Shaarky Vloženo 11. Červenec 2007 Sdílet Vloženo 11. Červenec 2007 Pročetl jsem tu snad již všechny témata o kroucení předních kotoučů a jako poslední možnost je všude doporučována výměna nábojů. Chtěl jsem se ale zeptat, zda-li jste si již někdo nechal kontrolovat házivost nábojů, kolik to stojí a zda-li to běžně dělají v servisech (autorizovaných / neautorizovaných). Mám vyreklamované kotouče, BILSTEIN vyměněné za BREMBO MAX (destičky TRW) , po 1. kotouče zesoustružené, po 2. a dalších 2500km vyměněné a teď nechci zničit zbytečně i ty Bremba. Díky. Napadá mne to již jako poslední možnost - gumy stab. mám vyměněné. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Shaarky Vloženo 12. Červenec 2007 Autor Sdílet Vloženo 12. Červenec 2007 To nikdo nevíte ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Peterer Vloženo 13. Červenec 2007 Sdílet Vloženo 13. Červenec 2007 Myslím, že na soustruhu by to mělo jít změřit. Možná to jde i bez demontáže nábojů, nějakým přípravkem. Někde jsem to tady v zimě četl...asi zde?: http://forum.skodahome.cz/index.php?showtopic=9812 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Shaarky Vloženo 13. Červenec 2007 Autor Sdílet Vloženo 13. Červenec 2007 Myslím, že na soustruhu by to mělo jít změřit. Možná to jde i bez demontáže nábojů, nějakým přípravkem. Někde jsem to tady v zimě četl...asi zde?:http://forum.skodahome.cz/index.php?showtopic=9812 Tak k tomu nic není... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Milan II Vloženo 13. Červenec 2007 Sdílet Vloženo 13. Červenec 2007 To nikdo nevíte ? Ale ví! Když jsem předělával moje přední RS 312 mm brzdy, tak jsem si nechával kontrolovat na (novém) soustruhu oba náboje + další 2, které budu montovat na otcovu 1.6 74 kw. Nic jim nebylo. Můj názor je, že nábojům se nikdy nic nestane. A taky si myslím, že náboje a gumy stabilizátoru nemají s křivením kotoučů nic společného! Důvod proč kotouče nic nevydrží, je kvalita náhradního dílu! Do prvovýroby jde ta absolutní kvalita a zbývající šrot, který neprojde přes kontrolu kvality jde do prodeje ND. Toto tvrzení opírám o fakt, že poravdu všechny origo kotouče vydrží i přes 80 tkm. Další menší rozbor proč se kotouče kroutí jsem už napsal do jiného tématu. cituji sám sebe: Mám brzdy 312 mm a nijak je nešetřím (chuderky gumy). Při normálním ježdění po městě jsou kotouče jen normálně teplé. A při drsnějším přibrzdění se tyto velké brzdy tak nehřejí, tak jako ty s menším průměrem. To je asi všem jasné. Proto že: malý kotouč = malá vzdálenost brzdiče od osy a tím celkově malý účinek brzd. Tento nedostatek se pak dohání neůměrně velkým tlakem desek na plochu kotouče!!! Tím jsme se dostali k jádru problému abnormálně vysoké teploty (fialovění a příčných prasklin v kotoučích) a k následnému "zvlnění" kotoučů. Problém je cena komponentů RS brzd a neméně důležitý fakt je, že po ČR je těchto dílů žalostně málo. Mě osobě trvalo celé 4 měsíce, než se mi vše podařilo poshánět. Vysolil jsem za komplet předek a zadek 20 000,- kč Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Shaarky Vloženo 13. Červenec 2007 Autor Sdílet Vloženo 13. Červenec 2007 To nikdo nevíte ? Ale ví! Když jsem předělával moje přední RS 312 mm brzdy, tak jsem si nechával kontrolovat na (novém) soustruhu oba náboje + další 2, které budu montovat na otcovu 1.6 74 kw. Nic jim nebylo. Můj názor je, že nábojům se nikdy nic nestane. A taky si myslím, že náboje a gumy stabilizátoru nemají s křivením kotoučů nic společného! Důvod proč kotouče nic nevydrží, je kvalita náhradního dílu! Do prvovýroby jde ta absolutní kvalita a zbývající šrot, který neprojde přes kontrolu kvality jde do prodeje ND. Toto tvrzení opírám