne servisu. Jeste jsem se ti nedostal odepsat. Muj kamarad se mi ozval takze mi bude delat servis on. Kazdopadne ti moc dekuju za odpoved. Preci jenom je to pro me trosku komplikovane vozit auto az do Prahy jsem z K.Varu. Ale nebyt toho ze mi to bude delat on tak jsem u tebe..co tu vsechno delas tak jsi opravdu jednicka..a klobouk dolu pred tvoji praci . Dekuju za tve dobre rady a opovedi.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Hensel Vloženo 26. Červen 2008 Sdílet Vloženo 26. Červen 2008 teda na tý rs fábce to křídlo hnus velebnosti a nemoc oktávek jj s tím jsem měl tu mžnost, aleto víš sám kdyby jsi viděl jak to vypadá dnes sice ne tak hrozivě, ale je to zase vidět...měl jsem možnost to vidět, když jsem byl s kámošem na technický..ono to nechce an iopravovat, ale vyříznout a navařit tam novej kus Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
garny Vloženo 27. Červen 2008 Autor Sdílet Vloženo 27. Červen 2008 teda na tý rs fábce to křídlo hnus velebnosti a nemoc oktávek jj s tím jsem měl tu mžnost, aleto víš sám kdyby jsi viděl jak to vypadá dnes sice ne tak hrozivě, ale je to zase vidět...měl jsem možnost to vidět, když jsem byl s kámošem na technický..ono to nechce an iopravovat, ale vyříznout a navařit tam novej kus No jinak to asi nijak ani nepůjde... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
garny Vloženo 30. Červen 2008 Autor Sdílet Vloženo 30. Červen 2008 pozdav z dovolenky.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Palo Vloženo 30. Červen 2008 Sdílet Vloženo 30. Červen 2008 pozdav z dovolenky.... Zase chlastáš u Jadranu, když tě potřebuju? Ozvi se až se vrátíš, nespěchá to, vše v klídku a užij si to Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
garny Vloženo 1. Červenec 2008 Autor Sdílet Vloženo 1. Červenec 2008 Zase chlastáš u Jadranu, když tě potřebuju? Ozvi se až se vrátíš, nespěchá to, vše v klídku a užij si to už jsem tu naspět... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
garny Vloženo 1. Červenec 2008 Autor Sdílet Vloženo 1. Červenec 2008 Montáž tempomatu ala superb .... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
garny Vloženo 1. Červenec 2008 Autor Sdílet Vloženo 1. Červenec 2008 jedna octa RS na servis... nafocena jedna zajímavost... octa 1 a kola RS s Oct 2 ,18 palců.... vyřešeno podložkama s dvojtou roztečí... ve finále se musely rozšířit i zadní blatníky... .. ale vše funguje jak má ... pěkná kola ... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
garny Vloženo 1. Červenec 2008 Autor Sdílet Vloženo 1. Červenec 2008 Výmněna hlavy v naftovém čerpadle na mém voze.... origo velikost 10 za 12 .. tato větší hlava dává více nafty a vytváří větší tlak pro vrtřiky RACE 520 které jsou na autě také namontované ... bohužel foto střiků a její výmněny kterou jsem dělal jsem na dobro přišel.. (karta SD k.o.) Jinak tuto práci .. výmněna hlavy .. jsem si nechal dělat od jednoho odborníka.. ono totiš čerpadlo je hodně složitá záležitost a kdo to nikdo nedělal tak už to nedá dohromady.. člověk se pořád učí ... po dlouhé době kdy na mém autě někdo něco dělal mi mo mně samotném .. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.