Přejít na obsah

Motor Octavia 1,8T chyba 17 705


Mi-rek1,8T

Doporučené příspěvky

Nazdar chlapi !

Na mojí Octavii r.v. 2002, 1,8 20V Turbo, najeto 92000Km, před časem začal po nastartování ale jen studeného motoru divně brumlat motor.

Připomíná to poškozený výfuk, ten je ale OK, celý problém trvá max. 1 – 1,5 minuty (jako by se něco ohřálo a zátáhlo) a pak se zvuk motoru vrátí do normálu, tomu předchází krátké zvláštní zasyčení, nikdy před tím to ten motor nedělal a kamarád, který má stejnou motorizaci , tak u něj je to v pohodě a ten zvuk tam určitě nepatří !

Výkon motoru je OK žádné škubání a cukání !

Diagnostika hlásí chybu 17 705 (mělo by to být spojení mezi škrtící klapkou a turbem , (zkontrolovat případně vyměnit hadice.)

Auto bylo ve Škodováckém servisu, vyměnili mi jednu silnou hadici zakončenou speciální nerezovou koncovkou, a pak ještě tenké hadice - na nich bylo vidět že jsou opravdu popraskané, ovšem problém odstraněn není , při studeném startu vše přetrvává, a VAG opět napsal 17 705 !

Doporučili mi výměnu škrtící klapky (za 9000Kč) a čidla teploty, do toho jsem zatím šel jen pokusně, mám klapku na zkoušku z opravny zapůjčenou a namontovanou úplně novou (a podle toho jak se rozhodnu mi ji naúčtují nebo ne !!! ) , ale problém není opět vyřešen, auto po nastartování stále brble !

V servisu mi řekli že vyčerpali všechny možnosti a že už mi asi více nepomohou ! ! !

Každopádně měli velkou snahu mi pomoci a s tou klapkou to beru jako super gesto a nenutí mi ji – pomůže koupím ji, nepomůže vrátí mi tam moji původní která je zřejmě OK!

Teď nevím co mám dělat , je schopen někdo z Vás mi poradit, případně kam s mým autíčkem přijet a pokusit se jej nechat skutečně opravit ? ! ?

Děkuji za případné odpověďi, klidně i na soukr. email !

Mi-rek1,8T - Brno ( mirja@volny.cz )

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 3 týdny později...
Nazdar chlapi !

Na mojí Octavii r.v. 2002, 1,8 20V Turbo, najeto 92000Km, před časem začal po nastartování ale jen studeného motoru divně brumlat motor.

Připomíná to poškozený výfuk, ten je ale OK, celý problém trvá max. 1 – 1,5 minuty (jako by se něco ohřálo a zátáhlo) a pak se zvuk motoru vrátí do normálu, tomu předchází krátké zvláštní zasyčení, nikdy před tím to ten motor nedělal a kamarád, který má stejnou motorizaci , tak u něj je to v pohodě a ten zvuk tam určitě nepatří !

Výkon motoru je OK žádné škubání a cukání !

Diagnostika hlásí chybu 17 705 (mělo by to být spojení mezi škrtící klapkou a turbem , (zkontrolovat případně vyměnit hadice.)

Auto bylo ve Škodováckém servisu, vyměnili mi jednu silnou hadici zakončenou speciální nerezovou koncovkou, a pak ještě tenké hadice - na nich bylo vidět že jsou opravdu popraskané, ovšem problém odstraněn není , při studeném startu vše přetrvává, a VAG opět napsal 17 705 !

Doporučili mi výměnu škrtící klapky (za 9000Kč) a čidla teploty, do toho jsem zatím šel jen pokusně, mám klapku na zkoušku z opravny zapůjčenou a namontovanou úplně novou (a podle toho jak se rozhodnu mi ji naúčtují nebo ne !!! ) , ale problém není opět vyřešen, auto po nastartování stále brble !

V servisu mi řekli že vyčerpali všechny možnosti a že už mi asi více nepomohou ! ! !

Každopádně měli velkou snahu mi pomoci a s tou klapkou to beru jako super gesto a nenutí mi ji – pomůže koupím ji, nepomůže vrátí mi tam moji původní která je zřejmě OK!

