Přejít na obsah

Mr.PeLi

Doporučené příspěvky

Ahoj Škodováci,

 

mám dotaz.. Na motoru 2.0TSI (už při koupi) rezonovalo něco v blízkosti katalyzátoru. Po demontáži jsme v dílně zjistili, že to dělá táhlo co je od regulace turba napojené na obtokový ventil. Dočetl jsem se u 1,2 TSI o nějaké svolávačce 24W6, kde se dávala "kamsi" podložka a přehrával soft. Otázka tedy zní - obtokový ventil je v pořádku, skřín turba taktéž, rezonuje pouze to táhlo.. Je to nějak řešitelné - například tou podložkou, výměnou regulace turba, nebo se musí řešit výměna celého turba ?

 

Všem děkuji za radu.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Na konkurenčním fóru jsme řešili na motoru 1.8 TSI problém s rozsvícením EPC, které způsobovala tato regulace. Teda jsem laik, ale připadá mi, že jde o stejnou věc. Podle jednoho kolegy se podložka dává pouze na 1.2 TSI pod aktuátor, protože na tom táhle není možnost nastavení regulace jako u 1.8 TSI (2.0 TSI). Co jsem se dočetl, tak to táhlo by mělo jít vyměnit.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pokud jsi to četl pozorně, tak tam stojí i toto:

 

Servisní informace: Raslování / cinkání / řinčení z oblasti motorového prostoru
Datum zveřejnění: 18.10.2012

Vyjádření zákazníka/ zjištění dílny
Rušivé hluky (raslování, cinkání, řinčení) z přední části vozu (z motorového prostoru) při rozjezdu nebo při krátkém přidání plynu.

Technické pozadí
Hluk způsobuje volně uložený talířek ventilu WESTGATE v turbodmychadle (Obr.1), který je rozkmitáván prouděním výfukových plynů turbodmychadlem.
Talířek musí být uložený volně z důvodu dilatace a přesnému navedení do sedla.
Uvedené hluky nemají žádný vliv na funkčnost nebo provozuschopnost turbodmychadla motoru.


Zavedení v sérii
Opatření
Informace pro zákazníka

Vysvětlete prosím zákazníkovi příčinu hluku

Neprovádějte žádné opravy - není možné jiné technické řešení.