Publikováno Červenec 23, 200718 r Ahoj. Řešíme přehození 6-ti kvaltu místo mého 5-ti kvaltu a potřeboval bych vidět u někoho v reálu jak je řešeno uchycení táhel od řazení k převodovce, abych věděl co mám ještě shánět. Tak bych prosil někoho z okruhu do 100 km od Mostu, Teplic jestli bych se mohl přijet podívat a ofotit , nebo kohokoliv, kdo má 6-ti kvalt na Octávce TDI jestli by byl ochoten zaslat foto jak je to řešené. Díky moc. Tel: 603 476 586, e-mail: m.krat@post.cz
Červenec 28, 200718 r Autor Tak jelikož je Grygy pánbůh, tak je po téměř 1 a půl denní šichtě nahrazena původní 5-ti kvalt převodovka novou 6-ti kvaltovou a jako takový malý bonůsek jsme předku dopřáli lepší brzdy z FRS. Takže pokud máte zájem o 6-ti kvalt do Octy, kontaktujte Grygyho, mohu jen doporučit Ve spojení s tlupou brutálních ladičů TDI Power a TDI Fun kteří mi namontili KKK VNT turbíčko 130 ps, trysky Power Plus 764 + úpravu softu můžu jezdit na tempomat 180 km/h kopec nekopec, nebo se provětrat až 214 km/h (dle GPS) Na výměnu potřebujete: 6-ti kvalt převodovku, nejlépe z Octy (nečekaně ) spojkový set 240 mm z 1.9 TDI 96kW (setrvák, lamela, přítlačák) z 2.0 TDI použít nelze, odzkoušeno (převodovka 3x venku ) startér z 1.9 TDI 96 kw - má delší pastorek koncovky táhel řazení + pojistné kroužky držák táhel řazení (pružné lůžko) poloosy + šrouby s plíšky z 1.9TDI 96 kW spojková trubička + odvzdušňovací mezikus (lze použít z FRS) Upraveno Červenec 28, 200718 r od myty
Červenec 28, 200718 r Tak jelikož je Grygy pánbůh, tak je po téměř 1 a půl denní šichtě nahrazena původní 5-ti kvalt převodovka novou 6-ti kvaltovou a jako takový malý bonůsek jsme předku dopřáli lepší brzdy z FRS. Takže pokud máte zájem o 6-ti kvalt do Octy, kontaktujte Grygyho, mohu jen doporučit Ve spojení s tlupou brutálních ladičů TDI Power a TDI Fun kteří mi namontili KKK VNT turbíčko 130 ps, trysky Power Plus 764 + úpravu softu můžu jezdit na tempomat 180 km/h kopec nekopec, nebo se provětrat až 214 km/h (dle GPS) Na výměnu potřebujete: 6-ti kvalt převodovku, nejlépe z Octy (nečekaně ) spojkový set 240 mm z 1.9 TDI 96kW (setrvák, lamela, přítlačák) z 2.0 TDI použít nelze, odzkoušeno (převodovka 3x venku ) startér z 1.9 TDI 96 kw - má delší pastorek koncovky táhel řazení + pojistné kroužky držák táhel řazení (pružné lůžko) poloosy + šrouby s plíšky z 1.9TDI 96 kW spojková trubička + odvzdušňovací mezikus (lze použít z FRS) RE: To ti vsechno sehnal Grgy ? N kolik te to prislo s praci ? Kolik tocis ve 160ti na 6tku ? a ma to nejaky prinos na zrychleni, kdyz jsou prvni prevody kratsi nebo je to jen protehle o 6tku ? Upraveno Červenec 28, 200718 r od JasteR
Červenec 28, 200718 r Tak jelikož je Grygy pánbůh, tak je po téměř 1 a půl denní šichtě nahrazena původní 5-ti kvalt převodovka novou 6-ti kvaltovou a jako takový malý bonůsek jsme předku dopřáli lepší brzdy z FRS. Takže pokud máte zájem o 6-ti kvalt do Octy, kontaktujte Grygyho, mohu jen doporučit Ve spojení s tlupou brutálních ladičů TDI Power a TDI Fun kteří mi namontili KKK VNT turbíčko 130 ps, trysky Power Plus 764 + úpravu softu můžu jezdit na tempomat 180 km/h kopec nekopec, nebo se provětrat až 214 km/h (dle GPS) Na výměnu potřebujete: 6-ti kvalt převodovku, nejlépe z Octy (nečekaně ) spojkový set 240 mm z 1.9 TDI 96kW (setrvák, lamela, přítlačák) z 2.0 TDI použít nelze, odzkoušeno (převodovka 3x venku ) startér z 1.9 TDI 96 kw - má delší pastorek koncovky táhel řazení + pojistné kroužky držák táhel řazení (pružné lůžko) poloosy + šrouby s plíšky z 1.9TDI 96 kW spojková trubička + odvzdušňovací mezikus (lze použít z FRS) RE: To ti vsechno sehnal Grgy ? N kolik te to prislo s praci ? Kolik tocis ve 160ti na 6tku ? a ma to nejaky prinos na zrychleni, kdyz jsou prvni prevody kratsi nebo je to jen protehle o 6tku ? Ne, myty si sehnal vse sam.Kolik ho to vyslo ani nevim, ale kdo do toho chce jit, shanejte si jen cele komplety.Ale musim rict,ze na to , ze tam ma 18alu, to jede krasne!!
