jar1975 Vloženo 21. Červenec 2007 Sdílet Vloženo 21. Červenec 2007 Urcite sa to tu uz preberalo, ale ako sa da zdiagnostikovat chyba vahy vzduchu, resp. kabla k RJ, ked VAG chybu nenahlasi? U mna len nesedia nejake grafy, a ked vahu odpojim, tak motor bezi dalej, ked ju znovu zapnem, chcipne. A zvysila sa mi spotreba, asi o 2 litre. Inak mam navrh pre Admina, chcelo by to v sekcii poruchy vytvorit temy, kde by boli popisane zakladne poruchy octavii, ako zapalovacie cievky, vzd. vaha, paliv.cerpadlo (teda nejakych 10 zaklad. poruch s popisom prejavu, diagnostikou a "terapiou"), skusal som sa predrat cez vsetok ten marast, ale nedokazal som najst potrebne. Diky vopred, za konstruktivne navrhy. A moj "exif": O1, 1.8T /110kw/ AGU, 2000 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
matysekchp Vloženo 22. Červenec 2007 Sdílet Vloženo 22. Červenec 2007 Urcite sa to tu uz preberalo, ale ako sa da zdiagnostikovat chyba vahy vzduchu, resp. kabla k RJ, ked VAG chybu nenahlasi? U mna len nesedia nejake grafy, a ked vahu odpojim, tak motor bezi dalej, ked ju znovu zapnem, chcipne. A zvysila sa mi spotreba, asi o 2 litre.Inak mam navrh pre Admina, chcelo by to v sekcii poruchy vytvorit temy, kde by boli popisane zakladne poruchy octavii, ako zapalovacie cievky, vzd. vaha, paliv.cerpadlo (teda nejakych 10 zaklad. poruch s popisom prejavu, diagnostikou a "terapiou"), skusal som sa predrat cez vsetok ten marast, ale nedokazal som najst potrebne. Diky vopred, za konstruktivne navrhy. A moj "exif": O1, 1.8T /110kw/ AGU, 2000 A co ti to dela za jizdy? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jar1975 Vloženo 23. Červenec 2007 Autor Sdílet Vloženo 23. Červenec 2007 Narastla mi spotreba, pri rozbehu (teda mesto) idem na 12 - 15 litrov, mimo mesta do 8 l, elektrikar mi tvrdi, ze ked odpoji vahu, tak musi motor zhasnut, co ten moj neurobi....no a vo VAGu je nejaka krivka, ktora zobrazuje funkciu vahy a ta je pri roznych otackach motoru rovnaka... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
matysekchp Vloženo 23. Červenec 2007 Sdílet Vloženo 23. Červenec 2007 Narastla mi spotreba, pri rozbehu (teda mesto) idem na 12 - 15 litrov, mimo mesta do 8 l, elektrikar mi tvrdi, ze ked odpoji vahu, tak musi motor zhasnut, co ten moj neurobi....no a vo VAGu je nejaka krivka, ktora zobrazuje funkciu vahy a ta je pri roznych otackach motoru rovnaka... JA jsem tedy taky zkousel odpojit vahu a chvilku jsem s tim jezdil a nejak zadny rozdil jsem nepozoroval.....Jen pri odpojeni zakolisali otacky a to stejne to udelalo i pri zapojeni....Ale obednal jsem si novou vahu,tak ji tak dam a uvidim. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
stihacka Vloženo 23. Červenec 2007 Sdílet Vloženo 23. Červenec 2007 Urcite sa to tu uz preberalo, ale ako sa da zdiagnostikovat chyba vahy vzduchu, resp. kabla k RJ, ked VAG chybu nenahlasi? U mna len nesedia nejake grafy, a ked vahu odpojim, tak motor bezi dalej, ked ju znovu zapnem, chcipne. A zvysila sa mi spotreba, asi o 2 litre.Inak mam navrh pre Admina, chcelo by to v sekcii poruchy vytvorit temy, kde by boli popisane zakladne poruchy octavii, ako zapalovacie cievky, vzd. vaha, paliv.cerpadlo (teda nejakych 10 zaklad. poruch s popisom prejavu, diagnostikou a "terapiou"), skusal som sa predrat cez vsetok ten marast, ale nedokazal som najst potrebne. Diky vopred, za konstruktivne navrhy. A moj "exif": O1, 1.8T /110kw/ AGU, 2000 Špatnou váhu diagnostikuješ jen tak že ji buďto vyměníš a vyzkoušíš co to dělá a nebo při jízdě přes VAG načítáš hodnoty a ty potom porovnáváš, samozřejmě musíš vědět jaký jsou dobrý a jaký špatný... Málokdy VAG ukáže přímo chybu váhy... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
