Přejít na obsah

Náboje předních kol


Shaarky

Doporučené příspěvky

Pročetl jsem tu snad již všechny témata o kroucení předních kotoučů a jako poslední možnost je všude doporučována výměna nábojů. Chtěl jsem se ale zeptat, zda-li jste si již někdo nechal kontrolovat házivost nábojů, kolik to stojí a zda-li to běžně dělají v servisech (autorizovaných / neautorizovaných). Mám vyreklamované kotouče, BILSTEIN vyměněné za BREMBO MAX (destičky TRW) , po 1. kotouče zesoustružené, po 2. a dalších 2500km vyměněné a teď nechci zničit zbytečně i ty Bremba. Díky. Napadá mne to již jako poslední možnost - gumy stab. mám vyměněné. :feve:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

To nikdo nevíte ? :(:kol-122:

Ale ví!

Když jsem předělával moje přední RS 312 mm brzdy, tak jsem si nechával kontrolovat na (novém) soustruhu oba náboje + další 2, které budu montovat na otcovu 1.6 74 kw. Nic jim nebylo. Můj názor je, že nábojům se nikdy nic nestane. A taky si myslím, že náboje a gumy stabilizátoru nemají s křivením kotoučů nic společného! Důvod proč kotouče nic nevydrží, je kvalita náhradního dílu! Do prvovýroby jde ta absolutní kvalita a zbývající šrot, který neprojde přes kontrolu kvality jde do prodeje ND. Toto tvrzení opírám o fakt, že poravdu všechny origo kotouče vydrží i přes 80 tkm. Další menší rozbor proč se kotouče kroutí jsem už napsal do jiného tématu.

cituji sám sebe:

Mám brzdy 312 mm a nijak je nešetřím (chuderky gumy). Při normálním ježdění po městě jsou kotouče jen normálně teplé. A při drsnějším přibrzdění se tyto velké brzdy tak nehřejí, tak jako ty s menším průměrem. To je asi všem jasné. Proto že: malý kotouč = malá vzdálenost brzdiče od osy a tím celkově malý účinek brzd. Tento nedostatek se pak dohání neůměrně velkým tlakem desek na plochu kotouče!!! Tím jsme se dostali k jádru problému abnormálně vysoké teploty (fialovění a příčných prasklin v kotoučích) a k následnému "zvlnění" kotoučů.

Problém je cena komponentů RS brzd a neméně důležitý fakt je, že po ČR je těchto dílů žalostně málo. Mě osobě trvalo celé 4 měsíce, než se mi vše podařilo poshánět. Vysolil jsem za komplet předek a zadek 20 000,- kč

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

To nikdo nevíte ? :(:kol-122:

Ale ví!

Když jsem předělával moje přední RS 312 mm brzdy, tak jsem si nechával kontrolovat na (novém) soustruhu oba náboje + další 2, které budu montovat na otcovu 1.6 74 kw. Nic jim nebylo. Můj názor je, že nábojům se nikdy nic nestane. A taky si myslím, že náboje a gumy stabilizátoru nemají s křivením kotoučů nic společného! Důvod proč kotouče nic nevydrží, je kvalita náhradního dílu! Do prvovýroby jde ta absolutní kvalita a zbývající šrot, který neprojde přes kontrolu kvality jde do prodeje ND. Toto tvrzení opírám o fakt, že poravdu všechny origo kotouče vydrží i přes 80 tkm. Další menší rozbor proč se kotouče kroutí jsem už napsal do jiného tématu.

cituji sám sebe:

Mám brzdy 312 mm a nijak je nešetřím (chuderky gumy). Při normálním ježdění po městě jsou kotouče jen normálně teplé. A při drsnějším přibrzdění se tyto velké brzdy tak nehřejí, tak jako ty s menším průměrem. To je asi všem jasné. Proto že: malý kotouč = malá vzdálenost brzdiče od osy a tím celkově malý účinek brzd. Tento nedostatek se pak dohání neůměrně velkým tlakem desek na plochu kotouče!!! Tím jsme se dostali k jádru problému abnormálně vysoké teploty (fialovění a příčných prasklin v kotoučích) a k následnému "zvlnění" kotoučů.

Problém je cena komponentů RS brzd a neméně důležitý fakt je, že po ČR je těchto dílů žalostně málo. Mě osobě trvalo celé 4 měsíce, než se mi vše podařilo poshánět. Vysolil jsem za komplet předek a zadek 20 000,- kč

Velmi zajimavy vstup, nicmene ale bohuzel ty kotouce, co jsem reklamoval (pokazde asi po 2.5tis km, po 1. reklamaci srazene...), jsem fialove vubec nemel. Tak nejak doufam, ze to byl vyrobek - smejd, ze s naboji nic nemam...snad ;) A ze s Brembo Max by to mohlo byt lepsi. Ale uz i ty se nekomu zkroutily.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Už jsem zmínil, že budu dělat otcovi 288 mm brzdy z turba 110kw na místo stávajících 256 mm. A po dotazech lidi, kteří se pohybují přímo v prodejnách náhr. dílů, se mi dostalo názoru, že mám koupit kotouče ATE a k nim zase desky ATE. Tak že to zkusím...

Já zatím jezdím na 312 mm "originál" kotoučích ATE s deskama Textar. Škoda je, že ty Textary dost špiní alu od prachu.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pročetl jsem tu snad již všechny témata o kroucení předních kotoučů a jako poslední možnost je všude doporučována výměna nábojů. Chtěl jsem se ale zeptat, zda-li jste si již někdo nechal kontrolovat házivost nábojů, kolik to stojí a zda-li to běžně dělají v servisech (autorizovaných / neautorizovaných). Mám vyreklamované kotouče, BILSTEIN vyměněné za BREMBO MAX (destičky TRW) , po 1. kotouče zesoustružené, po 2. a dalších 2500km vyměněné a teď nechci zničit zbytečně i ty Bremba. Díky. Napadá mne to již jako poslední možnost - gumy stab. mám vyměněné. :feve:

Z mojich zkušeností ti radím desky TRW nedávat a koupit jiné. Třeba Textar, Ate. Uvidíš sám, že i kotouče BremboMax se ti zkroutí...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pročetl jsem tu snad již všechny témata o kroucení předních kotoučů a jako poslední možnost je všude doporučována výměna nábojů. Chtěl jsem se ale zeptat, zda-li jste si již někdo nechal kontrolovat házivost nábojů, kolik to stojí a zda-li to běžně dělají v servisech (autorizovaných / neautorizovaných). Mám vyreklamované kotouče, BILSTEIN vyměněné za BREMBO MAX (destičky TRW) , po 1. kotouče zesoustružené, po 2. a dalších 2500km vyměněné a teď nechci zničit zbytečně i ty Bremba. Díky. Napadá mne to již jako poslední možnost - gumy stab. mám vyměněné. :feve:

Z mojich zkušeností ti radím desky TRW nedávat a koupit jiné. Třeba Textar, Ate. Uvidíš sám, že i kotouče BremboMax se ti zkroutí...

No zatim ty Bremba drzi, zajizdim opatrne, pri prvnich problemech budu resit naboje. TRW asi vyhodim, protoze na pravem kole maji desky vuli a mam podezreni, ze mi to dela dost zvlastni pazvuky (lupani). Uz jsem to resil v http://forum.skodahome.cz/index.php?showtopic=27642&hl=

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...