galaher Vloženo 26. Červenec 2007 Sdílet Vloženo 26. Červenec 2007 Zdravím.Jsem na dovče a začala mě svítit kontrolka dobíjení.Ujel jsem přes 50 km s tím,že pořád svítila kontrolka dobíjení.Po dojezdu jsem měřil baterii bez nastartovaného motoru a ukazovala hodnotu 12,15 V,ale při nastartovaném motoru ukazuje hodnotu 12,01 V.Tak nevím je to altíkem nebo něco jiného ?Ale ujet přes 50 km na baterku ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
rolbař Vloženo 26. Červenec 2007 Sdílet Vloženo 26. Červenec 2007 (editace) Zdravím.Jsem na dovče a začala mě svítit kontrolka dobíjení.Ujel jsem přes 50 km s tím,že pořád svítila kontrolka dobíjení.Po dojezdu jsem měřil baterii bez nastartovaného motoru a ukazovala hodnotu 12,15 V,ale při nastartovaném motoru ukazuje hodnotu 12,01 V.Tak nevím je to altíkem nebo něco jiného ?Ale ujet přes 50 km na baterku ? když vypneš všechno a necháš nastartováno, tak hodnota by měla být na cca 14,2V -+ a když přidáš, tak se vyhoupne o destinku a po chvíli se ustálí na původní hodnotě. na baterku se dá ujet cca 300km zkontroluj pojistku na baterce, občas to tak zoxiduje, tak vyčistit. Editováno: 26. Červenec 2007, autor: rolbar Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Vladan Vloženo 26. Červenec 2007 Sdílet Vloženo 26. Červenec 2007 Tipl bych si uhlíky, teď jsem je dělal na fiatu. Když máš dobrou baterku, tak klidně ujedeš delší vzdálenost a pokud uhlík vysí a lehce se dotýká, může to trochu dobíjet ve vyšších otáčkách. I na volnoběh se světly a klimatizací by na baterce mělo být okolo 13,5 V. Alespoň u nafty. Kontrolka dobíjení zhasíná někde kolem 12V, přesně nevím, takže jestli to trochu dobíjí, tak to nepoznáš. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
rolbař Vloženo 26. Červenec 2007 Sdílet Vloženo 26. Červenec 2007 (editace) Tipl bych si uhlíky, teď jsem je dělal na fiatu. Když máš dobrou baterku, tak klidně ujedeš delší vzdálenost a pokud uhlík vysí a lehce se dotýká, může to trochu dobíjet ve vyšších otáčkách. I na volnoběh se světly a klimatizací by na baterce mělo být okolo 13,5 V. Alespoň u nafty. Kontrolka dobíjení zhasíná někde kolem 12V, přesně nevím, takže jestli to trochu dobíjí, tak to nepoznáš. taky rády odcházejí diody, každopádně to chce proměřit Editováno: 26. Červenec 2007, autor: rolbar Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Shaarky Vloženo 27. Červenec 2007 Sdílet Vloženo 27. Červenec 2007 Ciste nahodou - nevite, kolik ma takovy altik zivotnost ? Mam nalitano 163000 a zatim gut. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
galaher Vloženo 27. Červenec 2007 Autor Sdílet Vloženo 27. Červenec 2007 Ještě dodám,že v Unoru mi dělaly repas celého altíku,ale mám to domů přes 500 km...... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tucnak01 Vloženo 27. Červenec 2007 Sdílet Vloženo 27. Červenec 2007 Ciste nahodou - nevite, kolik ma takovy altik zivotnost ? Mam nalitano 163000 a zatim gut. To by me taky zajimalo protoze me alternator zhruba presne pred rokem zpusobil tu obrovskou 'radost', ze sem jednou jedinkrat s Koktavkou nedojel tam kam sem potreboval a zustal stat. Bylo to mrknu presne kdyz sem mel na tachometru okolo 133 tisic. Alternator se natvrdo zadrel v loziskach, motor nesel ani nastartovat. Bylo to na Slovensku 150 km od domova, no nic prijemneho. Resil sem to vymenou za novy protoze po teto zkusenosti sem repas za zadnou cenu nechtel. Stal me 6500Kc a menil sem ho sam. Prace na par hodin, pristup k tomu altiku byl ale otresny. Sel sem se pak ze srandy zeptat do autorizovaneho servisu kolik by stala vymena u nich a rekli 'Pocitejte s castkou 20-25t Kc'. Dekuji, nechci. Nemam to celkove memu autu za zle, tohle se muze stat podle me na jakemkoliv aute. Octavia Combi Elegance, rv 2002, 1.9 TDi ALH, 66 -> 85-90 kW, bez cipu, aktualne 180t km Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
galaher Vloženo 31. Červenec 2007 Autor Sdílet Vloženo 31. Červenec 2007 (editace) Tak opraveno.V servise řekli,že byl jeden uhlík zaskočen ve svém pouzdře.Prý tam drhl o nějaký bordel...... .Tak nevím co je na tom pravda(ještě nikdy se mi tato závada na žádném mém autě nestala,ale je to asi možné) Hlavní je ...bylo to zadarmo.... Editováno: 31. Červenec 2007, autor: galaher Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
VPetr Vloženo 31. Červenec 2007 Sdílet Vloženo 31. Červenec 2007 čéče,jsi překvapil...zaskoceny uhlik...hadal jsem utrzeny budici drat ci diodovy blok....ale ze toto..?? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pepa007 Vloženo 31. Červenec 2007 Sdílet Vloženo 31. Červenec 2007 Ciste nahodou - nevite, kolik ma takovy altik zivotnost ? Mam nalitano 163000 a zatim gut. Repasovali jsme na TDI v 250 000. Dobíjel, ale hlučela ložiska. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Vladan Vloženo 2. Srpen 2007 Sdílet Vloženo 2. Srpen 2007 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
milix Vloženo 21. Únor 2008 Sdílet Vloženo 21. Únor 2008 Repasovali jsme na TDI v 250 000. Dobíjel, ale hlučela ložiska. Tak taky altík po repasu. Najeto 250tkm. Mechanik se divil, že tolik vydržel. Taky už hučela ložiska jinak dobíjel ale jak těžko říct. Dle mechanika blbnul regulátor tak na něm něco spravoval.??? Ložiska byla už prej dost zapečená, že to nešlo vylisovat. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.