acter Vloženo 23. Červenec 2007 Sdílet Vloženo 23. Červenec 2007 Urcite sa to tu uz preberalo, ale ako sa da zdiagnostikovat chyba vahy vzduchu, resp. kabla k RJ, ked VAG chybu nenahlasi? U mna len nesedia nejake grafy, a ked vahu odpojim, tak motor bezi dalej, ked ju znovu zapnem, chcipne. A zvysila sa mi spotreba, asi o 2 litre.Inak mam navrh pre Admina, chcelo by to v sekcii poruchy vytvorit temy, kde by boli popisane zakladne poruchy octavii, ako zapalovacie cievky, vzd. vaha, paliv.cerpadlo (teda nejakych 10 zaklad. poruch s popisom prejavu, diagnostikou a "terapiou"), skusal som sa predrat cez vsetok ten marast, ale nedokazal som najst potrebne. Diky vopred, za konstruktivne navrhy. A moj "exif": O1, 1.8T /110kw/ AGU, 2000 Špatnou váhu diagnostikuješ jen tak že ji buďto vyměníš a vyzkoušíš co to dělá a nebo při jízdě přes VAG načítáš hodnoty a ty potom porovnáváš, samozřejmě musíš vědět jaký jsou dobrý a jaký špatný... Málokdy VAG ukáže přímo chybu váhy... A kdopak vi, co jsou spatny hodnoty a co dobry ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
michy Vloženo 23. Červenec 2007 Sdílet Vloženo 23. Červenec 2007 Urcite sa to tu uz preberalo, ale ako sa da zdiagnostikovat chyba vahy vzduchu, resp. kabla k RJ, ked VAG chybu nenahlasi? U mna len nesedia nejake grafy, a ked vahu odpojim, tak motor bezi dalej, ked ju znovu zapnem, chcipne. A zvysila sa mi spotreba, asi o 2 litre.Inak mam navrh pre Admina, chcelo by to v sekcii poruchy vytvorit temy, kde by boli popisane zakladne poruchy octavii, ako zapalovacie cievky, vzd. vaha, paliv.cerpadlo (teda nejakych 10 zaklad. poruch s popisom prejavu, diagnostikou a "terapiou"), skusal som sa predrat cez vsetok ten marast, ale nedokazal som najst potrebne. Diky vopred, za konstruktivne navrhy. A moj "exif": O1, 1.8T /110kw/ AGU, 2000 Špatnou váhu diagnostikuješ jen tak že ji buďto vyměníš a vyzkoušíš co to dělá a nebo při jízdě přes VAG načítáš hodnoty a ty potom porovnáváš, samozřejmě musíš vědět jaký jsou dobrý a jaký špatný... Málokdy VAG ukáže přímo chybu váhy... * A co se na váze fyzicky tak rozbijí? * Mám Octavii 1.8 20V Model97, váha třívodičová a v ní dvě čidlová tělíska. Pokud nejsou přerušena, nestačí je jen vyčistit? Vyčistil jsem obě tělíska benzínem, kor na tom vnějším byl humus napečený a přišlo mi na spotřebu zlepšení. Ale i tak není se čeho chytit, zda-li je skutečně OK. *Přijde mi to kolem "vah" přílišná alchimie. Už jen jak čtu odlišná chování motoru při odpojené váze. Kdyžtak mne opravte. Objevil jsem zatím jen popis jen u Forda, kdy to vnější tělísko zárověň i topí a z těch dvou tělísek to přímo ve váze elektronickým vyhodnocením předdefinovaných "křivek" dle typu motoru dává na výstup už jen napětí 0 až 5V pro řídící jednotku. Zná někdo přesněji princip jak u Octávií váha funguje? Na co přesně a v jakých hodnotách má váha vzduchu vliv? Ono být to stovková záležitost, dá se zkusmo měnit, zabádat.... Ale při tomto astronomicky cenovým nadhodnocení autodílů vůbec... To asi málo kdo může. Milan Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