Teď nevím co mám dělat , je schopen někdo z Vás mi poradit, případně kam s mým autíčkem přijet a pokusit se jej nechat skutečně opravit ? ! ?

Děkuji za případné odpověďi, klidně i na soukr. email !

Mi-rek1,8T - Brno ( mirja@volny.cz )

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

Tak konečně se mechanici ve Škodovce pochlapili a přišli na to co způsobuje ten brumlavý zvuk po nastartování studeného motoru , je to ČERPADLO SEKUNDÁRNÍHO VZDUCHU č.dílu 078 906 601D! Je umístěno vpředu dole pod škrtící klapkou ( mám motor AUM a na ostatních 1,8T to asi bude stejné?

Čerpadlo je prý asi vyběhané(mám najeto 92 tis.???) a proto ten hluk, na vlastní funkci to zatím vliv nemá nové stojí asi 11 tyček ! Pokud by někdo měl starší v dobrém stavu za rozumno cenu tak napište a domluvíme se, mirja@volny.cz

Mirek 1,8Turbo

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ahoj, to cerpadlo mam nove origo s dokladem (zaruka 2 roky) a DPH cena 6550,- CZK, to jen kdybys ho nekdy shanel...

Nazdar chlapi !

Na mojí Octavii r.v. 2002, 1,8 20V Turbo, najeto 92000Km, před časem začal po nastartování ale jen studeného motoru divně brumlat motor.

Připomíná to poškozený výfuk, ten je ale OK, celý problém trvá max. 1 – 1,5 minuty (jako by se něco ohřálo a zátáhlo) a pak se zvuk motoru vrátí do normálu, tomu předchází krátké zvláštní zasyčení, nikdy před tím to ten motor nedělal a kamarád, který má stejnou motorizaci , tak u něj je to v pohodě a ten zvuk tam určitě nepatří !

Výkon motoru je OK žádné škubání a cukání !

Diagnostika hlásí chybu 17 705 (mělo by to být spojení mezi škrtící klapkou a turbem , (zkontrolovat případně vyměnit hadice.)

Auto bylo ve Škodováckém servisu, vyměnili mi jednu silnou hadici zakončenou speciální nerezovou koncovkou, a pak ještě tenké hadice - na nich bylo vidět že jsou opravdu popraskané, ovšem problém odstraněn není , při studeném startu vše přetrvává, a VAG opět napsal 17 705 !

Doporučili mi výměnu škrtící klapky (za 9000Kč) a čidla teploty, do toho jsem zatím šel jen pokusně, mám klapku na zkoušku z opravny zapůjčenou a namontovanou úplně novou (a podle toho jak se rozhodnu mi ji naúčtují nebo ne !!! ) , ale problém není opět vyřešen, auto po nastartování stále brble !

V servisu mi řekli že vyčerpali všechny možnosti a že už mi asi více nepomohou ! ! !

Každopádně měli velkou snahu mi pomoci a s tou klapkou to beru jako super gesto a nenutí mi ji – pomůže koupím ji, nepomůže vrátí mi tam moji původní která je zřejmě OK!

Teď nevím co mám dělat , je schopen někdo z Vás mi poradit, případně kam s mým autíčkem přijet a pokusit se jej nechat skutečně opravit ? ! ?

Děkuji za případné odpověďi, klidně i na soukr. email !

Mi-rek1,8T - Brno ( mirja@volny.cz )

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

Tak konečně se mechanici ve Škodovce pochlapili a přišli na to co způsobuje ten brumlavý zvuk po nastartování studeného motoru , je to ČERPADLO SEKUNDÁRNÍHO VZDUCHU č.dílu 078 906 601D! Je umístěno vpředu dole pod škrtící klapkou ( mám motor AUM a na ostatních 1,8T to asi bude stejné?

