Přejít na obsah

Mr.PeLi

Doporučené příspěvky

Ahoj Škodováci,

 

mám dotaz.. Na motoru 2.0TSI (už při koupi) rezonovalo něco v blízkosti katalyzátoru. Po demontáži jsme v dílně zjistili, že to dělá táhlo co je od regulace turba napojené na obtokový ventil. Dočetl jsem se u 1,2 TSI o nějaké svolávačce 24W6, kde se dávala "kamsi" podložka a přehrával soft. Otázka tedy zní - obtokový ventil je v pořádku, skřín turba taktéž, rezonuje pouze to táhlo.. Je to nějak řešitelné - například tou podložkou, výměnou regulace turba, nebo se musí řešit výměna celého turba ?

 

Všem děkuji za radu.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Na konkurenčním fóru jsme řešili na motoru 1.8 TSI problém s rozsvícením EPC, které způsobovala tato regulace. Teda jsem laik, ale připadá mi, že jde o stejnou věc. Podle jednoho kolegy se podložka dává pouze na 1.2 TSI pod aktuátor, protože na tom táhle není možnost nastavení regulace jako u 1.8 TSI (2.0 TSI). Co jsem se dočetl, tak to táhlo by mělo jít vyměnit.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pokud jsi to četl pozorně, tak tam stojí i toto:

 

Servisní informace: Raslování / cinkání / řinčení z oblasti motorového prostoru
Datum zveřejnění: 18.10.2012

Vyjádření zákazníka/ zjištění dílny
Rušivé hluky (raslování, cinkání, řinčení) z přední části vozu (z motorového prostoru) při rozjezdu nebo při krátkém přidání plynu.

Technické pozadí
Hluk způsobuje volně uložený talířek ventilu WESTGATE v turbodmychadle (Obr.1), který je rozkmitáván prouděním výfukových plynů turbodmychadlem.
Talířek musí být uložený volně z důvodu dilatace a přesnému navedení do sedla.
Uvedené hluky nemají žádný vliv na funkčnost nebo provozuschopnost turbodmychadla motoru.


Zavedení v sérii
Opatření
Informace pro zákazníka

Vysvětlete prosím zákazníkovi příčinu hluku

Neprovádějte žádné opravy - není možné jiné technické řešení.

 

Z toho plyne, že s tím u motoru 1.2 TSI nikdo nic neudělá. Vesele to cinká léta letoucí bez jakýchkoli následků. A to je v této sekci o motoru 1.2 TSI všechno.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Díky, tohle mi uteklo, sem jsem to až nedočetl.

 

Nicméně ja mám 2.0 TSI jak je v nadpise uvedeno. U mě je talirek ventilu pevný, problém děla rachtajici tahlo regulace v uložení.  Na zítra mám objednaný jeden díl, který by měl prave tohle řešit. Ihned po zkušenosti se podělím.

 

.. omluvte diakritiku, píšu z mobilu.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 rok později...
V 11. 12. 2018 na 21:19, Mr.PeLi napsal:

Díky, tohle mi uteklo, sem jsem to až nedočetl.

 

Nicméně ja mám 2.0 TSI jak je v nadpise uvedeno. U mě je talirek ventilu pevný, problém děla rachtajici tahlo regulace v uložení.  Na zítra mám objednaný jeden díl, který by měl prave tohle řešit. Ihned po zkušenosti se podělím.

 

.. omluvte diakritiku, píšu z mobilu.

Zdravim Te, mas jiz po vymene dilu?  Jak si problem tedy vyresil? U meho vozu to prave taktez ted zacina cinkat a nikde jsem se zatim nedohledal jak to vyresit. Taktez 2.0 tsi, 169 kw,r. 2017 diky za info mej se

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

V 29. 7. 2020 na 20:50, Octavia2 rs napsal:

Ahoj tak zatím jen pátrám a šetřím protože jediná možnost je nové turbo obvolal jsem i repase a řikali mi u některych tipů turb se da vyměnit jen část svodů s tou obtokovou klapkou co rachtá ale i tak to nema pry vyrž taktze dopuceni je vyměnit cele turbo za nove .kolik máš najeto km?

Mam najezd 23tis. Auto mam jeste v zaruce a jiz jsem domluveny na reklamaci. Jak ovsem dopadne dle vyjadreni skodovky zatim netusim. Kazdopadne mam vse natoceno. Jak zvuk, tak primo video jak je volne to tahlo a vylozene mi cvaka v ruce. Protahl jsem ruku s mobilem do motoru a natocil to. Nicmene se to tahlo do minuty od studeneho startu “zpevni” ale i tak nekdy zarachta na volnobeh....problem bude ve vychozenem nytu a rozhodne nehodlam akceptovat ze mi skodovka rekne ze je to normalni. Protoze az se ten nyt vyrachta do takove urovne ze to bude napriklad uz ovlivnovat i samotnou funkci turba, tak odmitam menit na sve naklady  nove turbo u auta ktere jsem poridil 3 mesice zpatky a najel za tu dobu 2tis.km....nicmene nastesti ve skodovce v Brne, kde jsem vozidlo zakoupil maji k memu problemu prozatim pozitivni pristup. Ptal jsem se na tento problem v nejblizsi skodovce v miste bydliste a vedouci servisaku mi jasne ukazal planek turba a ktere dily se daji menit separe. Nicmene tahlo obtokoveho ventilu v nabidce u teto motorizace koupit zvlast nejde, a proto se musi menit cele turbo. Turbo cca 50 tis. Moc vesela cena. Pokud chces poslat video co mam, dej telefon, preposlu ti to na whatsup. Klidne pak muzeme konzultovat dal?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 měsíc později...
  • o 8 měsíců později...
  • o 1 rok později...

Ahoj, mohl bych poprosit o zaslán videa, které zmiňuje "airdan" . Aktuálně mámnajeto 24tis. na RS 245 a cca 2-3 km po studeném startu v motoru něco klepe. Mám podezření na tu samou věc. V listopadu jedu na reklamaci přímo do škodovky, neboť v servisech nic neslyší, nechtěj nic slyšet .... atd atd .... hrůza. Jak píšeš, mě se zdá že se něco ohřeje a v tu chvíli to přestane a je klid. 

 

Moc děkuji za všechny rady ...

 

PS: ještě by mě zajímalo jestli se Vám to všem podařilo vyřešit a jak.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 rok později...

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...