Červenec 28, 200718 r Autor Většina věcí je z Annonce.cz , zbytek Škodovka, případně ztemnělá zákoutí Grygyho dílny Ani jsem to raději nepočítal, ale jen tak z hlavy: převodovka jetá cca 90 tis - 12 tis kč držák táhel na převodovce nový - cca 700 kč koncovky táhel nové - cca 800 kč spojkový komplet 240 mm z 96kW (setrvák, přítlačák, lamela) mírně jetý - 6 tis kč startér z 96 kW jetý - 2 tis kč poloosy z 96 kW jeté - 4 tis kč šrouby + podložky k poloosám nové - cca 500 kč spojková hadičko/trubička s odvzdušňovacím mezikusem - zdarma od Grygyho (byla z FRS) Ceny nové origo na 6-ti kvalt cca 3500 + cca 700 kč mezikus ... No a za tu neskutečnou pakárnu si Grygy řekl pouze 3 tis, což je za hubičku myslím. Navíc byl v ceně i nocleh + kafe a snídaně Dohromady se mi to sčítat nechce, protože tolik bych za 6-ti kvalt určitě nikdy nedal Ale zase než zaplatit zájezd a pak aby cestovky zkrachla... A ta pohoda na dálnici.... Je to zhruba o 500 otáček méně při stejné rychlosti jako bys jel na 5. A když jedeš předpisových 90 na 6 tak je to někde kolem 1500 otáček a nic neslyšíš, jen jak šumí vzduch kolem auta . Upraveno Červenec 28, 200718 r od myty
Červenec 28, 200718 r Většina věcí je z Annonce.cz , zbytek Škodovka, případně ztemnělá zákoutí Grygyho dílny Ani jsem to raději nepočítal, ale jen tak z hlavy: převodovka jetá cca 90 tis - 12 tis kč držák táhel na převodovce nový - cca 700 kč koncovky táhel nové - cca 800 kč spojkový komplet 240 mm z 96kW (setrvák, přítlačák, lamela) mírně jetý - 6 tis kč startér z 96 kW jetý - 2 tis kč poloosy z 96 kW jeté - 4 tis kč šrouby + podložky k poloosám nové - cca 500 kč spojková hadičko/trubička s odvzdušňovacím mezikusem - zdarma od Grygyho (byla z FRS) Ceny nové origo na 6-ti kvalt cca 3500 + cca 700 kč mezikus ... No a za tu neskutečnou pakárnu si Grygy řekl pouze 3 tis, což je za hubičku myslím. Navíc byl v ceně i nocleh + kafe a snídaně Dohromady se mi to sčítat nechce, protože tolik bych za 6-ti kvalt určitě nikdy nedal Ale zase než zaplatit zájezd a pak aby cestovky zkrachla... A ta pohoda na dálnici.... Je to zhruba o 500 otáček méně při stejné rychlosti jako bys jel na 5. A když jedeš předpisových 90 na 6 tak je to někde kolem 1500 otáček a nic neslyšíš, jen jak šumí vzduch kolem auta . RE: No a je rozdil v kvaltech ? nebo je ta sestka jen protahla petka ? Jestli je na zrychleni 6gang vyhoda...
