Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Vloženo

Zdarec.Kamoš má Octavku 1,8 turbo r.v.98 a když přišlápne prudce plyn tak to netáhne a škube.Pomalu ho povoluje a pak se chytne.Když přidává plyn pomalu tak je to OK.Delá to od 2000 - 3000 otáček.Už tam vyměnil skoro všechno a pořád nic.

Vloženo
A nemáte někde netěsnost na potrubí mezi turbem a klapkou ?

Ze vam skacu do rozhovoru....Diagnostika mi ukazuje prave tento problem,ze mam nekde netesnost mezi turbem a klapkou...Ale cele jsem to prosel a nenasel jsem vubec nic...Navic to bylo i v servisu a taky nic nenasli.Auto mi taky cuka pri plnem plynu v otackach kolem 4-6 tis....A kdyz jedu tak na 3/4 plynu,tak to nedela....muze to bejt neco jineho?Diky za rady...

  • o 5 týdny později...
Vloženo

Pánové pokud vám to dělá takové houpání při plném plynu jako když ubere přida ubere a to se opakuje tak je to pravdě podobně ventil N75. Dělalo my to taky po výmněně motor šlape jako hodinky.

Vloženo
Pánové pokud vám to dělá takové houpání při plném plynu jako když ubere přida ubere a to se opakuje tak je to pravdě podobně ventil N75. Dělalo my to taky po výmněně motor šlape jako hodinky.

vidim to taky na N75

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...