Čerpadlo je prý asi vyběhané(mám najeto 92 tis.???) a proto ten hluk, na vlastní funkci to zatím vliv nemá nové stojí asi 11 tyček ! Pokud by někdo měl starší v dobrém stavu za rozumno cenu tak napište a domluvíme se, mirja@volny.cz

Mirek 1,8Turbo

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

To čerpadlo nemají všechny 1,8T dokonce myslím že většina jich to nemá, snad jenom AUM a možná ještě jedna modifikace. Mám taky AUM a čerpadlo se mi pouští když není motor ohřátý a zastavím třeba na křižovatce (volnoběh) tak asi tak po 3 vteřinách se pustí a běží tak 5 - 7 vteřin. Zvuk je to něco jako když pustíš větrák v kabině tak na 3. To čerpadlo není důležitý, dá se jezdit i s odpojeným (známej tak jezdí už dlouho) a nic se neděje

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

To čerpadlo nemají všechny 1,8T dokonce myslím že většina jich to nemá, snad jenom AUM a možná ještě jedna modifikace. Mám taky AUM a čerpadlo se mi pouští když není motor ohřátý a zastavím třeba na křižovatce (volnoběh) tak asi tak po 3 vteřinách se pustí a běží tak 5 - 7 vteřin. Zvuk je to něco jako když pustíš větrák v kabině tak na 3. To čerpadlo není důležitý, dá se jezdit i s odpojeným (známej tak jezdí už dlouho) a nic se neděje

Díky za radu, pokud se mi bude chtít, tak to vymontutju a podívám se kde je chyba, proč je to tak hlučné, ale 11 tyček za nové v servisu tedy nedám !

Jinak ten zvuk co tam prokazatelně nepatří je slyšet jen po nastartování studeného motoru, dost mě znervózňuje, jsu rád že to není nic vážného a pokud to bude fungovat bez čerpadla - což by mělo, tak se na to vykašlu a odpojím to .

( vlastní funkce tohoto čerpadla je popsána v technickém manuálu OI 1,8T : čerpadlo vhání vzduch za výfukové ventily při teplotě motoru od +5 do + 33 stupňů v čase max. 100 sekund, výfukové plyny jsou tak obohaceny kyslíkem dochází k částečnému spalování a ke zkrácení fáze ohřevu katalyzátoru, tak píše manuál ...)

Mi-rek1,8T

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

To čerpadlo nemají všechny 1,8T dokonce myslím že většina jich to nemá, snad jenom AUM a možná ještě jedna modifikace. Mám taky AUM a čerpadlo se mi pouští když není motor ohřátý a zastavím třeba na křižovatce (volnoběh) tak asi tak po 3 vteřinách se pustí a běží tak 5 - 7 vteřin. Zvuk je to něco jako když pustíš větrák v kabině tak na 3. To čerpadlo není důležitý, dá se jezdit i s odpojeným (známej tak jezdí už dlouho) a nic se neděje

Díky za radu, pokud se mi bude chtít, tak to vymontutju a podívám se kde je chyba, proč je to tak hlučné, ale 11 tyček za nové v servisu tedy nedám !

Jinak ten zvuk co tam prokazatelně nepatří je slyšet jen po nastartování studeného motoru, dost mě znervózňuje, jsu rád že to není nic vážného a pokud to bude fungovat bez čerpadla - což by mělo, tak se na to vykašlu a odpojím to .

( vlastní funkce tohoto čerpadla je popsána v technickém manuálu OI 1,8T : čerpadlo vhání vzduch za výfukové ventily při teplotě motoru od +5 do + 33 stupňů v čase max. 100 sekund, výfukové plyny jsou tak obohaceny kyslíkem dochází k částečnému spalování a ke zkrácení fáze ohřevu katalyzátoru, tak píše manuál ...)

Mi-rek1,8T

Tak jsem odpojil to čerpadlo a najel asi 100Km , zvuk po nastarování studeného motoru naprosto perfektní a tichý, jízda a motor v pohodě ve všech režimech , ale pak po ujetí těch asi 100km se na palubovce rozsvítila oranžová diagnostická kontrolka, dnes na VAGu chyba 16 795 systém sek.vzduchu, nesprávné proudění vzduchu - sporadická chyba .

Mi-rek1,8T

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...