Červenec 28, 200718 r Autor No a je rozdil v kvaltech ? nebo je ta sestka jen protahla petka ? Jestli je na zrychleni 6gang vyhoda... Je to spíš o té pohodě a větším tichu + možná o chlup větší max. a o chlup menší spotřeba. Pokud na dálnici zpomalíš na 100, tak na následné zrychlení je lepší tam na chvilu fuknout 5. Psal jsem si točky při 90,100,110,120 a 130 před výměnou, tak udělám tabulku a fuknu jí sem. Podle toho poznáme jestli je ta 5 posazená níž než předtím, nebo je stejná. Pocitově je to jako bys z vytočené 3 fouknul rovnou 5, takže využítí opravdu spíš jen na dálnicích, nebo delších rovných úsecích obyč cest.
Červenec 28, 200718 r No a je rozdil v kvaltech ? nebo je ta sestka jen protahla petka ? Jestli je na zrychleni 6gang vyhoda... Je to spíš o té pohodě a větším tichu + možná o chlup větší max. a o chlup menší spotřeba. Pokud na dálnici zpomalíš na 100, tak na následné zrychlení je lepší tam na chvilu fuknout 5. Psal jsem si točky při 90,100,110,120 a 130 před výměnou, tak udělám tabulku a fuknu jí sem. Podle toho poznáme jestli je ta 5 posazená níž než předtím, nebo je stejná. Pocitově je to jako bys z vytočené 3 fouknul rovnou 5, takže využítí opravdu spíš jen na dálnicích, nebo delších rovných úsecích obyč cest. RE: 6gang origo znam, na akustickou pohodu je to lepsi na dalnici, ale ty prvni kvalty se me zdaji shodne, jiak z ciple 96tky kokty na 170PS sme dali 240kmh tacho to olizlo... Upraveno Červenec 28, 200718 r od JasteR
Červenec 28, 200718 r Autor RE: 6gang origo znam, na akustickou pohodu je to lepsi na dalnici, ale ty prvni kvalty se me zdaji shodne, jiak z ciple 96tky kokty na 170PS sme dali 240kmh tacho to olizlo... No já jsem se dostal zatím na 214 km/h dle GPS, tacho někde kolem 230. Nemám na to podvozek a míst, kde tohle můžeš zkoušet také moc není. Zkusím tam fouknout 16" místo 18" jestli to ještě nepopoleze Jinak je to hnus, jak si člověk zvykne, už chce zase víc, ale to ty znáš, že ? Taky už vymejšlím, že bych sehnal 11 hlavu a nějaké BIG ICčko do nárazníku. Postupně dojdu k tomu, že "potřebuju" 150 turbo a Race trysky a pořád to bude málo
Červenec 28, 200718 r Tak jen aby jsi mel info..dnes jsem vyhral sprint na 200 m na srazu v Trinci Vlnobiti 2007.A ani to moc nehulilo asi to chce race520
Červenec 28, 200718 r Autor Tak jen aby jsi mel info..dnes jsem vyhral sprint na 200 m na srazu v Trinci Vlnobiti 2007.A ani to moc nehulilo asi to chce race520 Já ci takyyyyyyyyy
Červenec 28, 200718 r Tak jen aby jsi mel info..dnes jsem vyhral sprint na 200 m na srazu v Trinci Vlnobiti 2007.A ani to moc nehulilo asi to chce race520 Gratulace Kua, ze ja tam nejel=)))))))))))))))))
Červenec 28, 200718 r Autor Tak jen aby jsi mel info..dnes jsem vyhral sprint na 200 m na srazu v Trinci Vlnobiti 2007.A ani to moc nehulilo asi to chce race520 Gratulace Kua, ze ja tam nejel=))))))))))))))))) Njn, esi to nebude tím, že nemáš rezervní spojku, hihi
Červenec 30, 200718 r Autor Tak přikládám ty otáčky při různých rychlostech, dle GPS ! Upraveno Červenec 30, 200718 r od myty
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.