o fakt, že poravdu všechny origo kotouče vydrží i přes 80 tkm. Další menší rozbor proč se kotouče kroutí jsem už napsal do jiného tématu. cituji sám sebe: Mám brzdy 312 mm a nijak je nešetřím (chuderky gumy). Při normálním ježdění po městě jsou kotouče jen normálně teplé. A při drsnějším přibrzdění se tyto velké brzdy tak nehřejí, tak jako ty s menším průměrem. To je asi všem jasné. Proto že: malý kotouč = malá vzdálenost brzdiče od osy a tím celkově malý účinek brzd. Tento nedostatek se pak dohání neůměrně velkým tlakem desek na plochu kotouče!!! Tím jsme se dostali k jádru problému abnormálně vysoké teploty (fialovění a příčných prasklin v kotoučích) a k následnému "zvlnění" kotoučů. Problém je cena komponentů RS brzd a neméně důležitý fakt je, že po ČR je těchto dílů žalostně málo. Mě osobě trvalo celé 4 měsíce, než se mi vše podařilo poshánět. Vysolil jsem za komplet předek a zadek 20 000,- kč Velmi zajimavy vstup, nicmene ale bohuzel ty kotouce, co jsem reklamoval (pokazde asi po 2.5tis km, po 1. reklamaci srazene...), jsem fialove vubec nemel. Tak nejak doufam, ze to byl vyrobek - smejd, ze s naboji nic nemam...snad A ze s Brembo Max by to mohlo byt lepsi. Ale uz i ty se nekomu zkroutily. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Milan II Vloženo 13. Červenec 2007 Sdílet Vloženo 13. Červenec 2007 Už jsem zmínil, že budu dělat otcovi 288 mm brzdy z turba 110kw na místo stávajících 256 mm. A po dotazech lidi, kteří se pohybují přímo v prodejnách náhr. dílů, se mi dostalo názoru, že mám koupit kotouče ATE a k nim zase desky ATE. Tak že to zkusím... Já zatím jezdím na 312 mm "originál" kotoučích ATE s deskama Textar. Škoda je, že ty Textary dost špiní alu od prachu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
David-pv Vloženo 15. Červenec 2007 Sdílet Vloženo 15. Červenec 2007 Pročetl jsem tu snad již všechny témata o kroucení předních kotoučů a jako poslední možnost je všude doporučována výměna nábojů. Chtěl jsem se ale zeptat, zda-li jste si již někdo nechal kontrolovat házivost nábojů, kolik to stojí a zda-li to běžně dělají v servisech (autorizovaných / neautorizovaných). Mám vyreklamované kotouče, BILSTEIN vyměněné za BREMBO MAX (destičky TRW) , po 1. kotouče zesoustružené, po 2. a dalších 2500km vyměněné a teď nechci zničit zbytečně i ty Bremba. Díky. Napadá mne to již jako poslední možnost - gumy stab. mám vyměněné. Z mojich zkušeností ti radím desky TRW nedávat a koupit jiné. Třeba Textar, Ate. Uvidíš sám, že i kotouče BremboMax se ti zkroutí... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Shaarky Vloženo 15. Červenec 2007 Autor Sdílet Vloženo 15. Červenec 2007 Pročetl jsem tu snad již všechny témata o kroucení předních kotoučů a jako poslední možnost je všude doporučována výměna nábojů. Chtěl jsem se ale zeptat, zda-li jste si již někdo nechal kontrolovat házivost nábojů, kolik to stojí a zda-li to běžně dělají v servisech (autorizovaných / neautorizovaných). Mám vyreklamované kotouče, BILSTEIN vyměněné za BREMBO MAX (destičky TRW) , po 1. kotouče zesoustružené, po 2. a dalších 2500km vyměněné a teď nechci zničit zbytečně i ty Bremba. Díky. Napadá mne to již jako poslední možnost - gumy stab. mám vyměněné. Z mojich zkušeností ti radím desky TRW nedávat a koupit jiné. Třeba Textar, Ate. Uvidíš sám, že i kotouče BremboMax se ti zkroutí... No zatim ty Bremba drzi, zajizdim opatrne, pri prvnich problemech budu resit naboje. TRW asi vyhodim, protoze na pravem kole maji desky vuli a mam podezreni, ze mi to dela dost zvlastni pazvuky (lupani). Uz jsem to resil v http://forum.skodahome.cz/index.php?showtopic=27642&hl= Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.