Přejít na obsah

hluk od kol medzi 60 a 80km/hod


sltuning

Doporučené příspěvky

  • o 2 týdny později...

Mě se hluk od kol ozývá při jakékoliv rychlosti, je stále stejný, nemění se v zatáčkách.

Hluk se ozývá při jízdě pod plynem i na volnoběh, i při vypnutém motoru.

Před časem jsem "skočil" přes zvýšený přechod, takže to byla pěkná prda na nápravu, od té doby se hluk začal zhoršovat.

Geometrie je OK, ale začali se mi sjíždět přední pneu z vnitřní strany. A pokud jedu po nerovnostech, tak auto nedrží stopu.

Nevím co by to mohlo být. Ložiska? Poloosy? Tlumiče?

K tomu se objevil další problém s pohybem nápravy. Když přidám nebo uberu plyn, tak mám pocit že se hýbe náprava. Taky nevím co by to mohlo být.

Díky za každou radu.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 3 týdny později...
tak to servis diagnostikoval ako gumy...zadne,no nech radsej vymenim vseky 4...znacka neni barum.ale akesi goodrich...sipovy vzor,tak pozor na ne...zdarec

To prostě není způsobeno značkou gum . Zažil jsem to na Klebrech , barumkách, continentalech, pirelkách. A zkusil jsi po pneu přejet holou rukou jak jsem psal v mém předchozím příspěvku ? To pro zjištění závady stačí a je to hned zřejmé že pneu.

jojo to budou 100pro ty gumy,tet jsem také přezouval k vůli hluku aje to::: ok::

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zdravím vás,

takže můj problém vyřešen. Byly to špatné gumy.

Už jsem koupil nové. Po poradě s několika kolegy, kteří mají v jedné firmě na starosti služební auta, jsem šel do Michelinů.

Původní gumy byly Bridgestone B390. Do teď jsem myslel, že je to ta lepší kvalitnější značka, takže jsem byl celkem nepřijemně překvapenej. Přední pneu byly sjetý na 4mm a zadní na 5mm, takže by celkem ještě vydržely.

Závadu jsem nakonec odhalil sám. Přezul jsem auto na zimní kola a bylo po hluku.

Musím ale přiznat, že takovej hluk jsem v autě ještě nezažil. Při rychlosti 80-90km/h jsem myslel, že se mě rozskočí motor, jak to hlučelo.

Jo, a taky jsem odzkoušel jednu radu. Přejel jsem dlaní po pneumatice. Na jednu stranu byla hladká a na druhou stranu drhla. To znamená, že se mě vzorek sjel šikmo a to pak dělalo ten hluk.

Akorát jsem se přesvědčil, že naše servisy nejsou žádní profíci, ale úplní amatéři, kteří chtějí ze zákazníka akorát vyždímat prachy.

Já po této zkušenosti bych jako první zkusil vyměnit kola a až pak bych hledal jinde.

V servisu mě akorát diktovali, kolik bude stát výměna ložiska, nová převodovka (40tis.), atd.

Ještě mám však jednu závadu, která, jak jsem si přečetl, trápí více Octáváků.

Jedná se o klepání vpředu (u mě) na levé straně při přejezdu nerovností. Značkový servis si s tím neví rady, tak mě tvrdí, že je to normální a že nic neslyší (opět profesionální přístup), takže jsem se rozhodl, že to zkusím vyřešit sám.

Už mám zjištěno, že to můžou dělat 4 věci:

1) horní uložení tlumiče

2) kovová trubka (výstup) dole u chladiče hned vedle vypouštěcího ventilu (tady se konstruktéři ŠKODOVKy zase jednou vyřádili, ta trubka je pouze několik milimetrů od kovového nosníku, při přejezdu nerovností při trošku opotřebených silenblocích na chladiči to může krásně ťukat do nosníku a tento hluk se přenáší přímo do kabiny, a to nemluvím o tom, že se trubka může časem poškodit)

3) silenblok uložení motoru (už jsem měl částečně demontováno, je tam ale špatný přístup, takže to ověřím až na druhý pokus)

4) táhla řazení

Příště zkusím přiložit pro názornost i několik fotek a snad i nové zkušenosti.

Neviem ci si pozeral ulozenie stabylizatora.Mal som taky isty problem a po vymene tych gum je tycho.Horne ulozenie nezvikne klepat. ;)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 6 měsíců později...
Mě se hluk od kol ozývá při jakékoliv rychlosti, je stále stejný, nemění se v zatáčkách.

Hluk se ozývá při jízdě pod plynem i na volnoběh, i při vypnutém motoru.

Před časem jsem "skočil" přes zvýšený přechod, takže to byla pěkná prda na nápravu, od té doby se hluk začal zhoršovat.

Geometrie je OK, ale začali se mi sjíždět přední pneu z vnitřní strany. A pokud jedu po nerovnostech, tak auto nedrží stopu.

Nevím co by to mohlo být. Ložiska? Poloosy? Tlumiče?

K tomu se objevil další problém s pohybem nápravy. Když přidám nebo uberu plyn, tak mám pocit že se hýbe náprava. Taky nevím co by to mohlo být.

Díky za každou radu.

neviem, ci si to uz poriesil, ale mne sa tak prejavoval odtrhnuty silentblok na ramene, menila sa geometria za jazdy a zodralo mi to za cca 5000km predne gumy. Ked som bol prvykrat na geometrii, tak mi nekontrolovali napravu, ale len urobili geometriu na tom odtrhnutom silentbloku, cim proces zjazdenia gum este urychlili...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 4 měsíce později...
Nepřehazoval jsi nějak pneu na vozidle? Pokud ne tak holou rukou pohlaď zadní pneu po běhounu jedním a potom druhým směrem. Pokud budeš jedním směrem cítit výstupky a druhým bude běhoun hladký tak to je to co ti způsobuje ten hluk.

Tak mám stejný problém. Mám na všech pneu rohatku - zuby, hlavně na vnitřní straně.

Je nějaká finta, jak to odstarnit a jak tomu předejít. Tlumiče i geometrie je v pořádku.

Mám kola přehodit na druhou stranu a tím otočit směr otáčení ? Předek za zadek nepomohl.

Nechce se mi hrabáním kol přes ručku zarovnávat kola, nebo je to jediné řešení ?

Pneu mají skoro polovinu vzorku.

Editováno: , autor: Peterer
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 3 roky později...

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...