stihacka Vloženo 23. Červenec 2007 Sdílet Vloženo 23. Červenec 2007 Správný a špatný hodnoty pozná dobrej mechanik. Na váze se může "rozbít" právě to tělísko, třeba se úplně rozsype, samozřejmě někdy stačí ji vymýt benzínem a na čas to pomůže, ale taky nemusí... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
milosk Vloženo 24. Červenec 2007 Sdílet Vloženo 24. Červenec 2007 Tak to by mne zajimalo taky, jaky a kde by meli byt hodnoty, problizne, ocamcad-pocamcad.dale jak funguje lambda regulace, hodnoty,kdy zacina fungovat regulace sondy za katem, kdy se vypina-nebo reguluje porad-, pri jakych rezimech jizdy se to jak chova v zavislosti na EGR ventilu atd.Teplota nasavanecho vzduchu, kde se meri, jak muze byt nad 60st. atd, Nema nekdo nejakou chytrou knizku, ne dilenskou prirucku, aby clovek zjistitl jak to ma vsechno vubec fungovat, mnohem lepe by se pak diagnostikovalo.Dik vsem. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
hlavacek Vloženo 24. Červenec 2007 Sdílet Vloženo 24. Červenec 2007 Fakt by bylo super kdyby tu Amin založil přímo sekci na léčení běžných poruch. Příspěvky se tu opakujou prakticky furt, každý malinko jinak napsaný a špatně se v tom hledá. Stíčhačko: "Správný a špatný hodnoty pozná dobrej mechanik" promiň, ale to je odpověď jako noha....to asi tuší každej a nikomu to nepomůže. Diagnostika výměnou dílů... na to potřebuješ sklad a to většina lidí nemá. To si pak můžeš dávat auto do servisu a budou ti tam obdomě měnit jeden díl za druhým a vyjde ti to na stejný prachy. Zase na druhou stranu chápu, že jednoduše se odpovědět nedá. Připojuji se k "milosk". Jednou jsem na dieselpower fóru našel log k 1,9 a taky prohlížeč logů. Mohu to poslat mejlem, máte-li zájem. Log byl získán z 1,9 pomocí VAG-COM tuším. Nevím jestli tohle funguje i na bebzíny, ale myslím, že něco takového by bylo přínosem pro všecky. Lidi určitě někdo máte logy pro zdravé benzínové motory natočené, můžete to poslat, měl bych zájem o AVU 1,6 75kW? radovan.hlavacek@seznam.cz Díky Tady je onen LOG z 1,9 - CSV soubor: Friday,03,February,2006,20:01:43 038 906 018 BR,,1.9l R4 EDC 0000SG 2113, ,Group A:,'001,,,,Group B:,'003,,,,Group C:,'011 ,,Engine speed,Injection Quantity,Mod. Piston Displ.,Coolant Temp.,,Engine speed,MAF (specified),MAF (actual),EGR duty cycle,,Engine speed,Specified MAP,Actual MAP,Duty cycle ,TIME,861-945,3-9,1.35-2.10,80-110,TIME,861-945,240-340,240-340,4-84,TIME,,?,?,Regulator valve? Marker,STAMP, /min, mg/str, V,°C,STAMP, /min, mg/str, mg/str, %,STAMP, /min, mbar, mbar, % ,0.01,1386,36.8,2.820,83.7,0.37,1449,850.0,735.0,4.8,0.76,1491,1734.0,1632.0,39. ,1.17,1554,38.6,2.960,83.7,1.57,1617,850.0,875.0,4.8,1.97,1659,1815.6,1897.2,54. ,2.37,1764,40.0,3.060,83.7,2.77,1806,850.0,930.0,4.8,3.17,1869,1917.6,1948.2,55. ,3.57,1953,42.0,3.280,83.7,3.97,2016,850.0,995.0,4.8,4.37,2100,1948.2,2019.6,62. ,4.75,2163,42.0,3.320,83.7,5.13,2247,850.0,955.0,4.8,5.53,2310,1948.2,1927.8,61. ,5.92,2373,41.6,3.400,83.7,6.31,2436,850.0,910.0,4.8,6.70,2499,1948.2,1907.4,61. ,7.09,2562,41.4,3.460,83.7,7.48,2625,850.0,930.0,4.8,7.88,2688,1948.2,1968.6,63. ,8.26,2751,41.0,3.540,83.7,8.64,2814,850.0,915.0,4.8,9.00,2856,1948.2,1999.2,65. ,9.38,2919,40.8,3.660,84.6,9.75,2961,850.0,910.0,4.8,10.13,3024,1948.2,2009.4,67 