Přejít na obsah
Zobrazit v aplikaci

Lepší způsob procházení. Dozvědět se více.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

Celoobrazovková aplikace na vaší domovské obrazovce s push notifikacemi, odznaky a další.

Pro instalaci této aplikace na iOS a iPadOS
  1. Klepněte na ikonu Sdílet v Safari
  2. Posuňte menu a klepněte na Přidat na plochu.
  3. Klepněte na Přidat v pravém horním rohu.
Pro instalaci této aplikace na Android
  1. Klepněte na tři tečky (⋮) v pravém horním rohu prohlížeče.
  2. Klepněte na Přidat na plochu nebo Nainstalovat aplikaci.
  3. Potvrďte klepnutím na Nainstalovat.

Doporučené odpovědi

Publikováno

Mám octavii r.v. 99 TDi 81 kW motor AHF. Koupil jsem ji pred 2 týdny a dojel jsem akorát z bazaru domu. Zjistil jsem, že predchozí majetel jezdil na biopalivo. Takže vše co mohlo bejt bylo zacpaný. Všechno jsme vyčistili, dali nový vstřiky a palivový čerpadlo. Alternátor je v pohodě VAG nenašel žádnou závadu. Po opravě jsem ujel zhruba 50 km a auto začalo v nízkych otáčkách cukat. Druhý den jsem ho už nenastartoval vúbec, přitom před tím jelo jak splašený. Dnes jsme už jen přeměřovali napětí, no a zjistili jsme, že kabel co jde k alternátoru dává jen 9V pak tam je ještě jeden co dává cca 12,5V , ale to bude nejspíš tempomat. Myslím? Nemužem přijít na to kde se strácí zbilejch 3,5V. Kontakty jsme přejeli zbývaj nám jen překontrolovat kobely. Je tam asi dodělavanej centrál a alarm. Nemáte nekdo ňáky zkušenosti? Kabel po kabelu rozmotávat? Pěkná pakárna. Pomohlo by mně i scháma zapojení alternátoru a nebo řídící jednotky. Nemá někdo. Sííííím. Jsem fakt v p...

Mám octavii r.v. 99 TDi 81 kW motor AHF. Koupil jsem ji pred 2 týdny a dojel jsem akorát z bazaru domu. Zjistil jsem, že predchozí majetel jezdil na biopalivo. Takže vše co mohlo bejt bylo zacpaný. Všechno jsme vyčistili, dali nový vstřiky a palivový čerpadlo. Alternátor je v pohodě VAG nenašel žádnou závadu. Po opravě jsem ujel zhruba 50 km a auto začalo v nízkych otáčkách cukat. Druhý den jsem ho už nenastartoval vúbec, přitom před tím jelo jak splašený. Dnes jsme už jen přeměřovali napětí, no a zjistili jsme, že kabel co jde k alternátoru dává jen 9V pak tam je ještě jeden co dává cca 12,5V , ale to bude nejspíš tempomat. Myslím? Nemužem přijít na to kde se strácí zbilejch 3,5V. Kontakty jsme přejeli zbývaj nám jen překontrolovat kobely. Je tam asi dodělavanej centrál a alarm. Nemáte nekdo ňáky zkušenosti? Kabel po kabelu rozmotávat? Pěkná pakárna. Pomohlo by mně i scháma zapojení alternátoru a nebo řídící jednotky. Nemá někdo. Sííííím. Jsem fakt v p...

2 týdny . Tak to vrať a pořádně jim to omlať jim to o hlavu. Na to máš právo.

  • Autor
Mám octavii r.v. 99 TDi 81 kW motor AHF. Koupil jsem ji pred 2 týdny a dojel jsem akorát z bazaru domu. Zjistil jsem, že predchozí majetel jezdil na biopalivo. Takže vše co mohlo bejt bylo zacpaný. Všechno jsme vyčistili, dali nový vstřiky a palivový čerpadlo. Alternátor je v pohodě VAG nenašel žádnou závadu. Po opravě jsem ujel zhruba 50 km a auto začalo v nízkych otáčkách cukat. Druhý den jsem ho už nenastartoval vúbec, přitom před tím jelo jak splašený. Dnes jsme už jen přeměřovali napětí, no a zjistili jsme, že kabel co jde k alternátoru dává jen 9V pak tam je ještě jeden co dává cca 12,5V , ale to bude nejspíš tempomat. Myslím? Nemužem přijít na to kde se strácí zbilejch 3,5V. Kontakty jsme přejeli zbývaj nám jen překontrolovat kobely. Je tam asi dodělavanej centrál a alarm. Nemáte nekdo ňáky zkušenosti? Kabel po kabelu rozmotávat? Pěkná pakárna. Pomohlo by mně i scháma zapojení alternátoru a nebo řídící jednotky. Nemá někdo. Sííííím. Jsem fakt v p...

2 týdny . Tak to vrať a pořádně jim to omlať jim to o hlavu. Na to máš právo.

No to bych rád ale už v tom mám 20 000,- a to jsou všechno díly prez známý bez papírú.

no tak to si kupil peknu blbost....

no tak to si kupil peknu blbost....

To asi nechtěl slyšet... :(

no tak to si kupil peknu blbost....

Ty jsi ho teda podpořil! :palec2: Není nad dobru radu.

to co píše je blbost.Chce to pořádně projít a takhle po netu je to zbytečnost.100 názorů a třebas každá je blbost

  • Autor

A CO TO SCHÉMA? NEMÁTE NĚKDO? JESTLI ANO BYL BYCH ZA NĚJ MOOOC VDĚČNEJ. UŠETŘILO BY NÁM TO MOŘE ČASU. EMAIL MÁM ika44@centrum.cz

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Aktivovat mobilní záhlaví

Chrome pro Android
  1. Klepněte na ikonu zámku vedle adresního řádku.
  2. Klepněte na Povolení → Oznámení.
  3. Upravte své preference.
Chrome pro desktop
  1. Klikněte na ikonu zámku v adresním řádku.
  2. Vyberte Nastavení webu.
  3. Najděte Oznámení a upravte své preference.