Přejít na obsah

POMOOOC. Jsem v p...


ika

Doporučené příspěvky

Mám octavii r.v. 99 TDi 81 kW motor AHF. Koupil jsem ji pred 2 týdny a dojel jsem akorát z bazaru domu. Zjistil jsem, že predchozí majetel jezdil na biopalivo. Takže vše co mohlo bejt bylo zacpaný. Všechno jsme vyčistili, dali nový vstřiky a palivový čerpadlo. Alternátor je v pohodě VAG nenašel žádnou závadu. Po opravě jsem ujel zhruba 50 km a auto začalo v nízkych otáčkách cukat. Druhý den jsem ho už nenastartoval vúbec, přitom před tím jelo jak splašený. Dnes jsme už jen přeměřovali napětí, no a zjistili jsme, že kabel co jde k alternátoru dává jen 9V pak tam je ještě jeden co dává cca 12,5V , ale to bude nejspíš tempomat. Myslím? Nemužem přijít na to kde se strácí zbilejch 3,5V. Kontakty jsme přejeli zbývaj nám jen překontrolovat kobely. Je tam asi dodělavanej centrál a alarm. Nemáte nekdo ňáky zkušenosti? Kabel po kabelu rozmotávat? Pěkná pakárna. Pomohlo by mně i scháma zapojení alternátoru a nebo řídící jednotky. Nemá někdo. Sííííím. Jsem fakt v p...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Mám octavii r.v. 99 TDi 81 kW motor AHF. Koupil jsem ji pred 2 týdny a dojel jsem akorát z bazaru domu. Zjistil jsem, že predchozí majetel jezdil na biopalivo. Takže vše co mohlo bejt bylo zacpaný. Všechno jsme vyčistili, dali nový vstřiky a palivový čerpadlo. Alternátor je v pohodě VAG nenašel žádnou závadu. Po opravě jsem ujel zhruba 50 km a auto začalo v nízkych otáčkách cukat. Druhý den jsem ho už nenastartoval vúbec, přitom před tím jelo jak splašený. Dnes jsme už jen přeměřovali napětí, no a zjistili jsme, že kabel co jde k alternátoru dává jen 9V pak tam je ještě jeden co dává cca 12,5V , ale to bude nejspíš tempomat. Myslím? Nemužem přijít na to kde se strácí zbilejch 3,5V. Kontakty jsme přejeli zbývaj nám jen překontrolovat kobely. Je tam asi dodělavanej centrál a alarm. Nemáte nekdo ňáky zkušenosti? Kabel po kabelu rozmotávat? Pěkná pakárna. Pomohlo by mně i scháma zapojení alternátoru a nebo řídící jednotky. Nemá někdo. Sííííím. Jsem fakt v p...

2 týdny . Tak to vrať a pořádně jim to omlať jim to o hlavu. Na to máš právo.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Mám octavii r.v. 99 TDi 81 kW motor AHF. Koupil jsem ji pred 2 týdny a dojel jsem akorát z bazaru domu. Zjistil jsem, že predchozí majetel jezdil na biopalivo. Takže vše co mohlo bejt bylo zacpaný. Všechno jsme vyčistili, dali nový vstřiky a palivový čerpadlo. Alternátor je v pohodě VAG nenašel žádnou závadu. Po opravě jsem ujel zhruba 50 km a auto začalo v nízkych otáčkách cukat. Druhý den jsem ho už nenastartoval vúbec, přitom před tím jelo jak splašený. Dnes jsme už jen přeměřovali napětí, no a zjistili jsme, že kabel co jde k alternátoru dává jen 9V pak tam je ještě jeden co dává cca 12,5V , ale to bude nejspíš tempomat. Myslím? Nemužem přijít na to kde se strácí zbilejch 3,5V. Kontakty jsme přejeli zbývaj nám jen překontrolovat kobely. Je tam asi dodělavanej centrál a alarm. Nemáte nekdo ňáky zkušenosti? Kabel po kabelu rozmotávat? Pěkná pakárna. Pomohlo by mně i scháma zapojení alternátoru a nebo řídící jednotky. Nemá někdo. Sííííím. Jsem fakt v p...

2 týdny . Tak to vrať a pořádně jim to omlať jim to o hlavu. Na to máš právo.

No to bych rád ale už v tom mám 20 000,- a to jsou všechno díly prez známý bez papírú.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...