3 ,10.49,3066,40.6,3.640,84.6,10.88,3108,850.0,890.0,4.8,11.26,3150,1948.2,2009.4, 0.9 ,11.67,3192,40.6,3.740,84.6,12.07,3234,850.0,865.0,4.8,12.47,3276,1948.2,1989.0, 3.7 ,12.87,3318,40.4,3.760,84.6,13.27,3360,850.0,865.0,4.8,13.66,3402,1948.2,2009.4, 7.7 ,14.05,3444,40.0,3.800,84.6,14.45,3486,850.0,860.0,4.8,14.85,3528,1948.2,2029.8, 2.1 ,15.25,3549,39.8,3.820,84.6,15.64,3591,850.0,860.0,4.8,16.04,3633,1948.2,2040.0, 5.7 ,16.44,3675,39.6,3.800,84.6,16.82,3696,850.0,850.0,4.8,17.21,3738,1948.2,2060.4, 0.0 ,17.60,3759,39.4,3.900,84.6,17.97,3801,850.0,845.0,4.8,18.36,3822,1948.2,2091.0, 4.4 ,18.73,3843,39.0,3.840,84.6,19.12,3885,850.0,830.0,4.8,19.51,3927,1948.2,2091.0, 4.4 ,19.89,3948,38.4,3.840,84.6,20.27,3969,850.0,825.0,4.8,20.65,4011,1948.2,2091.0, 4.4 ,21.03,4032,38.4,3.840,84.6,21.42,4053,850.0,790.0,4.8,21.81,4074,1938.0,2050.2, 4.4 ,22.21,4074,38.4,3.900,84.6,22.61,4095,850.0,800.0,4.8,23.00,4116,1927.8,2080.8, 4.0 ,23.39,4137,38.4,3.880,84.6,23.79,4158,850.0,795.0,4.8,24.19,4158,1927.8,2091.0, 4.4 ,24.59,4158,38.4,3.920,84.6,24.99,4179,850.0,790.0,4.8,25.39,4158,1927.8,2101.2, 4.4 ,25.77,4179,38.4,3.920,84.6,26.17,4179,850.0,805.0,4.8,26.56,4200,1917.6,2121.6, 4.0 ,26.96,4200,38.2,3.920,84.6,27.36,4221,850.0,775.0,4.8,27.73,4200,1438.2,2050.2, 4.0 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
stihacka Vloženo 24. Červenec 2007 Sdílet Vloženo 24. Červenec 2007 Fakt by bylo super kdyby tu Amin založil přímo sekci na léčení běžných poruch. Příspěvky se tu opakujou prakticky furt, každý malinko jinak napsaný a špatně se v tom hledá.Stíčhačko: "Správný a špatný hodnoty pozná dobrej mechanik" promiň, ale to je odpověď jako noha....to asi tuší každej a nikomu to nepomůže. Diagnostika výměnou dílů... na to potřebuješ sklad a to většina lidí nemá. To si pak můžeš dávat auto do servisu a budou ti tam obdomě měnit jeden díl za druhým a vyjde ti to na stejný prachy. Zase na druhou stranu chápu, že jednoduše se odpovědět nedá. Připojuji se k "milosk". Jednou jsem na dieselpower fóru našel log k 1,9 a taky prohlížeč logů. Mohu to poslat mejlem, máte-li zájem. Log byl získán z 1,9 pomocí VAG-COM tuším. Nevím jestli tohle funguje i na bebzíny, ale myslím, že něco takového by bylo přínosem pro všecky. Lidi určitě někdo máte logy pro zdravé benzínové motory natočené, můžete to poslat, měl bych zájem o AVU 1,6 75kW? radovan.hlavacek@seznam.cz Díky Napsal jsem to tak proto, že je tu minimálně jeden člověk kterej ty hodnoty zná a vyzná se v daný problematice, ale už nevím kdo to byl, tak jsem si říkal, že se třeba ozve... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
