Tomm Vloženo 17. Červenec 2007 Vloženo 17. Červenec 2007 Zdarec.Kamoš má Octavku 1,8 turbo r.v.98 a když přišlápne prudce plyn tak to netáhne a škube.Pomalu ho povoluje a pak se chytne.Když přidává plyn pomalu tak je to OK.Delá to od 2000 - 3000 otáček.Už tam vyměnil skoro všechno a pořád nic. Citovat
Beny9700 Vloženo 12. Srpen 2007 Vloženo 12. Srpen 2007 Zdarec.Kamoš má Octavku 1,8 turbo r.v.98 a když přišlápne prudce plyn tak to netáhne a škube.Pomalu ho povoluje a pak se chytne.Když přidává plyn pomalu tak je to OK.Delá to od 2000 - 3000 otáček.Už tam vyměnil skoro všechno a pořád nic. Měl jsem stejný problém, nejdřív to vypadalo na škrtící klapku. Po vyčištění na chvilku změna k lepšímu. Pak se to horšilo, zjistilo se, že vynechává 4. válec. Dlouho byla hledána příčina, po proměření zapalovacího modulu bylo jasno. Po výměně, 1/2 roku jede jako pila! Ten modul je ze zadu boxu na vzduchový filtr. Malá krabička s nápisem BOSCH. Citovat
Tomm Vloženo 26. Srpen 2007 Autor Vloženo 26. Srpen 2007 (editace) Tak zapalovací modul vyměnen a pořad nic Editováno: 26. Srpen 2007, autor: Tomm Citovat
hawkehi Vloženo 27. Srpen 2007 Vloženo 27. Srpen 2007 Něco podobného mi taky dělalo,ale vyřešila to nová lambda sonda.Zatím mám klid 1,8T 143kW Citovat
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.