hlavacek Vloženo 24. Červenec 2007 Sdílet Vloženo 24. Červenec 2007 to stihacka:jasný beru zpět. častokrát vidívám na tomhle fóru podobné názory "k prdu" a dost mě to od dotyčných mrzí. Mám za to, že jednou pomůžeš někomu a podruhé pomůže druhý tobě. Nejhorší, je na domácím zpravování aut, že doma člověk nemá vybavení, které maj servisy. Ale to je jiná kapitola. Zítra jedu do servisu, mám chybu: "dosažena mez regulace u lambdy za kat" a nevím co s tím. Dělá mi to už druhá (nová) sonda.Váha čištěná,měněné rozhadrované podtlakové potrubí,klapka vyčištěná a přizpůsobená,filtr vzduchu měněn také,ať jezdím na co chci SHELL, JET, BENZINA, noname....stejný.Motor si pocukává,žere o litr na sto víc. Čím více čidel koncern na.ere do auta, tím je to snad horší. Zlatá 105tka... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
milosk Vloženo 25. Červenec 2007 Sdílet Vloženo 25. Červenec 2007 (editace) Tak to by mne zajimalo taky, jaky a kde by meli byt hodnoty, problizne, ocamcad-pocamcad.dale jak funguje lambda regulace, hodnoty,kdy zacina fungovat regulace sondy za katem, kdy se vypina-nebo reguluje porad-, pri jakych rezimech jizdy se to jak chova v zavislosti na EGR ventilu atd.Teplota nasavanecho vzduchu, kde se meri, jak muze byt nad 60st. atd, Nema nekdo nejakou chytrou knizku, ne dilenskou prirucku, aby clovek zjistitl jak to ma vsechno vubec fungovat, mnohem lepe by se pak diagnostikovalo.Dik vsem. tak co chlapci, cekam a nic a nic.jeste mam dalsi dotazy pro znale veci.treba dnes bylo rano 10st a ja nemel na aute 90 ani po 5km jizdy, i se zavrenym topenim, je teda fakt ze asi 1.5km do mirneho kopce a pak 3 km dolu, jen tak lochtacka nebo brzdeni motorem.Jak je to mozny, jak zjistim vadne cidlo teploty.Protoze kdyz to napichnu, u studeneho mi ukazuje 30, v tech vedrech akorat, u tepleho, kdyz jede na vonobeh a je zahratej, i 102 st.Ventilator se zapina, to je v pohode.jde mi spis o to, ze se v zime moc neohreju, nebo mam tak krasne zajetej motor, ze kdyz jedu a brzdim motorem tak mi teplota i klesa? 2. pri volnobehu mi reguluje jen prvni lambda, druha ne 3. vaha vzducu ukazuje neco kolem 2.2gr na volnobeh, je to OK? 3. jak funguje citac vynechavani zapalovani v RJ, ve vagu to neco ukazuje 4. jak vymazu adaptacni hodnoty?zadam kod 00, musim dat asi jeste ulozit nebo ne?nenasel jsem to a mam z toho bobky 5. take se daji hodnoty adaptovat, nema nekdo manual k 1.6i 75kw AVU, jak to funguje ta adaptace a co kde v ktere skupine hledat? no, to by ztim stacilo,doufam, ze nekdo z vas bude vedet, zkusmo se mi do toho nechce, kdyz nevim co kde znamena,chapete.neni na to nejaka extra pritucka?Manual k RJ? Ucebnice pro servisy? Dik vsem. Editováno: 25. Červenec 2007, autor: milosk Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
milosk Vloženo 26. Červenec 2007 Sdílet Vloženo 26. Červenec 2007 to fakt nikdo nevi, nebo toho chci moc,a nebo to nikdo nerekne kvuli svemu know-how?A jestli fakt nikdo nevi, pak nechapu ty rady kup si kabel, protoze precist chyby si muze kazdej nechat vsude za kilo.Ale kdyz uz je kabl, tak je jen cteni chyb docela malo.Jsem si tu od toho sliboval vymenu informaci,no nic. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pato10 Vloženo 27. Červenec 2007 Sdílet Vloženo 27. Červenec 2007 no to mas velku pravdu ze by to pomohlo,lebo je to ozaj velmi malo vediet len pozriet chyby ,ale clovek by rad verdel ake hodnoty ma mat co a tak,dufam ze sa niekto najde Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.